MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 311470 příspěvků |7811 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 29 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPředválečné motocykly Jawa 29.11.2021 12:09  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Jawa 250 special   30.11.2009 / 459
    Jawa 250 Duplex Blok, r.v. 1939   24.04.2012 / 247
    Ahoj,dnes sem se stal novým majitelem Jawy Villiers a měl bych pár pro....   17.12.2006 / 229
    Začátek - jawa 175 special   19.10.2012 / 219
    Jawa 250 Speiál 1939   02.02.2012 / 116
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 757      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 5 / 184      Příspěvků Příspěvků: 8284
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/51 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zodpovězené téma  

Jawa předválečná - číslování rámů


 Zdravím, mohl by mi prosím někdo udělat jasno v číslování rámů u předválečných Jaw ? Prý měli 4 místná čísla. Seznamy výrobních čísel podle roku výroby co jsem si všiml zahrnují pouze výrobní čísla motorů nebo celých strojů, která jsou pětimístná. Mám doma rám s vidlicí na n.d. s číslem 3396. Ukazovalo by mi to na Villierse, ale nejsem podle žádné tabulky schopen určit rok výroby. Pomohl by mi někdo? Možná se to tu už řešilo, já jsem ale nic nenašel. Díky    [Pavel OHC]   09.02.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 614 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Dobry den Arnoste,

Prosim o identifikaci jawa 350 sv
81258
81671
81375
81276
81055
81826
81758
81152
81032
81432
81190    [Jawapavel]   24.11.2021
Odpověď  Dobry den, dekuji za identifikaci. Je to tak jak pisete zminovana 175 je jeste jedno vyfuk - chobot.    [Jawapavel]   18.11.2021
Odpověď  Další stroje..
Pro Vašek Zídek
Jawa 175 číslo motoru 42267 odesláno 22. 5. 1937, v koonce zástupce je uvedeno P.O. tedy pravděpodobně přímý odběr z továrny, jméno zákazníka je špatně čitelné já tam vidím Houkar. Dle čísla motoru jde o stroj 10. série model Lidový. Rozdíl mezi číslem motoru a rámu by měl být v tomto období v pořádku. Děkuji za obrázek máte pěkný motocykl, je chvályhodné, že jste to nepřehnal s chromem.

Pro Karel,
Bohužel k tomuto číslu motoru nemám na Roboty podklady. Motocykl bude poválečný, ale přesně to asi neurčíme, jedině snad dohledat co nejbližší číslos dochovaným štítkem zde v diskuzi.
Pro Karel
Jawa 250 s číslem motoru 70399 odesláno tz továrny dne 24.9.1935, zástupce značky Nývlt, zákazník Čech. Milan Nývlt prodával motocykly Jawa v Hradci Králové, ULabského mostu. Vzhledem k tomu, že jde o stroj z počátku výroby, tedy 1. série, myslím, že uvedené číslo rámu není správné, na motocyklu bych očekával číslo rámu někde kolem 400 plus mínus několik set.

Pro Pepu (Josef)
Evidence je vedena výhradně dle čísel motorů, je to ostuda, ale nejsem si jistý, má-li Robot v tomto období stejná čísla – asi ano? Tak tedy Robot s číslem MOTORU 7982 odesláno dne 17. 7. 1939, v kolonce číslo účtu je uvedeno datum 18.7.1939 asi datum zaplacení, zástupce značky Lacina, zákazník Blahut. František Lacina prodával motocykly Jawa ve Frýdku, Místecká 1158

Pro Jawapavel
Jawa 500 OHV viz informace níže – bohužel k těmto motocyklům nejsou podklady.
Jawa 175 číslo motoru 40545 odesláno 8. 7. 1936, zástupce Erben, zákazník Novák. Jméno zástupce značky Jawa pana Erbena bohužel nemám v seznamu – nemám tam zdaleka všechny. Dle čísla jde o motocykl 6. výrobní série model Lidový. Ve známé tabulce výrobních čísel a sérií se uvádí, že tyto stroje mají ještě jeden výfuk – je tomu tak ve skutečnosti?
Jawa 250 OHV číslo motoru 83185 odesláno 19. 4. 1939, zástupce Lonská, zákazník Valter. Anna Lonská prodávala motocykly Jawa v Poděbradech, Královehradecká 416
Pro Bejkal
Jawa 175 s číslem motoru 39637 odesláno z továrny dne 9.9.1935, zástupce Ziegler. Vedle je však poznámka Z. vrátil39/36. Jméno zástupce je následně přeškrtnuto a nově tam stojí datum odeslání 25. 1. 1936 zástupce Neuman a jméno zákazníka Vrba. Myslím, že motocykl původně dodaný zástupci značky panu Zieglerovi (nejspíš Gustav Ziegler Jägerndorf česky Krnov, Olbersdorferstrasse 25) tomu se motocykl z nějakého důvodu nelíbil, tak jej vrátil do továrny a následně byl znovu expedovaný až počátkem roku 1936 panu Václavu Neumanovi do Čáslavi. V tabulce zástupců mám i jméno Neumann (České Budějovice), ale spíše to bude Neuman s jedním n od nás z Čáslavi. Dle čísla motoru jde o stroj 6. série model Lidový tedy obdobný kus jako má kolega pod jménem Jawapavel, kterého jsem se právě na provedení výfuku ptal – dle tabulky bych to chápal tak, že tyto lidové modely mají ještě „chobot“

Pro Pavel Sv.
Jawa 350 OHV číslo motoru 83215 odesláno 7. 5. 1939, v kolonce číslo účtu je datum 23. 5. 1939 – pravděpodobně datum zaplacení, zástupce značky Ložinský, zákazník Chusil (jméno zákazníka, tedy především to první písmeno je hůře čitelné, ale myslím, že je to skutečně Ch). Zástupce značky Josef Ložinský prodával motocykly Jawa v Jihlavě na náměstí

Pro Michal
Jawa 350 SV číslo motoru 81670 odesláno dne 15.6., zástupce „Zikm.“ Zákazník Doubek. Pokud jde o datum expedice, nejsem si jistý rokem, je dost možné, že tento motocykl byl zhotoven v roce 1936, ale, že k jeho prodeji došlo až v roce 1937. Zástupce značky bude Antonín Zikmund, Rakovník Harderovo nám. 108.

Pro Jawak
Jawa 350 OHV číslo motoru 83894 odesláno dne 5. 10. 1940, zástupce Sladký, zákazník Vild. Zástupce František Sladký, Knovíz u Slaného čp. 158    [Arnošt]   16.11.2021
Odpověď  Dobrý den, gtak další várka čísel, buhužel jsem to zase nestihl celé..
Pro Pavla
Bohužel k motocyklům Jawa 500 OHV se nedochovala žádná dokumentace. Dle čísla půjde o jeden z prvních vyrobených kusů. V NTM máme stroj s číslem motoru 177.

Pro Willem
Jawa 175 s číslem motoru 56980 byla odeslána z továrny dne 10. 7. 1946, zástupce skutečně Huleš, zákazník se jmenoval Štěpánek. Jde o stroj poslední 17. výrobní série, měl by tam být výrobní štítek na hlavě rámu a shodná čísla motoru, rámu a převodovky. Zajímavé je, že čas od času se číslo převodovky lišilo.
K Robotům se dochovala jen starší evidenční kniha s čísly motoru do 8120. U poválečného Robota bych očekával shodné číslo rámu a motoru, řekl bych tedy, že Váš stroj má prohozený motor. Dle čísla motoru 6807 mohu ale dohledat, že motocykl s tímto motorem byl odeslán z továrny dne 13. 5. 1939, v kolonce čríslo účtu je datum 15. 6. 1939 – předpokládám, že jde o datum zaplacení. V kolonce zástupce i zákazník se píše Cvach. Půjde tedy o motocykl, který si po nějakou dobu ponechal zástupce Jawy pan Jaroslav Cvach z Horažďovic (možná předváděcí stroj?).
Pro Majkls
Jawa 175 s číslem motoru 48385 odesláno z továrny 21. 6. 1937, zástupce značky Erben, zákazník Kröhn. Bohužel jméno zástupce Erbana nemám v seznamu. Dle čísla motoru jde o stroj 11. výrobní série Standard Speciál.
Pro krutihlav
Jawa 175 s číslem motoru 31723 byla odeslána z továrny dne 18. 5. 1933, v kolonce číslo dílenské objednávky je datum 13.5. (pravděpodobně datum dokončení?), v kolonce zástupce značky se píše Halounek, v kolonce zákazník Sagaser. K tomuto číslu existuje i podrobnější kniha, která ale bohužel uvádí trochu jiné údaje. Uvádí se zde datum zhotovení 13. 5. 1933, datum dodání 18. 5. 1933 Příjemce sklad: Václ. Holin Svoboda n. Úpou
Dle čísla motoru skutečně 3. výrobní série, bohužel u těchto strojů nebyla ještě samostatná řada čísel pro speciály a lidové stroje.
Pokud by uvedená převodovka odpovídala svým číslem číslu motoru, potom bychom dopátrali, že stroj s číslem motoru 35963 byl odeslán z továrny dne 16. 8. 1934, zástupce značky Böhm, zákazník Gajda. K tomuto číslu existuje ještě druhá kniha, která uvádí datum zhotovení 23. 7. 1934, datum dodání 16. 8. 1934, příjemce Basil Böhm Uherský Brod. Dle čísla by šlo o stroj 4 série v tomto případě model Lidový.
Pro Zdenek 1978
Jawa 250 číslo motoru 72358 odesláno 4. 7. 1936, zástupce značky Babka, zákazník Hancátko, nebo možná Hamátko, bohužel zástupce Babku nemám v seznamu. Dle čísla jde o motocykl 3. výrobní série. Čísla rámů bohužel nemám u strojů Jawa 250 kde dohledat, myslím, že uvedené číslo rámu by mohlo být správně, ale očekával bych spíše číslo kolem 2000-3000. má motocykl převodovku, Je tam stejné číslo jako na motoru?
Pro Tomáš (Tomek)
Jawa 250 s číslem motoru 77928 odesláno z továrny dne 21. 2. 1939, zástupce Vitvar, zákazník Fišera. Antonín Vitvar prodával motocykly Jawa ve Staré a později v Nové Pace. Dle čísla jde o stroj 7. výrobní série. Tedy pokud se nepletu model 1938 (řazená na nádrži, ale znak ještě pouhý nápis, nové tlumiče výfuků – kulaté, ale ještě bez uchycení pískem. Myslím, že uvedené číslo rámuje v pořádku a odpovídá tomu co jsem dosud viděl.
Pro Jura (Yura)
Jawa 350 s číslem motoru 80499 odesláno 10. 7. 1935, zástupce nováček, zákazník Marek. Zástupce značky by mohl být Stanislav Nováček Velké Meziříčí. Pokud jde o číslo rámu stroje myslím si, že uvedené číslo 80499 není původním číslem. Číslování růmů šlo pravděpodobně od číslice 1 s tím, že stroje s čísly motorů po sobě jdoucí mají ale čísla rámů klidně o několik stovek od sebe. Ve vašem případě bych tedy očekával číslo rámu něco kolem 500 plus mínus nějaké to sto. Tedy uvedené číslo rámu 595 by s velkou pravděpodobností mohlo být původním číslem rámu vašeho stroje. Toto číslo bylo vyraženo zepředu na hlavě rámu za pružinou vidlice a to vodorovně. Možná by to stálo za pokus číslo tam hledat..    [Arnošt]   16.11.2021
Odpověď  Arnošte moc děkuji.    [Mik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.11.2021
Odpověď  Dobrý den, koukám, že se mi nějak nahromadily dotazy, omlouvám se všem, kteří museli dlouho čekat. Pokud potřebujete informace rychleji, pište prosím na můj email schovaný pod jménem. Bohužel asi dnes nestihnu projít všechna čísla, vynasnažím se zbývající poslat co nejdříve..
Pro Yezdi
Viz jeho dotaz Jawa 350 SV s číslem motoru 80835. Motocykl je skutečně z počátku výroby, ale dle evidenční knihy šly první stroje Jawa 350 SV z továrny ven až v dubnu a květnu 1935. Zmíněná tabulka, výrobních čísel je myslím dosti přesná, až na ta data. Přesnější informace budou jistě v připravované knize Libora Marčíka..
Pro Mica
Jawa 250 s číslem motoru 75630 dle evidnenční knihy odesláno dne 12. 4. 1938, zástupce značky Zeman a Adámek, zákazník Palášek. Zástupce značky firma Bohumil Zeman a Josef Adámek prodávali motocykly Jawa v Brně Cejl 6. Bohumil Zeman byl úspěšný závodník, jezdil za Jawu i předválečné šestidenní. Dle výrobního čísla by mělo jít o stroj 6. série – tedy ještě bez kulisi řazení na nádrži. Očekával bych, že jde o stroj z období, kdy ještě nebylo stejné číslo rámu a motoru. Bylo by docela zajímavé to číslo najít, mělo by být vyraženo vodorovně na hlavě rámu zepředu.. – aha omlouvám se,. nedočetl jsem Vaši další zprávu. Číslo rámu, které uvádíte 5218je myslím odpovídající číslu motoru.
Jawa 250 s číslem motoru 79444 odesláno z továrny dne 10. 5. 1939, v kolonce číslo účtu je datum 25. 5. 1939 (pravděpodobně jde o datum zaplacení), zástupce značky Rychnovský, zákazník Hliznikovský, zástupce Jindřich Rychnovský prodával motocykly Jawa v Jevíčku , Okružní 73. Dle čísla jde o stroj 8. výrobní série. Tedy kulaté tlumiče výfuků přichycené páskou, oválný znak na nádrží atd.
Pro Mik
Robot s číslem motoru 11103 – k tomuto číslu se bohužel nedochovala evidence, záznamy končí číslem 8120
Jawa 175
32080 v kolonce číslo dílenské objednávky datum 2.6.1933, dále datum 9.6.1933 pravděpodobně datum výroby, či objednávky a datum dodání, zástupce značky Sýkora (Německý Brod), zákazník Šubrt
32658 - v kolonce číslo dílenské objednávky datum 17.6.1933, dále datum 20.6.1933 pravděpodobně datum výroby, či objednávky a datum dodání, zástupce značky Horný a Z, zákazník Palla (tohoto zástupce značky bohužel nemám v seznamu – nemám tam ale zdaleka všechny..)
33138 - v kolonce číslo dílenské objednávky datum 17.7.1933, dále datum 21.7..1933 pravděpodobně datum výroby, či objednávky a datum dodání, zástupce značky Niessner, zákazník Hacke tohoto zástupce nemám rovněž v seznamech
34668 odesláno 12. 5. 1934, zástupce „Kronb.“ zákazník Jirkovský. Zástupce Kronberger prodával motocykly Jawa v Praze, později jeho zastoupení převzal Ing. Klika. Motocykl 4. série model Lidový.
38288 odesláno 19. 7. 1935, zástupce Kronb. (viz výše) zákazník Lévanec (5. série model Lidový)
38520 odesláno 22. 6. 1935, zástupce Škoda, zákazník Novák (Josef Škoda prodával motocykly Jawa v Dobrušce Opočenská ulice). Dle čísla jde o motocykl 5. série model Standard Speciál)
38889 odesláno 31. 5. 1935, zástupce Cvach, zákazník Jankovec (Jaroslav Cvach prodával motocykly Jawa v Horažďovicích 367) dle čísla jde opět o stroj 5. série Standard Speciál)
42893 odesláno 11. 8. 1937, zástupce Nosál, zákazník Friede (Bohuslav nosál prodával motocykly Jawa v Semilech) dle čísla jde o stroj 10. série model Lidový
43365 – odesláno 23. 2. 1938 zástupce Peter, zákazník Pelán. Zástupce značky bude pravděpodobně Rudolf Peter, který prodával motocykly Jawa ve Znojmě, mám seznam z okupace a tehdy se adresa psala Znaim, Haukstrasse 11. Dle čísla jde myslím o stroj 12. série model Lidový
45666 – odesláno 19. 5. 1936, zástupce Novák, zákazník Kárník. Zástupce značky by mohl být Adolf Novák, Malé Poříčí u Náchoda 53. Dle čísla jde o stroj 7. série model Standard Speciál
46269 odesláno dne 20. 8. 1936, zástupce „Kronb.“ zákazník Novák (zástupce bude zase Kronberger – Praha). Dle čísla motoru opět 7. série Standard Speciál
46936 – odesláno dne 31. 3. 1937, zástupce značky Havran, zákazník Hrab. Zástupce značky Klement Havran prodával motocykly Jawa v Hranicích Nádražní 18. dle čísla 9. série model Standard Speciál)
48985 – odesláno 19. 4. 1938, zástupce Novák, zákazník Hlavík. Zástupce Novák viz výše. Dle čísla by mělo jít o motocykl 13. série Standard Speciál
55521 – odesláno 9. 5. 1935, v kolonce číslo účtu je datum9. 5. 1939 asi datum zaplacení, zástupce značky „Chmel.“, zákazník Šafář. Zástupce značky bude Chmelíčková Mat, Kyšperk 410. Dle čísla motoru 14. série model Lidový
57033 - odesláno 4. 7. 1946, zástupce Spěšný, zákazník Selinger. Zástupce značky Antonín Spěšný prodával motocykly Jawa v Mělníce na adrese Litoměřická 36. Jde o motocykl poslední 17. výrobní série motor s vratným vyplachováním.
Jawa 250 číslo motoru 71084 odesláno 10. 4. 1936, zástupce značky Werner, zákazník Dokoupil (jméno zákazníka je hůře čitelné). Václav Werner prodával motocykly Jawa ve Staré Boleslavi. Dle čísla jde o stroj 2. série
87576 odesláno dne 12. 2. 1946, zástupce Sýkora, zákazník Jindra (Sýkora – Havlíčkův Brod). Dle čísla poslední tedy 10. série.    [Arnošt]   10.11.2021
Odpověď  Dobrý den, rád bych poprosil pana Arnošta o identifikaci mého motocyklu Jawa OHV 350 výrobní čislo 83894. Předem moc děkuji za informace.    [Jawak]   07.11.2021
Odpověď  Dobrý den, rád bych požádal též pana Arnošta o identifikaci motocyklu Jawa 350 SV výrobní číslo 81670. Děkuji    [Michal]   06.11.2021
Odpověď  Zapomněl jsem moc poděkovat!!!!    [Pavel Sv.]   20.10.2021
Odpověď  Dobrý den, asi tak jako většina zde přispívajících prosím také Pana Arnošta o identifikace mého motocyklu jAWA 350 OHV v.č. 83215    [Pavel Sv.]   20.10.2021
Zobrazeno 10 z celkem 614 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (614) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Tachometer VDO + Kaplnka na osvetlenie Tachometra
Jawa 250 r.v. 1939


 Zdravím Pani

Stretli ste sa niekto už s týmto tachometrom VDO ??
Môže to byt povodne/originál ??
A čo ta mala Kaplnka nad tachometrom?? Príde mi to tak ako keby tam mala byt žiarovka ktorá mala osvetľovať tachometer. Bude aj ta originál ??
zo spodnej strany je vidieť otvor ktorý tam podla mňa nebol ale je tam práve kvôli tej žiarovke a káblu. myslim ze práve tento otvor sa musel dodatočne dovrtat .

Za každú radu typ vopred ďakujem.    [Juraj]   18.02.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dobrý den, nemáte někdo info nebo kontakt na firmu či člověka, který vyráběl repliky tachometrů na Jawa Special (dříve bylo možno koupit u Motošpička). Děkuji    [Duc] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.10.2021
Odpověď  Já se přidám s dotazem.Nevíte kdo by takovýto tachometr dokázal zrepasovat.Asi chybí pružinky nulující bubínek s rychlostí.A potom to černé pod sklem s oválnými okýnky.    [honzi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.02.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...a este druha strana    [Juraj]   18.02.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Nález Jawa 250 špeciál


 Pozdravujem všetkých. Mám možnosť kúpiť motocykel ktorý je na fotkách, moja otázka znie... Podľa priložených fotografií zistiť rok výroby a že čo je na ten rok špatne poprípade naceniť motocykel v tomto stave. Vopred ďakujem všetkým. Za kvalitu fotografií sa ospravedlňujem, takto mi ich poslali.    [rider_007Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.09.2021

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  No nejsem úplný odborník, ale myslím že 200 tisíc by někdo dal. Teda jestli je tam vše, a není to shnilé.....A takový detail, neměl by u tohoto typu být kryt primaru na šroubky? Tady ten je na pásek, ne??    [Jirka]   09.09.2021
Odpověď  Cena závisí aj od toho, ako veľmi ju kupujúci chce. Je to ten vzácnejší typ prvej 250-ky. Keďže vyzerá byť kompletná, nebudete mať problémy so zháňaním dielov, čo je veľké plus, takže by som si možno aj priplatil. Závisí od koho kupujete - obe strany musia byť spokojné.    [PeterB]   09.09.2021
Odpověď  Ďakujem. A tá cenovka je cca v akom rozmedzí? Aspoň približne aby som vedel koľko ponúknuť za ňu.    [rider_007] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.09.2021
Odpověď  Je to jawa 250 special, rok 1935-1936, podľa tých fotiek vyzerá byť v celkom kompletnom stave, ber ju, dnes sa už nevyskytujú.    [PeterB]   09.09.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto3    [rider_007] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.09.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto2    [rider_007] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.09.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto1    [rider_007] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.09.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto    [rider_007] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.09.2021
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zodpovězené téma  

Nožní řazení JAWA 250 Special


 Zdravím. Nemáte někdo nafocený vnitřek mechanizmu nožního řazení na převodovce? Mám to jen v krabici a nevím jestli je komplet a jak to seskladat. Díky.    [Lubo]   26.10.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Jé, aha nevšiml jsem si že dotaz je tři čtvrtě roku starý.....    [Jiricek1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.08.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Myslíš tohle?    [Jiricek1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.08.2021
Odpověď  Neporadí nikdo?    [Lubo]   10.11.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Už jste takové řazení viděli?


 JAWA 250 Speciálka    [George]   14.07.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 39 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Matice jsou určo z cz 350 tourist . Řešení řazení je pěkné ..    [Jirka]   08.08.2021
Odpověď  Matice jsou cca jako z čz 350, či nějaké DKW.    [P.]   08.08.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  A mimochodem tyhle matky jsou taky nějaké jiné, ne???    [Jiricek1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.08.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ale levý pedál je origo, tak alespoň něco 😂😂😂    [Jiricek1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.08.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Paka nevim z čeho je upravená    [Jiricek1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.08.2021
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Trochu bych tu oživil staré téma. Vyhrábl jsem z pod ponku motor 175 a vidím amatérský udělané přepákování, zajímavé nožní řazení....... To jen tak pro pobavení......    [Jiricek1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.08.2021
Odpověď  Ondřeji, je pravda že rubrika není úplně přesně pojmenovaná, ale asi většina přispívajících chápe, že pojem "předválečné" se vztahuje ke 2sv. válce a ne k válce v Perském zálivu, proto váš dotaz do této rubriky nepatří a asi vám tady nikdo neporadí    [erik zubek]   17.10.2012
Odpověď  Zdravim, nescháním výkres řadící páky na mustanga ale čepu na kterém řadící páka drží. Pokud ho někdo vložíte tak moc děkuji.    [Ondra]   17.10.2012
Odpověď  Dobrý den nemáte náhodou výkres čepu a páky řazení na Jawa 23 mustang? Děkuji za odpověď.

Ondřej Lorenc    [Ondra]   07.10.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  to michal: zadní blatník z manuálu JAWA 250 Speciál    [J*]   17.11.2009
Zobrazeno 10 z celkem 39 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (39) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jaký karburátor k Jawa 250 Speciál


 Chtěl bych poprosit o radu jaký sehnat karburátor k Jawa 250 Speciál (jaké mám všechny možnosti - od zenithu, amalu az po jikov). Mohl byste mi sem nekdo prosim napsat typy, abych nekoupil neco, co se tam ani nevejde? Vývod z motoru mám stejně jako na obrázku zde (http://www.i-veteran.cz/i nzerce/_foto.php?f=20/i-v eteran-cz-242020-DDyj37&a mp;m=0000242020). Skoro vubec tomu nerozumim, tak budu rad, za jakoukoliv radu. Diky moc predem. Petr    [petrhRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.11.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 79 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Prosím o radu.250 Speciálka s motorem po kompletní GO. Zapalování po kompletním GO. Čep klikovky s klínkem, tudíž možnost nastavit pouze odtrh na kladívku a ten je předepsaných 0,35 mm při největším rozevření kladívek(dle manuálu). Karburátor Amal, šroub bohatosti směsi od dorazu povolen o jednu otáčku, jehla na třetím zářezu zhora, tryska 100. Benzín 95,míchán 1:23 s olejem. Svíčka sedmička úplně nová. K problému....po každé jízdě jsou kolena od výfuků včetně motoru převodovky a kastlíku na nářadí totálně zaflákané od nespálené směsi, z tlumičů výfuku a všech spojení vytéká nespálená směs. Spotřebu odhaduji minimálně na šest litrů (možná více),tudíž bych odhadnul na velmi bohatou směs, ale svíčka je bílá, nemohu doladit barvu svíčky na přibližně cihlovou. Chytá na šlápnutí. Při jízdě v nížších otáčkách je trochu ucukaná, svědčí jí vyšší otáčky, zase do určité polohy na maximum začíná "hrnout". Pokud bych měl při jízdě do kopce nebo na maximální otáčky (jak radí dobový manuál) zavírat páčku vzduchu (druhé šoupě), tak se začíná dusit. Má někdo nějakou radu?    [Duc] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.08.2021
Odpověď  Dobrý den, mám otázku. seřizujete na dvoušoupátkovém AMALU volnoběh šroubem bohatosti směsi při zvednutém malém šoupěti vzduchu nebo při spuštěném? Díky.    [Kel] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.01.2021
Odpověď  PS-ta 155 je tryska v celku,takže má tu dosedací plošku vyrobenou už ve vnitřku a ta je pak očíslovaná.    [ivošekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.06.2016
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  trysky Amál    [ivošekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.06.2016
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  K tomu obrázku jak je tam zakroužkovaný to vodítko jehly.Pokud je to tryska s vodítkem dohromady je očíslovaná.Pokud je dělená,tak jeočíslovaná ta malá co se našrubuje zespodu dovnitř.Čili jehla zavírá kuželem pouze tu malou spodní trysku .viz foto    [ivošekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.06.2016
Odpověď  lze tam dát cokoliv z těchto, ale přesně je to nějak tak jak jsem napsal, případně + jehla jak píšete.    [srandista]   09.06.2016
Odpověď  to sou zase výpočty:)) na 500 je 105ka , ale ve skutečnosti je jen pro jeden válec 250ccm , nesaje pro oba najednou , u 350 je to tryska jak pro 175ccm , tedy v případě že to není v jednohupu , takže do tý speciálky bych se 105ky nebál a doladil to jehlou    [Mates]   09.06.2016
Odpověď  105ka je na OHC, 95ka bude optimál na 250ku    [srandista]   09.06.2016
Odpověď  Panove jakou trysku mam pouzit do perackyho karbecu co mam ve specialce 250? Ted tam mam 105ku a to je na 350 takze urcite spatne. Mam dat radeji 95 nebo 100?    [CIJOML]   09.06.2016
Odpověď  Pani,moze sa mi niekto pozriet na to cislo trysky?Dakujem    [ficuring]   24.05.2013
Zobrazeno 10 z celkem 79 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (79) 
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa 250 Speiál 1939


 Tak jsem jí konečně po letech dokončil , myslíte, že by mělo být něco ještě jinak? Dlouhou dobu jsem se snažil jí vylepšovat. Snad jsem tam zúročil informace tady z fora.    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.02.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 116 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Tom: napiš mi na mejl    [MeelaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.08.2021
Odpověď  Pardon za překlepy... automatická oprava textu :(    [Tom7.89] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.08.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nevíte náhodou někdo, čí je tato speciálka? Renovují úplně stejnou a mod by mi pomohly nějakého informace. Děkuji    [Tom7.89] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.08.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Řekl bych si zase tuning, ale zase další kaslík, nemá někdo nějakou dobovou fotku na které by to bylo podobně? jestli tím náhodou v některé sérii neudělali reklamně bohatší provedení ala novinka letošní sezony?    [Mirek]   29.04.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  a tento kaslík?, v minulosti tu bylo na fóru řečeno že s jistotou jsou linky na blatnících a na kaslíku jen nápis    [Mirek]   29.04.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  ještě bych otevřel jedno věčné téma a to linky na aukru se teď prodávaly tyto dva díly, ta linka by musela být něčí tuning    [Mirek]   29.04.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nemám možnost to teď ničím vyfotit, ale je to otvor průměru asi 20 mm na místě viz foto, řekl bych že to je nějaká samodomo úprava, napadlo mě pro nalévání oleje aby se dala po zatěsnění vnějšího kontrolního okénka zvednou hladina oleje v krytu, jinak nevím proč by to tam někdo dělal.    [Mirek]   29.04.2014
Odpověď  tak to je dobré, tady díra není, vyfotím to    [Mirek]   14.04.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tento kryt je na pásek, který otvor to je ?    [pavel]   12.04.2014
Odpověď  To je opravdu on, ale pásek chybí.    [pavel]   11.04.2014
Zobrazeno 10 z celkem 116 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (116) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Postavení pístu Jawa Robot


 Zdravím,
Sestavují motor pro Robota. Nevím ale, jak má být natočený píst. Asi v 1/4 obvodu spodního okraje (ke klice) je píst vybraný o cca 6 mm.
Toto vybrání má být natočené k sacímu nebo výfukové kanálku. ( Z logiky bych b volil sací). Díky za radu. F    [DrkaprRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.07.2021

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Díky za tip, nakonec jsem našel v příručce. Je to skutečně k sacímu kanálu. F    [Drkapr]   03.07.2021
Odpověď  Neni na obrazku v prirucce nebo katalogu ND ? resil jsem to v zime a nekde to bylo zobrazene.
ted nejsem doma, tak se nekouknu.    [lichoresnice]   02.07.2021
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Spojka na Jawu 250 special


 Nemáte někdo doma spojku na 250 specialku??? Popřípadně pasovala by tam spojka s 175?? Děkuji za odpověď    [Martin M] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.07.2011

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Mám doma převodovku na Jawu special.Je na ní vyražené NS34032.Poradite mi prosim na ktery je typ a jakou ma zhruba hodnotu?Diky    [Michaela]   09.06.2021
Odpověď  Ok, mám tedy motor 250 a převodovku se spojkou ze 175 (jednolamelova spojka?!) a takto zbastlené to fungovalo. Můžete mi prosim objasnit, v čem jsou zásadní rozdíly u převodovky a spojky 250 a 175 Jawa special (Domníval jsem se, že převodovky jsou shodné). Děkuji za odpověď.    [Píst] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.01.2016
Odpověď  Spojka na 250 má navíc mezilamelu, už podle výrobních čísel se jedná o bastl, č. převodovky je samozřejmě ze 175.    [erik zubek]   06.01.2016
Odpověď  Zdravim chlapy. Potřeboval bych od Vás vysvětlit, jaký je rozdíl ve spojce na 175 a 250 ccm Jawy Speciál. Stal jsem se majitelem motoru 250 special vyr. čisla 89xxx, převodovka 41xxx. Po prvotním ohledání je na tomto motoru je jedna lamela na spojkovém koši s ozubením pro primární řetěz. Na vývodu z převodovky je unašeč na drážkách hřídele (ne na klínek). Když se podívám na koš spojky, tak je v místě kuliček lamely vyběhaná jenom jedna drážka. Můj dotaz, nemůže to být "bastl" 250 motor s převodovkou ze 175? Podle manuálu má 250 dvě lamely. Má ta druhá lamela bez zubíře také vnitřní prstýnek s kuličkami? Po smontování spojky mi připadá, že by se tam druhá lamela ani nevešla. Moc Vám děkuji za info.    [Píst] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.01.2016
Odpověď  Tady to najdeš.http://www.eurooldtimers. com/cze/manual/159-jawa-2 50-special.html    [Paul]   24.07.2011
Odpověď  Ahoj
Jedna ozubená lamela je navíc.Dále chybí tlumič záběru .Jeto část která drží spojku u převodovky a tři gumové trojuhelníky a tři trubičky které se nasazují na
ty tři kolíky na spojce a tři pružiny a tři šroubky s dírkami pro drát na pojištění .    [radek]   24.07.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady je foto nabízené spojky    [Martin M] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.07.2011
Odpověď  Tak jsem spojku našel , mužete mi prosím někdo napsat, s kolika dílu se skladá ať vím jestli mi ji nabízí kompletni??? Děkuji    [Martin M] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.07.2011
Odpověď  tak uz vim, ze 175 ne. Tak kdyby mel nekdo z 250 tak se ozvete prosim    [Martin M] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.07.2011
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Jawa 250 special


 zdravim, konečně jsem se stal majitelem týhle krásky, je komplet až na pár drobností, kohoutek, kryt primáru, páčky, kryt zápalka, stupačky, páčka zadní brzdy zadní světýlko, (kdyby něco někdo měl dejte vědět :-) jinač chystám se jí renovovat, za sebou už mám čz 150c a maneta 90, tohle bude muj nejlepší kousek, takže se tady tedka uvidíme dost často. jinak číslo rámu je 1028 motoru 73206 a převodovky 79189, chcí se zeptat co je to za rok a jestli tohle vše může vůbec pasovat do sebe...    [Mirek]   30.11.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 459 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Celox 9110    [Pavel ]   18.05.2021
Odpověď  Zdravim.poradte jaku striebornu farbu na kola.dik    [Robert]   17.05.2021
Odpověď  Dobrý den, jsem tu s dalším dotazem..... mohl by mi někdo pomoci fotkou zadního liteho brzdoveho pedálu s jedním drzakem? Řeším umisteni, jestli pedál před drzakem pod stupackou nebo za drzakem pod trubkou sestihranu. Cele mi to nesedí. Buď blízko kolenu výfuku nebo zase krytu magneta. Dekuji    [Kel] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.11.2020
Odpověď  Děkuji za odpověď, tak teď už zbývá jen vyřešit těsnění krytu a tlačnou podložku krytu......ještě jednou díky    [Kel] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2020
Odpověď  Účel té pružiny bych řekl je, že při napínání předního řetězu se povolí převodovka jen na můstku jak píší i v manuálu .    [Pavel ]   22.10.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  ....asi takhle    [Kel] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2020
Odpověď  Děkuji za foto. Kdybych na mém stroji dal pružinu tímto stylem tzn.mezi držák a kryt primáru, tak kryt začne z druhé strany škrtat o talíř spojky.    [Kel] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pro Kel: Vzpruha předního krytu.    [Pavel ]   21.10.2020
Odpověď  Dobrý den, chtěl bych se zeptat zkušenějších renovátorů na komponenty krytů primárního řetězu Jawy 250 Speciál. V katalogu náhradních dílů pro ročník 1938 je položka 63442-těsnění krytu a 63443-tlačná podložka krytu. Mohl by mi někdo zkušený blíže popsat z čeho jsou vyrobené a jakým stylem a kde jsou namontovaný? Třeba i foto. V návodu na obsluhu se píše, že mají těsnit vývod z převodovky do krytů spojky a primárního řetězu.
Dále by mě zajímala položka 67925-zpruha před.krytu. Kde je umístěna a jaká je její funkce?
Předem děkuji za případné odpovědi    [Kel] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.10.2020
Odpověď  I válec, to si pamatuju,protože jsem přitom zkurvil kroužky:-)    [Pavel]   05.06.2018
Zobrazeno 10 z celkem 459 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (459) 
Zodpovězené téma  

Centrování kol Jawa 350 OHV


 Ahoj můžete mi někdo pomoci s délkou drátů na zadním kole a rozměrem pro centrování. Koupil jsem ráfek od pana Hadrávka a snažil se to vyplést, ale dráty které jsou na straně u rozety (ty kratší) jsou značně prohnuté abych tam dostal ty z druhé strany, nakonec jsem to vzdal, nevím co s tím, A ještě jak jsou dráty rozmístěny, tedy kolik otvorů je me zi jednotlivými dráty v řadě nebo jestli by jste měl někdo fotku kola uvítám ji dík.    [Mirek]   08.11.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Ročník mojí Jawky je 1946 s výrobním číslem 57330 ...takže skládaná z toho co zbylo ... Ráfky mám obojího typu ale bubny obou kol jen ty menší ... Větší pouze přední.. Bývalý majitel a veteranista už bohužel nežije a to co mám jsem zavčas odkoupil od jeho rodiny, která pro to nemá nejmenší cit, takže neporadí... Kdyby jste někdo ještě poradil, budu moooc vděčný    [Mattes]   14.05.2021
Odpověď  Dávalo by to smysl.
Ale mám pocit, že jsem měl kola s malými bubny,a silný dráty - mohl to kdokoliv předělat později. Navíc malý a velký bubny se dělaly asi nějakou dobu současně.

Nevím přesně, pořádná literatura bude,až vyjde knížka od Libora Marčíka.    [MOnty]   08.05.2021
Odpověď  Díky moc, a prosím od kterého roku proběhla změna na širší špice? Bylo to jak s bubny ? Do 34. malé a pak velké ?    [Mattes]   08.05.2021
Odpověď  oba. Starší měly dráty M3,5ma novější M4. Proto dvě průměry děr.    [Monty]   07.05.2021
Odpověď  Prosím potřebuju též poradit ... Skládám speciálku a mám dva druhy ráfků.. Jedny mají průměr otvoru pro nipl 6mm a druhé 7,6mm ... Které jsou ty správné??    [Mattes]   06.05.2021
Odpověď  Jiří napiš mi na jawamuzeum uzenáč seznam.cz.    [jwm]   15.04.2021
Odpověď  Moc děkuji, určitě počkám. Já už ani nedoufal že mi někdo pořadí. Dělal jsem 15 let mota 1950 - 1970. A před rokem jsem začal predvalky ale zatím v tom plavu..... Je toho moc.... Díky za ochotu    [Jirka]   14.04.2021
Odpověď  Jirko, délky drátů jsou popsány v katalogu náhradních dílů a když počkáš do zítřka, dám ti i rozměry vyosení bubnu vůči ráfku, mám oměřené snad všechny základní typy Jaw .    [jwm]   14.04.2021
Odpověď  Mohl by mi prosím někdo poradit s dráty předního i zadního kola na 350 ohv (1940) potřeboval bych jejich přesnou délku . Děkuji za pomoc .    [Jirka]   04.04.2021
Odpověď  Dík za radu pan Hanousek si s tím poradil, použil jsem jen dráty na jedné straně délky 223 místo 220    [Mirek]   06.01.2010
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (16) 
Zodpovězené téma  

Motor 350 OHV


 Nejde mi sundat tato pruzina.Mel jsem tam stahovak,ale moc se nepohla.Je na to nejaky figl?    [Martin]   28.08.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dekuji za odpoved.Podivam se na to znova.    [Martin]   07.05.2021
Odpověď  Vyšroubovat kontramatku na klíč 27mm, potom kulatou matici a pružina normálně vypadne, nevím, kde by se tam dal použít stahovák.    [erik zubek]   05.05.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady tato.Mel jsem tam stahovak,ale moc se to nepohlo.Nechci neco ulomit.    [marty23Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.05.2021
Odpověď  Jaká pružina? Primár, ventil,...    [petrPHRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.12.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zodpovězené téma  

Barva na JAWA 250 Speciál


 Zdravím všechny příznivce předválečných JAWIČEK!
Chci se zeptat,jaký odstín barvy,použít na Jawa 250 Speciál r.v.1938?Zdali višnově červenou,nebo tak zvanou paprikovou do "oranžova"!bBla nějaká tabulka,od kdy do kdy,se stříkala jaká barva?Setkávám se s oběma verzemi,at to je:175 Villiers,175/250 Speciál,350 OHV,500 OHV,tak vás prosím o názor,či radu!Děkuji!    [Jára]   18.04.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Hergot, vždyť už je to 9 let starý příspěvek.Sorry:-))    [jwm]   14.04.2021
Odpověď  Ano je to ona Y3D VW, dával jsem to sem někdy 1999.    [jwm]   14.04.2021
Zobrazit dokumentOdpověď  Já dávál Y3D Tornado rot je to také podle označení Volkswagen 1985. Mě se líbila a docela mi seděla odstínem i se zbytky laku na 350 OHV. Diskusí tu na toto téma bylo už dost zkus se podívat do historie. Já se přikláním k této, ale už jsem viděl i lehce odlišný odstín. Tu do oranžova bych já osobně nedával vypadá pak třeba takhle viz foto. Ale původní na 250tce jsem měl docela tmavou, ale byla dost popraskaná takže kdoví jestli to bylo původní a navíc je to už řada let. Na tu kterou jsem ti doporučil se můžeš podívat ve starších diskusích založil jsem tam téma kde jsem dal fotky svých moto v tomto odstínu.    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.04.2012
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Neznámé kolo


 Prosím o pomoc s identifikací tohoto kola. Děkuji    [Petr987] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.12.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ten holý náboj je sto pro speciál.    [Jiricek1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  ?    [Jiricek1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Brzdový štít sedí dobře. Jedna strana náboje se mi zdá dost kulatá, ale vnitřní rozměr je ok. Tak jsem z toho jelen....    [Jiricek1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2021
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Prosím o radu. V minulosti jsem si koupil kolo prodejce uváděl že se jedná o přední kolo Jawa speciál. Všechny rozměry sedí jen ta mezitrubka s mazničkou je o 5 mm kratší. Je možné že by to byla chyba ve výrobě, nebo to není speciál? Rafek je teda široký dost 68mm.......    [Jiricek1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  4    [Petr987] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.12.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  3    [Petr987] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.12.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [Petr987] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.12.2013
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Páčka dekompresoru


 Ahoj nevíte někdo co je to za páčku dekompresoru je poměrně dlouhá?    [Mirek]   04.03.2021

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dobrý den,

kompletuji JAWU 350 OHV a páčku potřebuji. Nabízím výměnu za páčku na JAWU Speciál + doplatek, nebo ji koupím.

Martin
tel.736538271    [Martin]   13.03.2021
Odpověď  Jawa 350 ohv sv    [milan]   09.03.2021
Odpověď  až zjistím z čeho je tak možná bude na prodej    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.03.2021
Odpověď  Dobrý den,měl bych o páčku zájem,ozvěte se prosím na telefon 776651319,nebo email,děkuji MH    [michal]   05.03.2021
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
 Strana 1/51 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 29.11.2020)
Nezodpovězené téma 

Jawa 175 standart čislo motoru


 Zdravim pana Arnošta prosim o info k č.motoru 56043 Jawa 175 standart .Diky.    [Vit]   09.10.2021
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Stojánek 350 SV


 Potřebuju vyměnit stojánek na 350 SV; vyklepal jsem šestihran, povolil šrouby motoru a myslel jsem, že stojan vypadne ven, ale to se nepovedlo. Má rozpěrná trubka stojánku nějaké osazení v rámu? Motor se mi fakt vyndávat nechce...    [FilipS]   14.09.2021
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Jawa 500 OHV Rumpal


 Dalsi model, tentokrat Jawa, zase 1:10    [mochr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2021
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Prosím o kontakt na majitele. Děkuji va.t@seznam.cz


 Prosím o kontakt na majitele. Děkuji va.t@seznam.cz    [RoyaltyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.02.2021
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 350 OHV


 Zdravím příznivce jedné stopy. Měl bych menší dotaz a to takový. Chtěl bych se zeptat, jestli někdo vyrábí držák přidávného tachometru na Jawa 350 OHV či SV k reflektoru Bosch eas 150? Děkuji Petr    [Petr]   23.01.2021
   Přidat odpověď 

 Strana 1/51 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006