Ahoj. Nechal jsem si pochromovat nádrž na čz 125B a jelikož byla předtím celá černá tak teď nevím
jak má být široký pruh černé barvy uprostřed. Popřípadě jestli všude stejně široký nebo se někde
eužuje? Díky za každou radu. [Petr] 17.11.2008 Přidat odpověď |
| Díky.Škoda, byla jak nová.Potřeboval bych nějakou hmotu doporučit, nevím jestli jich je více. Zvládnu to sám doma,předpokládám, že bude od kyseliny uvnitř čistá, nechce se mi to někam posílat, nebo tahat na burzu. Popřípadě ještě postup. [mira6] 10.04.2013 |
| Záleží na dané galvanovně. Ale obecně vzato v lázních se cín sundá. [jawarmaniak] 10.04.2013 |
| Zničí se vnitřní cínování nádrže u B,T , při všech procedůrách na chrom.Mám počítat předem, že pak musím nádrž patřičnou hmotou vylít. [mira6] 10.04.2013 |
| Ještě jedna zajímavost k nádržím: Při manipulaci jsem si všiml, že nádrž s kruhovým výřezem (starší) je těžší. Zvážením nádrží jsem zjistil rozdíl půl kila (kruhový výřez 3.35kg, obdélníkový výřez 2.85kg). Logicky mi z toho vychází o dost silnější plech u starší nádrže. Jinak řečeno - na novějších nádržích sice ušetřili materiál, ale proto je většina nádrží pobouchaných - moc nevydrží. [jadot] 06.04.2013 |
| Je to zajímavé, přední úchyty jsou u obou nádrží "céčkového" tvaru, takže předělávka z B/T to nebude. Kohouty jsou opravdu posunuté dopředu a dovnitř jak psal Martin. Nádrž s kruhovým výřezem bude tedy nejspíš opravdu původní céčková z počátku výroby, pravděpodobně pochází ještě z verze bez zadního odpružení (rok 1950). [Michal14] 05.04.2013 |
| Není tedy předělávaná, je to původní nádrž ČZ 125/150C z počátku výroby(1950), přední uchycení je standart jazýček a benzínový kohout vpředu. [Martin Štindl] 04.04.2013 |
| Detail předního úchytu na nádrži s Obdélníkovým výřezem pro sedlo. [jadot] 04.04.2013 |
| Detail předního úchytu na nádrži s Kruhovým výřezem pro sedlo. [jadot] 04.04.2013 |
| Boční pohled na nádrž s Obdélníkovým výřezem pro sedlo. [jadot] 04.04.2013 |
| Boční pohled na nádrž s Kruhovým výřezem pro sedlo. [jadot] 04.04.2013 |
| Přidávám další fotky. Zde obě nádrže zespodu - ta s kruhovým výřezem je vlevo. Pokud by měl někdo zájem, mohu zaslat detaily ve větším rozlišení. [jadot] 04.04.2013 |
| Monty - to mě taky napadlo, proto jsem se ptal na ten přední úchyt - B/T má jiný tvar než C. Pokud by to bylo první provedení, muselo by být opravdu hodně ranné, na mém ještě neodpruženém céčku z prvního roku výroby (1950) je vybrání normální (jako to vpravo). Jinak osazení pro sítko mám ve všech céčkových nádržích. [Michal14] 04.04.2013 |
| Ta možnost že je to předělaná nádrž z typu 125B/T jak píše Monty je také na zvážení - přední úchyty mají jaká tvar? U ČZ 125B/T jsou přední úchyty velké ve tvaru pravoúhlého trojúhelníku. [Martin Štindl] 03.04.2013 |
| Přesně, jak píšeš Martine. [jawarmaniak] 03.04.2013 |
| A není to vlevo náhodu jen nádrž z Béčka upravená amatérsky na Céčko?????????? [Monty] 03.04.2013 |
| Nádrž vlevo bude nejspíše starší typ - v nálevním otvoru je osazení pro sítko. Nemá ta nádrž náhodou díru pro benzínový kohout více vpředu a blíže k rámu? [Martin Štindl] 03.04.2013 |
| Nádrž vpravo je standardní, kulaté vybrání na té vlevo dost nezvyklé. Nebyla by i fotka nádrží zboku, nebo alespoň foto tvaru předních úchytů - jsou u obou nádrží stejné, nebo se taky liší? [Michal14] 03.04.2013 |
| Mám dva typy nádrže na Céčko. Dotaz: Na jakých motocyklech se používala jaká nádrž? Došlo ke změne tvaru v průběhu vývoje? Která byla dřív? [jadot] 03.04.2013 |
| zapoměl jsem na fotku :-) [m.kody] 24.03.2013 |
| nechci zakládat nové téma.Chtěl jsem se zeptat.co s hloubkovým rezem ve znaku na nádrži?Chci dělat lidovku,ale nevím jestli to nějakým způsobem zadělám kytem,nebo plničem.Máte s tím někdo zkušenosti?Díky [m.kody] 24.03.2013 |
| komplet lak (akryl) i linky jsem si dělal sám štětcem. Linky jsem dělal polyuretanem. [jawarmaniak] 12.03.2013 |
| Jo,přesně takový postup nanášení na nádrž mám,bez plniče. K těm linkám, nechal jsi si je dělat u nějakého písmomalíře,či sám? Jaká se má použít bílá barva na linkování? Dík. [Michal.K] 12.03.2013 |
| Na plnič zapomeň, jinak budeš mít na předělu chrom/lak schod, jak do nebe. Dej Formex, ten pod vodou vybruš a na to vrchní lak. Po nalakování hned strhni maskování, aby ten schodek trochu stekl. Linky linkuj štětcem. Opovaž se to stříkat. Uvědom si, že nádrž je hned první věc, co je na motorce vidět. K šířce linek - podívej se na druhou fotku pod tvým příspěvkem! [jawarmaniak] 12.03.2013 |
| Ahoj chlapi. Nechal jsem si kompletně renovovat nádrž na Céčko, nyní jsem ve fázi lakování barvou RAL 9005 polyuretan. Takže jak se tady dočítám, zdrsnit chrom a základ formex? Mě pořád v lakovně melou jedno a to samé,zdrsnit, základ a plnič, ale nádrž je natolik rovná, dle mého názoru je plnič zbytečný, navíc tolik vrstev ve mě vyvolává pochybnosti o tloušťce nanesených vrstev. Jaký je váš názor. No a teď k jádru věci, jakou bílou barvou mám udělat linky, tak aby zachvili neslezly? Přemýšlel jsem oblepit nádrž TESA páskou, nastříkat bílou barvou pomocí mikrolakovací pistolky, místo ručního nanesení štětcem, přesnou tloušťku linky nevím, jak by měla být široká? Děkuji za názory. [Michal.K] 11.03.2013 |
| foto 4 [jawarmaniak] 03.10.2011 |
| foto 3 [jawarmaniak] 03.10.2011 |
| Všechno je to měřeno včetně linek, takže pruh je ve skutečnosti o 8mm užší. [jawarmaniak] 03.10.2011 |
| Mám tu taky jeden pěkně dochovaný kousek Céčkové nádrže, tak ho dám sem. U mě na webu je to v lepší kvalitě... [jawarmaniak] 03.10.2011 |
| Zdravím nádrž dám panu Vepřkovi v Chotusicích.. kde tak bývá nebo jak ho poznám má nějaký specifický stánek? [rohlicimuz] 15.06.2011 |
| myslel jsem jen cenu za srovnání,chrom budu mít přes známého [rohlicimuz] 09.06.2011 |
| Chrom na nádrži počítej tak od 4 000 výš ceny jsou rozdílné podle stavu a firmy ale asi tak si můžeš cenu představit. Těch 150kč je sice za dm2 ale ještě práce a ta je tam nejdražší, leda, že by sis to připravil sám což nedoporučuju málokdy výsledek stojí za to. Když už to děláš tak áť to je perfektní. [Mirek] 09.06.2011 |
| Běžná cena je dnes cca 120-150kč/dm^2 [jawarmaniak] 09.06.2011 |
| S proticenou mě nádrž na ČZ 125T u něj vyšla na 2000Kč(léto 2006).Dnes by to mělo stát 3500-3800Kč. [Martin Štindl] 08.06.2011 |
| A kolik si za to platil? alespon nejak orientačně +- kolik mám tak počítat,mám tam jet takové malé důlečky [rohlicimuz] 08.06.2011 |
| Nádrž na Téčko mě vyrovnával a chromoval pan Vepřek.Bratrovi na kývačku také,oba jsme s výsledkem spokojeni. Chromování - Vepřek Vladimír tel.605 865 059 [Martin Štindl] 07.06.2011 |
| Zdravím,dam by sem nekdo kontakt treba web,e-mail na někoho nebo nějakou firmu kde by mi srovnali nádrž? mám na ní pár ťukanců a než ji dám do chromu musim to srovnat. díky,nejlépe na někoho s kým máte dobré zkušenosti ;) [rohlicimuz] 06.06.2011 |
| Zadní oblouk na pravé straně,tady je to od sváru zase cca 4cm.Oba zadní oblouky mají tvar odpovídající podložce o průměru 3,5cm. [Martin Štindl] 18.05.2011 |
| Zadní oblouk na levé straně,od sváru je to přibližně 3cm. [Martin Štindl] 18.05.2011 |
| Nádrž z vrchu,špatně čitelný rozměr nad hrdlem nádrže je 13,2cm. [Martin Štindl] 18.05.2011 |
| Přidávám rozměření nádrže na ČZ 125/150C,možná se bude někomu hodit.Zase podotýkám že jde o rozměření jedné konkrétní nádrže,nelze brát jako vzor pro všechny. [Martin Štindl] 18.05.2011 |
| Děkuju, zajdu se zeptat do prodejny, ale šlo mi o to, abych věděl na co se ptát, aby nedošlo k nějakymu omylu [slawa.cap] 18.12.2010 |
| trochu jsem zasurfoval, a na internetu to označují i jako "STOP-OFF LACQUER" či "Masking Lacquer" Nikdo neříká, že to tu koupíš jen od sigmy. Prostě bych zašel do specializovaný prodejny barvy-laky a zeptal se. Věřím, že ti poradí (případně objednají od výrobce). [jawarmaniak] 18.12.2010 |
| No my to bereme ve velkém přímo od výrobce (máme mimo jiné průmyslovou lakovnu, takže tam se nátěrové hmoty točí ve velkém), takže ti neřeknu pod jakým názvem se to tu prodává, protože ta balení jsou samozřejmě v angličtině. Vyrábí to Sigma Coatings a (teď nevím přesně) označuje to tuším jako washable paint mask. U nás se to bude asi jmenovat buď smývatelný lak nebo maskovací lak. V malém pro modeláře se to dá koupit pod názvem Maskol. [jawarmaniak] 18.12.2010 |
| jawarmaniak: Prosím, jak se přesně jmenuje ten smývatelný lak? Jediny co sem našel je lak na valsy a to asi použít nepůjde :) [slawa.cap] 18.12.2010 |
| Chrom boky nádrže oblep klasickou papírovou páskou. Na rádisy (tedy hrany) se osvědčila
elektrikářská páska, protože je ohebná. Chrom zdrsni a stříkni formexem. Ten pod vodou přebrousíš a
na to hned akryl. Plnič na chrom nádrži ztrácí smysl, protože nádrž nepotřebuje srovnat a ani
sjednotit povrch. Navíc by pak při linkování byl na předělu velký schod. To "želé" jaks
psal je smývatelný lak, který slouží na maskování míst, která nechceš zastříkat. Broušení rozhodně
nevydrží.. ďolíky zakytuj ještě před formexem klasicky tmelem (chrom ale zdrsni). [jawarmaniak] 09.02.2010 |
| Ahoj kamarádi ve veteránském boji! Lakování nádrže mě čeká zanedlouho a bude to má první nádrž.
Zeptám se tedy polopaticky na několik věcí: Řekněme, že jsem pomocí nějaké šablony (Michal 14)
a pomocí rozměrových nákresů (Martin Š) nakreslil lihovým fixem na nádrž obrys bočních zrcátek. Teď
bych měl zrcátka něčím zakrýt před stříkáním a oblepit podél nakreslené linky. 1) Co použít na
zakrytí? Papír? Polyetylenovou folii? Musí to vydržet, až mi na to špricne základovka, a plnič, a
acryl.... Při běžném stříkaní stačí noviny a ještě je můžu měnit, ale tady musím udělat vše na jedno
zalepení a nesmí mi to prosáknout. Nechci si přece zaprasit ten zakrytý chrom. 2) Mám z toho
materiálu, který mi poradíte, vystřihnout přesný tvar zrcátka, nebo vzít větší kus a řasit podél
linky za současného přelepování? Nesmi mi to zatéct pod řasení. Nechci si přece zaprasit ten zakrytý
chrom :-). 3) Čím oblepit? Klasicky používám lakýrnickou papírovou maskovací pásku, ale už se
mi několikrát stalo, že se zkrabatila a zateklo pod ní. Ale já si přeci nechci zaprasit ten zakrytý
chrom ! :-)) 4) jawarmaniak: Na svých stránkách píšeš, žes to modré želé použil při lakování
vnitřku nádrže. Nebo jsi ho použil i při lakování vnějším? Žes natřel zrcátka modrým želé přesně
podle linek a pak jsi stříkal hlava nehlava Formexem a akrylem a želé to vydrželo? A pak jsi želé
sloupnul a pohoda? 5) Někde jsem četl, že stříkat nádrž plničem je špatně. Plnič je totiž
porézní a jakmile se v budoucnu podaří netrefit se benzínem do nádrže a nacmírá se vedle (což se
podaří na 100%), benzín si najde skulinu, nasákne do plniče, nabobtná a loupání je jisté. Co vy na
to? 6) Co ale potom v případě, když potřebuju překytovat pár dolíčků, které mi zůstaly po
chromování v místech, kde bude lak? Zkrátka z toho mám trochu vítr, protože nádrž už mě
stála ranec (což nakonec každého z vás), takže představa, že by se to nepovedlo mi nahání pupínky.
Hlavně mi prosím neraďte, abych to odnesl lakýrníkovi. To jsem udělal s plechařinou - abych to
měl jó hezký, rozhodl jsem se nestříkat sám, ale odnést "fachmanovi". Dodnes se mi
otevírá kudla v kapse, když si na "fachmana" vzpomenu. Dík za všechny rady,
postřehy, zkušenosti. Pokud byste někdo chtěl být hodně sdílný a přitom nechtěl hltit zdejší
fórum, pište mi prosím na jadot@o2active.cz [jadot] 09.02.2010 |
| Nevim jak na B, ale na mém C jsem dělal pruh široký myslím 17cm, prý se to ale kus od kusu lišilo [martin] 18.11.2009 |
| Daniell:Ta barva je ral 3004 a potřeba bude tak ten litr... ve skutečnosti to vypadá normálně, tohle
je přesvícený bleskem...na cenu se můžu zeptat, nebo napiš přímo na motorkářích... [Davv] 14.11.2009 |
| barva tak kolem 1 litru na motorku akrylu..cena tak 1900,-Kč..namíchá ti to každá autolakovna [Lukáš] 14.11.2009 |
| zdravím,lak na nádrži toho černého téčka co poslal Martin je původní,ale linkování bylo udělané
nově,Michal to celkem trefil. [původní majitel] 05.11.2009 |
| Ono taky záleží na tom, jestli je to lakování na nádrži původní. Na první pohled vypadá že by mohlo,
ale třeba u těch linek se mi to moc nezdá, ty původní bývají většinou nahoře a v místě kolen daleko
víc setřené. Taky jsem měl na nádrži 150C horní pruh širší než obvykle, ale při očištění se pod tím
objevil původní pruh obvyklé šířky i se zbytkama linek. Ale samozřejmě souhlasím s tím, že drobé
rozdíly byly asi normální. [Michal14] 16.10.2009 |
| Dnes jsem si na i-veterán inzerci všimnul jednoho pěkného Téčka,na nádrži tohoto motocyklu je
opravdu vidět že platí co kus to originál.Všimněte si polohy chromovaného pole,zde je zase v horní
části mnohem širší černý pruh než bývá časté. [Martin Štindl] 15.10.2009 |
| To rozměrení nádrže je pouze jako pomocný vzor pro T,nádrže C jsou vyjma toho vykrojení pro sedlo
vlastně stejné.Šířka toho černého středového pruhu není u těchto nádrží nikdy stejná,i poloha a
rozsah chromovaného pole se kus od kusu liší.To mé rozměření je opravdu jen ukázka jedné konkrétní
nádrže,nechtěl bych aby sloužila přímo jako předpisový vzor-každá nádrž je u těchto motocyklů
vlastně originální. [Martin Štindl] 27.05.2009 |
| Martine můžu se zeptat - to rozměření, které tam máš, odpovídá i šedému pruhu lidové verze? [Hroch] 27.05.2009 |
| To Michal 14- Kdybys mi ji chtěl půjčit, obkreslím a vrátím. :-) [Jirka.Plzen] 22.04.2009 |
| Šablonu samozřejmě mám, ale ještě jí potřebuju... [Michal14] 15.04.2009 |
| To Michal14 - máš ještě tu šablonu? Zrovna dělám nádrž na Céčko... [Jirka.Plzen] 14.04.2009 |
| Děkuji za rady, prubnu to. Bohužel budu muset u nádrže použít jak plnič tak i tmel. Protože mi v
chromovně poladili jen tu část co bude na očích, tam kde bude lak je to jen přeleštěné a
pochromované. Zůstali tam takové ty vyrezlé dolíky. [mmbady] 13.04.2009 |
| Já chrom zdrsnil smirkem, stříkl základovkou na lehké kovy (formex) a pak vrchním lakem. Plnič jsem
nepoužil, protože chromovaná nádrž je už sama o sobě dostatěšně rovná... [jawarmaniak] 13.04.2009 |
| já osobně jsem to zdrsnil smirkovým papírem (krouživými pohyby) aby se na to dobře ukotvil plnič.
jinak by hrozilo nebezpečí loupání se. vše je OK. tak můj názor je určitě mírně zdrsnit tím nic
nepokazíš. [LiS] 13.04.2009 |
| Pánové, když se tu mluví o lakování nádrže. Rád bych se zeptal jak se připravuje chrom pod lak, zda
li se zdrsní nějakým smirkem či pod. Nebo nějaká speciální barva a pod ? Prosím o radu, nerad bych
to zvrtal. [mmbady] 13.04.2009 |
| Pro Pája:Můžeš mi ty rozměry prosím zaslat na mail.Díky moc [Honza] 28.11.2008 |
| Prp Pája:Můžeš mi ty rozměry prosím zaslat na mail.Díky moc [Honza] 28.11.2008 |
| Na mojí ČZ 125 t jsem to vylepoval, ale je to strašná práce, ve fabrice si myslím, že to dělaly
stejným způsobem, jako Michal 14, akorád nejspíš použily upravené(ostříhané) výlisky nádrže, to je v
sériovce nejjednodušší. [Martin Kursa] 27.11.2008 |
| No pravě, zalíbil se mi nápad mít jednoduše použitelnou šablonu která by mi zůstala a kterou bych
mohl používat dál. Krom toho že si brousím zuby na některé svoje další vraky jak Martin správně
odhadl (k vidění na www.michalovyzetky.cz )mám i další kamarády, kterým se možná bude hodit.
Kupříkladu se asi nevyplatí vyrábět si montážní stojan pro motor, a přesto jsem si ho udělal :)
(něco na způsob původních servisních stojanů do kterých jde motor upnout, otáčet a zaaretovat v
různých polohách)... Jinak si myslím, že nádrž je natolik asymetrická, že na ní šablona dosedne
jen v jedné správné poloze bez dalšího vyměřování. Kdyby ne přemýšlím že do ní vyříznu tvar znaku
(nebude to problém protože se do laminátu obtiskl)a nasadím to podle něj. Ale jinak ať si to dělá
každý jak chce, nikomu to nevnucuju... [Michal14] 27.11.2008 |
| Já bych řekl že ta Michalova šablona je zajímavý nápad,díky ní si udělá velmi přesnou kopii
originálu.Stačí si oměřit na každou stranu body na umístění té šablony a potom jednoduše obkreslí
lihovkou.Já jsem jen s vykreslováním hrál alespoň hodinu.Navíc mu ta šablona zůstane a případně ji
může požít na další renovací.Ta nádrž na fotce je z Céčka a myslím že bude renovovat ještě Téčko. [Martin Štindl] 26.11.2008 |
| Michal14>podle meho zbytecne moc prace. Nadrz mam omerenou, lihovkou vynesu par bodu od stredu a
spojim zakryvaci paskou a hotovo. Prace na par minut... [Pája] 26.11.2008 |
| Honza> panelku mam omerenou mohu dodat. Pripadne libovolne omerit druhou nadrz. [Pája] 26.11.2008 |
| Chci se zeptat, mám stejný problém na nádrži u 250 Panelky,je nově nachromovaná,ale nevím jak široký
pruh, nějak mi to necvaklo před chromem [Honza] 26.11.2008 |
| Díky, kouknu na to [Michal14] 26.11.2008 |
| jmenuje se to smývatelný lak, je to modrej sliz, co na vzduchu uschne. Sundá se buď rukou (sloupne
se krásně) nebo to vemeš vapkou. Z chromu to ale jde úplně krásně samo. Vypadá to takhle:
http://jawarmaniak.wz.cz/motorky/150c/galerie_renovace/str71.html když to pak sundáš, tak je to
takovej pevnější igelit, co si podrží tvar původního předmětu. Na maskování dílů před stříkáním - k
nezaplacení [jawarmaniak] 25.11.2008 |
| No taky jsem si řikal jestli se to vyplatí :), ale zas tak moc práce to nedalo - materiál vyšel asi
na tři stovky a zabralo mi to zatim asi dvě hodiny... A ten smývatelný lak o kteém píše - jak
se přesně jmenuje a jak se sundavá? Nemůže to nějak poškodit chrom? [Michal14] 25.11.2008 |
| aha - tak to jsem nepochopil, ale jinak ten lak jde taky použít - až vyschne, tak je z něho něco
mezo gumou a plastem, takže jako šablona by to šlo taky použít... Apropo, kolik jich miníš lakovat,
že se ti ta práce navíc vyplatí :) [jawarmaniak] 24.11.2008 |
| Jak to myslíš s tim smývatelným lakem? Myslíš zakrýt jím chromované boky před lakováním? Mě šlo jen
o to mít nějakou stálou šablonu, podle které bych si snadno obkreslil tu hranici mezi chromem a
lakem na nově nachromovanou nádrž (nebo nově nastříkanou na lidovku, to už je fuk), tak abych to
nemusel pokaždé složitě vyměřovat a vynášet. Podobně jako martin použil ten hrnec. Nemám v úmyslu to
tím laminátem při lakování krýt. [Michal14] 24.11.2008 |
| Na to laminování bych se úplně vykašlal a použil místo toho raději smývatelný lak, který pak
bezproblému jen stáhneš pryč.... [jawarmaniak] 24.11.2008 |
| Martine, koukám že jseš fakt pečlivej:) to tvoje zaměření je super. je na tom vydět že nestačí říct,
že ten střední pruh je 13cm a tim je to daný... Já jsem si pořád pohrával s myšlenkou vyrobit si
nějakou šablonu, podle které by ta hranice šla na nádrž snadno obkreslit. Nakonec jsem došel k tomu,
že jí udělám z laminátu. Nádrž jsem potáhl tenkou PE folií abych jí nezasvinil a postupně obě půlky
olaminoval. Teď už mi jen zbývá okraje laminátu seříznout přesně podle linky na nádrži. Pak by mělo
stačit jen vždycky přiložit k boku nádrže a obtáhnout. Tak jsem na to zvědavej... Mimochodem i
na tý mojí nádrži je při pohledu zezadu každá strana jiná, rozdíl je ještě markantnější než na tý
tvojí. asi se s tim moc nemazali :). [Michal14] 24.11.2008 |
| Díky moc! Takhle přesně jsem to snad ani nepotřeboval ale jsi moc ochotný a děkuji. Zas je o starost
míň. [petr] 19.11.2008 |
| Oddělovací linky mají většinou šířku 4-4,5mm,ale viděl jsem původní téčko s linkami širokými snad i
6mm. [Martin Štindl] 17.11.2008 |
| Jedna menší pomůcka na obkreslení předního oblouku před lakováním,na renovaci jsem použil hrnec s
průměrem 19cm,okraje jsem předtím oblepil elektrikářskou páskou abych nepoškodil chrom. [Martin Štindl] 17.11.2008 |
| Pohled zezadu,levé chromované pole je viditelně níže než pole napravo. [Martin Štindl] 17.11.2008 |
| Detailní foto zadní části ze spoda.Viditelně je pravá strana výše než levá,to je jedna nesouměrnost. [Martin Štindl] 17.11.2008 |
| Pohled ze spodu,měřeno po 10cm od předních úchytů.Je vidět že co nádrž to unikát. [Martin Štindl] 17.11.2008 |
| Čelní pohled,je vidět jak se pruh ke spodku rozšiřuje. [Martin Štindl] 17.11.2008 |
| Foto a rozměry z vrchu,měřeno od hrdla nádrže ke svárům. [Martin Štindl] 17.11.2008 |
| Takže jsem to teď doměřil,vzal jsem si na to reservní nádrž z Téčka výr.čísla *197639* rok 1948. [Martin Štindl] 17.11.2008 |
| To by si byl strašně ochotný a moc by mi to pomohlo. [Petr] 17.11.2008 |
| Černý pruh není po celém obvodu nádrže stejně široký.V přední části se rozšiřuje a po celé spodní
části je širší než na vrchní straně.Mám z Téčka reservní originál,mohu ji nafotit a popsat šířky
pruhu v určitých místech. [Martin Štindl] 17.11.2008 |
|
|