MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316199 příspěvků |8190 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 161 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexSkútry ČZ, Manet a ostatní | Odpověď 27.7.2024 01:43  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma Určení 502 podle rámu
Pořídil jsem si rám 502, ze kterého bych chtěl postupným doplněním dílů poskládat celý skútr. Rám bohužel nemá vyražené číslo (náhradní díl). Protože i během výroby 502 byly nějaké změny na rámu, chtěl bych aby rámu odpovídal i zbytek skútru (např. pozdější hranatá zadní kyvná vidlice, zpevněný přední třmen ...). Těch znaků, podle kterých by bylo možno rám přibližně zařadit k roku výroby není mnoho. Zatím jsem přišel na tyto:
otvor pro trubku přední vidlice řízení - malý = 502 00 a 01
velký = 05 panelka, zahájení výroby 502/05 a 06 červenec 1963 cca od v.č. 42500 (Kusý str. 257).
Od počátku výroby 502 byly jako u 501 prolisy v místě bývalých schránek pod řídítky. Ty byly zrušeny (na skútru z r. 1962, provedení 02, číslo rámu 35 884 už nejsou - kdyby někdo věděl přesněji, uvítám informaci), stejně jako na posledním typu 05 (panel).
Dalším znakem jsou vzpěry u krku řízení ve schránce pod řídítky. Ty byly později též zrušeny (pokud by někdo věděl kdy, budu rád).
Potom, když byly tyto vzpěry zrušeny, byl do schránky zřejmě přemístěn držák pojistkového pouzdra, který byl dříve na dvířkách. V červenci 1962 byla zahájena montáž druhé pojistky 5A do okruhu blinkrů (podle knihy Kusý str. 257), typickým příkladem je moje 05, kde jsou 2 držáčky pojistkových pouzder ve schránce vpravo a vlevo od krku řízení. Možné je, že se před tím nějakou dobu používala varianta 1 pojistka ve schránce, 1 pojistka na dvířkách?
To je zatím vše, na co jsem přišel.
Můj rám nemá prolisy pod řídítky, nemá vzpěry ve schránce a má jeden držák pojistky.
Podle toho, co jsem výše napsal by vyplývalo, že tento rám by měl odpovídat skútru vyrobenému před možná r. 1961 až červencem 1962.
Uměl by někdo upřesnit? Má někdo skútr v této variantě rámu?    [Pat] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   24.01.2024     Zobrazit téma  


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006