MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 301651 příspěvků |7276 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 81 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexLidová vozítka, vozítka Velore | Diskusní téma 25.8.2019 18:44  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Tříkolka Krejbich


 Snažil jsem se prohledat Motomagazín i zdejší Veteranforum, ale nenašel jsem žádnou zmínku, tak se kdyžtak omlouvám, pokud to tu už bylo.
Při brouzdání ve fotoarchivu ČTK jsem našel tyto fotografie tříkolky pana Václava Krejbicha z roku 1948. Popis k fotkám je tento:
Nové vozítko Václav Krejbicha. Technický úředník jedné z pražských strojíren Václav Krejbich z Prahy-Bohnic sestrojil ve volném čase nový typ vozítka, které bude vystaveno na lidovém autosalonu v Praze ve dnech 23.X.-7.XI.1948. Je to tříkolka 155 cm široká, 310 cm dlouhá, o váze 290 kg, ve které mohou seděti tři osoby vedle sebe. Pod kapotou je místo pro zavazadla. Pohon vozítka obstarává 2 taktní 2 válcový motor Ogar obsahu 350 ccm, opatřený účinným ventilátorem. Kola jsou litá z lehkého kovu, pneumatiky rozměru 3,5x19, brzdy systému Jawa. Přední kola jsou řiditelná, zadní kolo (hnací) je poháněno motorem, který je umístěn za sedadlem. Na konstrukci vozu bylo použito normálních součástek, vyráběných našimi národními podniky a je tedy možno vyrábět vozík jako stavebnici. Maximální rychlost vozítka je 80 km v hod. a spotřeba činí 4 litry směsi na 100 km.    [Webersinke] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.03.2015     Přidat odpověď  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Poslední Krejbich    [Webersinke] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.03.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  čtvrtý Krejbich    [Webersinke] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.03.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  třetí Krejbich...    [Webersinke] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.03.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Další    [Webersinke] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.03.2015
 Přidat odpověď   (4) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006