MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 314612 příspěvků |8059 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 29 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexVýpis všech témat a příspěvků 10.6.2023 12:20  
Nové fotografie    
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    CENA JAWA 250 PŮLBUBEN ROK 1954 ????   25.04.2010 / 1160
    Zdravím všechny příznivce starých kombajnů claas.Vlastním kombajn claa....   06.01.2008 / 951
    JAWA 250 PÉRÁK FJ 1946   16.10.2009 / 888
    Sraz Péráků   13.07.2011 / 885
    Tipy z inzerce   14.02.2013 / 823
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 32834      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 6 / 5074      Příspěvků Příspěvků: 314612
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/2189 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

6V baterie


 Hezky den všem, potřebují se zeptat zda nevíte někdo o jiné baterii než je obyčejná kyselinová s přepadem? Protože ta to baterie už mi dvakrát vytekla do kastlíku u čz 477 a samozřejmě je všechno rozleptané. Prosím vás o radu jakou baterií použít aby nemohla vytéct a aby mohla normálně fungovat na origo zapalování a aby se tam vešla. Díky moc s pozdravem Libor.    [RUSTY] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  09.06.2023

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  V první řadě opravdu důkladně zkontrolovat dobíjení. Původní opotřebený regulátor je skutečně vhodné vyměnit za modernější AEV, než riskovat problémy s dobíjením a vytékající kyselinou, která je známkou špatné regulace.
Opravdu seřídit originální opotřebený regulátor někdy ani nejde. V případě nového, nebo málo "jetého" bych se toho nebál, ale pokud není k dispozici, tak jednoduše namontovat AEV.
Jinak na ježdění kolem komína používám léta s úspěchem obyčejné nejmenší záložní baterie, které jsou laciné, nevytečou. Ale ani taková baterie nemůže mít špatně regulované dobíjení.    [Luboš]   10.06.2023
Odpověď  Môžeš napísať okolností ako ti tá baterka vytiekla? Za normálnych okolností by sa to stať nemalo. Baterky mávajú hadičku na odvod odpareneho elektrolytu mimo motorku, ak je všetko ako má byť nič by nemalo tiecť do kastliku. Ak sa ti to stalo už 2x odporúčam kontrolu dobíjania,či ti neprebija dynamo. Moje overené zapojenie s origo dynamo je jeho kontrola, vyčistenie, správne uhlíky a držiak a k tomu regulátor AEV na príslušný výkon dynama. Je to veľmi spoľahlivé. K baterke sa vyjadriť neviem, inú ako štandardnú som zatiaľ neriešil    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.06.2023
  Motocykly Jawa 634, Jawa 90, ČZ 476/477     Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

Sraz Péráků


 Zdravím příznivce motocyklů jawa pérák.Zajímalo by mě kolik majitelů těchto strojů by mělo zájem se zůčastnit srazu Péráků.S touto myšlenkou si dlouho pohrávám,a tak zjištuji jaký by byl zájem.Jsem ze Zlína tak mám představu že by se konal tady na Zlínsku.Letos to určitě nebude ale příští rok by se to snad mohlo podařit zorganizovat.Jawě zdar čáryfuk    [čaryfuk]   13.07.2011

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 885 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Fiha, to vyzerá na zaujímavú účasť... Tak ak mi to časovo vyjde, pokúsim sa prísť, rád vás zase pod 3 (ci 4?)rokoch uvidím ;)
Sú nejaké pokyny k tomu zrazu? Google mi nič nenašiel    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.06.2023
Odpověď  Já jsem taky pro.. původně jsem chtěl na sraz pávů do Lhotky, ale radši pojedu do UH!    [Beat]   09.06.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Kosice ready... este pocasie a jedeeeem    [jozef]   09.06.2023
Odpověď  Čaute!! Pomalinku to vypadá, že štafetu prozatím přebírají Havraňáci, takže letos 7-9.7.2023 motoslet v kempu Velehrad u Uherského Hradiště. Tak co? Ještě to někdo stihnete? :))    [Havran]   09.06.2023
Odpověď  Mohelnický autokemp www.moravacamp.cz
Je tam hospoda ve které se vaří, umývárny, záchody, ohniště, chatky, louky na stany.... recenze asi u Kájínka, dlouho bydlel a pak i zdrhnul z ubytka kousek od tama:)
Je to na půl cesty mezi Prahou a krajem kde v kulatém klobouku s klackem v ruce blijí po slivovici. Takže klukům od Labe a Vltavy se podstatně zkrátí cesta na akci.
Za 14dní je v tom areálu burza, kam jistě mnozí z vás pojedou, tak si to tam můžete prohlédnout a domluvit se. Jen se toho teda musí někdo ujmout a to bude asi ten největší problém.    [takysportkar]   07.05.2023
Odpověď  Pánové, jedu teď v červnu na sraz sovětských motocyklů do Sluneční zátoky u Ledče nad Sázavou. Kontaktoval jsem majitele zařízení, jestli by bylo možné podobnou akci udělat jestě jednou a není to problém, takže ubytování a stravování by bylo vyřešené. Vzhledem k časové tísni jsou zatím volné termíny všechny víkendy v září. Jako program by se dala zopakovat vyjížďka "sovětů". Takže je to na zvážení vás všech. Ale chce to rozhodnout se rychle.    [Bohumil]   18.04.2023
Odpověď  Bez zapáleného pořadatele udělat celorepublikový sraz prostě nejde. K tomu Tonda nastavil laťku ještě moc vysoko. Navíc on vždy vymyslel program, který lidi na celý den zabavil a hlavně dal lidem smysl trmácet se na sraz i z velké dálky. Bez programu to bude fungovat jednou maximálně dvakrát. A bez večerního piva ani jednou. Lidé si potřebují v klidu pokecat se stejně naladěnými a to někde ve spěchu a před cestou zpět prostě nejde.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  18.04.2023
Odpověď  Pro Dolin nápad to není špatný ale pořád mi tady chybí organizátor bez urážky tvé osoby ty se tady pořád snažíš ostatní vyprovokovat ale sám se k tomu nemáš pořád máš snahu to někomu hodit na krk věř že vím o čem je řeč já se o to staral 10 let když uděláš sraz na jeden den tak nemůžeš počítat s větší účastí péráků do okruhu 50km ti přijedou tak 2 za tu dobu se jich sjelo z celé republiky nejvíc 38 a nedovedu si představit že by třeba Josef z Košic jel ještě večer zpátky 400 km nevím odkud jsi ale věřím že i u vás se najde spousta krásných míst které by stálo ukázat ostatním co ty na to? Zkus to sám věřím že pokud se budeš snažit tak se to povede rád přijedu. Pokud jsi na srazu péráků byl možná jsme se potkali tak jsi zjistil že to není jenom o tom chlastu to s tebou souhlasím proto jsem v sobotu volil vyjížďku ale ne hromadnou ty já zrovna nemusím ale každému dá# mapu do ruky ať jede podle svého a večer bylo o čem pokecat kdo kde zabloudil atd a to je na jeden den málo tak doufám že zvedneš ruku a brzo se od tebe dozvíme termín a místo konání ale neber to osobně tak zdar ať se daří    [Antonin]   14.04.2023
Odpověď  To je přeci ale každého věc ne? Pokud se najde místo (třeba někdo zná) s placem a ubytkem může si dotyčný zajistit... Takto by to byl prostě jednodenní sraz. Jako je x dalších,.... toto sou jen výmluvy a to že někdo jede stovky kilometrů,..já taky jedu na Širokáč každý rok 150km tam a 150km zpět,..pokecám, kuknu, najím se, dám kofolu a navečer jedu,... Prostě by to nemusel být "Sraz Péráků", ale třeba "Přijeď Pérákem 2023". Aby se teda nesrovnávalo.
Já jen moc nechápu to kňučení že to nejde. Vždy to jde. Jinak, jednoušejc, ne tak okázale (s chlastem večer), ale vždy to jde.
Peace!    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.04.2023
Odpověď  Široky Důl minulý rok jsem tam byl, myslel jsem si že tam přespím, ale když jsem viděl že skoro všichni jeli do..tak jsem jel taky... čili light akce jak ty říkáš, což mě docela nepotěšilo a uvědom si že na sraz péráků někteří jezdili stovky km takže to přespání a občerstveni je nutnost!    [Ladic]   13.04.2023
Zobrazeno 10 z celkem 885 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Motocykly Jawa 10 - 11, 12 - 18 (Pérák)    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (885) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Benzínový kohout


 Zdravím, netušíte někdo, z čeho by mohl být tenhle benzínový kohout? Závit do nádrže je M12, na druhé straně bez závitu. Díky.    [Nep] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.06.2023

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dokurvený kohút na Čz 150 c    [J]   09.06.2023
  Motocykly ČZ 125/150    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Jawa 250 sport s motorem S553


 Zdravím Pánové , Prosím vás o radu . Je možný aby se vyráběla sportka 250 s libenackým motorem ? Nemám zatím foto ale budu se snažit popsat . Klasická sportka 250 v ní motor libenák . kaplička ze švéda hrazdové řidítka kola 19, má to bezbateriové zapalování ,je v takové tmavě modré barvě , štítek v angličtině . Motorka vypadá že je spíše po starší renovaci. . Pracuji totiž v něměcku jako karosář a majitel firmy mi motorku nabízí k prodeji . Opravdu se mi to zamlouvá ! Když jsem se ptal šéfa kde k tomu přišel tak mi odpověděl že mi k tomu nic moc nepoví že motorku zakoupil s nějakým auto karavanem . Chtěl bych se jen ujistit zda se nejedná o nějakou předělávku .Doklady k tomu nejsou žádné jo a ještě na štítku kde má být uveden typ tak je prázdné okénko jen teda na motoru vyraženo S553 -a vinko na rámu jsem v běžném místě vin nenašel .Děkuji za objasnění .Václav.    [vasek5]   12.03.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 17 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  v zasade potrebujes vsetko ako ma perak 250 - cize radiaciu, startovaciu hriadel, startovaci segment, pruzinu, podlozku(podlozky), ploche tesnenie (plocha gumicka) medzi startovaciu hriadel a viko. Plus samozrejme radicku a nakopavacku.    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.06.2023
Odpověď  Když zde vidím fotku od M.Štyndla, jak je to se předěláním na dvoupákové řazení u panelky 559. Dělal to už někdo? Je k tomu potřeba dokoupit jen ty dvě hřídele a startovací půlměsíc s pružinou lze použít z jednopákového, nebo je potřeba ještě nějaká změna?    [takysportkar]   09.06.2023
Odpověď  Martin, toto je bez problémov, mám to v Perackom 18 motore aj v 354. Akurát trocha obrusit 2 naliatky na sroby vika (aby tam vošla reťaz). Rozhodne tú úpravu odporúčam, rovnako ako aj prevodovku z 634 ;)    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.06.2023
Zobrazit dokumentOdpověď  Nevím jestli to nebylo později řešené jinak, ale na motoru co mám muselo být upravené levé víko. To se tedy týká 250, jak to je u 350 netuším    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.06.2023
Odpověď  Mělo by to jít, do tohoto motoru 250/S553 jsem pokusně (k ověření pro případ nouze) nasazoval spojku sestavu primáru pérák/kyvka 250 a sedělo to.
Ještě bych měl jeden dotaz - kamarád mě požádal(až budu mít čas) o GO motoru 354/03 rok 1956, krácenou převodovku 634 má už objednanou a jelikož ta kyvka má i sajdkáru Velorex 560 tak bych tam také chtěl upřednostnit spojku s duplexem. Je možné na tento motor použít sestavu primáru z 350/634?    [Martin Štindl]   07.06.2023
Odpověď  Asi by to mělo jít, ale musí se upravit spojkové víko motoru    [meela]   07.06.2023
Odpověď  Zaujímavé info pre mňa - predpokladám že je to celé (kôš 634 plus špeciálne kolečko a reťaz) použiteľné aj do štandardnej J250 (Perak-kyvacka-panelka)?
Už som uvažoval ako tam dostať dvojitú reťaz a 634 spojku    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.06.2023
Odpověď  meela: dík za info, stránky eTovaru jsou zase funkční. Spojka 634 je tedy použitelná s nutností zakoupit i to řetězové kolečko.    [Martin Štindl]   05.06.2023
Odpověď  Ahoj, libeňák by měl mít jiný primární převod než 634, primární kolečko má 24 zubů, u 634 je 29 zubů. Navíc nejde kombinovat koš 634 s kolečkem 553, protože oba stroje používají jiný rozměr řetězu. Etovar měl v nabídce primární kolečko na libeňáka s modulem zubů dle 634, kdysi jsem ho sháněl. Ale podle stránek nejsou skladem...
https://etovar.eu/cs/jawa-libenak/2192-edgoz353asa35ii.html    [meela]   05.06.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj. Chci se optat jestli lze do motoru 250/553 použít spojku z typu 634(duplex). Na stránkách eTovar.cz bylo u dílů pro Liběňák uvedena právě spojka z J634 jenže v tuto chvíli jsou stránky nedostupné. Mám na opravu motor 250tky"švéda" a chtěl bych použít právě mladší spojku která vychází ze spolehlivější spojky panelky.    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.06.2023
Zobrazeno 10 z celkem 17 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Exportní typy československých motocyků    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (17) 
Zodpovězené téma  

Tachometr Jawa Speciál


 Dobrý den, můžete mi někdo poradit? Kudy máte veden náhon tachometru u Jawy Speciál? Tachometr je umístěn v krytu nádrže z něho jde náhon na převodník k převodovce. Já mám problém s tím, že jsem si koupil repliku náhonu bowden délky 500mm což by mělo být podle originálu, ale je krátký. Když jsem ho zkusil dát na Villierse tak ta délka je dostačující, náhon totiž prochází pod držákem sedla v drážce nádrže pak rovnou k přovodvce, tohle vedení umožňuje držák tachometru u villierse, ale speciálka má tachometr v jiné poloze a tak náhon nemůže jít pod držákem sedla ale okolo sedačky.

Jestli někdo máte tachometr můžete sem dát fotku jak to máte uděláno, nebo alespoň popsat.

Mám navíc problém s tím, že mám provedení s baterií a vyústění pohonu tachometru je přesně pod tím držákem takže jediná možnost jak připojit náhon tachometru je jít skrz držák baterie (je tam otvor) ale pak tam zase nedostanu baterii.

Takže co s tím? Přece to konstrukčně nemohli řešit tak že buď bude baterie nebo tachometr to je dost divné? Já došel k závěru, že délka náhonu by měla být alespoň 600mm a pak to dosáhne.

Dík za radu.    [Mirek]   13.05.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Zdravím, můžu se zeptat jak velké má být ozubené kolečko náhonu k tachometru ? Klasické cca 5 cm je málo. Díky Libor.    [Libor]   07.06.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě celkový pohled    [Mirek]   29.05.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Slíbená fotka, nemohl jsem to vyfotit pořád mi to blesk přesvěcoval a navíc prostor okolo toho náhonu není skoro žádná takže vidět to je docela obtížné i za normální situace.
K té situaci, převodník tachometru, který je pohánen od řetězového kola na sekundárním převodu jsem koupil v replice, je vyroben podle originálu, ale !!! asi konstruktéři nepočítali s kombinací baterie, tachometr, protože po nasazení je vyústění na bowden tachometru v ose motorky směřujícíc na horu, kdaž osadíme držák baterie tak vyústění je přesně podním, v držáku je sice díra jak je vidět na fotce, kterou když protáhnete bowden tak ho můžete připojit bez problémů, ale pak zase do držáku nedostanete baterii, protože vám ten kabel překáží. A navíc délka bowdenu je krátká protože musí obejít ještě usměrňovač.

Úprava byla následující vysunot převod tachometru doprava aby minul držák baterie, to jsem udělal tak že náhon má válcovou část za kterou je připevněn svěrně v držáku na převodovce, díru držáku jsem převrtal na větší a na náhon nasadil trubičku délky asi 70 mm ta je na náhonu zajištěna zespodu dvěma šroubky aby se axiálně neposouvala. Bylo třeba prodloužit hřídel náhonu, ten jsem udělal v délce asi 53 mm tak, že jde o hřídelku o dvou průměrech vetší má v sobě díru pro závit M10x1 a na druhém konci je průměr pro vnější závit M10x1 kam se nasazuje kolečko pohonu. Řešení vcelku jednoduché a účelné, protože bez toho by výše zmiňovaná kombinace nebyla možná. Kdyby někoho zajímalo více napište mi na mail, snad tahle informace někomu pomůže.    [Mirek]   29.05.2009
Odpověď  Protože nikdo nevíte a asi jen málo lidí má tacho, ale přeci jen dám se v nejbližší době fotku jak jsem ten problém vyřešil, stačila nějaká doba na soustruhu vyrobit prodloužení hřídelky náhonu a držákovou trubku aby bylo možno převodník tachometru posunout mimo držák baterie, a pro speciálku nechat vyrobit delší náhon tachometru, 500mm nestačilo. Jen pro upřesnění šlo o úpravu, která je vratná a po sundání dodělaných dílů je náhon neporušen.    [Mirek]   28.05.2009
Odpověď  Také jsem si domluvil výrobu nového takže snad do týdne by mohl být. Náhon od řetezu budu muset posunou víc doprava (nastavit hřídelku - tak aby se úprava dala kdykoliv odstranit) aby lanovod minul ten držák baterie.    [Mirek]   14.05.2009
Odpověď  Ahoj,tohle sem na mém villiersovi řešil taky (asi před 14 ti dny) a zjistil sem že replikový náhon je kratší,než originál,ale nechal sem si udělat delší,tak že pak nebude problém.    [Michal.V]   13.05.2009
  Předválečné motocykly Jawa    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jak zrenovovat?


 Asi před rokem jsem si pořídil další skůtr ČZ 175. Stroj byl rozložený, ale zdál se být celkem zachovalý. Původně jsem jej chtěl jen složit, místně opravit lak a zachovat jako co možná v původním stavu. Letos jsem se pomalu pustil do oprav - bylo potřeba zavařit vylámané pouzdro řadící páky, oravit stojánek a jeho čep, vyvařit díru na boku a spuchřelý konec karoserie, prorezlý kastlík... Po dnešní očistě se spíše kloním k tomu, že lak bude komplet nový. Jeden skůtr jsem už kompletně zrenovaval, tj. opískováno, základ, tmel, plnič, broušení, tmelení... U tohoto červeného mi to přijde zbytečné. Výjma zádi (opraveno) není prorezlý a lak je celkem solidní. Spíše bych volil tento postup:
vyvařená místa zatmelit, zbrousit, lokálně plnič, celou karoserii lehce zbrousit jemnějším smirkem, možná lokálně znovu plnič a pak komplet do stejného odstínu červeného laku (červeň šípková).
Jaký postup by jste u takového skůtru zvolili?    [Pat] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.05.2023

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Pokud to má za něco stát, tak barvu sundat. Zbyde tam obvykle starý hrubý tmel. Ten klidně nechat, pokud dobře drží. Základovka, dokitovat, přebrousit, plnič, přebrousit, barva. Jinak s tím bude hafo práce a nebude to stejně ono.    [longr]   06.06.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  levá strana    [Pat] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.05.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  barva dobrá, ale na pár místech se loupe    [Pat] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.05.2023
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  pouzdro řadící páky a čep stojánku    [Pat] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.05.2023
  Skútry ČZ, Manet a ostatní    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Pneumatiky Norton 650SS Dominator


 Dobrý den, mohl by mi prosím někdo poradit, jaké rozměry pneumatik měli Nortony 650SS Dominator z výroby? V technickém protokolu mám napsané přední 3,25-19 a zadní 3,50-19. Na anglických fórech nejčastěji píšou 3,00-19 nebo 3,25-19 přední, a 3,50-19 zadní. Věděl by někdo, jaký rozměr je správně? Jaké pneumatiky na tento motocykl obouváte Vy (značka, typ, rozměr)?

Mnohokrát děkuji za odpovědi.    [mat] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.04.2023

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Já na ES 2 mám přední 3.25x19, zadní 3.50x19. Na dominátoru přední 3.00x19, zadní 3.25x19. Vše Mitas (na to moje ježdění stačí). U ES 2 bych tomu i věřil. Má socialistický techničák (sice již duplikát), ale v tu dobu tady takový bordel nebyl.Dominátora jsem přivezlz Dánska před deseti lety. Bohužel jen s neúplným anglickým techničákem. Prodávající ho koupil před lety v Anglii a motocykl ho nějak neoslovil. Tak stál cca deset let v garáži, než se rozhodl ho prodat. A dostat vozidlo s anglicky psaném techničáku je nesutečný problém.    [Mirek]   06.06.2023
Odpověď  na stk tam obuj naky mitasky dle rozmeru a pak bych tam dal na 4 roky kloudnou gumu
jinak to asi nepujde hold v cechach nektery veci nelze zmenit jako treba hloupost a dulezitost uredniku......    [Freebiker]   02.06.2023
Odpověď  tak to mame kousek sem z pardubek kdyby ses chtel nekdy projet nebo s necim poradit tak se ozvy
Freebiker@seznam.cz    [Freebiker]   02.06.2023
Odpověď  Ahoj, jsem z Chrudimě. Já mám v TP 3.25-19 předek a 3.50-19 zadek. Bohužel pro tuhle kombinaci nemůžu najít žádné vyhovující pneu. Asi to dopadne tak, že to risknu a nebudu se držet údajů v TP. Pak už by to problém nebyl :D    [mat] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.05.2023
Odpověď  dunlop tt 100 ma rychlostni index v pohode    [FreebikerRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.05.2023
Odpověď  mam taky ss650 odkud jsi?
v tp ,mam psane 3,60 a 4,10
podivam se co tam mam doopravdy ale jezdim dunlopy TT za mne na nortona nejlepsi volba z klasickejch gum
https://www.mojepneu.cz/dunlop-k81-tt100-4-1-18-59h?gclid=CjwKCAjw3ueiBhBmEiwA4BhspJGz-m7WeqO2ZSaKqCD3B8WY8X-7mq1tM_LHcfF5B0HDxMX6PdmEBxoCZfsQAvD_BwE    [Freebiker]   09.05.2023
Odpověď  Ahoj, K70 by se mi líbila, ale pro tyto rozměry má bohužel rychlostní index jenom 150km/h. Pro mně by to problém nebyl, ale na stk nebo pro pojištovnu v případě bouračky asi ano. Safety milage v plánu nemám, jak píšeš, je moc hranatá. Uvažuji nad speedmaster mk2, na britských fórech je docela chválí. Nebo jsi se upsal a chtěl napsat nebrat speedmaster? Děkuji    [mat] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.05.2023
Odpověď  Ahoj, U Nortona mám Dunlop K70 TT , to je ta nejlepší varianta i pro 650 SS . Tu Avonku Safety Milage neber . Měl jsem ji kdzž jsem to koupil .Bylo to ok ale nemá vzorek až do kraje, jestli víš co myslím , no udělá se ti tam brzo ve středu plocha . S tou Dunlopkou se ta motorka uplně jinak vede do zatáček. Jinak heidanau je taky ok ale Dunlop má měkčí směs a je to úplně jiná liga. Rozměry mám na Dominatoru ve předu 3,25 x 19 a vzdau 3,5 x 19 .    [buryk]   04.05.2023
Odpověď  Mám s Heidenau 16,18 a 19" jen dobrou zkušenost na Čz Sport, Jawa kývačka a kalif    [Kadel]   26.04.2023
Odpověď  Nad Heidenau jsem taky přemýšlel, ale po změření prostoru pod předním blatníkem jsem zjistil, že se nejspíš nevejde. Konkrétně Heidenau K34. Zatím to vidím na kombinaci Avon 3,25-19 speedmaster mk2 dopředu a Heidenau K34 3,50-19 dozadu, ale nevím, co tato kombinace bude dělat. Máte s Heidenau dobré zkušenosti? Srovnání podvozku s ES2 vůbec netuším, je to můj první Norton a mám ho asi týden, takže se v tom ještě vůbec neorientuji :D    [mat] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.04.2023
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Poválečné motocykly zahraničních značek    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (11) 
Zodpovězené téma  Ahoj všichni!
Před pár dny jsem koupil na díly torzo bizona 633/01, čísla rámu 000102. Zajímavost- Airbox má v přední části nad dírou pro silentblok držící nádrž ještě jednu díru, a to na zámek sedla. Ten by "koukal" do levé strany stejně, jako například na kývačkách. Nevíte někdo, o co jde? Docela mě to zaujalo.    [Petr Kropáček ml.]   17.11.2004

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Jaké je technické dělaní dílů na bizona dle let????
- nádrž s prolisem na logo vs bez prolisu na logo (s prolisem je novější předpokládám)
- zadní tlumiše s/bez krytů pružiny - co je novější
- tloušťka řídítek? - je možné žě byly dva typy průměru?
- boční madlo - od kdy, protože první verze neměly
- chromované díly (držák SPZ, nádrž,..)
atd...je to někderozděleno?

Děkuji    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.06.2023
Odpověď  Měl jsem doma ten samý airbox,také měl v horní části díru na zámek přitom druhý zámek byl klasicky v zadní části sedla.
Někde jsem četl že poslední unifiky ve fabrice rozebraly a díly použily pro první bizony,což by to vysvětlovalo ale jestli je to pravda nebo ne,nevím.    [Pex]   09.09.2005
Odpověď  Air box na mojom BIZONE len pre zaujimavost rok vyroby 1970, vyrobne cislo 623/000268    [Kucharik]   12.03.2005
Odpověď  Já bych souhlasil s Tomem K - Bizony se nikdy nedělaly na normální lince,v podstatě je lepili z dílů na koleně - takže klidně to tam šoupli rovnou v továrně    [MONTY]   19.11.2004
Odpověď  Připadá mi docela možné, že někdo tento díl z nějakého důvodu měnil a doma měl po ruce díl velmi podobný, ale z UŘ. Na druhou stranu nelze vyloučit ani zákrok továrny, kde tam napasovali to, co měli zrovna po ruce. Této teorii by snad odpovídalo i nízké výrobní číslo rámu stroje...    [Tom K.]   18.11.2004
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady je možnost úprav vyloučena. Odlitek má jiný tvar vrchní části. Stejný díl jsem teď našel na fotkách toho skoro UŘ z Německa, ale ta moje potvora má normální podsedlový plastík i zadní „nosič“ blatníku. Je ale možné, že někdo tu motorku modernizoval, nebo vyměnil ten airbox. Taky nádrž mi tam příliš neštimuje, protože její držák by překrýval otvor pro ten zámek. Taky je možné, že v průběhu modernizace během výroby měli na skladě ještě pár dílů do UŘ, tak je mrskli do normálního bizona. Díra navíc neuškodí...    [Petr Kropáček ml.]   18.11.2004
Odpověď  To fakt teda nevím, o co může jít. Není to jen nějaká domácí úprava? Nejlepší by asi bylo hodit sem nějaké foto, ať si to člověk může lépe představit...    [Tom K.]   18.11.2004
  Motocykly Jawa 623, 633 (UŘ, Bizon)    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Tlumič řízení pro modely DKW SB a KS


 Zdravím, byl y tu někdo natolik ochotný, že by mi tu oměřil záchyt tlumiče řízení pro modely DKW SB a KS (díl 174111)?

Nemohu to rok nikde sehnat a pokud nenaleznu, budu zkoušet vyrábět repliku.

Děkuji předem    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.04.2023

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Oprava, rozměr J je 43 mm, tedy K a L nezměřím.    [Martin Štindl]   04.06.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  5.foto, celková délka záchytu (od okraje třecí podložky až k okraji patky přichycení k nádrži) je cca 190mm
K tomu jednotlivé rozměry podle plánku:
A 181,5 mm
B 18 mm
C neplatí - tloušťka plechu záchytu je 2,2 mm
D neplatí - ale v zadní části(u patky) je tento rozměr 6,4 mm
E 10 mm
F 21,5 mm
G cca 20 mm
H 36 mm
I 69 mm
údaje pro J a K já nezměřím, v rameni záchytu (mezi třecí podložkou a patkou) je po délce mírné vyboulení.
Pokud potřebuješ ještě něco doměřit tak dej vědět.    [Martin Štindl]   04.06.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  4.foto, ještě jednou záchyt zespod.    [Martin Štindl]   04.06.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  3.foto    [Martin Štindl]   04.06.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  pardon "oměřeno"
2.foto    [Martin Štindl]   04.06.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dnes vyfoceno a odměřeno.
1.foto    [Martin Štindl]   04.06.2023
Odpověď  Díky Martine    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.04.2023
Odpověď  Mám ji u kolegy který ji také kopíruje protože ji nesehnal, až ji budu mít zpátky tak bych ty kóty doplnil.    [Martin Štindl]   19.04.2023
  Motocykly do roku 1945    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Pérák při brždění přední brzdou uhýbá do strany


 Dobrý den všem,
prosím o radu nebo vaši zkušenost. Při brždění přední brzdou mi přední kolo, respektive asi celá vidlice uhýbá na pravou stranu. Najíždím letos první kilometry a zdá se mi, že dřív se to nedělo.
Je možné to eliminovat? Díky všem.    [nate01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.05.2023

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Má kolo vůli do stran? (chytit kolo mezi nohy a hýbat řídítky ze strany na stranu, jestli je tam vůle). Třeba už jsou vyběhaná pouzdra...    [meela]   30.05.2023
Odpověď  @fikuscz a doporučujete hledat spíš ve vidlici nebo na ose předního kola?

Měnil jsem akorat pakny, protože byly sjeté, ale ty by to snad způosbovat nemohly...    [nate01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.05.2023
Odpověď  To bude někde něco špatně složené.    [fikuscz]   28.05.2023
  Motocykly Jawa 10 - 11, 12 - 18 (Pérák)    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

634-4


 Zdravím. Mám dvojdotaz. Kolik se cca vyrobilo Jaw 350-634-4 /ten typ s plastovou maskou jako měl californian/ ? A z jakých typů lze použít airbox na tento model? Díky    [1974]   04.06.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  To [Jawasystem] : Byl by jste ochoten poskytnout použitelný sken Vašeho letáku "1.000.000"? Děkuji    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.05.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  ..zadní strana dokumentu..    [Jawasystem]   20.10.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den,
Tak jsem se nechtěně dopustil mystifikace. Milion nebylo vyrobeno přímo typu 634 (kolik jich bylo nevím), ale v době výroby čtyřek- přesně 8.června 1976 byl oslaven milióntý motocykl dodaný do SSSR od roku 1945.Stala se jím jawa 350/634/16.    [Jawasystem]   20.10.2011
Odpověď  Doplňující info...do Sovětského svazu se vyrobilo MINIMÁLNĚ 1000 000 těchto motorek s původním plastovým krytem světla. Takže až ho někdo bude zase shánět na kalifa.....dalo by se jich dovézt celý kamion :-)
Info čerpám z letáku, který byl u této příležitosti vydán a je tam i foto stroje..    [Jawasystem]   28.05.2011
Odpověď  Ještě k dotazu kolik se vyrobilo těchto Jaw..
S tímto plastovým krytem světla byly vyváženy do bývalého Sovětského svazu ještě x let poté co u nás se již dělaly s plochám světlem typ 634-05. Tzn. bude jich hodně :-)    [Jawasystem]   27.05.2011
Odpověď  nějak nevím co myslíš.. nechceš sem dát třeba foto?    [Jawasytem]   27.05.2011
Odpověď  Do kterého roku má rám na 634 ten lisovaný střed výzduhy na boku a odkdy jen rovný plech? Naše 634 jej má vyměněný a na burze sem viděl dva rámy které měly ty prolisy....    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.05.2011
Odpověď  Nevím kolik se jich vyrobilo, ale řekl bych, že v "origo stavu" jich jezdí asi tak jako prostů na ruce. Airbox z kterékoliv 634. Elektrika bych řekl že 6V ... zdálky to poznáš podle širšího kaslíku na baterii (6V baterie jsou nacatější).    [vana-hb]   09.05.2011
Odpověď  zdravim potřeboval bych se zeptat která beterie patří na jawu 350 tip 634 r.v.1981 zda tam patří 6v nebo 12V baterie děkuji    [jarda provazekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.05.2011
  Motocykly Jawa 634, Jawa 90, ČZ 476/477     Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Gumové doplňky Ogar 250


 Ahoj kluci, postupně doplňujeme veškerý sortiment gumových dílů na motocykly Ogar 250. Momentálně máme toto skladem:
Prodám gumové doplňky na motocykly Ogar 250. Ogar 2 / Standard gumové rukojeti řidítek, gumy stupaček. Ogar 4 předválečný, Elán, 125 Sachs, gumy stupaček, gumový návlek nožního řazení. Ogar Elán, 4, rok 1940 gumové rukojeti řidítek. Ogar 4 poválečný, gumy stupaček, gumové rukojeti řidítek - oba typy, návlek řadičky, gumu pod spínačku, sadu těsnění přední vidlice.    [Jíra]   24.05.2023

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Poválka    [Jíra]   24.05.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Poválka guma pod spínačku    [Jíra]   24.05.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Návlek řazení    [Jíra]   24.05.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ogar 250 Poválečná 4ka.....    [Jíra]   24.05.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ogar ELán    [Jíra]   24.05.2023
  Motocykly Ogar    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zodpovězené téma  

Převodovka 634 upravená do kývačky


 Zdravím, chtěl bych se zeptat, jestli někdo neví, kde by se dala sehnat převodovka z Jawa 350 634 upravená do kývačky. Co jsem koukal, tak žádný e-shop jí nemá skladem. Děkuji za reakci.    [Roman ]   06.11.2022

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Krácené převodovky 634 má teď čerstvě skladem Motokrámek (už ale za 6675?-)
https://www.motokramek.cz/prevodovka-634-kyv-kompl    [Martin Štindl]   24.05.2023
Odpověď  Zkus tady http://www.jawamarkt.cz/cz/motor-2/pouze-10-sad-prevodovka-634-ale-upravena-pro-stare-motory    [Felix ]   21.11.2022
Odpověď  MOMENTÁLNĚ neznamená NIKDY.......    [-a-]   11.11.2022
Odpověď  Na jiným foru psali že etovar funguje dál tak nešiřte bludy, ale je to smutný pan Toušek byl velmi ochotný člověk.    [Lojza]   11.11.2022
Odpověď  Děkuji za reakci. Do dnešní doby jsem bohužel neuspěl.    [Roman ]   11.11.2022
Odpověď  Vzhledem k tomu, že umřel majitel ETOVARu Mirek Toušek, tak tam toho momentálně moc nekoupíte.    [-a-]   07.11.2022
Odpověď  Ups, 2x jsem to nechtěl    [Martin Štindl]   07.11.2022
Odpověď  Vypadá to že Etovar jednu skladem má:
https://etovar.eu/cs/jawa-559-592-360-panelka/4994-ddmg151220xx634.html
a asi to že i Motospička:
https://www.motospicka.cz/52-kompletni-prevodovka-jawa-perak-kyvacka-panelka.html    [Martin Štindl]   07.11.2022
Odpověď  Vypadá to že Etovar jednu skladem má:
https://etovar.eu/cs/jawa-559-592-360-panelka/4994-ddmg151220xx634.html
a vypadá to že i Motospička:
https://www.motospicka.cz/52-kompletni-prevodovka-jawa-perak-kyvacka-panelka.html    [Martin Štindl]   07.11.2022
  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

slavia


 Dobrý den pánové.Viděl jste někdo takovýto motor slavia?Víte někdo něco o něm?    [slava]   09.06.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 49 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Ačkoliv se jedná již o starší příspěvek, mám za to, že se na něj nyní hodí navázat. V sobotu bude v Napajedlích probíhat výstava motorů Slavia. Jak jsem již psal dříve, výroba motorů Slavia začala v roce 1923, a to včetně výroby prototypů. Letos je to tedy 100 let od zahájení výroby motorů Slavia.    [Jan Pichlík]   23.05.2023
Odpověď  Já byl před mnoha lety bádat v archivu, pod který spadalo kromě mnoha jiných moravských firem i torzo Paříkovic archivu. A tam byl záznam o prvním motoru 1923. Paříky jsem ale bral jen okrajově, tenkrát mě zajímaly jiné firmy. Jen si vzpomínám, že tam byl třeba protokol o pokusech s úhlem ohybu té trubičky, co nabírá olej pro ojniční ložisko na klice. Bylo tam několik způsobů trubičky, několik úhlů. Víc už si nepamatuji, je to fakt dávno.    [Viťa]   20.06.2017
Odpověď  Děkuji. Jsou to ověřené údaje, žádné výstřely do tmy.    [Jan Pichlík]   20.06.2017
Odpověď  Souhlasím s panem Pichlíkem.Viťa    [Viťa]   20.06.2017
Odpověď  Slavia podle dostupných informací začala s výrobou motorů v roce 1923. Tento motor bude rok výroby 1923 nebo 1924. První Slavia Diesel byla vyrobena v polovině roku 1933.    [Jan Pichlík]   20.06.2017
Odpověď  pokud je to tak jak píšeš, můžeš poskytnout fotku toho motoru a detailní fotku výrobního čísla ? dik    [petr j] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  12.02.2015
Odpověď  vo fadrike pracoval moj deto zomrel v roku 1998 poznal tie motory ako vlastnu dlan rospraval mi otom mam doma jeden motor zo začiatku vyroby..čislovali ich od 0.....    [artur]   08.02.2015
Odpověď  Zdravím. Pane Artur, díky za zajímavé informace ohledně datace výroby jednotlivých modelů slávií. Můžete to nějak doložit nebo je to jen výstřel do tmy? Dále by mě zajímalo, zda Paříkové své motory číslovali od čísla 1. Mnozí z výrobců totiž z reklamních důvodů číslovali např. od čísla 101...
Díky    [ViťaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.01.2015
Odpověď  Slavia začaly vyrabať v toku 1919 !!!A prve dieslova v roku 1921!!    [artur]   31.12.2014
Odpověď  budte zdrávi přátelé a fandové těchto krásných muzejních kousků názvem Slavia at se jedná o benzin nebo diesel.mám doma pár kousků něco plně funkční,neco v rekonstrukci a rád bych se seznámil s lidmi co mají stejnou zálibu.milanlang@email.cz    [milanlang]   15.12.2014
Zobrazeno 10 z celkem 49 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Traktory, stabilní motory a ostatní země    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (49) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa 350/354 oprava karterů.


 Zdravím,
měl bych prosbu. Mám párové kartery na kterých chybí středová vložka ( kostka, srdíčko) a je vymačkané uložení vodicí tyčky vidliček na obou stranách. Můžete mi doporučit někoho nebo firmu, kdo dokáže slícovat nové srdíčko a opravit uložení tyčky. V případě uložení jsou dvě možnosti buď vyvařit nebo pouzdra... váš názor?. Jde mi především o konkrétní zkušenosti z danou firmou nebo osobou a kvalitu provedení. Předem děkuji za odpovědi.    [PetrN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.02.2023

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Ano, pokud máš dovozovou motorku s dovozovými doklady tak ti Týnec vypíše data a je to..    [Fj]   21.05.2023
Odpověď  Tak toto aj mňa zaujíma.    [Jozef ]   19.05.2023
Odpověď  ... ale nově postavená na papíry přes JAWA Týnec ... to jde?    [Mik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.05.2023
Odpověď  Já jsem myslel to vyvařit a pak osoustružit. Musí se k tomu vyjádřit soustružník. Motorka je z roku 1958, ale nově postavená na papíry přes JAWA Týnec, historie není známá, ale měl by to být typ 354, typ 04. Snad to odpovídá, zas tak moc se v těch typech neorientuju.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.05.2023
Odpověď  Pozor, zajišťovací segerovku gufera na straně zapalování mají až kartery mladších "nula čtyřek", u starších motorů péráků a kývaček 00,02,03 drážka pro seger pojistku pro gufero není. Jinak podle fota je drážka KO, to je spíš na vyvložkování...    [Martin Štindl]   19.05.2023
Odpověď  Děkuju. Pokusím se tu drážku obnovit. Jinak, jedná se o párové kartery 354-0989...    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.05.2023
Zobrazit dokumentOdpověď  V katalogu na panelku už jsou nakreslené 2 pojistné kroužky. Akorát že v seznamu je tam u 350 psaný jenom jeden kus, tak kdo ví... :-)    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.05.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, měl bych prosím dotaz. U pravého karteru JAWA 350-354 (otvor pro kliku) je drážka (na fotce je vidět, jak je poškozená) a já nevím , k čemu je. V katalogu je nakreslené ložisko, pojistný kroužek a gufero a tady to vypadá, že by tam měl být ještě jeden pojistný kroužek. Ptám se proto, že oprava toho druhého zápichu nebude moc jednoduchá, ale zase nechci nic zjednodušovat. Děkuju za případné vysvětlení.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.05.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  V JAWY(pérák,kývačka,panelka)se u pravého karteru pouzdro(slepé) musí většinou i s osazením zapustit protože v případě že by přesahovalo osazení tak se už o něj opírá řadící vidlička, v levém karteru osazení pouzdra(1,5mm) vidličce v posunu nepřekáží.    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.02.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Několikrát jsem to zadával kamarádovi a když neměl zrovna čas tak mi to dělala místní nástrojárna. Není to zase zrovna něco náročného, s tím by si měl poradit každý zručný nástrojař.    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.02.2023
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (12) 
 Strana 1/2189 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 11.5.2023)
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Montáž klik - VELOREX 350


 Ahoj, Prosím o radu jak správně (v jakém pořadí) jsou složeny kliky na Velorexu. Foto připravených dílů mám přílohou.
Problém je, že pravděpodobně velká vrstva mědi pod chromem způsobila vrstvu, že tělo kliky neprojde skrz "trubku" ve dveřním rámu. Prosím než budu řešit odstranění vrstvy nebo přebroušení trubky, budu vděčný když mi někdo načrtne jak jsou za sebou a z jaké strany.. klika, kroužek, podložka, přužina, venkovní klika, atd.


Moc děkuji
VELOREXům zdar.
Tom    [Tom]   06.06.2023
  Lidová vozítka, vozítka Velorex    Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Vidlice


 Dobrý den, mám dotaz: jak správně oddělit 9 od 10 a zda je nutné toto dělat při renovaci. Děkuji    [alexgg] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.06.2023
  Motocykly Jawa 500 OHC    Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Cislo motoru


 Cau, je mozny abych mel na 555ce cislo motoru vyazeny na drzaku k uchyceni k ramu jak je na foto?    [Borekm]   06.06.2023
  Malé motocykly Jawa 50 a ostatní padesát    Přidat odpověď 
Zobrazit dokumentZobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Prosím o identifikaci dílu Aprilia 15840


 Zdarec,nevíte někdo co přesně to je a ideálně z čeho? Je mi jasné,že je to Ital :-) Moc díky za tip Márty    [Mr.GarrisonRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.06.2023
  Exportní typy československých motocyků    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

mf 70 nejde zařadit náhon na kosu


 poradte jak demontovat mezikus mezi převodovkou a nastavcem kosy    [míra krivanek]   28.05.2023
  Traktory, stabilní motory a ostatní země    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Spojka Jawa Robot - seřízení


 Zdravím,
mám následující problém se spojkou na mém Robotu :
při pouštění páčky spojky mi sojka zabere až při téměř úplném vypuštění páčky spojky na řídítkách a vždy "najednou". Motorka hrkne a často chcípne. lanko je OK, vůle páky na motoru proti spojkové tyčce podle návodu na používání. Co mám ještě zkusit? Měnit délku spojkové tyčky?
Poz. Mám víc veteránů a u žádného nemám problém s plynulým rozjezdem !!
Děkuji za radu.
Franta    [Drkapr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.05.2023
  Předválečné motocykly Jawa    Přidat odpověď 

 Strana 1/2189 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006