MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 303093 příspěvků |7348 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 111 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 634, Jawa 90, ČZ 47 | Odpověď 11.12.2019 20:40  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma Cezet Custom 250
Tohle jsem koupil v Anglii, originál lak, rok 1980.    [Monty]    14.06.2011     Zobrazit téma  
Odpověď  ano, leží to na půdě v dílně    [Monty]   25.11.2019
Odpověď  Ahoj Monty, máš na prodej ještě tu repliku blatníku a kapotáže?

Díky.

Marek

607 626 437
marek.caslavsky@seznam.cz    [Tanamrki] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.11.2019
Odpověď  Asi ano. Přední blatník nemá originální barvu. Na zadní gumě je označení MK1..., přední je Barum. Až bude světlo nafotím podrobněji.    [Tanamrki] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2019
Odpověď  Někdo sundal řídítka i kapotáž,a dal tam obyčejný,aby si nehrbil záda?    [Monty]   22.10.2019
Odpověď  Zvažuji teď co s ní dál. Dle vidlice, předního blatníku a řidítek se zdá že to je původní stav. Pravděpodobně tam možná chybí přední kapotáž, ale nesedí mi k tomu zase ty klasická řidítka....    [Tanamrki] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2019
Odpověď  Pokud chcete repliku kapoty , předního blatníku a plexi, tak JEDNU sadu mám na prodej.    [Monty]   21.10.2019
Odpověď  To je ta z aukra za jednadvacet tisícovek? Pěkná, škoda že nemá přední kapotu    [Jakub]   21.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Druhá fotka.    [TanamrkiRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Včera dovezená. Rok 1977    [TanamrkiRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2019
Odpověď  Na suchu v terénu by ty blatníky taky sakra chyběly. Takhle je to jen machrovinka na čistý suchý asfalt do města. Jen s tím 2T motorem mi taková očesaná motorka příliš k chlubení nepřipadá. Ke scambleru se to podle mě vůbec nehodí.    [Honza]   20.03.2018
Zobrazit dokumentOdpověď  no já si spíš pod scramblerem představoval motorky co se tak prodávaly jako třeba honda na foto... ale u těch přestaveb je to asi jinak (ale stejně nechápu jak do terénu pomůže to, že sundám blatníky, na suchu asi dobrý ale na mokru to musí být sranda :-) )    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.03.2018
Odpověď  Nač se tu rozepisovat a vysvětlovat podstatu scramblera. Zde je inspirující videjko:

https://www.youtube.com/watch?v=-G_6kVRBe_U    [J]   19.03.2018
Odpověď  Jo a samotný název scrambler není označení že je "do terénu", ale "zkrátit si cestu" - "zkratkař" (ze silnice, třeba i přes lehký terén) a to je podstata těchto motorek - na silnici i na šotolinovou cestu v plném kalulpu...:)    [J]   19.03.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  meela jsi mimo. Dnešní a i historický scrambler je upravená silniční do terénu. Něco mezi endurem a dirt trackem. Enduro - v dnešním slova smyslu tenkrát nikdo neznal. To znamenalo blatníky dolů a vše co je zbytečné. Pouze motocykly schválené pro silniční provoz je musely mít a tak je tam dávali. Dnešní moderní scramblery ctí podstatu purismu scrambleru, tak je tam (blatníky) cpou jen symbolicky. Viz foto a stačí se podívat, krom této Ducati na BMW apod. A podle toho byla přestavěna ta Jawa. Až na stojánek (že ho nevyhodil a nedal tam "policajta"..) dobrý...    [J]   19.03.2018
Odpověď  no samozřejmě že chceme na scramblera blatníky, vždyť samotný ten název by měl označovat motorku do terénu a tam jsou blatníky potřeba... ale samozřejmě když to má někdo jako městskou motorku tak jde logika pryč :-)    [meela]   19.03.2018
Odpověď  Mně připadám že na motorce bez blatníků, která se musí opírat klackem se nedá jezdit.
Ale asi jsem starý škola.......    [Monty]   18.03.2018
Odpověď  No snad nechcete na scramblera blatníky??? Když už, tak jen malé lízátko. Je to přestavba a v moderním pojetí typu scrambler - povedená. Na čem to stojí a jestli má značky :-) je vedlejší a výfuky, trochu moc pod rám, ale jinak ok. Je to určitě hežčí než serie..., lehčí a i asi víc zábavy. V rámci možností prastarého nevýkonného motoru.    [J]   18.03.2018
Odpověď  Tak SPZ a přilbu neřeší takže blatníky řešit taky nemusí. Ale trochu prašná cesta, štěrk, nebo déšť a honem je bude montovat zpátky.    [Honza]   18.03.2018
Odpověď  Todle je pěkný?
Mně to připadá jako hnus fialovej- když to stojí na stojanu,tak jsou obě kola na zemi a jedna noha stojanu ve vzduchu(skoro to spadne) - vejfuky jsou ke kolenům nějak divně křivě naprasený,a jak může jezdit motorka bez blatníků, to teda nevím, to snad nejde ani v jižní americe?    [Monty]   18.03.2018
Odpověď  Zde je pěkná přestavba Jawy. Scramblery jsou dnes v módě a jsou pěkný.

https://auto.idnes.cz/jawa-scrambler-0pu-/motorky.aspx?c=A180223_100326_motorky_fdv    [J]   25.02.2018
Odpověď  A nechcete si to přijet občíhnout živě?

Na modelu MK2 je zadní blatník připevněný k rámu,a na sedle (seriovým) drží jen kryt sedla samořezkama.

U modelu MK 1 je kryt sedla, blatník i zadní světlo připevněný k sedlu, takže při každém sundání sedla je třeba odpojit dráty.A potah sedla je abnormální.

Napište mi na mail, a pošlu případně fotky.    [Monty]   07.06.2013
Odpověď  Díky moc, uchycení předního blatníku je jasné. Ještě kdyby tak byl ten zadní blatník a uchycení krytu sedačky na MK II, to jsem tam v detailu nenašel.    [Michal]   07.06.2013
Odpověď  Mrkni se sem
http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=65272&act =fotogalerie&scr=444    [Kubas] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.06.2013
Odpověď  monty: prosím, nemohl by jsi mi popsat (případně přidat foto) uchycení předního blatníku k vidlici? A má vidlice na kluzáku dole uchycení na klasický blatník nebo je to odstraněné?
Dále bych měl dotaz i k uchycení krytu sedačky k sedačce?
A posledně, mohl bych poprosit, zda by bylo možné nafotit a změřit zadní blatník? Koupil jsem totiž v U.K. všechny díly z MK II. kromě zadního blatníku a rád by si motorku zkompletoval, a tak asi zadní blatník budu muset nechat vyrobit z laminátu.
Díky, Michal (můj e-mail: mmirvald@centrum.cz)    [Michal]   07.06.2013
Odpověď  Krásnej kousek, gratuluju...    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2011
Odpověď  Článek se spoustou fotografií a prospektů naleznete zde: http://www.cezetmania.inf o/obsah/cz-250-custom-57. html    [Honza K.]   31.08.2011
Odpověď  Nějaké další fotky jsou tady http://www.cezetmania.inf o/modely/index.html?item= 77    [Honza K.]   18.07.2011
Odpověď  určitě bude, protože bude dovežena do Čech ...    [Jakub]   27.06.2011
Odpověď  Krásný kousek, bude víc fotek?    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.06.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...    [vladik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.06.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Táto bola dávnejšie v inzercii niekde v Anglicku. Rok výroby bol uvedený 1980, kubatúra 250ccm.    [vladik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.06.2011
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  V britském časopise Motor Cycle Mechanic v roce 1977 vyšel test ČZ 250 Custom, který pro ČZ nevyzněl vůbec dobře, když prohrál i s východoněmeckou MZ    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  21.06.2011
Odpověď  Není to přesně to samý - na této černoblé fotce je verze MK.III ,která má laminátový schránky jinýho tvaru. Na mojí verzi MK.II jsou seriový plechový.

Údajně byla i varianta 350 ccm.    [Monty]   19.06.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Gratuluji ke koupi . Vypada to , ze je to ona    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.06.2011
Odpověď  Pěkná verze Mk. II. :)    [Honza K.]   16.06.2011
Odpověď  Super mašina. Tedy z pohledu našince zvyklého na tehdejší přestárlý design.
Bohužel i již tehdejší anglický motoristický tisk nenalezl důvod doporučit tento motocykl ke koupi, protože i třeba tehdejší srovnatelná MZ jim vycházela ve většině parametrech jako výhodnější koupě. Nicméně jak říkám, z pohledu našince by byla tato motorka jistě příjemným oživením každé motocyklové sbírky.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  16.06.2011
Odpověď  Krása :-)    [meela]   14.06.2011


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006