Na MotoMagazinu priznivcu historickych stroju jsem se v prispevku jednoho ctenare docetl , ze v dnesni dobe snad maji priznivci motorismu z ceho vybirat co se nabidky novych vozidel tyce ... [Martin Samson] 09.12.2010 Přidat odpověď |
| Jo, souhlasím. Mám sice ledva Ogara, ale není nic krásnějšího než když přeplavím, prošlápnu, otočím klíčem a motor chytí, rozkašle se a po zahřití se nakonec taky rozběhne svým sametovým během a prozvoní i provoní krajinu ... když sám motocykl pamatuje doby, kdy s ním můj děd vyhrával Lidové zimní rallye. Ať mně jdou nové sr.... z cesty ;-.) JINAK, PF 2011 všem staro milům. Howg [Hobo] 21.12.2010 |
|  ... málem jsem uronil slzu, jaké dojemné příběhy naše magazíny dneska publikují. Nejvíce mě dojala pasáž o ŠESTIVÁLCOVÉ (sic!) Bugatti :-) Každý přece ví, že řemeslo (nejen v produkci vozidel) už dávno neexistuje, jen opakovatelné a přenositelné "pracovní postupy", které může dělat kde kdo a kdekoliv, hlavně když je co prodávat a po dvou letech znovu a znovu.... A navíc, AUTOMOBILY se přestaly vyrábět s druhou světovou válkou, od té doby jsou to jen svařené pixly z plechu :-) Ale je mi jasné, že doba se posouvá a tudíž je potřeba oslavit i ty Toyoty a Manty a kdovíjaké střepy ještě :-) [Pepa] 09.12.2010 |
| Souhlasím,totéž platí o motocyklech..Mám možnost v praxi porovnávat současné se starými. U současných moto má jezdec vyjímečné pocity pouze při brut.akceleraci,brždení avysoké rychlosti.Tyto tři požadavky udělali z motocyklu motorku a z jezdce loutku.Do normal.provozu stačí stroj 50,60koní,2válce atd. Na to když mám rozhulenou Jawu 350 ohv r.38 na hrbaté okresní silnici ke 120km,nic nemá.A když nepolevím aní v rychlých zatáckách,dějí se věci že pořádně nevím jak to dopadne.Kvílející motor odskakující zad.kolo v jízdě a hlavně při brzd.a nádherný zvuk výfuku atd.se postarají o nevšední zážitek kterého jsem se za 25let nenabažil. Po jízdě v mrazivém dni,chytím válec zkřehlýma rukama a přitom natahuji užasnou vuni teplého motoru na němž se spaluje uniklý olej,splynovaný benzín vše doprovázené jemnými zvuky chladnoucí litiny.To se dá zažít pouze u staré konstrukce. Podle mého názoru se MOTOCYKL přestal vyrábět v 70tých.letech,pak už jsou to motorky a plasty,moře plastu.Motocykl má být kovový a má mít pravou a levou tvář rozdílnou ne jako dnešní zakuklenci.Navíc preferuji firmy jež dělají jednoválce,ti si jsou jisti kvalitou svého výrobku.O firmách produkující víceválce pochybuji,mám pocit že si konstruktéři nevěrí a sichrují se. [CZ] 09.12.2010 |
|  3 strana [Martin Samson] 09.12.2010 |
|  2 strana [Martin Samson] 09.12.2010 |
|  Myslim si , ze tomu tak neni a spise se shoduji ( mimo jine ) i s timto clankem z Auto-Motor-Sport Classics ... [Martin Samson] 09.12.2010 |
|
|