MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 308386 příspěvků |7618 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 26 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexJaponské klasické motocykly | Odpověď 16.1.2021 09:16  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma Honda CB250G 1976
Dobrý deň.
Čiastočen renovujem HONDU CB250G ročník 1976. Motorka bola napadnutá kutilom, snažím sa ju dostať do pôvodného stavu. Narazil som na problém s hlavným stojanom. Miesto čapu tam bol kus závitovej tyče M12. Objenal som originál čap, ktorý má však priemer 17,2mm. Otvor na čap v stojane má priemer 13mm, v otvore je akoby vložka, ktorá vyzerá ako originál. Skúšal som ju valisovať, nešlo mi to. V ráme sú otvory zodpovedajúce originál čapu, ktorý mi prišiel. Na obrázku v katalógu vložka v stojane nie je. Vie mi prosím niekto poradiť, či sa robili rôzne rozmery čapov, alebo je to stojan z niečoho iného? Ďakujem. Ivan    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   22.12.2020     Zobrazit téma  
Odpověď  Pri tej baterke stačí keď zmeriate koľko trčí nad držiakom. Budem Vám vďačný. Nie som si istý koľko tam je miesta a nerád by som vracal batériu, pretože nemôžem zavrieť sedlo. Ďakujem. Ivan    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.01.2021
Odpověď  Baterku mam yuasa, ted už přesně nevím parametry, kupoval jsem v 2013. Ty svíčky NGK opravdu nejsou nic moc, dvakrát jsem kupoval nové a pak už jsem se naštval a nasadil na zkoušku nějaký starý Champion co jsem měl ze sekačky, doteď tak jsou a i po zimě to startuje na třetí prošlápnutí 😄, jak se k tomu dostanu pošlu Vám jaký je to typ.    [ondrejj1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.01.2021
Odpověď  Sitko aj rotor čerpadla som vyčistil pri prvej výmene oleja, malo by to byť ok. Chcem sa opýtať na batériu. Našiel som typ EB12A-A od EXIDE mala by byť totožná s pôvodnou baterkou. Len si nie som istý, či vôjde na výšku 160mm? Ešte sa chcem opýtaŤ aké sviečky použivate. Viem že originál sú NGK, len tie sú dosť citlivé na prechlastanie, tak som uvažoval nad DENSO, alebo klasiku od BRISKu?    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.01.2021
Odpověď  Uložení vačky se dá zkontrolovat sundáním krytu ventilů, běží to přímo v hliníku a je to citlivé na výměnu oleje, ještě bych zkontroloval sítko olej. čerpadla. Jinak životnost je ok, jelikož původně to je obsah 356ccm. Snad řetízek rozvodu a vodítka, jinak to drží, a to ji nešetřím. Taky jsem bral od davidsilver, něco od commonmotor a třeba příruby a sady na repas karburátoru od cruzinimage z japonska.    [ondrejj1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2021
Odpověď  Karburátory sú po profi renovácii. Príruby a filtre sú nové. Ako skontrolujem uloženie vačky? Pri kontaktoch zapaľovania to vyzeralo ok, ďalej som to neskúmal. Akú životnosť má tento dvojválcový motor? Je to ako pri fourkách cca 100 tisíc km, pri normálnej údržbe?
Čo sa týka nákupov, rád si dám poradiť. Ja som zatiaľ nakupoval u davidsilverspares.co.uk.    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2021
Odpověď  Nebojte se, hlavně pořádně zrepasovat karburátory, nové příruby, zkontrolovat uložení vačky a mělo by to šlapat. Pokud budete potřebovat poradit, třeba kde co koupit dejte vědět.    [ondrejj1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.01.2021
Odpověď  Prajem všetkým veľa zdravia a šťastia v novom roku. Ďakujem za rady.
Ondrejj1, preboha nestrašte ma, čo ma ešte čaká? Už teraz je tá motorka finančné harakiri :-)    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.01.2021
Odpověď  Já tam mám bronz pouzdra a je to bez problému, zbytečné se zabývat ložiskama. U tohoto typu si užijete jiných věcí 😀    [ondrejj1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.12.2020
Odpověď  Je to můj osobní názor, ale někdy méně je více. Doporučuji pouzdra, protože v tomto případě se mi zdají ložiska zcela zbytečná.    [Pepanica]   29.12.2020
Odpověď  Dobrý večer. Chcem sa opýtať na uloženie zadnej kyvnej vidlice. Mám hrdzavý čap a je tam aj vôľa. Napadlo ma stiahnuť ho na sústuhu a namiesto plastových puzdier dať buď bronzové púzdra, alebo ihlové ložiská. Predpokladám, že to už niekto takto robil a chcem sa opýtať na skúsenosti, poprípade či sú lepšie ihly, alebo bronz. Dík. Ivan    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.12.2020
Odpověď  Dík, skúsim pozrieť v katalógoch, či sa používali tie isté budíky aj v cb250.    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.12.2020
Odpověď  mozno bude pasovat toto: https://www.cb750faces.com/fr/other-gauge-parts/110-trip-meter-knob-grommet-for-cb400-cb350-cb500-cb550-cb750a-gl1000.html    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.12.2020
Odpověď  Roman ďakujem. Super video. Ešte sa chcem opýtať, či sa dá niekde zohnať originál gumová priechodka, na kolík nulovania denných kilometrov.    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.12.2020
Odpověď  budu zalisovane , asi by bolo dobre sa pred rozoberanim pozriet na toto video :
https://www.youtube.com/watch?v=PLU2sCFx6qU    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.12.2020
Odpověď  Dobrý večer. Chcem sa opýtať na rozobratie otáčkomera a tachometra. Chcel by som nastriekať tubusy a vyčistiť sklá. Dajú sa budíky rozobrať, alebo sú zalisované? Zo spodu sú dve skrutky, zakvapnuté farbou, preto sa najprv radšej pýtam. Ďakujem za odpoveď.    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.12.2020
Odpověď  Tak som nakoniec problém vyriešil. Za poomoc ďakujem kamarátovi Vladovi, ktorý mi to odvŕtal. Pôvodný čap v stojane zrejme zahrdzavel tak, že sa nedal vybrať. Predošlý majiteľ ho prevŕtal na menši priemer a na miesto čapu dal závitovku.    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.12.2020


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006