MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316199 příspěvků |8190 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 159 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 634, Jawa 90, ČZ 47 | Odpověď 27.7.2024 01:28  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma Čz 250/471
Zdravím všechny, potřebuji poradit čz 471 krásné pálí všechno funguje jak má ale prostě to nemá tah a vytáhnu z ní max 90km/h. Nevíte co třeba poštelovat aby šla více od spoda protože 4.rychlost nemůžu vytočit.prosim o radu na čz 175 477 jsem schopnej vytáhnout 120km/h bez problému. Děkuji všem moc za rady.    [RUSTY] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů   21.03.2023     Zobrazit téma  
Odpověď  Ahojte, chcel by som sa tiež podeliť o moje skúsenosti, mal som aj ČZ 175/477 a teraz vlastním úžasnú ČZ 250Twin. 175/477 je úžasná na zrýchlenie, ušiel som aj 250 panelke 14k, ale pri 90km/h už zrýchľuje pomaly a v kopci je to bieda, pokiaľ není v otačkach...Max.nameraná rýchlosť na ČZ 175/477 bola 102km/h gps. Na ČZ 250Twin som nameral na rovine max.118km/h gps. Naháňal som sa aj s našou 350/18k a neobehla ma. A v kopci dokáže krásne zrýchliť ale len na 2ke a trojke. Štvorka nezrýchluje v kopci, iba na rovine. No a vozík som sa pred mesiacom na prevŕtanej 250tke na 306ccm a ide úzasne. Otáčky jej ostanú ale získa hluchý spodok a má super ťah. Skúsil som jej vykrútiť krk a podarilo sa 129,46km/h gps.    [Juraj Grác ]   23.10.2023
Odpověď  Je pravda, že 471 je těžší a netočí tolik co 477 a je i pravda že 477 na rychlost vyhrává ale do kopce ztrácí .    [RUSTY] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  23.04.2023
Odpověď  Jako kluci jsme si porovnávali výkony našich mašin celkem často. Mohu potvrdit, že točivější čz 175 byla často vítězem, s výjimkou výdrže do kopce, kde ztrácela na vyšší objemy.    [Luboš]   23.04.2023
Odpověď  A jak jsou na tom váhově jezdci? :-) Přece jenom samotná 471 má o 30 kilo víc než 477 :-) Podle návodů má 471 maximálku 110-120km/h, 477 má 110km/h. Pokud vám 175 jezdí vážně 120 a 250 z vládne třeba jenom těch 110, tak by to dávalo smysl...    [meela]   20.04.2023
Odpověď  Ano kolečko jsem vyměnil za 15z. Už to je lepší než to bylo ,ale i tak to nejede líp jak 175.
A jak jsem už psal motor pálí krásné svíčky jsou téměř cihlové vše funguje krásně ale prostě 175 mi ujede.    [RUSTY] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  20.04.2023
Odpověď  A jak to vypadá s řetězovým kolečkem na motoru? Bylo vyměněno za origo 15z?    [Luboš]   19.04.2023
Odpověď  Válce ano mám po výbrusu ale s původními písty    [RUSTY] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.04.2023
Odpověď  Dobrý deň, máte valec po výbruse? Pokiaľ áno, tak dajte dolu hlavu a skontrolujte, či je piest v hornej úvrati presne zároveň valca. Ja som mal podobný problém na ČZ 472.Nič nepomáhalo a nakoniec som zistil, že piest mi končí cca 0,7 mm pod hornou hranou valca, čiže je úplne iný kompresný pomer. Takže ja mám takúto skúsenosť s novými piestami.    [ogar]   26.03.2023
Odpověď  Po zoufalých zkušenostech od různých takyopravářů už dávám tachometry jen k Montymu. Sice už moc nechce dělat Péráky a předválky, ale cokoli novějšího bylo vždycky na 100%    [JzK]   22.03.2023
Odpověď  meela> to je taky možnost, protože mi právě odešel už druhý a shodou okolností od jednoho jejich "renovátora" z Mohelnice. S prvním mě poslal do hajzlu osobně na burze, papír mi k nim samozřejmě nedal, když jsem je oba obržel poštou. Další co mám od něj po repasi na panelce taky měří podivně.    [Kadel]   22.03.2023
Odpověď  Jo některé tachometry jsou začarované, třeba kamarád mi tvrdil že na panelce nejezdí víc než 70... a já mu v 90 skoro nestačil :-) a na druhou stranu mám tachometr na panelku který ukazuje cca dvojnásobek :-)    [meela]   22.03.2023
Odpověď  Všem děkuji moc za rady, vyměním tedy kolečko za 15z. A snad to bude už lepší.
A s tím tachometrem jsem měl taky problém že mi neukazoval správně ale zkoušel jsem rychlost přes GPS, radary měření na jízdní kola. Takže si myslím že ten sekundár by to mohl všechno vyřešit.    [RUSTY] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  22.03.2023
Odpověď  Áno, to je tiež možné. Ak tam má 17 namiesto 15 tak by to zodpovedalo ze motorka nevládze ťahať na 4ku.
Ďalšia vec môže byť či správne funguje samotný tachometer, už som sa stretol s tým že tachometer do cca 60 ukazoval plus mínus dobre a vyššie už výrazne menej    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.03.2023
Odpověď  boco: jasný, proto jsem to měřil cyklo tachometrem z předního kola ;-) tam šlo o to vytočení do vyšších otáček, mám 2 metry a 115 kilo (s batohem, oblečením, helmou atd spíš přes 130...). Se správným kolečkem jsem prostě nedokázal 4 vytočit tak, aby byl k dispozici výkon na další akceleraci... s menším kolečkem to jde (motor není generálkovanej, takže už asi taky nepodává plný výkon).

Ale máš pravdu v tom, že tachometr nebude ukazovat správně, to by mohl být další problém u Rustyho dotazu, píše že tacho ukazuje max 90, pokud má větší řetězové kolečko tak to reálně bude o něco víc...    [meela]   22.03.2023
Odpověď  meela : Perak, ako aj ine Jawy, CZ maju vyvod tacho z motora/prevodovky, rychlost na tacho je zavisla na otackach predlohoveho hriadela - cize na otackach motora a zaradenom kvalte. Zmena sekundarneho prevodu pripadne velkosti kolies voci originalu sposobi ze tacho nebude ukazovat spravne. Zmena na mensie kolecko ukazuje rychlost vyssiu ako realna, ale motorka zase ozije na akceleracii a je schopnejsia vytocit 4ku ;)    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.03.2023
Odpověď  Originál podle katalogu je 15z. Z vlastní zkušenosti na péráku můžu říct, že i jeden zub může udělat dost, když jsem si na něj dal menší kolečko sekundáru, tak se mi paradoxně zvýšila maximální rychlost. (ve vyšších otáčkách je k dispozici více výkonu k překonání odporu vzduchu :-) )    [meela]   22.03.2023
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [RUSTY] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  22.03.2023
Odpověď  Kola nepribrzduji kola jsou nové stočené bubny a tlačit jde krásně už jsem si minulý týden 15 km tlačil došel benzín.    [RUSTY] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  22.03.2023
Odpověď  Nejsem si úplně jistý jaký tam mám ale jsem si na 100% jistý že 15z. Kolečko tam nemám takže buď 16 nebo 17.
A jaký kolečko tam tedy má být?    [RUSTY] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  22.03.2023
Odpověď  Souhlasím s Montym, loni jsem se taky vozil na 471, ale neměl jsem origo 15z kolečko tak jsem tam dal 16z a moc se rozjíždět nechtěla... Ale pokud tam máte správné kolečko, tak to asi chce projít všechno, předstih, jiný karbec, jestli třeba nepřibržďují kola...    [meela]   22.03.2023
Odpověď  A to kolečko máte jak velký?    [Monty]   22.03.2023
Odpověď  Válce už jsou po výbrusu zájetý, řetěz nový namazány, svíčky jsou hnědé téměř cihlové, kola mám nafoukaný az moc.
A už nevím co víc a tím mám udělat aby to hezky jelo. Karbec je vyčištěný trysky hlavní 100 a volnoběžná 50 jeho na druhé od zhora.    [RUSTY] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  22.03.2023
Odpověď  A išla predtým niekedy dobre? Ak je dobre nastavený predzápal, motor je mechanicky v poriadku, hľadal by som chybu v karburatore resp správnej zmesi. Ak si schopný posúdiť či to je chudobné alebo bohaté pomohlo by sa odrazit ďalej kde hľadať problém    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2023
Odpověď  Nafoukat kola, ložiska v kolech, namazat řetěz a seřídit zapalování a karburátor. No a nebo to už nemá kompresi    [Jakub]   21.03.2023
Odpověď  Dát přední kolečko řetězový 15 zubů, ne větší.    [Monty]   21.03.2023


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006