MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 309696 příspěvků |7687 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 32 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexJaponské klasické motocykly 10.4.2021 13:11  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Majitelé klasických motocyklů, sdružme se!   19.12.2009 / 234
    Yamaha TX 750 karburatory / zapalovanie.   23.01.2011 / 108
    Hádanka   20.05.2015 / 72
    Honda CB 900 F Bold d´or   26.05.2010 / 69
    Honda CB 900 F Boldor - máte s tímto motocyklem někdo zkušenost?
....
   13.06.2008 / 56
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 155      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 42      Příspěvků Příspěvků: 2855
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/72 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Odpověď  Dik za link, super stranka    [peto 01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Asi je to domaca uprava , pozrite tuto stranku : http://honda750expert.com/ , najdite tam text There were 4 different oil tanks that came
with US Honda 750 K-models 1969-1978! , popisuju tam 4 druhy olejovych nadrzi ale ani jedna z nich nema hadicku na kontrolu oleja .    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.03.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Asi tam bola priesvitna hadicka. Akurat neviem, ci to tam vobec patri, alebo si niekto takto ulahcil sledovanie hladiny    [peto 01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.03.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Nemala by byť tá hadička priesvitná aby sa dala sledovať hladina oleja?    [Roman.]   24.03.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dostala sa mi do ruk takato olejova nadrz. Vie niekto poradit, naco je na boku ta hadicka? Je to original? Alebo nejak uprava?    [peto 01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.03.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Takže pancierová brzdová hadica v správnej dĺžke mi už prišla. Objednával som tu: https://www.melvin.de/
Je to priamo výrobca. Môžem ho odporučiť, s takýmto prístupom som sa ešte nestretol. Správnu hadicu mi poslal obratom a pribalil mi ešte čistič bŕzd, tesnenia a brzdovú kvapalinu - všetko grátis.    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.03.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Je to klasicky jednoduchý brzdič od Tokico, moc nebrzdí 😀, ale je spolehlivý. To těsnění jsem taky kupoval od D. Silvera. Můj pístek byl v třmenu tak zarostlý, že jsem hi vytlačoval kompresorem 100 atmosfér. Moto stála 16 let ve stodole. Po vyčištění drží a neteče. Zkus to pořádně vyčistit. Jinak hadice mě udělali v Petřvaldě podle originálu za 500 Kč do týdne.    [ondrejj1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.03.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  To mas pravdu, akurat tu sa bavime o pancierovych hadiciach. Tie typicky stoja 30eur/ks ak su robene na mieru :(    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.03.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Mě na všechny veterány dělali brzdové hadice tady: www.garance-slavicin.cz žádná i s atypickými koncovkami na míru mě nestála víc než 200kč za jednu.    [Laco]   17.03.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  nepoznam CB250G detailne, ale podla foto je to rovnaka brzda ako ma CB360/400/500/550/750 zo 70tych rokov akurat iny priemer piestu a kotuca.

je to trocha viac teoria - Honda Service manual pise potriet piest silikonovou vazelinou (mysli sa boky), vlozit, potriet platnicky (okraje plus zadnu stranu) silikonovou vazelinou a zlozit.
Pozor aby si nepotrel tu cast piestika ktora je v styku s brzdovkou - neznasaju sa!
Ak potries gumicku silikonovou vazelinou tak sa urcite dostane do kontaktu s kvapalinou.

Toto je nevyhoda Honda brzdy, neni tam prachovka takze ta silikonova vazelina nahradza jej funkciu ako ochrany pred vlhkostou a prachom.

Ak natries piest kvapalinou fungovat to bude, akurat vytvoris korozivne prostredie na povrchu piestika pod platnickou.

Platnicky potri po okrajoch aj zozadu, zabranuje to korozii a ciastocne piskaniu

Silikonova vazelina sa dava kvoli vysokej teplote. Medena pasta asi spravi rovnaku funkciu, v 70 rokoch neviem ci existovala. Nebal by som sa ani pasty na brdzy ATE    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.03.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  boco - mአju veľmi peknú. Ja sa musím najprv finančne zotaviť po tejto cb250g, lebo takéto výdavky som pravdu povediac neočakával. Čo sa týka hadíc, už mi prišli. Horná je kratšia o cca 50mm, už som písal predajcovi do Nemecka. Odpísal mi, že mi grátis pošle hadicu v dĺžke ako potrebujem. Dám vedieť ako to dopadlo. Ešte sa opýtam, či niečím mazať brzdový valček. Vždy som to len namazal brzdovkou, tak či to Honda nemá ináč. Brzdové platničky zvyknem po obvode zľahka namazať medenou vazelínou.    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.03.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ivan - predtym ako tam budes davat nove tesnenie, over si ze mas tu drazku 100% cistu, vnutorny povrch strmena a piestu je hladky (piest nevyhrdzaveny). Este si pre istotu over ci ma piest resp strmen spravny rozmer.

Moja CB550K Four je model 1975, viz foto. Su to krasne stroje, odporucam ;)
Ked nejaku zozenies, kludne sa ozvi, mam s nou uz celkom bohate skusenosti    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.03.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Ahoj, Ďakujem za odpovede. Tesnenie som kupoval síce repliku, ale od Davida Silvera z UK. Zatiaľ aj replikové veci od neho boli úplne v pohode. Mám ešte jedno, tak ho skúsim vymeniť a uvidím. Hadice som objednával z Nemecka: https://www.melvin.de/stahlflex/motorrad/honda_cb_250_g_74-76_-_bremsleitungs-kit_vorne_i3_556_0.htm
Poštovné na Slovensko bolo 17 EUR. V cene ako bonus mi poslal aj pol litra brzdovky a multi sprej(WD40) jednanie perfektné a dodanie do 5 dní.
Inak sa po cb550 obzerám aj ja. Veľmi sa mi páčia hlavne ročníky do 1975.    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.03.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vyrobca hadic je Goodridge : https://www.goodridge.co.uk/
Hadice na mieru daju objednat aj priamo cez ich stranku tu https://www.goodridge.co.uk/collections/buildaline-kits ale to je riesenie s klasickou pancierovou hadicou a srobovacimi fitingami.
Ja som nasiel na ebay predajcu ktory inzeroval hadice na moju motorku priamo (ako kit), ked prisiel zistil som ze nesedia dlzky a jeden fiting. Tak som mu ich vratil a on mi ponukol ze moze dat vyrobit na mieru presne ako chcem - dlzka, fitingy a co bolo pre mna dolezite - vzhlad ako original (akurat mensi priemer). Volaju to "vintage black"

Kontakt na ebay shop: http://www.ebaystores.com/RiceRocketUk
Kontakt na pana s ktorym som to riesil : mjd128(zavinac)outlook.com, vola sa Dave.

DOLEZITE - treba mu PRESNE specifikovat hadice aj fitingy (je ich vela typov, vratane stupania zavitov). Najlepsie spravit fotky vasich povodnych, vratane fitingov.

Prikladam foto - porovanie jednej mojej povodnej hadice (1977) a novej    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.03.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Můžete sem dát ten kontakt na výrobce hadic? Určitě by to zajímalo víc lidí.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.03.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Daj tam DOT4, ta je 100% compatibilna (glykolova baza) s DOT3 ale ma vyssiu teplotu varu. Mozes aj DOT5.1 (POZOR, nie DOT5.0 ta je na silikonovej baze!!!)

Co sa tyka tej gumicky do brzdica - ak je to Honda original diel a je to spravene poriadne (super precizne vycistena drazka v brzdici a piest (valcek) so spravnym rozmerom a 100% povrchom (nesmie byt vyhrdzaveny), nemoze to tiect. Si si isty ze to tecie cez gumicku a nie napriklad zo sppja hacice a brzdica?

Ja mam CB550K 1975 a CB750K 1977, na oboch som robil kotucovu brzdu (prakticky to iste co mas ty akurat ine rozmery) a bez problemov. Gumicku som ale daval vzdy len original. Kvalitne su zevraj aj Tourmax. Nezabudni namazat klzne casti platniciek silikonovou pastou na brzdy ako je to v Honda servisnom manuale.

Hadice, ak su povodne urcite vymen, tie stare gumene casom degraduju a nafukuju sa. Moje vyzerali ako nove ale boli nah...
Ja som objednaval na mieru vyrobene pancierove anglicke Goodridge, maju design ako original gumene (akurat o nieco mensi vonkajsi priemer), top kvalita. Volaju ich tusim vintage. Mozem poskytnut kontakt na objednanie (UK).
Po vymene hadic brzda pocitovo brutalne stvrdla a konecne brzdi    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.03.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Myslím, že tam patří dot 3, mělo by to být na víčku nádobky. Taky jsem renovoval třmen a drží už 7 let. Nebylo to těsnění z Číny?    [ondrejj1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.03.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Chcem sa ešte opýtať skúsenejšich kolegov, ktorá brzdovka je vhodnejšia? Použil som DOT4 a začal mi tiecť brzdič, aj keď som menil valček aj tesnenie. Teraz chcem vymeniť aj hadice a pretesniť valček Komplet tesnenia v brzdovej pumpe som už menil pri predošlej oprave brzdiča. Akú brzdovku teda použiť DOT3, alebo DOT4? Ďakujem za odpoveď.    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.03.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Baterku som už kúpil, sedí tam perfektne je to typ EB12A-A od EXIDE. Ďakujem.    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.03.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Ahoj, loni proběhla akce tak tak a letos se necháme mile překvapit.
Pozvánka je v kalendáři.
https://nipponretro.webgarden.cz/vyber-si/co-se-deje/kdy-se-jede    [Pepanica]   14.01.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Pri tej baterke stačí keď zmeriate koľko trčí nad držiakom. Budem Vám vďačný. Nie som si istý koľko tam je miesta a nerád by som vracal batériu, pretože nemôžem zavrieť sedlo. Ďakujem. Ivan    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.01.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Baterku mam yuasa, ted už přesně nevím parametry, kupoval jsem v 2013. Ty svíčky NGK opravdu nejsou nic moc, dvakrát jsem kupoval nové a pak už jsem se naštval a nasadil na zkoušku nějaký starý Champion co jsem měl ze sekačky, doteď tak jsou a i po zimě to startuje na třetí prošlápnutí 😄, jak se k tomu dostanu pošlu Vám jaký je to typ.    [ondrejj1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.01.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Sitko aj rotor čerpadla som vyčistil pri prvej výmene oleja, malo by to byť ok. Chcem sa opýtať na batériu. Našiel som typ EB12A-A od EXIDE mala by byť totožná s pôvodnou baterkou. Len si nie som istý, či vôjde na výšku 160mm? Ešte sa chcem opýtaŤ aké sviečky použivate. Viem že originál sú NGK, len tie sú dosť citlivé na prechlastanie, tak som uvažoval nad DENSO, alebo klasiku od BRISKu?    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.01.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Uložení vačky se dá zkontrolovat sundáním krytu ventilů, běží to přímo v hliníku a je to citlivé na výměnu oleje, ještě bych zkontroloval sítko olej. čerpadla. Jinak životnost je ok, jelikož původně to je obsah 356ccm. Snad řetízek rozvodu a vodítka, jinak to drží, a to ji nešetřím. Taky jsem bral od davidsilver, něco od commonmotor a třeba příruby a sady na repas karburátoru od cruzinimage z japonska.    [ondrejj1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Karburátory sú po profi renovácii. Príruby a filtre sú nové. Ako skontrolujem uloženie vačky? Pri kontaktoch zapaľovania to vyzeralo ok, ďalej som to neskúmal. Akú životnosť má tento dvojválcový motor? Je to ako pri fourkách cca 100 tisíc km, pri normálnej údržbe?
Čo sa týka nákupov, rád si dám poradiť. Ja som zatiaľ nakupoval u davidsilverspares.co.uk.    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Nebojte se, hlavně pořádně zrepasovat karburátory, nové příruby, zkontrolovat uložení vačky a mělo by to šlapat. Pokud budete potřebovat poradit, třeba kde co koupit dejte vědět.    [ondrejj1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.01.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Prajem všetkým veľa zdravia a šťastia v novom roku. Ďakujem za rady.
Ondrejj1, preboha nestrašte ma, čo ma ešte čaká? Už teraz je tá motorka finančné harakiri :-)    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.01.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Já tam mám bronz pouzdra a je to bez problému, zbytečné se zabývat ložiskama. U tohoto typu si užijete jiných věcí 😀    [ondrejj1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.12.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Je to můj osobní názor, ale někdy méně je více. Doporučuji pouzdra, protože v tomto případě se mi zdají ložiska zcela zbytečná.    [Pepanica]   29.12.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Dobrý večer. Chcem sa opýtať na uloženie zadnej kyvnej vidlice. Mám hrdzavý čap a je tam aj vôľa. Napadlo ma stiahnuť ho na sústuhu a namiesto plastových puzdier dať buď bronzové púzdra, alebo ihlové ložiská. Predpokladám, že to už niekto takto robil a chcem sa opýtať na skúsenosti, poprípade či sú lepšie ihly, alebo bronz. Dík. Ivan    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.12.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Dík, skúsim pozrieť v katalógoch, či sa používali tie isté budíky aj v cb250.    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.12.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  mozno bude pasovat toto: https://www.cb750faces.com/fr/other-gauge-parts/110-trip-meter-knob-grommet-for-cb400-cb350-cb500-cb550-cb750a-gl1000.html    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.12.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Roman ďakujem. Super video. Ešte sa chcem opýtať, či sa dá niekde zohnať originál gumová priechodka, na kolík nulovania denných kilometrov.    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.12.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  budu zalisovane , asi by bolo dobre sa pred rozoberanim pozriet na toto video :
https://www.youtube.com/watch?v=PLU2sCFx6qU    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.12.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Dobrý večer. Chcem sa opýtať na rozobratie otáčkomera a tachometra. Chcel by som nastriekať tubusy a vyčistiť sklá. Dajú sa budíky rozobrať, alebo sú zalisované? Zo spodu sú dve skrutky, zakvapnuté farbou, preto sa najprv radšej pýtam. Ďakujem za odpoveď.    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.12.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Tak som nakoniec problém vyriešil. Za poomoc ďakujem kamarátovi Vladovi, ktorý mi to odvŕtal. Pôvodný čap v stojane zrejme zahrdzavel tak, že sa nedal vybrať. Predošlý majiteľ ho prevŕtal na menši priemer a na miesto čapu dal závitovku.    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.12.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Honda CB250G 1976


 Dobrý deň.
Čiastočen renovujem HONDU CB250G ročník 1976. Motorka bola napadnutá kutilom, snažím sa ju dostať do pôvodného stavu. Narazil som na problém s hlavným stojanom. Miesto čapu tam bol kus závitovej tyče M12. Objenal som originál čap, ktorý má však priemer 17,2mm. Otvor na čap v stojane má priemer 13mm, v otvore je akoby vložka, ktorá vyzerá ako originál. Skúšal som ju valisovať, nešlo mi to. V ráme sú otvory zodpovedajúce originál čapu, ktorý mi prišiel. Na obrázku v katalógu vložka v stojane nie je. Vie mi prosím niekto poradiť, či sa robili rôzne rozmery čapov, alebo je to stojan z niečoho iného? Ďakujem. Ivan    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.12.2020 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (30) 
Moderovaná diskuse Nezodpovězené téma 

Naše Veteránforum verusus Facebookforum.


 Důvodem proč toto téma začínám je ten že jsem si uvědomil z vlastní zkušenosti to že dikutovat na Facebooku je žrout času a efekt malý. Sám jsem se přistihnul na tom jak mě Face podvědomě ovládá. Každou chvíli cinká upozornění na nový příspěvek a člověk je jakoby nucen se podívat. Většninou jde ale o bezvýznamný příspěvek. Zpravidla jde o chlubení nebo o plky. Když jsem nedávno zrušil Facebook tak jsem si uvědomil kolik času jsem zbytečně ztratil. Teď mám zase čas vyhledávat na netu to co mě opravdu zajímá ohledně moto, což jsem kuli face zanedbával.
Lepší je diskutovat a radit si tady na forum něž ztrácet čas jinde.    [tusakvlastaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.11.2020 
 Přidat odpověď 
Odpověď  Super, rychlovka ... gratuluji !! Je to v podstatě jedno, ale tohle by měla být ještě Colleda St-III (1957) co sní teprve Suzuki bude rokem 1959. To jsem se dočetl.    [Pepanica]   07.11.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  V době Google vyhledávání je hádaní nuda, SUZUKI COLLEDA.    [Hroch]   07.11.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
 Strana 1/72 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006