MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316089 příspěvků |8180 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 192 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPředválečné motocykly ČZ | Odpověď 19.6.2024 16:16  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma Zdravim, mám problém na čz 250 sport 1937 s ručním řazením, a to že při zařazení 3. rychlostního stupně už nemám místo pro nasazení kloubku řazení, překáží mi karter. Když je kloub nasazen trojka nejde dořadit. Nevíte v čem by mohl být problém, páka řazení je ze 175 ale myslím že jsou z 250 stejné jistě to ale nevím.    [Vašek]    28.12.2008     Zobrazit téma  
Odpověď  No právě já moc na velké burzy nejezdím takže bych musel koupit jedině přes internet takže mam s toho obavy. Opravdu by se u někoho nenašla?    [robert]   30.12.2008
Odpověď  Taky je ještě otázka zčeho a jak je replika vyrobená aby se nechovala stejně jako unavená originální.    [Vašek]   30.12.2008
Odpověď  No jinak vím že se pružina vyrábí v replice ale bnojím se aby seděla tak bvych raději koupil orginální ale nevymačkanou?    [robert]   30.12.2008
Odpověď  Kdyby to bylo tak jak píšete Pavle tak bych měl stejný problém jako Vašek při řazení 3 rychlostného stupně prostě se to poře o kartr, tak fakt nevím takhle mi to funguje bezchybně.    [robert]   30.12.2008
Odpověď  Kdyby to bylo tak jak píšete Pavle tak bych měl stajný problém jako Vašek při řazení 3 rychlostného stupně prostě se to poře o kartr, tak fakt nevím takhle mi to funguje bezchybně.    [robert]   30.12.2008
Odpověď  Koukal jsem do knihy od p. Mařčíka a všechny čz 175 i 250 u kterých je páka vidět mají kloubek do předu jako má Vašek. Podívejte se pokud jí máte.    [Pavel]   30.12.2008
Odpověď  Dík za fotky o víkendu to ještě zkusím, myslím že pružina sedla se dělá v replice pokud teda nescháníž origo.    [Vasek]   30.12.2008
Odpověď  Scháním momentálně pružinu pod sedlo řidiče ta co je v předu a co jde pod kryt nádrže, ta má je unavená.    [robert]   30.12.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  poslední. Já to mám takhle a funguje vše dobře    [robert]   30.12.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Další    [robert]   30.12.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak tady jsou fotky    [robert]   30.12.2008
Odpověď  To je originál ale nožní Vašek má problém s ručním    [Pavel]   29.12.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  toto je orig 250 sport    [vašek]   29.12.2008
Odpověď  Ja zejtra kouknu jak to mam namontovany na mojí sportce a vyfotím ti to    [motocz]   29.12.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady je ještě fotka z návodu na obsluhu k tomuto motu z které jsem vycházel.
Ta pačka je tam jak jsem jí namontoval já.    [Vašek]   28.12.2008
Odpověď  Ahoj Roberte, tu páčku jsem měl otočenou ale to mi k ní nedošáhne táhlo, musím táhlo uplně celý vytočit tak že drží jen na jednom závitu z každý strany a to se mi moc nezdá. Prosimtě nemohl by jsi mi to vyfotit? a jestli můžeš i s celim řazenim jestli někde jinde nemam něco špatně.Dík moc.    [Vašek]   28.12.2008
Odpověď  To je školácká chyba Vašku staší otočit jen tu páčku (co řadí rychlosti) aby byla obráceně, tak aby ten kloub směřoval ven a neopíral se o kerter a máš to vyřešené, ale neboj určitě nejsi sám kdo to takhle dal, protože i já osobně jsem ji takto poprvé složil.
Ps: pokud chceš tak to vyfotím    [robert]   28.12.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  ještě jedno foto    [Vašek]   28.12.2008


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006