 AERO 150 Tohle jsem našel v jedné stodole u Plzně, prý má i papíry... [Jirka.PLZEN] 23.02.2009 Zobrazit téma |
| Dobrý deň Tu Ján že Slovenska. Ty aerovka je ešte aktualny je. Napridej Volajte mi na čísle +421907577039 [Jan] 19.10.2020 |
| Je ejště k mání nevíte? kontakt na majitele máte? [Lukáš] 17.08.2018 |
| A ta z té plzeňské stodoly je ještě k mání? [Tomáš] 02.08.2017 |
| Dobrý den,sháním aero 150,praga 150 nebo škoda 150 valník za rozumné peníze v predrenovacnim stavu. [Tomáš] 02.08.2017 |
|  Zdravím,vytáhl jsem ze sklepa poloosu a převodovku,snad z A 150.Můžete mito prosím potvrdit nebo určit?Díky [olmirek] 29.03.2015 |
| Dobrý den, velmi by mě toto auto zajímalo S pozdravem Petr Starý [Petr Starý] 17.02.2015 |
| Kontakt: Jihočeské motocyklové museum - tel. 723 247 104 [Petr Hošťálek] 15.03.2013 |
| Dobrý den, měl bych zájem o kontakt s uživatelem, který vložil fotografii vozu Aero 150 s plachtou a fotografii interiéru kabiny tohoto vozu. Jedná se o jeden z prvních typů, ještě vycházejících z vozu Škoda 150. [Petr Hošťálek] 15.03.2013 |
| Co vím, je pořád ve stodole... [Jirka.PLZEN] 29.11.2010 |
| Jak dopadla ta A150 ze stodoly u Plzně ? Nevíte někdo z čeho by tam pasovaly ventily ? [Rapid1500] 18.11.2010 |
| Originál vozidla Aero 150 vytápění kabiny nemělo, kdy se později dávaly dovnitř topení např. ze
spartaků a oktávek. Toto je také jedno Do-Do na zlepšení pohodlí řidiče, topení z oktávie a hadící
vedeno až k oknu. Jak jednoduché a fungovalao. Dále se mi na tomto vozidel líbí stahování oken ve
dveřích, kdy to je provedeno systémem tahání a zasouvání dvou kožených pásů s dírkami, jako ve
starých vagonech(jen jeden pás). Stále funguje i více jak po 60 létech. [Stanislav] 19.08.2009 |
| Mě se na té předchozí fotce líbí jakási hadice od vysavače (možná Elektro-Praga Hlinsko) i s
koncovkou, co vede k přednímu sklu. Že by nějaká dobová úprava vytápění, aby se nemlžilo sklo? [Radek] 14.08.2009 |
|  Ve dnech 18.-28. října 1947 se v Praze konala XXVIII. mezinárodní výstava automobilů, motocyklů a
příslušenství. Zde vystavovaly Letecké závody, národní podnik Aero Vysočany(podnikový ředitel Ing.
Ferdinand Tichý) celou produkci svých užitkových vozidel Praga ND, Praga RN, Praga RND a expozici
doplňoval lehký nákladní automobil Aero 150. Motory do vozidel Aero 150 byly vyráběny v národním
podniku Zbrojovka Brno(podnikový ředitel Ing. Josef Novotný). [Stanislav] 12.08.2009 |
| Aero 150 r.v. 1947-1948 výrobce Letecké závody Aero Vysočany, Praga A150 r.v. 1949-1952 výrobce Auto
Praga národní podnik Praha. Na předešlém obrázku je valník s plachtou Aero 150, r.v. 1947. [Stanislav] 23.06.2009 |
|  Podle foto se jedná asi o Praga A150, jelikož má dveře již normální otvírání(Aero 150 je mělo tzv.
proti větru)a má již přední okna jako Praga RN, tenký sloupek(Aero 150 mělo mezi předními skly
jiného tvaru široký sloupek) [Stanislav] 23.06.2009 |
| Také bych měl zájem, pisnu na mejl. [Dodge45] 16.06.2009 |
| Je to už déle... ale poptám se napište mi adresu (email).Můj : moto.c@seznam.czůl [Jirka.Plzen] 15.06.2009 |
| Ještě je na prodej ta A150? Měl bycch zájem [honza] 11.06.2009 |
| CCa 85 000.Kč [Jirka.Plzen] 07.03.2009 |
| a jaká je cena? [()] 07.03.2009 |
| Kdo by měl zájem,prý je na prodej... [Jirka.Plzen] 05.03.2009 |
|