MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 311938 příspěvků |7843 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 29 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexJaponské klasické motocykly 25.1.2022 14:13  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Majitelé klasických motocyklů, sdružme se!   19.12.2009 / 234
    Yamaha TX 750 karburatory / zapalovanie.   23.01.2011 / 108
    Hádanka   20.05.2015 / 72
    Honda CB 900 F Bold d´or   26.05.2010 / 69
    Honda CB 900 F Boldor - máte s tímto motocyklem někdo zkušenost?
....
   13.06.2008 / 56
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 157      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 42      Příspěvků Příspěvků: 2884
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/73 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Odpověď  Klasický motocykl...
Pro mě je to holt motorka v původním stavu.Mám dva japonce a jsem hrdý,že vypadají tak jak mají a tak jak byly vyrobené.Setkal jsem se z různými úpravami.Ano je to cesta třeba ke zlepšení jízdních vlastností či si je někdo přestaví dle svého ega.Pro mě je klasika původní vzhled i vlastnosti.    [Stopl]   07.01.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Podívejte. Já jsem odpůrce kádrování.
Pokud chcete přijet se podívat mezi lidi se stejným zájmem a spatřit stroje, které vás zajímají, tak to můžete udělat různými způsoby, třeba i pěšky. Pokud se chcete stát účastníkem nějaké akce, tak logicky musíte splnit pravidla předem daná pořadatelem. Zda je vozidlo veterán, potvrzený či jen věkem, je úplně jedno. Záleží jak to má v pravidlech pořadatel.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.01.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Petře, to vim. Jsem dlouholetý člen VCC. Testací jsem prošel několikrát - levné povinné pojištění a nebo odpuštění ekodaně při nákupu historického vozidla. V minulosti jsem ani nepotřeboval testaci a myslím že Česká pojištovna mi udělala levné ručení i bez. Vše stroje starší 30ti let v dlouhodobém vlastnictví a pojištěné u nich již před rokem 89. Yamaha je v původním stavu, vše originál včetně laku, výfuků, rozměru pneu. Žádné nesmyslné úpravy, provrtané výfuky, uřezané blatníky a podobná zvěrstva. Pár origo doplňků, plexi, padací rám, vždy garážovaná a v zimních měsících vždy ve vytápěném prostoru. Chci levné ručení, když už je to možné. Už jsem se naplatil dost. Ota    [Ota]   05.01.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  OTO, rok výroby 1991 nezmamená že motorka je automaticky veterán/historické vozidlo, aby to mělo status historického vozidla musí to projít testací a splňovat další náležitosti, viz kodex FIVA. U vlastníků starých krámů se šíří spousta mýtů a polopravd, bohužel spousta lidí jim věří.    [Petr]   05.01.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Ve své podstatě to chápu. Skupina na FB vychází z těchto stránek což jsou příznivci historických strojů a motto skupiny na FB je "Majitelé starých japonských motocyklů, sdružme se!"
Prezentace motocyklu z 21. století a dát přívlastek "klasik" nebo "babička" zní divně ne-li komicky.    [Pepanica]   04.01.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Děkuji za odpovědi, já jen, že jsem na FB ve skupině jap. klas. motorek a tam, když někdo přidá fotku své motorky, která není ve stylu CB Four a pod. tak se se zlou potáže...    [tomecek123]   04.01.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Díky Jiříku za vložení ...    [Pepanica]   03.01.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Taky přesně nevím, co si pod tím pojmem představit. Vlastním Yamahu XV 1100 Virago rok 91. To znamená, že letos je to oficiální veterán. Mám ji už 23 let. Sakra, ten čas tak rychle ubíhá, ale jestli je to klasický Japonský motocykl, to opravdu nevím. Nikdy v minulosti jsem ale nezažil, že by někdo nebyl připuštěn na sraz kvůli typu nebo stáří motocyklu. Já bych se tam bez obav vypravil. Ota    [Ota]   03.01.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Zde je pozvánka na Nippon Retro 2022 na Veteránkalendáři: https://www.veterankalendar.cz/index.php?id=5&id_p=6121    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  03.01.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Těžká otázka,... a odpověď se podle mě, liší napříč generacemi. Pravá otázka možná je co za motocykly chci vidět, když jedu na klasiky.
Pokud akce nemá určeno nějaké omezení, tak bych tuto otázku vůbec neřešil.
Bylo by fajn vložit sem akce pro "klasiky".    [Pepanica]   03.01.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Dle FIVA nic takového jako klasický japonský motocykl neexistuje, po 30 letech je to historický motocykl.    [Petr]   02.01.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zodpovězené téma 

Klasický motocykl


 Ahoj, chtěl jsem se zeptat, jestli je určeno, kdy se stane japonský motocykl klasickým japonským motocyklem. Mám CB 750 Seven Fifty 1998 a koukám na srazy v letošním roce, tak abych tam nejel zbytečně. Díky.    [tomecek123]   02.01.2022 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (9) 
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj, udělal jsem téměř deset pokusů vložení akce do kalendáře a bez šance. Možná se ještě hecnu ...
Setkání ... NIPPON RETRO 27-29.5.2022

https://nipponretro.webgarden.cz/vyber-si/co-se-deje    [Pepanica]   01.01.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  A druhé...    [Stopl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.10.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak ještě foto na konec sezóny...    [Stopl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.10.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dodatečně ještě pohár...    [Stopl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.09.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Je pěkné vidět takové motorky v akci. A je dobře, že se na akcí pro historická vozidla objevují. Konečně se začínají prolamovat ledy.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.09.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Také gratuluji! Pěkné. Ani se nedivím - do roku 1980... Když s tím v r. 79 přišli - šest hrnků a 105HP. V té době mezi sériovkami nebylo co řešit :)    [J]   13.09.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Velké gratulace ...    [Pepanica]   13.09.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Letos jsem jel Ecce Homo Historic znovu na CBX.Vyhrál jsem kategorii motocyklů do r.v.1980 (a celkově jsem byl pátý),ale hlavně jsem jezdil velmi slušné časy.    [Stopl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.09.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Je potřeba ji občas provětrat ať komplet nezmrzne ...    [Pepanica]   24.08.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Zdravim,Jedna Katana mi stojí v garáži už asi 20let a po každé když kolem ní jdu,povzdechnu a zavzpomínám jakej to byl ďábel.Zanechala v mém srdci vzpomínku na vždy    [Bohumil Paclík]   24.08.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  takhle to vypadá ze zadní strany    [vojta]   11.08.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

Oprava výfuku Honda scrambler


 potřebuju opravit výfukna Honda CL450, má vyrezlé a vypadané přepážky, je nerozebiratelný, umí to někdo? Zezadu už ho někdo kuchal a uvolněné přepážky vysypal a znovu to zavařil.    [vojta]   09.08.2021 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (1) 
Odpověď  Nebude. Bohužel.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  13.07.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Víte někdo jestli bude letos sraz ve Křtinách? Nic jsem nenašel.    [tusakvlastaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.07.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Samozřejmě v sobotu...    [Stopl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.05.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Sraz jsem s sobou krátce navštivil.Podle všeho se akce podařila a tak přidávám Pepovo vítězné gesto.    [Stopl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.05.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Letos to vyšlo opět přesně na týden jako loni, akce Nippon retro bude.
https://nipponretro.webgarden.cz/vyber-si/co-se-deje    [Pepanica]   24.05.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Dik za link, super stranka    [peto 01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Asi je to domaca uprava , pozrite tuto stranku : http://honda750expert.com/ , najdite tam text There were 4 different oil tanks that came
with US Honda 750 K-models 1969-1978! , popisuju tam 4 druhy olejovych nadrzi ale ani jedna z nich nema hadicku na kontrolu oleja .    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.03.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Asi tam bola priesvitna hadicka. Akurat neviem, ci to tam vobec patri, alebo si niekto takto ulahcil sledovanie hladiny    [peto 01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.03.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Nemala by byť tá hadička priesvitná aby sa dala sledovať hladina oleja?    [Roman.]   24.03.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dostala sa mi do ruk takato olejova nadrz. Vie niekto poradit, naco je na boku ta hadicka? Je to original? Alebo nejak uprava?    [peto 01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.03.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Takže pancierová brzdová hadica v správnej dĺžke mi už prišla. Objednával som tu: https://www.melvin.de/
Je to priamo výrobca. Môžem ho odporučiť, s takýmto prístupom som sa ešte nestretol. Správnu hadicu mi poslal obratom a pribalil mi ešte čistič bŕzd, tesnenia a brzdovú kvapalinu - všetko grátis.    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.03.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Je to klasicky jednoduchý brzdič od Tokico, moc nebrzdí 😀, ale je spolehlivý. To těsnění jsem taky kupoval od D. Silvera. Můj pístek byl v třmenu tak zarostlý, že jsem hi vytlačoval kompresorem 100 atmosfér. Moto stála 16 let ve stodole. Po vyčištění drží a neteče. Zkus to pořádně vyčistit. Jinak hadice mě udělali v Petřvaldě podle originálu za 500 Kč do týdne.    [ondrejj1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.03.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  To mas pravdu, akurat tu sa bavime o pancierovych hadiciach. Tie typicky stoja 30eur/ks ak su robene na mieru :(    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.03.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Mě na všechny veterány dělali brzdové hadice tady: www.garance-slavicin.cz žádná i s atypickými koncovkami na míru mě nestála víc než 200kč za jednu.    [Laco]   17.03.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  nepoznam CB250G detailne, ale podla foto je to rovnaka brzda ako ma CB360/400/500/550/750 zo 70tych rokov akurat iny priemer piestu a kotuca.

je to trocha viac teoria - Honda Service manual pise potriet piest silikonovou vazelinou (mysli sa boky), vlozit, potriet platnicky (okraje plus zadnu stranu) silikonovou vazelinou a zlozit.
Pozor aby si nepotrel tu cast piestika ktora je v styku s brzdovkou - neznasaju sa!
Ak potries gumicku silikonovou vazelinou tak sa urcite dostane do kontaktu s kvapalinou.

Toto je nevyhoda Honda brzdy, neni tam prachovka takze ta silikonova vazelina nahradza jej funkciu ako ochrany pred vlhkostou a prachom.

Ak natries piest kvapalinou fungovat to bude, akurat vytvoris korozivne prostredie na povrchu piestika pod platnickou.

Platnicky potri po okrajoch aj zozadu, zabranuje to korozii a ciastocne piskaniu

Silikonova vazelina sa dava kvoli vysokej teplote. Medena pasta asi spravi rovnaku funkciu, v 70 rokoch neviem ci existovala. Nebal by som sa ani pasty na brdzy ATE    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.03.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  boco - mአju veľmi peknú. Ja sa musím najprv finančne zotaviť po tejto cb250g, lebo takéto výdavky som pravdu povediac neočakával. Čo sa týka hadíc, už mi prišli. Horná je kratšia o cca 50mm, už som písal predajcovi do Nemecka. Odpísal mi, že mi grátis pošle hadicu v dĺžke ako potrebujem. Dám vedieť ako to dopadlo. Ešte sa opýtam, či niečím mazať brzdový valček. Vždy som to len namazal brzdovkou, tak či to Honda nemá ináč. Brzdové platničky zvyknem po obvode zľahka namazať medenou vazelínou.    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.03.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
 Strana 1/73 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006