MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306435 příspěvků |7519 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 77 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexTraktory Zetor 8.8.2020 14:27  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Kabina na zetor 25....   05.01.2008 / 207
    Ahoj příznivci Z25,postavil jsem za ťapika káru s hydraulickou sklápěč....   05.02.2007 / 153
    Ještě bych rád otevřel znovu téma Zetor 15, se souhlasem majitele zveř....   19.04.2007 / 147
    burzy srazy   26.02.2009 / 127
    zetor 25   31.05.2009 / 117
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 3354      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 12 / 321      Příspěvků Příspěvků: 31359
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/224 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Výška hladiny oleje v převodovce Zetor 3011 a místa jeho uniku


 Zdravím, pánové,
netěsní mi spodní víko převodovky a kape z toho hodně olej už nějaký čas, dřív méně, teď více. Nevíte, jak vysoko od horního okraje převodové skříně má být hladina oleje. Event. neznáte délkové rozměry měrky. Na místě měrky oleje je našroubována pojistka řazení, asi jen jako ucpávka díry po ztracené měrce. Viděl jsem, že se da koupit měrka pro 4011, ale je to shodné? Pro 3011 jsem na internetu nenarazil. Potřebuji to vědět, jestli se s tím mohu ještě rozjet, než to přetěsním a koupím nový olej. Měřil jsem to přes nalévací otvor a mám hladinu 18 cm od horního okraje skříně.

Kromě toho víka mi to kape ještě od čepu, jak je na něm uchycena páka brzdového pedálu... Přikládám foto, nevím jak tu část nazvat, ale především nevím, jak to utěsnit, je tam nějaké těsnění, které se dá koupit nebo vyrobit? Předpokládám, že ten čep je vyveden do vnitřku skříně a olej teče kolem něj.

A ještě si dovolím jeden dotaz. Mohu dát do motoru olej M6AD, když tam byl pár roků olej Carlson SAE 15W-40 Super GX?

Za případné rady předem moc děkuji!    [OliverAileRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.06.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Díky moc za fotky měrky. Udělal jsem to tak, jak mi bylo raděno níže, vypustil jsem olej z obou výpust. otvorů a začal jsem ho tam lít zpátky. A měřil jsem výšku hladiny k hornímu okraji převod. skříně. Viz obrázek pro 20 l, 23 l a 25 l. Původně tam bylo cca těch 20 l oleje. Ale jelikož mi při určitém náklonu traktoru nechtěla zvedat hydraulika, tak jsem přidal oleje na 25 l. (V příručce se píše pro práci v kopc. terénu 23 l a v horském 27 l). Tak snad jsem těmi 25 něco nepokazil, ale tomu zvedání to vůbec nepomohlo, spíš je to ještě horší!!! Na té měrce ty zářezy odpovídají tak těm 19 l - horní zářez.

Přetěsnil jsem víka, ale do přetěsnění te hřídele ruční brzdy jsem se nedal, gufera jsem koupil, ale bez demontáže podlahy, "krytů pedálů" a nedejbože budky to asi nepůjde, je tam spoustu zarezlých šroubů, zas tolik to nekape a když je to jen jedno místo, tak to sklenice pod traktorem jistí. Až půjdu do brzd a do uzávěrky a budou sundané blaníky atak, tak se vezme i to přetěsnění té hřídele.

Měl jsem sundanou vanu, čistil jsem i sací koš a vytíral motor zevnitř, a pochopitelně jsem čistil olejové filtry. Ale našel jsem v nich nějaký "nepořádek". V levém čístiči jsou sítka č.2 (a přimíchany tam jsou dvě jedničky.) a v právém byl strčený zřejmě palivový filtr č.2, který tam musel být pěkně dlouho, hádám, že proto už před lety přestala svítit zelená kontrolka mazání. Narychlo jsem ho vyměnil za novy filtr asi take palivový č.1. Kontrolka stále nic. Ale asi bych s tím neměl moc jezdit a nejlépe bych měl nakoupit sítka č. 1 do toho pravého plnoprůtokového filtru, že? Protože ten palivový, i když je to 1 (doufám že víc propouští než dvojka) se určítě rychleji zanese a nebude propouštět dostatek oleje.    [OliverAile] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.08.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Detail na risky.    [Abdull] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.07.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tu je mierka prevodovky Z 3011    [Abdull] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.07.2020
Odpověď  Zajtra ti odfotim a aj zmeriam dĺžku tej miery oleja    [Abdull]   11.07.2020
Odpověď  zarez max.hladiny na merce by mel byt zhruba ve stredu vstupni hridele do prevodovky a min. hledina asi o 5 cm nize    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.06.2020
Odpověď  spodni viko je tesneno papirem to seda koupit nebo vyrobit hridel rucni brzdy je pruchozi pres prevodovku a je tesnena dvema gufery 25/35/7 problem muze byt pokud je otvor v prevodovce vybehany do strany pak se musi dira prestruzit a vyvlozkovat merka oleje je schodna se zetorem 2011 ale delku nevim    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.06.2020
Odpověď  Zetor 30 má v převodovce podle manuálu 19 litrů. Pro práci v horském terénu s hydraulikou se přidává až někam k 27 l.
Udělal bych následující - vypustil zcela olej ze všech případných výpustných otvorů, změřil a nalil zpět 20 l. Podle této hladiny vyrobil měrku oleje, nebo koupil na 4011 a porovnal.
Na hřídeli je O kroužek, který je asi sedřený. Je ale dost možné, že je moc oleje v převodovce a ten tudy uniká pro zvýšenou hladinu.

Olej M6AD klidně po carlsonu být může, lepší olej pro staré vyběhané motory je M8AD Mogul Super.

Najděte na netu katalog a návod as táhněte si.    [vintera]   20.06.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zodpovězené téma  

stavěcí matice brzdového bubnu levá strana


 Přátelé Zetoru 25, zničil jsem matici levého brzdového bubnu, poradí mi někdo kde jí seženu? lišák    [Vladimír Liška]   30.07.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  foto nemáš? To nemůže být nic složitého na výrobu.    [Laco]   31.07.2020
Odpověď  Zdar Laco,matice je kruhová se třemi výřezy,vnější průměr 70 mm, vnitřní závit M 52x1.5 mm levý,pozice v katalogu je 36, stavěcí matice:lišák    [Vladimír Liška]   31.07.2020
Odpověď  Dajaký sustružník by pomohl, jak vlastně taková matice vyzerá?    [Laco]   31.07.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Zetor 50 Super - KDE HLEDAT ČÍSLO KAROSERIE?


 Ahoj,

víte někdo kde hledat na traktoru Zetor 50 Super (s kabinou) číslo karoserie?

Díky!    [TagunRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.12.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  číslo u některých traktorů bylo raženo v kabině z boku na horní hraně převodovky, nebo na držáku přední nápravy z pravého boku    [pavel11] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.07.2020
Odpověď  Jinak na supru bývalo číslo podvozku na skříni mezi motorem a zadkem vlevo. Ale není tam často vidět.Razilo se proto znovu na konci u náhonu. Měl jsem několik podvozků s číslem jak na boku, tak vzadu u náhonu, samo, že každé jiné.    [vintera]   30.07.2020
Odpověď  Mám kabinu se štítkem vlevo pod oknem, další štítek traktoru je na sloupku řízení. Číslo podvozku mám vyraženo dodatečně na STK vedle náhonu.    [vintera]   30.07.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  ja mám výrobné číslo vpravo od vývodového hriadeľa, je to 5 miestne číslo, trochu osvetlené    [Richard Havran]   30.07.2020
Odpověď  Zdravím, já jsem výrobní číslo na svojem supru nenašel, razilo se to ještě někde jinde, než ze zadní částí pod vývodový hřídel? Popřípadě jaká byla velikost raznic? Díky moc za info, kdyby někdo měl fotku, pomohlo by mi to, děkuji.    [jena] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.03.2017
Odpověď  Je jedno jestli s kabinou nebo bez kabiny. Výrobní číslo traktoru je vyraženo zezadu, při pohledu na náhonovou hřídel, ( co by střed hodin ) tak číslo je cca na páté hodině.    [Roman]   16.12.2015
Odpověď  stitek byl na sloupku rizeni pod volantem    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.12.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zodpovězené téma  

Zetor 5545


 Dobrý den potřebuji poradit jel jsem ze zetorem 5545 do lesa u louky jsem vypnul motor pořezal smrk nastartoval jsem a ze knemu couvnu dal jsem kvalt ale traktor se nerozjel zkusil sem vsechny kvalty zařadit ale traktor se nerozjel vi někdo kde je zavada děkuji    [Jan]   29.07.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Na víku převodovky jsou dvě páčky, pravá řadí silniční a redukované rychlosti. Prostřední poloha páčky je neutrální, kdy se při zařazené rychlosti traktor nehýbe.    [vintera]   30.07.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

demontaz brzd


 zdravim chlapi, narazil jsem na dalsi problem. Nevim jakym zpusobem sundat buben brzd. V manualu pisou povolit zajistovaci sroub, ale na bubnu jsou dva, spis vypadaji jako matice, se zarezy. Zkousel jsem povolit obe a ani jednou vubec nepohnu, Kdyz za ne vezmu odjizdi mi cely traktor. Zkousel jsem na obe strany a nic. Poradte prosim..    [Vendelin]   26.11.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 21 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  dej po te matici z cela par ran kladivem a ona se otresama uvolni uz ma stejne ty zářezy omlacene tak si pak vem tupy sekac a povol ji uderama ve smeru hodinovych rucicek    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.05.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den, pánové. Vaši diskuzi jsem si přečetl snad 10x a stejnak se nám s taťkem nedaří sundat levá strana... Povolili jsme šroub (poz.č.4) a udělali si vlastní "klíč" na povolení matice (poz.č.2). Zablokovali jsme si kola v převodovce a jak již zde někdo psal, tak nám při povolování (povolujeme doprava) odjíždí traktor. Jako by to tam bylo přivařený... :-D Děkuji za rady.    [pandaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.05.2020
Odpověď  Zdravím, ja mám problém pravou stranou. Povolil som zaistovaci sroub na boku velkej matici, velku maticu som odkrutil, no bubon nemozem dat dolu. Je aj na pravej trane este nejaká iná positka. Lavá strana isla vdaka vasim návodom lahucko :)
Dakujem za radu.    [Martin H.]   03.07.2017
Odpověď  jj, jak píše Peto. Doprava. Ale vytočil jsem tu malou a na ní tu velkou takže je mam pořád v sobe. Ale obložení už bylo na nejty. Tak musim dat nové. Není se čemu divit bylo tam přes třicet let....    [Vendelin]   29.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  A tu je to rozobrané. (Dnes som skladal brzdy, ešte to nemám komplet.)    [Peto Z 25 A] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tony tu máš foto. Povolovať musíš doprava tú veľkú maticu. Ja malú môžeš povolovať tiež doprava, ale bubon drží veľká. Vo veľkej je malá, teda ak povolíš veľkú máš obe vonku. Tu máš matice bez bubna.    [Peto Z 25 A] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.11.2008
Odpověď  vendo tocil si to doprava?    [tony]   29.11.2008
Odpověď  Tak už je to uspešně sundané. Josef musi se povolit nejen ten šroub ale i ty matky. Buben má to drážkování vystouplé a ta matka to zajištuje ne hrideli, jako na prave strane. Já jsem normálně povoloval tu menší a sundal jsem tak obě dvě naráz. a pak šel buben krásně dolu.. díky moc za rady    [Vendelín]   29.11.2008
Odpověď  Chlapi, měl by stačit vyšroubovat šroub M10 a buben by měl jít dolu. Ty matky jsou na vymezení axiální vůle, tvoří jakési dno otvoru bubnu. Jestli vám nejde buben stáhnout, muže to být tím, že obložení je roztažené a v bubnu je vydřená drážka (zápich v šíři pakny) za kterou se buben zachytává. můsíte povolit seřizovací šroub paken brzd (povolit kontra matku a 7mičkou klíčkem vyšroubovat šroub, který roztahuje pakny). Potom by buben měl jít krásně dolu.    [Josef K.]   29.11.2008
Odpověď  zdar tak dnes som demontoval brzdy a skoncil som na lavej strane presne tak isto..povolil som len 10 srob..pradte ktoru matku teraz povolovat mensiu ci vacsiu..ak som spravne pochopil tak doprava..    [tony]   29.11.2008
Zobrazeno 10 z celkem 21 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (21) 
Zodpovězené téma  

Zetor k25


 Zdravím nevíte nějaký kontakt na startér s reduktorem v Kroměříži?    [Jakub]   27.05.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Jinak také si pamatuji Roman Zelinka, Kroměříž, dá se vyhledat ve firmách.    [vintera]   27.05.2020
Odpověď  https://491299820.eshop-rychle.cz/ceskenaradi/eshop/20-1-ZETOR-25-A-K/0/5/4872-Starter-s-reduktorem-levotocivy-Zetor-25-A-K    [vintera]   27.05.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

olej z výfuku Zetor 25


 vytéká mi olej z výfuku asi tak deci a půl za hodinu,myslel jsem že jeto podél ventilů mezi ventilem a vodítkem ventilu namontoval jsem na výfukové simering teče dál , sundal jsem hlavu těsnění ok, natlakoval jsem mazací kanál tlak drží, válce nejsou prasklé, písty jsou nejsou propálené tak jediné co mi ještě napadá že by mohly popraskat stírací kroužky myslíte že by přes ně mohlo unikat tolik oleje    [pavel]   13.04.2011

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dobrý den,
Mám stejný problém,, vyteká mě olej z jedné komory výfuku na Z 25. Mužete mě prosím poradit s odtraněním problému? Díky Pavel, Tel 728308834    [Pavel]   26.05.2020
Odpověď  Ahoj. Mám traktor s motorem Slavia 2S100K a olej z výfuku stříká taky. Vůle ve vodítkách je a jeden vájec má menší kompresi. Teď mám motor rozhozený, ale nevím kde vzít nová vodítka, příp. i ventily. S motory Z 25 nejsou identická, snad jen válce a písty průměr 105 mm. Nevíte někdo, jak tyhle díly nahrydit ?
Díky. Jenda.    [Pavel Jeník]   15.03.2014
Odpověď  to je dobrej nápad to vyzkouším    [pavel]   14.04.2011
Odpověď  tak kdyz jde viklat ventilama tak to budou urcite voditka jestli chces mit o tom jistotu tak sundej konika a podloz ho slabym pliskem treba z konzervy pres mazaci dirku tim nepujde na vahadla olej a nech ho chvili bezet nic se nestane klidne hodinu to muze behat bez mazani a uvidis zda to prestane pak mas jistotu ze je to ve voditkach    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.04.2011
Odpověď  projevilo jse to najednou z ničeho nic ,olej je to určitě podle konzistence a nesmrdí to po naftě,dnes jsem vyndal písty jeden píst má velké axialní vůle na kroužkách jak stíracích tak těsnících rozmezí 0,50-0,60 ten druhý válec je správně,motor od spodu je mazán pouze rozstřikem nejde mi do hlavy že by jse dostalo tolik oleje až nad píst a pak do výfuku jen přes válec, navíc by většina oleje shořela při pracovním cyklu ikdyž zase je tam jedna doba výplachu.Kouř z výfuku je černý jen při přidání plynu,při startu je trochu modrý, olej ubývá znatelně.Ventily mají ve vodítkách vůli dá se snimi zakývat ze strany na stranu.Když jsem dnes sundal paroží tak na ventilovém dříku ve výfukovém kanálu je vidět že tam teče olej kanál je vystlán měkým karbonem který jde lehce odstranit vrstva 2-3 mm, z víčka na olej se nekouří,výkon je stejný,žádná oprava nebyla,nadměrná zátěž také ne,přehřáto také ne. Kdyby to mnělo téct kolen šroubů tak to poteče ven po bloku motoru ale tady to prská olej z výdechu výfuku a vytéka na přírubě mezi parožím a tlumičem. Šrouby na přichycení paroží mají díru ukončenou dnem.NENÍ TO MŮJ PRVNÍ TRAKTOR MNĚL JSEM JICH PĚT VŽDY JSEM VŠE OPRAVIL ALE TOTO JE ZÁHADA ZKUSÍM OD NEJLEVNĚJŠÍHO VYMNĚNIT VODÍTKA VENTILŮ PAK PÍST S VŮLEMI NA KROUŽKÁCH A TAK DÁL.    [pavel]   14.04.2011
Odpověď  podle me kdyby to teklo voditkama tak ne u vyfukovych ventilu ale u sacich protoze v sacim kanalu vznika podtlak a ten muze voditkama olej nasat ale ve vyfukovem kanalu je pretlak tak tam se olej nedostane aspon ne v takovem mnozstvi zkus odpovedet na par otazek - jeto opravdu olej a ne nafta ? tece to z obou valcu ? jaky jde kour z vyfuku ? zacalo to delat nahle nebo po nejake oprave nebo velke zatezi nebo prehrati ? jde kour z nalevaciho vicka oleje po jeho sundani? ubyva olej v motoru ? snizil se vykon motoru ?    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.04.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Olej může téct i kolem šroubů, kterými jsou přišroubovány výfukové svody.    [Tomáš B.]   14.04.2011
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zodpovězené téma  

Jak správně utáhnout hlavu na zetoru 25


 Dobrý den, jak utahujete hlavu na zetoru 25 aby to těsnilo? Podle "oka" nebo momentem a popřípadě na kolik?děkuji za rychlou radu.    [Honza]   24.05.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Může to být málo. Záleží, jak rovné jsou dosedací plochy, jak je na tom těsnění s oplechováním atd.Já jsem oplechování na patřičných místech strhnul, podmáznul silikonem a dotáhl podle zde uvedeného schéma na předepsaný moment. Prosakovala mi voda kolem šteftů. Tak nastoupil fachman, co se na těchto strojích vyučil a celý život opravoval traktory a řekl, že to nemám vůbec dotažené. Přetáhl to na vrznutí, až jsem se bál, že něco povolí. Předpokládám, že ví co dělá. Hlavu jsem měl několikrát dole a vždy jeho postupem ji dotahoval a cajk.    [Zahajskej]   25.05.2020
Odpověď  Děkuji za odpověď. A nebude to málo? Já jen aby to neprosakovalo.    [Honza ]   24.05.2020
Odpověď  zdar
utahovací moment - 140 - 150 Nm    [ivo]   24.05.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

Olej z výfuku Zetor 4011


 Zdravím přátelé, mám otázku, po nastartováni svého Zetora, když ho nechám ohřát a rozjezdu se, tak po chvíli z výfuku dole v koleni něco teče, ale jen trošku, pak už nic, vypálí se to a ok. Ale po nastartováni nic, až když se rozjedu. Díky za rady    [Vojtěch]   01.03.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Může to byt sražena voda ve vyfuku jak se začne zahřívat tak kape a potom přestane normalně je tam na to díra    [jawa.k]   13.05.2020
Odpověď  Ok. Kouknu na to, moc děkuji.    [Vojtěch]   01.03.2020
Odpověď  to mozna není olej ale nespalena nafta nektery vstrik spatne rozprasuje a při volnobehu se ta nafta nespali při vyssich otáčkách se uz staci spalit bylo by dobře vyndat vstriky a zkontrolovat pokud bys chtěl vedet ,který to dela tak povol po chvili behu na volnobeh sberne potrubi vyfuku a hned uvidíš    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.03.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

těsnicí kroužek hřídele uzávěrky zetor 25 A


 Ahoj chlapy,scháním kroužek na hřídel uzávěrky jak je v té matce nevíte kde ho koupím a jaké je označení.děkuji    [V.]   23.03.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Jako náhražku originálu těsnícího kroužku na uzávěrce u Z25 je dobré dát silikonový bílý 6 na 40 (tedy průměr materiálu kroužku 6mm na hřídel 40mm). Mám to léty odzkoušené a drží to, je to trvanlivé. Důležitý je materiál, když tam dáš gumový kroužek, je za chvíli po něm. A taky je třeba to pořádně utáhnout. Při montáži se zdá, že je ten kroužek velký, ale on se pak pěkně máčkne do toho vybrání a drží to. Mně to takhle leta funguje, kdybych to rozebíral, udělám to zase tak. A koupit se dá v každém krámu s těsněními, ložisky, apod. Nevím, jestli to sem můžu napsat, ale v mém regionu to bez problému seženu v prodejně Ložiska Doležal v Pelhřimově.    [LukášL]   09.05.2020
Odpověď  Tak tohle také sháním, mám tady na to i dotaz.
Jaký kroužek z Liazu, respektive z jakého modelu či jaké jsou jeho rozměry? Hledal jsem na internetu, našlo mě to jich více, tak nevím...
Pokud někdo můžete, prosím o upřesnění.
Děkuji.    [JohnyR]   21.04.2020
Odpověď  pasuje tam kroužek s výměníku liaz    [mirra]   10.04.2012
Odpověď  poradíte jaká je ideální náhražka kroužku.    [v.]   29.03.2012
Odpověď  Také mě zajímá kde ho sehnat.    [Karel]   26.03.2012
Odpověď  To ale nebude na dlouho.    [k.]   25.03.2012
Odpověď  No já tam dnes vrátil ten starej,akorát jsem ho otočil a trošku naklepal,a zatím ani kapka no tak uvidím, když se mi podaří sehnat náhradu, tak ho vyměním,asi zajedu do Ustí do pikronu tam maj všechno co se týče těsnicích O kroužků, tak uvidím,ale děkuji.    [vojta]   24.03.2012
Odpověď  unahlil jsem se s odpovedi az ted mi doslo ze se jedna o uzaverku tam jsem daval silikonovy bily krouzek ale rozmer si uz nemamatuju je potreba aby byl trosku s presahem    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.03.2012
Odpověď  a copak je to kolecko s napisem monsta ?    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.03.2012
Odpověď  JSEM HO TAM NENAŠEL.    [V.]   24.03.2012
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (11) 
Zodpovězené téma  

Klepání v motoru.


 Zdravím přátelé, mám dotaz, může klepat vstřik? u Zetora 4011. Včera po nastartováni něco zaklepalo v motoru, pak už se to neozvalo, vůle ventilů ok. Díky.    [Vojtěch]   03.05.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Trysky jsou stejné, jako motor.    [vintera]   07.05.2020
Odpověď  Chlapy je rozdíl ve vstřikovacích tryskách, u Zetora 4011 a 4611?    [Vojtěch]   07.05.2020
Odpověď  Chlapy máte někdo zkušenosti s vstřikovacímy tryskymy Made in insia. A proč k nim dávají 4 měděné kroužky? Díky    [Jarda ]   06.05.2020
Odpověď  Tak dnes jsme vstřikovače přezkoušely, a 3 jsou ko. Tak je to jasné.    [Vojtěch]   04.05.2020
Odpověď  Vstřik sám o sobě neklepe, ale vadný vstřik způsobuje klepání motoru. Měl jsem takový motor, po delším stání dva vstřiky po startu způsobovaly na krátkou dobu (3 min) klepání motoru. V provozu již neklepal a při častějších startech také ne, jen při dlouhém stání několika týdnů. Po výměně všech trysek se ranní klepání už nikdy neobjevilo.    [vintera]   04.05.2020
Odpověď  Jj. Asi to zdvyhatko, díky. Protože motor jde jinak pěkně.    [Vojtěch]   04.05.2020
Odpověď  není mi jasne co by mohlo klepat na vstriku pokud se tak stalo po nastartovani a prestalo a uz se to neopakuje tak to mohl zpusobi váznouci ventil nebo zdvihatko jestli motor delší dobu nebezel tak by to bylo docela mozne    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.05.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zodpovězené téma  

El zapojení přístrojového štítu pro Z 3011 s alter


 Dobrý den vážení,

prosím o předání zkušeností k el. zapojení přístrojové desky Z 3011 při použití alternátoru. Speciálně mám problém s indikací mazání a dobíjení. Nejsem si jist zda alt správně dobíjí - jak provést měření multimetrem,

Děkuji, J. Vojta.    [Lubor Barnáš]   05.05.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  k mereni si pripoj multimetr k baterce a při nastartovani by mělo stoupnou napeti 14-14,4 V    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.05.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  kontrolka oleje nesmí byt ukosrena z jedne strany je + od spinacky číslo 15 a - si bere z tlakového cidla mazani to je rozpinaci při tlaku se rozepne kontrolka dobijeni je také neukostrena + ma taky z 15 a minus ma z alternatoru konektoru to plati když je to alternator s vlastni regulaci zarovka musí byt 2 W pokud ma alternator rele mimi tak tam jsou vyvody B+ M R tam pak plati toto schema    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.05.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

jak odvzdušnit palivou soustavu u Zetoru 3011


 Zdravím. Může mi někdo poradit,přesný postup odvzdušnění palivové soustavy na 3011. Sleničku jsem vyčistil,dal nové sítko. Dík za radu.    [Lad]   28.04.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  pujdes po trubce co vede od sklenicky a dojdes k filtru paliva nahore jsou dva soubky na 10 klic první od te trubky povolíš a pumpujes rucni pumpičkou az potece nafta utahnes a to same stim druhym sroubkem potom povolíš sroubek na vstrikovacim cerpadle ve predu vedle trubky 1 valce zese pumpujes a po teceni nafty utahnes to same se sroubkem na konci cerpadla u trubky na 3 valec pak pumpujes naftu aby jsi slysel vrzani to prepousti pretlakovy ventil do nadrze když je toto v poradku tak muzes odzvdusnit vysokotlake trubky povolíš všechny tri u vstriku das plny plyn je lepsi si vytahnout dekompresor a startuješ az bude ze všech tri povolenych sroubeni vytekat nafta tak je utahni a hotovo at se dari    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.04.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Zetor 50 Super - těsnění pod hlavu


 Jaké máte zkušenosti s těsněním pod hlavu na Supra ? I po dotažení hlavy na 180 se těsnění nevymáčkne a kolem vodních kanálů moc netěsní. Máte někdo podobnou zkušenost ?    [Pavel]   19.04.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Zdravím veteranistov. Mam ties súpra tesnenia pod hlavami mením a mam s tím skúsenosti. Ja vibieram tie okrsky. Okolo vodních kanálov aj tičiek a dávam silikón. Lenže pravda je taká v minulosti boly okrsky z medeného plechu a terás sú z obyčajného je to tvrdé. Tesnenia boli aj sú oplechovane a budú vám predajcovia tvrdiť ze tie oplechovane sú pod brúsené hlavní ale to není pravda lepšie sú tie obicajne ale tiež v minulosti za sociku boli oplechovane medenim plechom a terás to je obyčajný a nafarbeny ako medený plech. Roby to bordel nedá sa to dotiahnuť a neprilieha . Ja používam neoplechovane. Robil som jednému známemu tiež súpra nebolo vichodiska tesnenie pod hlvi virobit doma že na chvíľu to vidrzi z 1000 klingeritu ani okolo valcov žiaden plech a ma ich tam už 6 rokov a drží to. Nedotahujem to momentakom dám na kľúč takú 80cm trubku a ťahám treba na to cit a skúsenosť a momentakom to bolo vždy slado.    [Anton ]   25.04.2020
Odpověď  Zdravím veteranistov. Mam ties súpra tesnenia pod hlavami mením a mam s tím skúsenosti. Ja vibieram tie okrsky. Okolo vodních kanálov aj tičiek a dávam silikón. Lenže pravda je taká v minulosti boly okrsky z medeného plechu a terás sú z obyčajného je to tvrdé. Tesnenia boli aj sú oplechovane a budú vám predajcovia tvrdiť ze tie oplechovane sú pod brúsené hlavní ale to není pravda lepšie sú tie obicajne ale tiež v minulosti za sociku boli oplechovane medenim plechom a terás to je obyčajný a nafarbeny ako medený plech. Roby to bordel nedá sa to dotiahnuť a neprilieha . Ja používam neoplechovane. Robil som jednému známemu tiež súpra nebolo vichodiska tesnenie pod hlvi virobit doma že na chvíľu to vidrzi z 1000 klingeritu ani okolo valcov žiaden plech a ma ich tam už 6 rokov a drží to    [Anton ]   25.04.2020
Odpověď  tak ty krouzky kolem kanalu vyndej a udelej slabou housenku silikonem na 25 se taky u tycek vyndavaji    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.04.2015
Odpověď  No něco tam zkusím vymyslet. Každopádně dnes jsem se bavil s jednou výrobnou těsnění a technolog mě sdělil, že tento problém znají, že těsnění je poměrně tvrdé, tedy ne moc vhodné na staré motory, ale hlavně, že je jsou u něj poměrně vysoké kovové kroužky a tudíž se patřičně "nerozmáčkne".    [Pavel]   20.04.2015
Odpověď  to vyrezle misto kolem vodnich kanalu je mozno zarovnat tekutym kovem nebo alespon silikonem    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.04.2015
Odpověď  Tak trošku vyrezlá voda je, ale není to nic drastického.    [Pavel]   19.04.2015
Odpověď  pokud je spravny presah vlozek a není vyrezle místo v oblasti vody tak tesneni sedi dobře po cele plose    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.04.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zodpovězené téma  

Ochranný rám


 Dobrý večer,nevyměnil by někdo ochranný rám na zetor 25 za ochranný rám na zetor 50 super?    [zetor 25]   24.02.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 30 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  zdravim mam ochranny ram na supra na vymenu    [anton marcina]   22.04.2020
Odpověď  Aha, uz mam v hlave nejaky napad, dik za tip s tema maketama:)    [Martin]   07.06.2009
Odpověď  Ahoj Martin. Bohuzial ziadny vykres nemam , bolo to vsetko robene len odhadom tak ako som uz napisal. Najprv makety z kartonu a potom ked to sadlo tak original z ocele.Dlho som len prezeral obrazky a podla toho som to potom vyrobil.    [JOKY] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.06.2009
Odpověď  Zdravim JOKY, mohl by si mi tady dat nejaky vykres nebo rozmery jak jsi udelal ty uchyty ramu na ten blok motoru?? diky moc.    [Martin]   05.06.2009
Odpověď  Nebo 12,4x36    [P.S.]   10.05.2009
Odpověď  Lukas.Tak odpilit z kolena kôli inemu uhlu ma nenapadlo!! Kolena ktore som kupil v obycajnom zeleziarstve mali hrubku steny taku istu ako rury.Tieto by sa asi s tenkostennym vyfukovym potrubim tazko zvarali. Myslim ze lesenarske rury su take iste ako kurenarske 6/4".    [JOKY] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.05.2009
Odpověď  Ahoj Joky, díky moc za fotky, je to tam hezky vidět. Mají varná topenářská kolena přibližně stejnou tloušťku stěny jako lešenářké trubky? Trubky jsou na tenhle rám ideální, ale jednou jsem kupoval varná kolena na opravu výfuku, na ktrý byly perfektní, ale měly podstatně tenčí stěnu než lešenářská trubka. Je otázka, jestli neexistují různé tloušťky varných kolen, což ovšem nevím. Jinak moc děkuju za fotky a za informace. Jo a ještě jedna věc - když potřebuješ větší úhel naž pravý, stačí jednoduše odříznout kus kolena pod úhlem jaký potřebuješ a na trubku ho navařit. Při opravě výfuku jsem to tak dělal a šlo to perfektně.    [Lukáš]   08.05.2009
Odpověď  Omyl 9,5x36.Originální 9x36 se nedělá    [P.S.]   08.05.2009
Odpověď  Nemáte někdo NOVÉ pneu na Z25K 9x36.Potřeboval bych změřit výšku,zda mi projdou pod padacím rámem.Chystám se je kupovat.    [P.S.]   08.05.2009
Odpověď  Pri vyrobe konzol na motore som si najprv vystrihol sablony z kartonu a ked to bolo o.k. tak potom z ocele.    [JOKY] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.05.2009
Zobrazeno 10 z celkem 30 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (30) 
 Strana 1/224 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 9.8.2019)
Nezodpovězené téma 

úzká kabina zetor 4011


 mám zetor 5511 s úzkou kabinou ze zetoru 4011, nemáte nějaké výkresy plechů kabiny a blatníků,za pomoc děkuji    [pavel11Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.07.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Doklady na Zetor 25K


 Dobrý den, sháním doklady na Zetor 25K. Traktor budu renovovat a chci jej postavit na značky. Kdyby jste měl někdo zkušenost jak traktor postavit na SPZ budu rád za každou zkušenost. Hlavně když řeknete co a jak apod.
Díky moc!
S.    [Stanislav Zbranek ]   11.07.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Měrka oleje zetor 25


 Mám takový dotaz je měrka oleje motoru Zetor 25A a Zetor 25K stejná, nebo je každá jiná? Vím jen toze jsou 2 druhy van motoru. Děkuji za odpověď.    [Pepa ]   21.05.2020
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Zetor 25 - těsnění uzávěrka


 Ahoj všem. Opravoval jsem brzdy na Z25A a zjistil jsem že mě teče olej do bubnu co je uzávěrka diferenciálu. Mezi vnitřní a vnější hřídelí (na které je buben) byly zbytky nějakého těsnění, ale netuším jestli tam mělo být, nebo ne..
Našel jsem jeden obrázek - je na něm matice co drží buben, tzn. zbytky těsnění byly pod touto maticí - něco jako O kroužek.
Na vnitřní hřídeli jsou vidět stopy po opracování, tak nevím jak by to mělo být s těsněním - povrch je poměrně hrubý, nesežere to ten O kroužek, pokud tam byl? Nebo je uvnitř převodovky nějaké gufero?
Olej teče dle všeho z tohoto místa, že by tekl kolem hlavní hřídele se nezdá, tam to bylo suché. Díky moc.    [JohnyR]   20.04.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Zetor 25 - držák olejových filtrů


 ahoj
jak je utěsněný držák olejových filtrů na Zetor 25 krom toho,že je pod ním papírové těsnění. Jsou také nějaké O kroužky a pokud ano tak kde a jestli nevíte jejich rozměr. Díky. jirka    [jirka]   19.04.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ZETOR 25 - SKŘÍN REGULÁTORU OTÁČEK VSTŘIKOVACÍHO ČERPADLA


 Zdravím,
prosím o radu , jaké jsou rozměry O kroužků , jsou tam 2 kusy zezadu na skříni regulátoru a jaký je rozměr pouzdra ve skříni regulátoru co se nasazuje na vačkový hřídel a jaký materiál . Mám totiž skřín úplně novou a tam je pouzdro z nějakého jakoby stříbrného materiálu. V katalogu právě nemohu najít žádné rozměry. jirka
dík.    [jirka]   19.04.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

supr 35


 Dobrý sen, chtěl bych vyrobit boční řemenici na pětatřicítku supra, mohl by někdo změřit šířku a průměr řemenice?    [supr]   13.03.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Hlava zetor 25


 Tak prý už Agromotor nedělá GO dílů na Zetor 25. Máte někdo zkušenosti s firmou p. Bednář Velké Meziříčí, provádí také GO Hlav na Zetor 25. Děkuji za odpověď.    [Tonda ]   09.03.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

CHLADIC ZETOR 25


 ZDRAVÍM,MAM PROSBU TEČE ME CHLADIČ NA ZETORU 25,KDO PORADÍ KAM MAM DAT CHLADIČ NA OPRAVU OKOLO ZLINA,NASEL JSEM JEN JEDNU FIRMU V HORNÍM NĚMČÍ.MATE NEKDO NEJAKOU ZKUŠENOST?DĚKUJI    [tonda]   31.01.2020
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Zetor 25 spojková hřídel


 Zdravím zetoráky
Renovuji pětadvacítku a při rozpůlení traktoru sem zjistil že mám značnou vůli na spojkovém hřídeli.Podle příručky a všech dostupných zdrojů sem zjistil,že hřídel se vysouvá dovnitř do převodovky,takže se mi do toho vůbec nechtělo,jelikož se musel vyndat diferenciál,poloosa a hřídel hrušky. Všechno se mi podařilo odstrojit až na tu hřídel spojky.Povolil sem snad všechny seigrovky a matice ale hřídel nechce ven.Zkoušel sem ji vyrážet přes mosaznou podložku a myslim že celkem silně a rázně,ale ty dvě ložiska uvnitř se ani nehly.Prosim vás o radu jestli už ji někdo někdy měl venku a neni tam ještě nějaká pojistka či matice která se musí povolit.Přikládám obrázek hřídele.Děkuji za případné rady.    [MarfRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Chladič Zetor 25


 Zdravím, chci dát teď přes zimu na repasi chladič, ale nevím kam, hledal jsem a našel jsem jenom firmu v Borsicich, nevíte ještě někdo kde se ty chladiče repasuji? Jsem že Zlínska. Děkuji    [Tonda ]   16.10.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Go HLAVA ZETOR 25


 Zdravím mam ted sundanou hlavu z traktoru mam proreznutou trubicku a rozhodl jsem se ze udelam kompletní Go hlavy ale nevím zda ji dát do Agromotoru nebo do Renovy.Nevíte jak jsou tet na tom tyto firmy s kvalitou prace a jak to je cenově?dík za kazdou odpoved.    [tonda]   16.09.2019
   Přidat odpověď 

 Strana 1/224 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006