Zobrazeno 1438x.  Kliknutím zavřete okno
Datum vložení: 26.01.2012 | Počet zobrazení: 1438   Zobrazit téma 
@ Michal14: Přesmyk Walter bych nenazval "obdobné konstrukce jako klasický favorit", byl naprosto jiný, "zápaďacký" systém, ale vlastní střih, kdežto Favorit dělal do poslední chvíle tzv. šoupátkový systém .. Hmota, plast, ze kterého Walter dělal, je Delrin od Du Pontu, velmi odolný a pevný plast. Když uvážíte, že z této hmoty byla vodítka řetězu jak u měniče, tak u přesmyku (a neznám případ, že by někdy tato vodítka byla prodřena), pak to byla, zejména na tehdejší dobu, superhmota .. Řazení s Walter díly bylo naprosto bezhlučné a spolehlivé, vzpomínám, jak jsem kdysi na Slovensku dojel 2 cyklisty na Campě, jeli jsme všichni 3 vedle sebe a když jsem přeřadil, tak dost vyjeveně, či spíš s úžasem a obdivem koukali, jak rychle a bezhlučně jsem zařadil .. tehdy ještě nebyl SIS a řazení se dělalo intuitivně a rutinně, někdo dle zvuku .. ¨A hmotnost těchto věcí byla na absolutní špici a jak píši ve své aukci "přesmyk Walter nejlehčí na světě 67g" .. Nepátral jsem nějak zvlášť, zda existuje něco lehčího, ale v ruce nic necítíte - vždyť to není ani 7 dkg, 2 plátky salámu ..Nebýt revoluce, mohli to s Walterem dotáhnout daleko .. (Fakt myslím, že to dělalo Aero Vodochody ..)