MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 303011 příspěvků |7347 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 85 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Panelka) 7.12.2019 15:49  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Nevite nekdo, kolik kejvacek se priblizne vyrobilo v tomto odstinu a k....   15.06.2006 / 310
    Detaily Jawa 250/590 sport 1967   20.05.2018 / 228
    Čz 175/250 sport na 19kolech !!!   07.08.2009 / 204
    barva   11.03.2012 / 191
    ČZ 175/470 SPORT 1962   01.01.2012 / 166
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 4157      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 16 / 245      Příspěvků Příspěvků: 38530
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/278 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zodpovězené téma  

Vyrovnání důlku na nádrži


 Ahoj sehnal jsem nádrž v originál stavu na jedné straně jsou na boku 2 důlky.Není tam žádná ostrá hrana a ani to není moc do hloubky.Umí to někdo vatáhnout a nebo jde to vůbec, aby se neodloupl chrom?Jeden klučina mi říkal, že to kdysi zkoušeli.Jeden důlek se povedl a a na další nádrži se už chrom odloupl.Máte někdo zkušenost, nebo nevíte o někom?    [jarek]   04.12.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  https://www.ebay.com/itm/Suction-Cup-Single-Head-Dent-Puller-PDR-Tools-Paintless-Hail-Repair-Kit-Useful/293098042691?hash=item443e013543:g:lG4AAOSw9V9b5O1c    [janko]   06.12.2019
Odpověď  Technologie PDR (Paintless Dent Repair)    [A. Černý]   06.12.2019
Odpověď  Tak asi záleží čemu říkáš důlek, ale obecně vyrovnávání povrchu nádrže znamená nové chromování.    [xhamsterr]   05.12.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

Jawa 250/559


 Dobrý den,
mám dotaz ozhledně kol. Vlastním panelku, první 250 typ 559 r.v. 1962. Měly tyto motocykly stejná kola jako poslední 250 kejvačky? Od známého jsem se dozvěděl, že mám na motocyklu kejvačkový kola. Rozetu mám bez gumy.    [Závodník]   05.12.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ano, přesně tak to mám, svíčku šikmo a starou rozetu.
Díky chlapi za rady.    [Závodník]   05.12.2019
Zobrazit dokumentOdpověď  U panelek je to stejně jako u skoro všech ostatních typů - stroje z prvních let výroby se skoro ve všem liší od těch pozdějších let... třeba i spínačky, takhle jsou podle mě seřazeny od nejstarších po nejnovější (a tu vlevo jsem ještě nedávno sehnal v zelené barvě). Nová kola a rozeta se objevily až na podtypu 559/04 v roce 1964    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.12.2019
Odpověď  souhlas stary provedeni rozety ktomu kola kejva a svicka sikmo    [free]   05.12.2019
Odpověď  Ano.    [Jawík]   05.12.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zodpovězené téma  

Pneu na jawa sport


 Dobry den,chtel bych koupit na sportku nove pneu 19" a zjistiji ze v rozmeru 3.25predek a 3.50zadek nemuzu koupit stejny dezén od Mitas ani Barum.Taky máte na svých strojích pneu s rozdílným dezénem?Jake pneu máte na Vašich strojích?Dekuji za radu.    [Plasa]   03.12.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ok.Nebudu bazirovat na 3.50 a dam kombinaci 3.00 a 3.25..Diky za Vaše zkušenosti a názory.    [Plasa]   04.12.2019
Odpověď  https://www.zbozi.cz/vyrobek/mitas-h-01-m-c-tt-3-00-19-49p/
https://www.zbozi.cz/vyrobek/mitas-h-01-3-25-90-19/

co todle? Je to MITAS, s dobovým stejným vzorkem jako starý Barumky.    [Monty]   04.12.2019
Odpověď  meela: správně, mám na jedné kývačce nějakou starou Pirelli 3.25 a na stroji vypadá jako 3.50, někdy je zkusím poměřit vleze tak akorát.    [Jawík]   04.12.2019
Odpověď  Taky to chce zjistit jestli by třeba 3,50 nedřela o kryt řetězu nebo schránku, bude tam míň místa...    [meela]   04.12.2019
Odpověď  Jako co řeší, otevřu TP a všemocný internet a hledám, když shodný vzrorek nemá ani Mitas či Barum jdu dál, nebo kombinuju. Ale v 3.50 v 19" a nejsem znalec Jawa sport je standart?    [Jawík]   04.12.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jawa Sport má jediný povolený rozměr v TP 3.00 předek a 3.25 zadek. Proč vymýšlet vymyšlené? Nebo to s jiným rozměrem bude sedět na cestě lépe a půjde to až na koleno klopit?? Mitas H-01 je v obou originálních rozměrech..    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.12.2019
Odpověď  Diky za typy.Nějaké určiťe vyberu.Chtel bych urcite 3.25 vpředu a 3.50 na zadek.Jen mě zarazilo že Mitas ani Barum memá na obě kola v tomto rožměru shodnou pneu.Děkuji všem za reakce.    [Plasa]   03.12.2019
Odpověď  Podle návodu je možná i kombinace 3,00 a 3,25, tam by stejný vzorek nebyl?    [meela]   03.12.2019
Odpověď  Na vzorku nezáleží, u Heidenau jsi hledal? Mám je na sportce Čz.    [Jawík]   03.12.2019
Odpověď  Já obul METZELER BLOCK C 3.25-19 M/C 54P TT https://www.pneugrip.cz/index.php
Mám jednu navíc nepoškozenou jen obutou a zutou, protože se nevejde na zadek do Péráka    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.12.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (10) 
Zodpovězené téma  

Oprava ztrženého závitu hliníkového válce panelka


 Dobrý den, nemáte někdo zkušenost s opravou ztrženého závitu výfuku hliníkového válce motoru - matice výfuku panelka? Lze použít nanesení tekutého kovu např. Garant metal a poté vyříznout nový origo závit? Nebo vyvařit celé výfukové ústí? Jde mi o to, aby to drželo a i opakovaně se mohla matice demontovat. Díky Míra    [Mira]   02.12.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  S válcem bych nic nedělal, u šikovného soustružníka bych nechal udělat matici s o málo větším průměrem a ještě mírně do konusu.    [Chytrolín]   04.12.2019
Odpověď  V domácích podmínkách bych to viděl bez šance. Ve fabrice, za předpokladu že by to šlo svářet, by asi nový závit šel udělat. Ale cena by byla astronomická.

Koupil bych jiný a tohle bych s přiznanou závadou prodal na aukru .. on se nějaký dobrodruh nachytá.    [xhamsterr]   03.12.2019
Odpověď  lepidlo urcite ne nejlepe asi vyvlozkovat nebo vyvarit a novy zavit    [free]   03.12.2019
Odpověď  lepidlem asi fakt ne. Bud vyvařit, nebo se dělala matice s větším závitem,a zvětšil závit ve válci.    [monty]   02.12.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa 350/361 neutáhne čtvrtý rychlostní stupeň


 Dobrý den,
mám dotaz na který nemohu najít odpověď (pravděpodobně málo hledám). Zrenovoval jsem Jawu 350/361 a po první jízdě jsem byl až zděšen rozdílem mezi třetím a čtvrtým rychlostním stupněm, kdy na čtverku motocykl nejede víc než 80... Na motoru byly vyměněny ložiska, pístní kroužky, vyhonován válec, bylo namontováno Vape 12V, nový vzduchový filtr a byl použit pastorek o sedmnácti zubech. Karburátor už není v nejlepší kondici, což je hlavně znát při startech.

Otázka ovšem zní, co udělat aby to jelo lépe. Tím mám na mysli, aby to tu čtverku utáhlo. Bude stačit použít o zub méně na pastorku a zgenerálkovat karburátor? Půlení nepřipadá v úvahu.    [Jendys115Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.11.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Moc děkuji za radu ohledně 15 zubového kolečka. Někdo se ptal na zrcátka. Ty jsem našel na Aliexpress (rubrika retro motorcycle mirror), je tam plno typů.    [Jendys115] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.12.2019
Odpověď  monty ma pravdu to kolecko dela hrozne moc jinak ja zajizdim svizne ale netocim to do sracek chvili jedu pohodu pak to trochu potahnu pak zas spomalim ale naky zajizdeni podtaceni motoru nikdy pro dvoutakt nebylo ani nebude dobry
taky neni od veci zajizdet na mineralni olej aby si to rychlejc sedlo pak at uz si kazdej jezdi na co chce krom toho nejsitovejsiho m2t na ktery sem kousl i zajetej motor chybu clovek s dnesnima olejema neudela    [free]   01.12.2019
Odpověď  Opakuji - patří tam 15 zubý kolečko, podívejte se do katalogu nebo Návodu k použití. Na 17 zub se to prostě neutáhhne, navíc když motor ještě není zajetý.    [monty]   01.12.2019
Odpověď  Ono se ti to časem rozjede. Taky bych zachoval klid a jezdil vlažně. Teorie o mazání tady nebudu rozdmýchávat, ale ty echt moderní mazací vodičky jsou na zajetí u mě na draka.    [Jawík]   01.12.2019
Odpověď  Dvoutakt se zajizdi svižnou jizdou, muzete klidne zajizdit kadla kadla ale zadrete driv nez ten kdo to bude točit.    [Zajižděč]   30.11.2019
Odpověď  Tak při záběhu motoru je opravdu nejlepší možnost jezdit ostřeji - kroužky nesedí, motor je utažený ... opravdu ideální je jezdit ostřeji.    [jawák]   30.11.2019
Odpověď  Když už tu řešíte záběh, tak by mě zajímalo jak zajíždíte. Pomalou jízdou, žádný velký hnaní, nebo ostřeji?    [Felix]   30.11.2019
Odpověď  Nespěchej na ni a buď trpělivej, jako s ženskou. Vyplatí se ti to.
Mimochodem, pěkný zrcátka. Kdes je koupil?    [Ludva]   29.11.2019
Odpověď  Také dělám 361 a každopádně budu převodovku skládat na kývačkový převod, u panelek ta díra mezi 3 a 4 je hrozná. Další věc je záběh..motor bude dlouho tupý. Rozeta má být 46z a sekudar 15z    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.11.2019
Odpověď  Ten karburátor není přímo vydřenej, motorka byla v poměrně zachovalém stavu, např. ani lamely nebylo třeba měnit. Motorka na jedničku dvojku a trojku šlape jak hodinky a jde krásně do otáček.

A děkuji za typ 15 zubů, vyzkouším to    [Jendys115] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.11.2019
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (12) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

kryt karburátoru Panelka


 Čau chlapi, dokázal by mi někdo poradit, který typ krytu karburátoru by měl být na Panelce (250) z roku 1963? Jsou dva typy a každý má jiný tvar pro hadičku od benzinu viz foto    [Tomas127] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.11.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 18 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  :-))),    [,, ]   28.11.2019
Odpověď  Nech si svoje invektiva    [Jawík]   27.11.2019
Odpověď  Jawík jsi jen kecálek 😜😜😜    [,, ]   27.11.2019
Odpověď  Ale já taky (myslel s jednou dírkou)    [Jawík]   27.11.2019
Odpověď  Ale já taky.    [Jawík]   27.11.2019
Odpověď  Kdyby jste někdo prodával ten kryt s kulatou dírou za rozumný peníz tak bych ho koupil :-)    [Tomas127] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.11.2019
Odpověď  takových krytů i s kulatou dírou jsou mraky. Celkem bezcenný kryt 559 jsem dnes koupil spolu s krytem FJ na péroše, ale to jsme trochu jinde.    [Jawík]   26.11.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tu    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.11.2019
Odpověď  Já jsem myslel s jednou dírou kulatou....    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.11.2019
Odpověď  Dnes jsem taky dovezl kryt s jednou dírou, karbece se sytičem mám taky pod ponkem jako rezervu, občas si nějaký koupím na burze. Pár lidí tady shánělo jen pístek sytiče i když karburátory ještě jsou.    [Jawík]   26.11.2019
Zobrazeno 10 z celkem 18 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (18) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Kontrolka dobíjania na VAPE.


 Zdravím páni.Viete niekto nejakú fintu ako zapojiť kontrolku dobíjania na starších VAPE-tak aby po naštartovaní zhasla?Viem že sa to dá len ešte neviem ako.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.10.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 32 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Dík za podporu. Ještě přidávám super jednoduchou verzi kde se nechá napětí nastavovat https://www.youtube.com/watch?v=a6VEmPauI-g    [xhamsterr]   26.11.2019
Odpověď  Joski toho jawaka sedláka si nevšímej. Je tu spousta rejpalů kteří nic jiného neumí, než rejpat. Za palec hore, že jsi sem dal navod, jak si jednoduše udělat kontrolku k vape.    [Felix]   25.11.2019
Odpověď  Sice přeložím tak polovinu z toho co píšeš, ale ta elektronika obnáší asi šest základních součástek které se vejdou na destičku 2cm x 2cm ... to ta motorka určitě zvládne i když je z 50tých let.    [xhamsterr]   25.11.2019
Odpověď  Jo.Najlogickejšie je asi precpať motorku z 50-tich rokov elektronikou,že.
Už to VAPE je dosť veľký ústupok,navyše sám výrobca tento malý zádrhel s kontrolkou dobíjania časom vyriešil.Ja som len dal návod ako to jednoducho a klacno urobiť.Nie je každý elekronik.Tak čo ťa žerie?    [Joski]   25.11.2019
Odpověď  Ta relátka v "nových" autech spínají velké proudy. Nízký proud z počítače sepne relátko kteréhož kontakty jsou připojeny na velkoodběrový spotřebič. Jistě že by šlo všechno udělat elektronicky bez relátek, ale relátko odolává různým zkratům a je snadno vyměnitelné za pár korun. Typicky spínání světel, vyhřívání, připojení elektriky do auta po zapnutí klíčku. To je důvod proč tam jsou relátka a mají smysl.

Ale pokud dnes někdo jednoduchou elektroniku nahrazuje relátkem tak to dělá jak před padesáti lety kdy byly logické obvody relátka. Stačí jednoduchý obvod který vymyslí sletuje začínající elektrotechnik za hodinu (viz odkazy kolegy).proto ta narážka o sedlákovi. Kapíš?    [jawák]   10.11.2019
Odpověď  [jawák] :"Ta dioda s relátkama je prostě sedlácká ptákovina. lepší je použít nějakou elektroniku"
Proč asi je ve všech moderních autech tolik sedláckých ptákovin v podobě relátek ? :-)    [Lubos H.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.11.2019
Odpověď  Relátko? tomu je to jedno, přes relátko jde pouze proud na kontrolku, takže 1A, když moc.    [Monty]   06.11.2019
Odpověď  150 W je dosť.Ešte sa s tým pohrám a odmeriam tie prúdy.Jediné čo ma trápilo bolo skôr či to vydrží to relátko,ale aj to drží.    [Joski]   06.11.2019
Odpověď  Jawak ty si maďar, ty tĺk    [, ]   05.11.2019
Odpověď  VAPE má výkon asi 150W, takže 150/6 = 25 Amper. Takže dioda 20A bude tak na hraně-    [Monty]   05.11.2019
Zobrazeno 10 z celkem 32 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (32) 
Zodpovězené téma  

Délka přední vidlice Jawa 250 Sport


 Dobrý den,
sháním původní originální přední vidlice a blatník na Jawu Sport na 19 kolech a NIKDE se nemohu dopátrat jestli přední vidlice je úplně stejná z panelky, i když panelka ma 16 kola.
Někde píšou, že přední vidlice na Sportce je uzpůsobena, ale jakým způsobem?
Moc děkuji za jakékoliv rady, zkušenosti.    [Emilio]   23.11.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 15 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Ve zkutečnosti se turecké díly běžně používají. A používá se jich tolik, že se je vyplatí sériově vyrábět.

Do motoru bych turecká kolečka nedal, ale blatník klidně. Pod barvou to nikdo nepozná, stojí pár korun, a překupník co se s cenou zbláznil nedostane svůj díl - výhra na každé frontě.    [xhamsterrr]   24.11.2019
Odpověď  U mě není a nikdy nebude kývačka ani panelka veterán, tudíž se tureckejch dílů nebojím, i když některé jsou absolutně nepoužitelné...    [Felix]   24.11.2019
Odpověď  Dej si tam dle libosti co chceš, sportka se za "opravdového" veterána stejně ještě nebere a nikdo si ťukat na hlavu nebude. Na akcích jsou vidět původní stroje a bastly, stejně tak je to i s renovacemi. Obchody prodávají to co jim dodavatelé nabídnou, tady jde o kvalitu dílu nikoliv o původ.    [[.]]   24.11.2019
Odpověď  Mě by také zajímalo jak je to s těma turkama ve skutečnosti..jestli je používáte na veteránech..nebo je to nepsané pravidlo, že v žádném případě..
přece tohle určitě řešíte na srazech a pozná se to na některých dílech..
nejsem zatím veteranista, proto se tady ptám..kdybych náhodou přijel na sraz a pak si veteránisty ťukali na čelo, protože mám blatník turka..je zajímavé, že internetové stránky obchody jsou plné turku a je mi divný, že by to nikdo nekupoval..
pokud jsem se někoho dotknul,tak se omlouvám.    [Emilio]   24.11.2019
Odpověď  A já zase nesouhlasím, sám tady řeší finance, nějakou historii, zvažuje turka?    [[.]]   24.11.2019
Odpověď  Emilio. Plně s tebou souhlasím.    [Past]   24.11.2019
Odpověď  Ale prosím tě historiku, kolik veteránů je složeno ze starých původních dílů a poznáš původ šlechtice? Asi těžko. Tvoje sportka není taky žádná rarita. Je vidět, že ještě nevíš co a kolik stojí. Já psal o vraku ne o rámu, takže kompletace původních dílů k patřičnému r.v. které tvoji turci ani nedělají plus třeba chrom, lak a opravdová GO motoru a jsi tam kde jsem psal a to není žádná komerční renovace (vlastních nákladů nepočítaje). Stodolová renovace se štětkovicí a stříbřenkou na kamna, jistě, bude levnější. Co máš za problém s leštěnkou za moje vydřený peníze, ten tvůj byznys si dělají ti renovátoři co vyrostli jak houby ... Ano už to je jen o penězích, hodně zdaru.    [Jawík]   23.11.2019
Odpověď  Motorku máme po prvním majiteli, takže žádný vrak to není.. spíš hodně zachovalá.. akorát tam jsou vidlice s blatníkem z novější 350 s manzetama.. což se mi nelíbí..
samozřejmě leštění jsem myslel pouze vnitřek motoru.. když už mi leží kartery na stole..
jinak pokud se z vraku dělá veterán, tak můj názor je takový, že ta motorka už není veterán..je to nově složená motorka, bez historie a ty právě vypadají jak leštěnky..ten kdo má peníze i z holé kostry za peníze postaví veterána z roku 2019..a ještě třeba na tureckých dílech..
proto nechávám vše původní, včetně laku a opravuji pouze součástky opotřebované provozem, které jsou na nutné výměnit..
tak samozřejmě, že šetřit na tom nechci,ale ceny mi přijdou přehnané a je to celkem i velký byznys..    [Emilio]   23.11.2019
Odpověď  Co od leštëní u veterána očekáváš? Hlavně nelešti víka a další díly na psí koule jak to občas vidíme. Ano vidlice jawa/sport jsou stejné a čz/sport taky, ale jawa/čz nikoviv, to jen pro upřesnění. U kvaliní renovace na peníze nehleď, 15tis. nic není, hold to pro každýho už není. Mě stála komplet renovace vraků kývaček od 50 do cca 100.    [Jawiík]   23.11.2019
Odpověď  Ještě se zeptám, mám rozpůlený motor a chci se zeptat, můžu vyleštit prostor klikovky, sací, výfukový kanál, prostor spalování? Přepouštěcí se prý neleští.. čím se nejlépe leští?
vím, že každý má na to jiný názor, ale když už mám kartery na ponku, tak bych pro motor rád něco prospěšného udělal, než se vrátí klika a válec z výbrusu..    [Emilio]   23.11.2019
Zobrazeno 10 z celkem 15 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (15) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Převodovka upravená z 634 do kulatých motorů Panelka Kývačka


 Zdar...má někdo zkušenosti s touto upravenou převodovkou z 634 do Panenek a kyvaček? Sice stojí ranec, mají ji i na fichtl krámku atd, ale zajímá mě zkušenost. Moje převodovka je nic moc a každý chce za pěkné kolečka a hřídel dost peněz pokud vůbec má.

http://www.partdeck.cz/index.php?route=product/product&path=110_111&product_id=10362&sort=p.price&order=DESC    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.11.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Hlavní hřídel se určitě nemusí zkracovat    [Felix]   22.11.2019
Odpověď  Našel jsem zde podobné téma http://www.jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=67336    [Felix]   22.11.2019
Odpověď  Tim MPS myslite tohto prodejce http://www.mps-moto.cz/, nebo primo vyrobce (ktereho jsem nedohledal)?

Jake prevodove pomery maji jednotlive rychlostni stupne tehle 634-kove prevodovky, mate to nekdo? 1st- Xzubu vs. Yzubu    [takysportkar]   22.11.2019
Odpověď  Také tímto způsobem uvažuji.... myslím si, že je třeba ještě zkrátit hlavní hřídel, ale fakt nemám zkušenost    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.11.2019
Odpověď  Mám takový dotaz. Když by se mi povedlo sehnat výstupní kolo z té úpravné převodovky, tak by tam šla převodovka 634 bez úprav, né?    [Felix]   21.11.2019
Odpověď  Zvažuji buď dokládat původní převodovku s pěknými koly a hřídeli a přeskládat na kývačkové rozložení, ať není díra mezi 3 a 4 nebo koupit tuto hotovou a převodové poměry 634 jsou lepší. Bude to na 361 sport..    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.11.2019
Odpověď  Teče to z MPS, co prodávaj ostatní netuším    [Monty]   20.11.2019
Odpověď  Nevíš zda je to stejný výrobek od partdeck, fichtl krámek, MPS moto??? MPS to prý vyrábí.. nevím zda kompletní nebo jen něco    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.11.2019
Odpověď  Mám to ve dvou motorech, a žádnej problém. Ani s montáží,ani s funkcí.    [Monty]   20.11.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tuto máš 20let?    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.11.2019
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (11) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Renovace Jawa 350/361 Sport


 Zdar...v minulém tématu jsem se věnoval renovaci Jawy 250/590 Sport... konečně jsem se dostal na svou 361 Sport..vše je v začátcích a motor 350 pro mě novinkou ohledně půlení. Ta středová vložka mezi kartery se při skládání vkládá před přiklopením pravého víka nebo až po složení?    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.11.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Bohužel na fotce možná pěkná, ale je to štětkolak...    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.11.2019
Odpověď  Doufám,že tu sportku neopískuješ a nesprzníš nějakým lesklým lakem.Udělej chromy a rozlešti lak.Celkový výsledek bude super.    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.11.2019
Odpověď  A co tam na bocích těsníte, když nahoře je díra pro sání?    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.11.2019
Odpověď  Ok... zkusím dát i válec... díky za tip. Další otázka je o guferu náhonu tachometru. Dává se zvenku karteru po namontování náhonu tachometru?    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.11.2019
Odpověď  Mě ta vložka šla vsadit (asi v šesti případech) až po složení karterů    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.11.2019
Odpověď  Dávám ji tam před složením, a dám si do levého karteru i válec aby ta vložka sedla jak má, jak bloky sešroubuješ, už s ní nehneš. A silikonu přiměřeně, aby nenalezl do mazacích kanálků.    [ZiMa] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.11.2019
Odpověď  Podle mě lehce pomazat tmelem a dát před přiklopením právé půlky...kdyby to bylo už u sebe, tak tmel by se setřel při vkládání.... Nebo mě opravte    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.11.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Motor ČZ 175/450 ulomený karter


 Ahoj, chystám sa na go tohto motora a po zhodení krytu zapaľovania som si všimol ulomenú časť kartra pod reťazovým kolieskom. Na tento chýbajúci kúsok by mal ísť kryt reťaze, ktorý momentálne nemám. Mechanizmus vypínania spojky držal tiež len na dvoch šróboch - tretí závit v bloku je odtrhnutý spolu s chýbajúcim kusom. Ako by ste riešili opravu aby sa neurobila ešte väčšia škoda? Díky.    [PaloSK] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.11.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  https://jaryn1.rajce.idnes.cz/Vyvareni_motoru_Jawa_350,_Stadion....    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.11.2019
Odpověď  Opravit jde hodně. Momentálně jsem dělal motor Jawy 350 bohužel předchozí majitel utrhl přední držáky na motoru, což jsem si myslel že je to nejhorší na tomto motoru, ovšem když jsem motor rozpůlil čekalo mě spoustu překvapení. Tady pár fotek.
https://jaryn1.rajce.idnes.cz/Vyvareni_motoru_Jawa_350,_Stadion....    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.11.2019
Odpověď  Já jsem si to nechal jen navařit,a pak ručně obrousil . . .
(stálo mě to "flašku") . . . (: . . . a navařování proběhlo na dvakrát.
Záleželo mi na výrobním číslu, aby stále souhlasilo s doklady.
(Byť je možnost výmazu čísla motoru, je nutno zachovat jen Typ motoru).    [radek]   10.11.2019
Odpověď  tady je jeden na Slovensku
https://motocykle.bazos.sk/inzerat/104660802/predam-alebo-vimenim-motor-cz-175-450-za-nd-na-jawa-pionier.php    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.11.2019
Odpověď  120EURO je cca 3000 Kč. Tady je odkaz na motor za 1/3 té ceny.
https://www.sbazar.cz/zzprg/detail/91835947-motor-cz-175-450    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.11.2019
Odpověď  Ak to budeš zvárať,tak sa ti môže prehnúť.V nepárových kartroch vyskúšaj či valec vlezie do kartrov a či je rovina pod valcom a karburátorom.Krížiť sa nebude nič .    [Jumbo]   09.11.2019
Odpověď  V jednej firme na opravu motorov Jawa a ČZ som sa informoval na cenu navarenia chýbajúceho hliníka a dostal som odpoveď, že navarenie nového materiálu plus ofrézovanie do pôvodného stavu by vyšlo cca na 120 eur. Oplatí sa to podľa vášho názoru?    [PaloSK] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.11.2019
Odpověď  Chlapi ďakujem za odpovede a chcem sa ešte opýtať: zohnal som pravú polovicu kartera bez poškodenia vypínania spojky a spodný hliník je v celku ale tento diel nebude párový s ľavou časťou kartra. Nebude v tom nejaký problém keď to skúsim dať dokopy, že tieto diely nie sú párové? Nebudú sa krížiť hriadele prevodovky alebo kľuka?    [PaloSK] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.11.2019
Odpověď  Nebudeš první . ..a asi ani poslední . .. .

http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=117&idtop=191581    [radek]   06.11.2019
Odpověď  Presne toto som riešil na jednovýfukovom motori ČZ 250.Kedže to bol ten "Egypťan" výmena kárterov neprichádzala do úvahy.Zváranie tak namáhaných miest veľmi nepomôže.Tak som dolu napravo a naľavo od toho vylomenia vyvrtal diery 6 mm,na ne priskrutkoval pásovinu asi 25 x 5,dľžka podľa potreby.A až na ňu privaril potom držiak toho tretieho úchytu vypínania spojky.Treba to len robiť s ohľadom na ten kryt reťaze,aby sa tam tiež vošiel.Ak bude treba môžem to nafotiť.Pod deklom to nikto nepozná.    [Joski]   06.11.2019
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (11) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Detaily Jawa 250/590 sport 1967


 Ahoj všem, jsem daty nový, ale mám starou motorku ;-) Jde o mou Jawu 250/590 sport 1967 s původními platnými doklady. Dávám jí po x letech do co nejvíce původního stavu a snažím se zatím vše bez replik. Je kompletní, ale chybí mi nějaké drobnosti a informace o detailech. Zkusím napsat v bodech co mě zajímá a jestli mi někdo znalý pomůže poradit.

1. Páčky bez kuliček jsou stejné jako na pionýra nebo nepasují? Chci koupit originální původní
2. Jak nýtujete zadní madlo?
3. Šroubek přepínače světel a horního dílu masky půlkulatý šroubek jako držák SPZ nebo kulatý placatý?
4. Dají se někde koupit lanka spojky a při.brzdy se šroubením u řídítek jako originální? Je tam závitová vložka v řidítkách
5. Zadní stupačky mám české repliky s závlačkou plechovou, ale původní mám s klasickou závlačkou..co je správně?
6. Ještě mě určitě něco napadne postupně, tak dopíšu
7. Nádrž a sedlo už mám jiné, vím že tam nepatří

Dále sháním teda páčky bez kuliček, víko filtr boxu a plech jistící, levý držák stupačky (trubku) a nějaké původní šroubky M6 a M8 vhodné na pozink, nechci repliky...    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.05.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 228 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Ta oranžová se myslím i tady na foru řešila a pravděpodobně existovala i bez exportních legend, které dnes už nikdo věrohodně nerozklíčuje.    [jawík]   13.11.2019
Odpověď  250/590 sport se určitě dělala signální červená (oranžová)...361 sport jsem sice ještě neviděl, ale to neznamená že nebyly...naopak královská modrá byla často na 361, ale na 590 jsem viděl jen jednu... Bavím se samozřejmě o původní barvě, ne že někdo si už nastříkal jak chtěl    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.11.2019
Odpověď  Pánové nevíte jestli se dělala sportka 350 oranžová??Jednu takovou vlastním a viděl jsem takovou barvu i na bazoši.Že by pro holanďany??    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.11.2019
Odpověď  Asi byly vždy s červenými stupni, ale některé vybledly časem...    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.11.2019
Odpověď  VŠECHNY tachometry měly červený čísla s rychlostma, možná kromě nějakejch nepovedenejch replik.
Ale skoro všechny je mají vybledlý.    [Monty]   05.11.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  361    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.11.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  tacho 361    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.11.2019
Odpověď  Podle mě je většina tachometrů, kde nejsou vidět červená čísla, pouze vybledlá, na všech které jsem viděl byl aspoň z nějakého úhlu vidět zbytek číslic (asi jako bývá jiný odstín laku v místech kde byly linky) - ale samozřejmě to nemusí být pravda, zase tolik jsem jich neviděl :-)    [meela]   04.11.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nádherná sportka! Měl bych dotaz.jaký typ ciferníku máte na vašich sportkách? Máte už ciferník s červeně vyznačenými převodovými stupni, nebo ten bez vyznačení? Zajímalo by mne to hlavně pro ročník 1966.    [jara.tuma] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.11.2019
Odpověď  Myslel jsem toho roadkinga, je to takova zajimava barevna kombinace, nevim prijde me jak motorka na naky cisla do cirkusu, samozrejme 361 je urcite dobrej stroj.    [Honza]   26.10.2019
Zobrazeno 10 z celkem 228 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (228) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

motor Jawa 350


 Dobrý den
mám rozebraný motor Jawa 350/354 v.č.:354-000 9xx
má mít dvojpáku ?

děkuji    [beraad22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.04.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jednopáky na 350-354 se vyskytují hned od začátku výroby. Viz foto ze Světa Motoru 1954, kde oznamují nový stroj JAWA-ČZ 350ccm a motocykl má jednopáku. Proto i u mých bloků s relativně nízkým číslem je jednopáka.Mám na fotkách ještě jeden motor, velmi blízké číslo 354-0002XX a je to také jednopáka.Byl mi nabízen, není můj, proto nezveřejňuji celé číslo. Nejspíš byly tyto první jednopáky určeny pro export.    [Past]   08.11.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Lepší fotku teď nemám ale na tomhle výřezu je vidět úprava na jednopáku u motoru 354-000186    [Past]   07.11.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jednopákový půlbuben    [Past]   07.11.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nemusí mít dvoupáku. Může mít i jednopáku. Záleží, jestli tam máš upravu bloku na jednopáku. Mám bloky s nižším číslem než ty a mají úpravu na jednopáku a další takový motor mi byl kdysi nabízen.    [Past]   07.11.2019
Odpověď  Myslel jsem na boku - vedle prostoru pro karburátor.
To mě právě zajímalo, jestli nemá číslo ještě jako pérák na zadním držáku.    [Jarda Š.]   28.04.2019
Odpověď  řekl bych klasicky na boku.
co znamená vedle karburátoru?
jako pérák vzadu na držáku ?    [beraad22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.04.2019
Odpověď  Jasně, dvoupáka a půlbubny. Číslo motoru je vyraženo klasicky vedle karburátoru?    [Jarda Š.]   27.04.2019
Odpověď  mají k tomuto motoru být půlbubny    [beraad22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.04.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zodpovězené téma  

V. Č. 250/559


 Ahoj, mohla by mi nějaká dobrá duše poslat jak vypadá originální font výrobního čísla rámu 250/559? Klidně s pár čísly zakrytými. Budu rád za více fotek které obsáhnou všechny číslice. Díky    [Harry]   31.10.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  nikdo nic? :) myslel jsem tím fotku originálního čísla rámu. Pro ty co by nechtěli posílat své celé výrobní číslo, tak stačí některé čísla zakrýt. Díky :)    [Henry]   07.11.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

pouzdro předlohového hřídele


 Čau, měl bych na vás dotaz jak vyndáváte bronzová pouzdra z karteru nemůžu je dostat ven ani po nahřátí, chtěl bych je vyměnit a dát tam podložku pro vymezení vůle    [Tomas127] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.10.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Kdyz to ohrejes cele tak je jasne, ze je to porad stejne a drzi tam. Zmrazovacimu spreji bych moc neveril protoze ochladi cele okoli, no zkusit to muzes.

Ono tohle pouzdro se vetsinou nevyndava a zadne vule se tam nevymezuji.

Co se tyka lisovani zpatky tak karter ohrat a pouzdro dat do brazaku a pujde tam volne.    [xhamsterrr]   30.10.2019
Odpověď  Kup si zmrazovací spray.Kartery zahreješ a po té pouzdro sprayem schladíš.    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nahřátím bronz trochu povolí ale přesto je pouzdro nutné ven vylisovat (bronz nemá oproti hliníku tak velký rozdíl koeficientu tepelné roztažnosti jako ocel). Je bezpečnější obě pouzdra vylisovat i nalisovat s podepřením u futra.    [Martin Štindl]   29.10.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
 Strana 1/278 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 7.12.2018)
Nezodpovězené téma 

Ćep zadní kyvné vidlice - přípravek


 Dobrý den pánové,

neválí se Vám někomu v garáži zbytečný vytlačovák čepu zadní kyvné vidlice. Koupil bych ho.
Díky

Franta    [Drkapr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.11.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Kde koupit kvalitní tažné na PAV na 19" kola???


 Ahoj, máte prosím někdo tip kde koupit tažné zařízení na PAV na Jawu Sport na 19" kola? Jde o to aby samozřejmě sedělo, mělo stejné placaté úchyty jako originální tažné a stejný držák na zásuvku jako originál. Nejlépe osobní zkušenost, kdo to také řešil. Různé e-shopy mají divné foto a nepoznám zda jde o kvalitu... samozřejmě kdyby měl někdo originální původní nejlépe 2ks tak beru hned...mám jedno originální na 16" které nepotřebuji... děkuji    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.11.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Repase tacho smolik


 Cau,
Kdo me dobre zrepasuje tacho smolika? Za normalni penize...diky    [Petr]   03.11.2019
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Převodovka 175/356 - 250/455


 V meziačase se bavím chystáním si generálek na zimu. Včera jsem seskládal převodovky co mám doma na malou kývačku. Nějak nechápu, navyknutý z péráka, 353 a tak že je všechno stejné,..mám na ponku asi 4-5 typů a druhů převodovek na malou kývačku. Jak to skládat? Kolečka mají průměr jiný až o 0,5mm. Některé mají jen kulaté díry pro kolíky co do mnich zapadají, některé mají oválné díry. Co je novější, co patří do 355, co do 455 a jak se pozná třeba skůtr?
Je na to nějaký klíč k určování????

Děkuji    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Lanka u Kývačky


 Dobrý den.
Může někdo vložit fotku,jak jsou vedeny lanka u Kývačky?
Děkuji    [renatik]   13.08.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

nádrž Jawa/ČZ 175/356


 Zdravím,
mám prosbu - nemáte náhodou někdo kotované linkování a pozici barvy na nádrži na Jawa/ČZ 175/356?

Děkuji

franta    [Drkapr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.08.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Seznam šroubů jawa-cz 175/356 rok 1959


 Dobrý den,chtěl jsem se zeptat zda někdo nemáte kompletní seznam všech šroubů, matek a podložek včetně rozměrů a kusů. Předem moc děkuji za odpověď    [Tomáš]   07.07.2019
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Jawa 250, 592 elektroschema


 Ahoj všem, sháním elektroschema na 250, 592, r.v.1974 s regulátorem napětí a mínusovým kostřením.díky za případné info    [martingreyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.07.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Californian IV - kudy vést el.kabely k dynamu?


 Zdravím,byl by někdo ochotný mi vyfotit kudy přesně vede ten svazek shora po rámu k motoru??? Byl bych moc vděčný.Bije se mi to s filtrem,někdo to přede mnou dal špatně. Je ale třeba sundat pravý plechový kryt. Filtr mám plastový jako má např.panelka,moc díky Márty    [Mr.GarrisonRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.07.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Výfuk Pionýr


 Zdravím, nevíte, jak jsou uchycené závity na uchycení kolena výfuku v hlavě? Jeden se mi zalomil a nevím, jak ho dostat ven.    [Adam]   06.04.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

go klikovky jawa 354


 Ahoj chlapi nevíte o někom na go klikovky na 354 kývačku ze západních čech.Díky za každý tip.    [Jan]   04.04.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 175/487


 Zdravím. Nevíte kde se dají koupit silentbloky na uchycení nádrže ČZ 175/487? Nikde na stránkách jsem je nenašel. Tak nevím jestli se to tedy dá ještě sehnat.
Děkuji za odpovědi.    [Tom]   05.03.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Přední vidlice


 Rovnali jsme přední vidlice (trubky s pouzdry) a u dvou kusů (z různých jaw) byly trubky vyrobené z měkčího materiálu. Nemá někdo povědomí z jakého druhu materiálu byly trubky vyráběny?    [vintera] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.02.2019
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Jawa Californian


 Zdravim, potreboval by som poradit. Mam californian a aj Slovensky TP dokonca aj platnu STK :) mam ale trosku nejasnosti v TP kde sa uvadza obchodny nazov 350/360 (predpokladam chyba pri prepise). Prva evidencia 1.1.1968 v CR - podla TP. Cislo motora 362. Viem si niekde overit presny typ motorky pripadne VIN cislo a rok vyroby? Napr archivy atd. Dakujem za pomoc    [Michalt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.01.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 354 válce


 Zdravím, můžete mi poradit který z těchto válců přijde na kývačku? Ten opískovaný byl na původní motoru, ale bohužel je poškozený a pak se mi povedlo koupit další jiné válce, ale bohužel některé věci jsou jiné oproti původním např. nové mají mezi některými žebry výztuhy. a navrchu mají odlitá čísla. Můžete mi tedy říct zda jsou na kývačku 354 rok 1958 https://ogar69.rajce.idnes.cz/Jawa_350_valce/    [ogar]   12.01.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

kryt řetězu


 Chci poprosit o radu od koho koupit kryt řetězu na 350 kývačku,na e shopu mají bud turecký nebo český,máte někdo na svém stroji?Děkuju za radu.    [jan]   06.01.2019
   Přidat odpověď 

 Strana 1/278 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006