MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 304668 příspěvků |7416 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 119 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexVýpis všech témat a příspěvků 28.3.2020 09:11  
Nové fotografie    
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    STADIONY S 23   13.12.2008 / 1154
    Zdravím všechny příznivce starých kombajnů claas.Vlastním kombajn claa....   06.01.2008 / 932
    JAWA 250 PÉRÁK FJ 1946   16.10.2009 / 873
    Tipy z inzerce   14.02.2013 / 823
    Sraz Péráků   13.07.2011 / 774
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 31931      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 17 / 4759      Příspěvků Příspěvků: 304668
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/2129 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zodpovězené téma  

kulisa řazení jawa 50 555


 ahoj nemáte někdo fotku kulisy, která přijde na 555? skládám jeden motor ze dvou.Vše to bylo dohromady a na googlu jsem si šiml v rozdílu západek, které jsou proti sobě.Jedna verze 3 a pak 2 takové protáhlejší.Jestli chápete co myslím.3 zápakdky jedna strana a naproti zas 3 zápakdy.na tom googlu se to míchá jednou je to tak a podruhé to zas někdo považuje za tu druhou. Předem moc díky    [Jarek]   27.03.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  tady je foto pro pochopení    [Jarek]   28.03.2020
  Malé motocykly Jawa 50 a ostatní padesát    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Pařez 05 - problémy s novou spojkou


 Ahoj, už delší dobu mě trápí nová spojka. Jde zmáčknout velmi ztuha a už jsem na ní zničil dvě levé ručky. Je to obecná vada, nebo bych měl motor rozebrat a podívat se čím to je? Motor měl go minulé léto a kompletně jsem vyměnil obě lamely. Napadlo mě třeba jestli neexistují nějaké slabší pružinky. Ty co jsem tam vracel byly dost tuhé. Či případně jestli jsem nedal špatně kuličku (ta jak se dává s tou spojkovou tyčí). Já ji dal dovnitř.

Díky za rady    [Jakub]   27.03.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Máte moc tlusté (replikové) lamely. Po smontování spojky pružiny sedí už skoro natěsno závit na závitu. Když chcete vymáčknout spojku, pružiny se tak nemají kam zkrátit, závity dosednou úplně a rvete lanko proti tvrdému odporu.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.03.2020
  Malé motocykly Jawa 50 a ostatní padesát    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Složení osy zadního kola kývačka 250 353/04


 Dobrý den máte někdo fotku přesného složení zadního kola na Jawa kývačka 250 353/04 r.v. 1960 děkuji za odpověď.
Mám to takto: https://uloz.to/file/6OLVJXrzDYdl/img-20200314-220404-jpg    [flakatos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.03.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 41 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Borci díky. Mě jsou úplně ukradený. To víte za obrazovkou se to píše každý hrdina. Každý má právo si svůj příspěvek editovat jak se mu zlíbí tak proč toho nevyužít, když se to netýká dotazu. Ale myslím, že celý příspěvek nemohu smazat tak pokud to čte admin tak klidně může tento dotaz smazat své už vím. Ještě jednou dík.    [flakatos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2020
Odpověď  asi jo, smaž to komplet, někdo si tady dělá dobře, když může jako anonym moralizovat a poučovat... ale sám neporadí, protože jako pilný schopný češtinář je nadřazený a nebude se věnovat "spodině" :-)

(ale jedno se mu musí nechat, málokdy se nechám k těmhle diskuzím vyprovokovat, je to profík :-) )    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2020
Odpověď  Jen je maž, kvůli takovým exotům jako je Soros a pod. je spousta témat zaflákaná zbytečnostmi a než takové hloupé diskuze, tak sem radši ani moc nepíšu.Slušně jsi se na začátku zeptal na veteran foru, tedy na správném místě a úplně se to zvrtlo k takovým primitivním příspěvkům. Vymaž je, ať tady neprudí.    [Past]   27.03.2020
Odpověď  [flakatos] Já bych to smazal všechno jestli to jde protožě se tu čas od času objeví pár ......! kteří to tady zasírají bordelem a pak když člověk něco hledá tak se tu musí probírat sračkama.    [Marek]   27.03.2020
Odpověď  Víš co ty jak jsem psal co sem potreboval vim. Jebat se od někoho nenechám a to ze píšeš ze sem měl blbý I/Y te usvědčuje z tve malosti a omezenosti. A takový věci si říkej doma a ne mě. Hej ty internetový hrdino.    [flakatos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2020
Odpověď  Tak to zase zredukuj soudruhu cenzore. To: Meela dobrá rada nad zlato. Nevadí že je líný, neschopný a neumí česky. Hlavně že umí mazat. Jak jsem již psal a bylo odstraněno, takové mameluky dnešní režim potřebuje, stejně jako se bez nich neobešli soudruzi před rokem 89. Čest tvé duchaplné práci. Mimochodem to, že jsi nepoznal proč ti Kadel omlátil o hlavu "potykaly", jsi jasně potvrdil svojí první odpovědí (no od vas to sedí asi učitel):-), takže jestli tady někdo snižuje tvoje kvality, jsi to ty sám a protože se za to stydíš, provádíš cenzuru. Možná by to chtělo začít studovat např. VUML.    [Söros]   27.03.2020
Odpověď  už je ignoruj, nic jiného nezabere... :-( [Meela]-dik za podporu:-) Ok mě to nevadí ať si píší. Svou odpověď jsem dostal.    [flakatos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2020
Odpověď  už je ignoruj, nic jiného nezabere... :-(    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2020
Odpověď  Nesnižujte moje kvality podobnými nesmysly. Zas tak blbý nejsem, že nepoznám že jsem špatně napsal špatné i/y.    [flakatos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2020
Odpověď  Nejen s jawou to neumíš, ale klidně zase maž cenzore to jediný ti jde. Nešlo o tvary, ale I/Y ani to jsi nepochopil. Bože to je zase matroš.    [Kadel]   27.03.2020
Zobrazeno 10 z celkem 41 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (41) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Stadion s22 po výměně plynového lanka a nasazení nového gufera pod zapalováním moc nejde, dusí se a škube sebou, pokud se drží cupák, tak docela jede.


 Dobrý den,

Loni na podzim jsem vyměnil staré plynové lanko a k tomu jsem vyměnil i gufero pod zapalováním.

Včera jsem poprvé nakopl na první dobrou, pak jsem ujel asi 15 km, kdy se motor po lehkém zahřátí, asi po půl kilometru začal dusit a nešel do otáček, takže jsem musel chvíli držet cupák za jízdy a musel jsem ho každou chvíli mačkat. Po nacupování jel moped docela pěkně (jel jako loni), ale jen kousek a pak se začal zase dusit a začal se škubat. Až jsem ujel 15 km, tak jsem moped chcípnul, nechal vychladnout a pak už nenastartoval (jenom trošku škytl a pak zase zhasl). Nedařilo se rozjet z kopce... prostě nic.

Ještě nutno dodat, že jsem celou cestu musel držet plný plyn, jinak nejel vůbec.
Na zimu jsem dal do nádrže 100 oktanový benzín s olejem a karburátor a trysky s plovákovou komorou byly čisté jako slovo boží. :D

Jehla v karburátoru byla na 3 zářezu odspoda ze 4 možných. Plovák by měl těsnit, loni jsem zabrušoval špičku a ještě před jízdou držel. Nádrž byla plná. Gufero jsem měnil, protože bylo staré a asi se přes něj přisával vzduch (to jsem se dočetl na fóru).

Napadá mě, že by to mohlo být tím novým bowdenem, zdá se mi, že bowden je delší než starý a má v koncovce u jehly docela vůli. Nebo možná když je nové gufero a vzduch už nepřisává, tak to možná potřebuje jinak nastavit.

Moc děkuji za rady. :D    [Matěj ŠkutaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.03.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Když tam nemáš origo kryty sání,musíš dát větší trysku,zkus místo 52 dát 60,kryty fungují jako tlumič sání,a když tam nejsou je to víc otevřené a potřebuje vice paliva.mopedům zdar.    [S-11]   27.03.2020
Odpověď  Udelej co psal host. Muze to být klidne tou jiskrou.civka muze byt dobra, ale hnute zapalko.    [Pitr]   24.03.2020
Odpověď  No moped jel, ale blbě a po chvíli se začal dusit a cukat sebou až jsem zmáčkl cupák a pak to chvilku jelo, ale po chvíli se zase začal dusit, dokud jsem nezmáčkl cupák... a tak pořád dokola.
Taky z napojení kolena výfuku na tlumič kape černý olej s benzínem. Problém se vyřešil, když jsem dal novou svíčku, ale po 15 km se problém vrátil. Takhle mi to "zničilo" už 3 svíčky.    [Matěj Škuta] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.03.2020
Odpověď  Pokud jede a dusí se tak to nebude cívkou, to by to nejelo vůbec.    [HonzaBK]   24.03.2020
Odpověď  Děkuji za radu :D

Nějak jsem to s tou bohatostí směsi domotal :D Teprve s mopedem začínám a zjišťuji co a jak.

Zkusím koupit cívku v Krnově nebo ve Frenštátu, tam by podle recenzí měli být profíci.    [Matěj Škuta] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.03.2020
Odpověď  Jak píšete v jiném vlákně - pokud máte externí cívku, která "nejiskří", je problém v zapalování. Sundával jste zapalování při výměně gufera? Asi pravděpodobně ano, aspoň rotor... Jak jste ho zapojil zpět? Správně? Neprotočil se setrvačník na klice? Zkontroloval bych to pečlivě, ev. nechal zkontrolovat nekým, kdo tomu hoví - viz níže.
Sežeňte 100% dobrou originální (replikovou) cívku, 100% správně ji zapojte (nebo nechte někomu raději zapojit - když píšete, že jehla na nejvyšší zářez = nejchudší směs ;-)...).
A neposlouchejte prosím rady typu "když motorka jede jen na stisknutý přeplavovací kolík, je to bohatou směsí a motor se více zahřívá atd - 21. 3. 2020". Pravda bývá přesně opačná...    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.03.2020
Odpověď  Jehla ze šoupátka mi nevypadla, dneska jsem zvedl jehlu o jednu úroveň, takže je na nejvyšším možném stupni (což by měla být nejchudší směs).

Podložku z nějakého nehořlavého materiálu mezi karburátorem mám (dali přímo ji v obchodě).

Vyčistil jsem celý karburátor (už podruhé) a vyměnil jsem svíčku a zjistil jsem, že vůbec nehází jiskru na žádné svíčce kterou jsem tam dal. Takže jdu hledat co by to mohlo být. :D    [Matěj Škuta] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2020
Odpověď  nevypadla ti jehla ze šoupátka?    [JIRAPUNK]   21.03.2020
Odpověď  No já jsem řešil něco podobného po GO motoru. Jinak většinou se tohle stává, když je moc bohatá směs, motor se hodně zahřívá a pak se začne vařit benzín ve vajíčku (starý typ karburátoru). Měl by jsi tam mít tu tlustou bakelitovou podložku, ale stejně to moc nepomáhá. Za studena motor šlape jak hodinky, ale jak se zahřeje stačí ho chcípnout a už nenastartuješ. Jedině přeplavit karburátor a držet plný plyn. Protože rád jezdím delší trasy namontoval jsem si tam karburátor z 555 a je pokoj :D

https://media1.wgz.cz/images/media1:50ffcf4e1759d.jpg/kanaly3.jpg    [Karel]   21.03.2020
  Mopedy Jawetta, Stadion, Babetta a ostat    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Přední světlo Californian


 Zdravím, mám dotaz, přední plastové světlo na kalifovi je nechaný čistý plast nebo je to stříknuté na černo? Moje bylo nastříkané, zbytek motorky byl hrozně jetej ale v původním stavu, takže přemýšlím jestli si někdo dával tu práci a světlo stříkal. Ty co jsem zatím viděl byly bez barvy... Díky    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.05.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 26 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Tak sorry, já prostě hliníkový hrnec světla nemám, jen plastový. Tak co mám jako dělat?    [vojta]   27.03.2020
Odpověď  Tady se řeší jen kývačky a žabomyší slovičkaření o ničem, jo a taky pravopis. Kloudné rady a pomoci se tady nedočkáš.    [Jack]   27.03.2020
Odpověď  dva mesice utekly a stale nikdo nema doma metr a 5minut casu?    [takysportkar]   27.03.2020
Odpověď  stale aktualni, zatim tu nikdo tohle svetlo nema :)    [takysportkar]   11.02.2020
Odpověď  takysportkar> je to ještě aktuální? Mohu se pokusit se ke světlu probojovat a oměřit.    [Pája]   08.02.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vyuzivam fotku od Ludvy a poprosim jeste o zmereni delky L na HLINIKOVEM (ne plastovem) svetle. Je to od stredu sroubu na uchyceni svetla po hranu dosednuti ramecku paraboly.    [takysportkar]   27.01.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Drzak na zarovku podsvícení a neutralu    [Jakub]   17.02.2019
Odpověď  Plech mezi kontrolkami je opravdu stínítko. Kontrolka je červená na dobíjení a modrá na dálkové světlo. Podsvícení a neutrál jsou 2 zarovky na držáku u tachometru    [Jakub]   17.02.2019
Odpověď  Jakub>Díky, proč je na tom vlevo dovařenej ten plech? Je to aby navzájem stínily? Je nějak řešeno osvětlení tacho? Ty držáky jsou origo, nebo z něčeho pochází? Kontrolka neutrálu musí být odizolovaná od kostry.    [Pája]   17.02.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Držák asi takový    [Jakub]   17.02.2019
Zobrazeno 10 z celkem 26 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Exportní typy československých motocyků    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (26) 
Zodpovězené téma  

Světlo Jawa


 Dobrý den. Chtěl jsem se zeptat jestli neznáte někoho kdo renovuje přední světla na Jawu. Hlavně kolik to asi tak stojí? Mám první typ panelky a potřeboval bych kompletní renovaci světla tj. chromování rámečku, nástřik paraboly atd. Byl bych rád za nějaký kontakt.
Předem děkuji    [jawák]   26.03.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Paraboly dělají i nadále, máš tam i ceník.    [MilanZ]   27.03.2020
Odpověď  Aha, tak se omlouvám, firma Nepokoj je na prodej.    [MilanZ]   27.03.2020
Odpověď  Já jsem přímo z Lanškrouna, ale paraboly posílám do Opočna. http://www.nepokoj.cz. Do týdne hotovo, perfektní domluva a maximální spokojenost.    [MilanZ]   27.03.2020
Odpověď  Přidávám si do seznamu kontaktů, těch nikdy není dost. Díky. :-)    [miskamar] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2020
Odpověď  Nechával jsem vakuově pokovovat paraboly v Lanškrouně.
http://www.pokovujeme.kvalitne.cz/    [Martin Štindl]   27.03.2020
Odpověď  Dobrý den, pár let zpátky jsem řešil renovaci paraboly na kejvačku a dostal jsem se k tomuto kontaktu: http://kooperace.preciosa.com/cs/vakuove-pokoveni.html
Stálo to tuším kolem pětistovky, vypadá to dobře a svítí to ještě lépe. Rámeček jsem měl v pohodě...    [miskamar] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2020
  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Přímovstřikové OHC.. :-)


 Objevila se mi tu zajímavá hlava. Asi upravená pro přímé vstřiky. Nebo má někdo vysvětlení, proč to běželo na 2 svíčky na válec? :-) Domácí bastl.    [ED250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.03.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Evidentně to normálně jezdilo, jen ty žebra jsou poněkud nepečlivě vybourané..    [ED250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.03.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj, uvnitř profi a z venku trochu hardkor. Ale všechny závity OK. Hlava je k mání. Potřebujeme pár maličkostí na stejný typ motocyklu.. .-)    [ED250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.03.2020
Odpověď  Ahoj Ede. Moc zajímavá úprava. Jak je to udělané z venku? Hlavně by mě zajímal pravý válec u královny. Neměl bys fotky? Díky    [Mili]   26.03.2020
Odpověď  Nedělala se tato úprava na závodních strojích? Když přestala pálit jedna svíce, přehodil se kabel a jelo se dál....    [fikuscz]   18.03.2020
Odpověď  Jako každý letadlo?
Nebo prostě někdo měl čtyřválcový magneto, a takhle to vyřešil?
Nebo to prostě někomu zrovna přišlo jako dobrej nápad............    [Monty]   18.03.2020
  Motocykly Jawa 500 OHC    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Sraz JAWA 500 OHC


 Téma věnované srazům JAWA 500 OHC, novinky, diskuze.    [DrahonovskyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.01.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 680 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Ahoj Jindro, je to blbé, ale musíme věřit. Sice se říká "Nestahujme gatě, brod je ještě daleko", ale také se říká "Na posraného i hajzl spadne". No a v tom nejčernějším scénáři, pokud budou držet zavřené hranice po zatím neupřesněnou dobu, tak budeme možná moct Vladovi poslat tak akorát "čumkartu" nebo SMS. Ale jak říkám, musíme věřit, že to dopadne dobře.    [Milan(OHC)]   25.03.2020
Odpověď  Kamarádi, přátelé.
S ohledem na nepřízeň osudu jsem stanovil dva scénáře pro XII. Sraz JAWA 500 OHC.
1) Sraz se bude moci uskutečnit. Já pokračuji v přípravě, ale něco omezím. Nebudou trička a to z důvodu, kdyby Sraz nemohl být, tak i když je někteří mají zaplacené, minuly by se účinkem a byl by problém s rozesláním, to jsou další cenové a časové náklady. Odznak je již z 90% vyroben, doufám, že každý kdo půllitra miluje, tak ho bude chtít do své sbírky jako upomínku na Sraz i když se nemohl uskutečnit. Vše ostatní budu řešit dle situace.
2) Sraz nebude povolen. Mám k 22.3.2020 přihlášeno 61 účastníků. Kdo se chystal ještě přihlásit, tak přihlášku můžete poslat, alespoň budeme znát počet účastníků kteří by přijeli. Všem moc děkuji za přihlášení, také vím, že se někteří tradičně zúčastní bez přihlášení, předpokládal jsem, že letos padne 80, smutno bude v garážích.
3) Žádost. Tyto informace odesílám hromadně emailem, prosím, kdo si je nepřeje dostávat, nebo již nemá JAWU 500 OHC, ať odpoví NEPOSÍLAT.
4) 11.Zraz JAWA 500 OHC Dolný Kubín. Abych zmírnil Váš případný usedavý pláč, Vlado First nás může zachránit, tento Zraz se koná 4.-6. Září 2020 Ružomberok, ubytování camp Dolný Kubín. Kdo byl, nemusím nic chválit, kdo ještě nebyl tak pojeďte je super, já jsem vynechal pouze jednou a zas pojedu. Až budou přihlášky, rozešlu.
5) Startovné, triko. Startovné a platbu za triko nyní již neposílejte. Kdo má zaplaceno a Sraz se letos neuskuteční, bude mít zaplaceno na příští ročník. Samozřejmě, kdo požaduje vrácení platby, na vyžádání pošlu zpět na účet, z kterého bylo placeno, počkáme však až na rozhodnutí naší vlády.
Přeji Všem pevné zdraví a ať ještě letos můžeme brousit stupačkami o asfalt.
22.3.2020 Jindra    [Drahonovsky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.03.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Kamarádi, přátelé,

Dovoluji si připomenout termín přihlášení na XII. Sraz JAWA 500 OHC.

1.) Ubytování – máme rezervaci do konce března, camp se pomalu plní, ještě tam jsou nějaká volná místa, kdo chce se vyspat v chatce, MUSÍ si udělat rezervaci v campu!!!
2.) Trika – jsou na objednání, je třeba si je u mne objednat, objednávat může kdokoliv, triko jakékoliv, (pánské, dámské, dětské), jakýmkoliv způsobem, nejlépe emailem v přihlášce, emailem, zprávou SMS, telefonem.

K dnešnímu dni je přihlášeno 50 půllitrů, program se připravuje, máte se na co těšit. Sobotní trasa je na FB Setkání motocyklů JAWA 500 OHC, v pátek jedeme Kořenov Muzeum zubačka, výtopna.

Jindra    [Drahonovsky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.03.2020
Odpověď  Milane supr taky se těším.    [Mira]   19.01.2020
Odpověď  Milane, taky bych sel nahodou kolem 😃, ale asi nebudu mit na cem, tak doufam, ze se letos zavis (zastavite i ve vice lidech), jak jsme to planovsli 25.12. po telefonu ;-). M.    [500ohc]   18.01.2020
Odpověď  Míro,kamaráde, no jistě. Bez tebe bych si to nedovedl ani představit. Už se moc těším.    [Milan(OHC)]   18.01.2020
Odpověď  Milane můžu jít taky náhodou kolem?    [Mira]   17.01.2020
Odpověď  To si vůbec nepamatuji Milane ale věřím Ti :-))))    [jwm]   17.01.2020
Odpověď  :-))    [ED250]   17.01.2020
Odpověď  Hele Oldo, u vás je to takové vymakanější, ale my tam máme něco nebo respektive tolik, co je na úrovni pojízdné palírny. To pak může Martin přijít klidně i s bráchou a nevznikne problém nedostatku. Musíš uznat, že v tom jsme lepší.    [Milan(OHC)]   17.01.2020
Zobrazeno 10 z celkem 680 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Motocykly Jawa 500 OHC    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (680) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

uprava čz 175/477 pro trial


 Zdravím chtěl bych se zaptat na internetu jsem vyčetl že se s čz 175/477 jezdil trial tedy přesně se z nich stavěly trialovky, nemám na mysli přímo čz trial ale přímo konkrétní upravy ze seriového motocyklu. koupil jsem takový torzo který má takový základní tvary na trial ale jednička mi přijde strašně rychlá na trial i když vzadu je větší rozeta. chci se optat jestli někdo neví jak upravit předvody v převodovce (napadlo mě převodovka z čz 175/505 ale nevím jestli půjde do hranatejch karter) a nebo nějak upravit priární převod??
Popřípadě pokud někdo jezdil trial nebo zná nějaké upravy celkově čz 175/477 na trial budu jen rád. Děkuji pro ilustarci přikládám foto ještě z inzerce.    [caja008] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.10.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak dnes vypadá Váš motocykl. Já jsem kdysi v HK kupoval pomalý primár pro 477, s tím už to je použitelnější. S pozdravem VF    [VF]   25.03.2020
  Motocyklové soutěžní a závodní speciály    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Indukční cívka schéma


 Dobrý den zlobí mě replika cívky indukční.. Rozhodl jsem se, ač nerad vrátit k hnusné verzi použít na magnetu dvě světelné a použít hliníkovou PAL venku. Prosím o schema jak co propojit ty dvě světelné a zapojit tu velkou PAL DÍKY    [zdenda]   27.08.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Chlapi díky za rady :D Hledal jsem hodiny na internetu než jsem našel nějaký popis a tady je to i s fotkou.    [Matěj Škuta] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.03.2020
Odpověď  Chlapi díky za rady :D Hledal jsem hodiny na internetu než jsem našel nějaký popis a tady je to i s fotkou.    [Matěj Škuta] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.03.2020
Odpověď  Nemusíš dávat druhou světelnou, pokud máš původní vysokonapěťovou spálenou odmotáš těch několik tisíc závitů toho tenkýho drátu a ten spodní tlustej drát zapojíš stejně jako světelnou. ten jsem jesště spalenej neviděl. Za totality jsem jich tak dělal několik desítek.    [HonzaBK]   02.09.2014
Odpověď  Děkuju    [sebur] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  01.09.2014
Odpověď  Martin myslel jsem od kontaktů jeden kablík stálý na čokoládku kde připojíš kondík cívku a během minuty výměna vadí mi to trtkání s očkama na kontaktech    [hubohu]   31.08.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  sice to funguje ale podle mne je lepší dát spojení pevnější třeba tohle a můžeš měnit jak chceš    [Martin martin] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.08.2014
Odpověď  máte někdo skušenost se zapojením kablíků kontakty -kondík-cívka přez čokoládu?jestli to nemá vliv na jiskru dost by to zjednodušilo montáž výměny skoušených součástek při odhalování závady. například externí cívka    [hubohu]   30.08.2014
Odpověď  Ještě pro jistotu slovní popis. Na místo původní zapalovací cívky dáš druhou světelnou, plus připojíš ke kladívku jako to bylo u původní zapalovací cívky. Na kladívka připojíš ještě plus od externí indukční cívky ( z pincka) Druhý pól na indučce připojíš na kostru.    [Ruda]   27.08.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdendo je to snadné, zapojení je stejné jako u pincka. Pro napájení ti stačí jedna světelná cívka, druhou máš na světlo. Jiskru to hází jako prase a je to o dost spolehlivější, než replikované cívky. Místo té zapalovací cívky si představ druhou světelnou a je to.    [Ruda]   27.08.2014
Odpověď  Jedná se o stadiona s 11    [zdenda]   27.08.2014
  Mopedy Jawetta, Stadion, Babetta a ostat    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (10) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Náhon tachometru S22.


 Zdar hoši, dá se tenhle náhon tachometru na S22 nějak rozebrat?? Mám to plný písku a nejde to nijak vyklepat.    [Framy] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.01.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Mohl by mi prosím někdo vyfotit ten lisovaný plech s těmi třemi packami, které se dávají do děr ve středu kola? Na mém tachometru chybí, takže to zkusím nějak dodělat, nebo poprosím nějakého šikovného souseda. :D    [Matěj Škuta] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.03.2020
Odpověď  Tak se konečně povedlo. Dík za radu s tím nožem. Možná , že ani ničím jiným to otevřít nejde. Nechápu jak se mohl dovnitř dostat kámen, který je větší než ta mezera mezi plíškem.    [Framy] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.01.2012
Odpověď  U mě postačilo celý náhon ponořit do benzínu a točit cca 15 min, poté vyměnit benzínovou lázeň za čistou a točení opakovat. Pak ještě jednou vyměnit, točit a nechat vyschnout. poté naolejvat a namazat vazelínou. Výsledek je uspokojivý.    [Me2T]   27.01.2012
Odpověď  Hlavně dej pozor atˇty plechy v tom pertlu moc nezohýbáš,aby se to potom dalo dát dobře dohromady,,,,stačí ho potom pořádně vymejt benzínem složit a pak dobře promáznout,,a bude fungovat dál......tak mnoho zdaru.......    [vencalochovice]   27.01.2012
Odpověď  Eště sem zapoměl. Pod pléškem se třema zubama se musí vypáčit eště jeden pléšek a až potom se to rozpadne ;)    [JiriK]   26.01.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Musí se opatrně vypáčit ten plechový výlisek se třema zubama (např. nožem) a pak se to už rozpadne.    [JiriK]   26.01.2012
  Mopedy Jawetta, Stadion, Babetta a ostat    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  Kucí,
viděli jste v Chotusicích toho černýho bizona? Ten se mi líbil!
Zaujala mě jedna věc: Měl chromované nejenom blatníky, ale i pás přes nádrž (očividně originál), přitom výrobní číslo rámu bylo tuším 1114, určitě přes 1100. Takže se nejedná o prototyp. Viděli jste někdy podobnou motorku? (jo a původně byl žlutý, 250, oilmaster)    [Petr Kropáček ml.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.03.2007

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 43 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tento byl za 660,- Kč i s dopravou.    [Romana]   24.03.2020
Odpověď  Nejčastější lakování bizona jsem viděl červený nebo takový tmavo žlutý jako je teď na aukci vystavený. Těchto žlutých je většina a byl i třeba často vidět ve filmech.    [patrik hejna]   16.06.2018
Odpověď  Plakát jawa Bizon je teď na aukru.    [Lukáš Valenta]   15.06.2018
Odpověď  Obrazek pekny mohl by jsi mi ho poslat v lepsim rozliseni, byl by eventuelne nekde k videni? Diky moc, Petr. Jak ses k němu dostal ja už to shanim leta.    [Petr]   09.04.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Prikladam nafoceny obrazek, snad se mi to podarilo z hlediska odstinu motocyklu vystihnout.    [Lukas]   20.03.2014
Odpověď  A barva motocyklu na metalizu vypada odstin neco mezi hodne tmavou zelenou az sedivou.    [Lukas]   20.03.2014
Odpověď  Jinak sehnal jsem je od sberatele plakatů z Francie.    [Lukas]   20.03.2014
Odpověď  Na Aukru asi tezko vzhledem k cene co to stalo, ale jsem za ne rad.    [Lukas]   20.03.2014
Odpověď  Kdy se objeví na Aukru?    [Man]   20.03.2014
Odpověď  Tak jsem nakonec sehnal výměnou dva original velké plakáty toho bizona pána s tou paní, stav vcelku dobrý, sem tam nejaka šmouha a nečistota ale je. Jsem moc rád že je mám už doma. Děkuji všem za pomoc.    [Lukas]   20.03.2014
Zobrazeno 10 z celkem 43 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Motocykly Jawa 623, 633 (UŘ, Bizon)    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (43) 
Zodpovězené téma  

Jawa 361 rok vyroby


 Poradi mi niekto prosim aky je toto rok vyroby ? Nema to stitok, a vyzera ze ani nikdy nemalo. je to pomerne nizke cislo. ram 361 - 005824 a motor 361 - 004522. Neviem zda mam pouzit kolesa s vnutornymi stitmi alebo vonkajsimi. Dakujem.    [vittorio]   18.08.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 69 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Dobry den,existovaly motory 361-6-000xxx,muzu takovy mit,ale nezda se me,ta 6 mezi cisly,nikdy jsem o tom neslysel,nevite,jestli neco takoveho delali a jestli to je org.,a co znamena ta 6,dekuji za info...    [Sportka]   23.03.2020
Odpověď  Dobrý deň páni. Poprosím o jednu radu. Kúpil som krásnu 361 tku Road king a teraz som sa dostal k tejto diskusii o výrobných číslach. ja mám výrobné číslo rámu 361179xxx. Vôbec mi to nekorešponduje s formátom výrobných čísiel ktoré tu uvádzate. Môže mi to niekto vysvetliť. V technickom mám uvedený typ 361 road king.    [obo]   23.10.2017
Odpověď  Dakujem Jirko aj Monty, uz mi je to jasne.Prajem vela peknych zazitkov. Veteranom zdar.MV.    [MV]   30.01.2016
Odpověď  Dakujem Jirko. To, ze je motor zapisany v TP pod uradnym nazvom 361, to mi je jasné. Nechapem vsak, preco je na kartroch vyrazene cislo motora 3/4 - 163xxx. Motorka presla KO a STK. Napriek tomu by som rad poznal odpoved na tuto otazku, resp. historiu motorky. MV    [MV]   30.01.2016
Odpověď  Někdo vyměnil blok motoru za nový, který byl z továrny bez čísla. Na Dopravním Inspektorátu mu přidělili a vyrazili číslo .    [Monty]   30.01.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zde zapis v tp    [Jirka]   30.01.2016
Odpověď  Motor byl vymenen a zapsan do tp pod urednim cislem tehdejsim inspektoratem, mam to tak taky...    [Jirka]   30.01.2016
Odpověď  Monty, dakujem pekne za vysvetlenie co sa tyka VIN ramu. Este Ta prosim o info k cislovaniu motora. Preco je na zaciatku 3/4 -xxxx a nie 361-xxxxx Som zaciatocnik a Tvoja rada (nazor) mi pride velmi vhod. Vo velkom TP je typ motora zapisany 361, co vyjadruje Sportku. Stretol sa uz niekto z Vas s takymto cislovanim ? Vopred vdaka za Vase nazory. MV    [Miroslav Vavro]   30.01.2016
Odpověď  Rám prostě někdo vyměnil za jiný nový z Mototechny, a VŠECHNY náhradní rámy měly číslo začínající N353. I třeba rám na Californii prodávaný jako náhradní díl byl ražený N353.
Tehdy se to s typama zase tak neprožívalo.Dneska jsou z toho na STK dost divocí,a je s tím spousta problémů.    [Monty]   29.01.2016
Odpověď  To jsou náhradní čísla, rám je takto ražená už z továrny, a číslo motoru bylo přiděleno policijí při výměně motoru. Jestli to je moje motorka, nevím.    [Monty]   29.01.2016
Zobrazeno 10 z celkem 69 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (69) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

ČZ 175/505 - Rámeček kolem světla


 Zdravím Vás,
Mám malí problém, Při renovaci rikši se mi podařilo u rámečku kolem světla ulomit jednu pacičku.
Nemáte s tím někdo zkušenost, Přemýšlel jsem ten rámeček s lištou spojit tekutým kovem. Ale nevím jestli by to fungovalo.

Předem děkuji za jakýkoliv nápad, nebo zkušenost.
Ondra    [Ondrajs19Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.03.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  když budete letovat cínem a zespodu, tak se chromu nic nestane.    [Monty]   23.03.2020
Odpověď  Jak to myslíte? Udělat tam nový zobáček?
A nepoškodí se ten chrom? Je to totiž nově pochromované.    [Ondrajs19] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.03.2020
Odpověď  naletovat cínem zespodu kus vyžíhanýho měděnýho plechu?    [Monty]   23.03.2020
  Skútry ČZ, Manet a ostatní    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Veteránisty čekají změny?!


 Čekají nás změny v provozování historických vozidel? Budeme s veterány jezdit na STK?

https://www.motomagazin.cz/index.php?action=magazin&menu=5&pos=zmeny    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.01.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 19 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Jasné jak facka a myslím, že velice povedené.Je to krok vpřed:-)    [jarek]   23.03.2020
Odpověď  Množí se dotazy, někdy i šíří panika, jaký by měla dopad případná úprava Zákona č. 56/2001 Sb. na provoz historických vozidel. Následující otázky byly shrnuty na základě dotazů a diskuzí veteránské veřejnosti a odpovědi zformulovány na základě oficiálních materiálů k návrhu úpravy Zákona č. 56/2001 Sb., konzultací, účasti na jednáních s poslanci Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR a vlastních zkušeností.
http://www.iveteran.cz/novinky/4283    [MB]   19.03.2020
Odpověď  Takže: Dva roky provozuju Péráka na Včkách. Prej je to jednoduché, vše OK a nic to vlastně není,.... Po absolvování martiria s prvotními testacemi a tak dva roky v pohodě. No včera jsem se domlouval na tom jak to prodloužit,...bylo mě sděleno tohle: 1 - dodáte sadu fotek (WTF!!....zase?....ach jo) a to cituji : fotku motorového prostoru, u motocyklu detail motoru DÁLE fotku VIN, nebo výrobních čísel
fotku předních sedadel a pohled do interiéru vozu, u motocyklu foto sedla
fotku tachometru s čitelným údajem ujetých km – u vozidel bez tachometru (např. Manet 90) foto místa, kde se tachometr montoval u jiné verze....No nic nafotím to umím,.....dále že teda bude ceník dle nového sazebníku (ne že bych věděl kolik,..ale to je OK,..) ..dále muím dodat scan původní testace (proooooč??) jeden soubor ve formátu PDF, obsahující všechny 4 stránky protokolu původní testace vozidla....a dále
scan PHV, nebo TP .....teď ani ale nevím, jestli budu muset s Pérákem jet do Brna na nějakou testaci,....nebo 2x? Našel jsem na webu věty typu - "Na klubovou testaci musí mít prodloužena i vozidla na veteránských SPZ a to před provedením krajské retestace!".....jestlo TOTO POVAŽUJETE ZA JEDNODUCHÉ,...namísto navrhované STK,..já tedy moc ne,...(nehledě na to, že sem princip Véček vůbec nepochopil)    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.03.2020
Odpověď  Současné vedení z FKHV stojí za těmi největšími podvody (novostavby COBRA, MGV8, Pontiac atd.) a zavedením IS FKHV toto chtějí jen zamést pod stůl. IS FKHV stát NEPOŽADUJE, proto vidím jen tento důvod. Současný systém testování FKHV je nefunkční, protože nelze nebo jen s velkými obtížemi lze dodržet literu zákona - testují komise a praxe je taková, že např. předseda KTK-01 jen obouchává razítkem Žádosti a Průkazy HV (on také není víc schopen, než se "dobelhat" do své kanceláře). Vrcholem všeho je Petice VCC-ČR pro podporu stávajícího systému testování, kde signatářům ani nebyly sděleny chystané změny zákona a řada těchto signatářů to jen podepsala ze strachu a z důvodu, aby nepřišli o možnost testovat, protože FKHV prostřednictvím svého vedení tvrdě razí Gottwaldovské "Kdo nejde s námi, jde proti nám!"    [Marian Bau]   13.03.2020
Odpověď  Realita je však taková, že FKHV nařizovala a nařizuje kontrolu brzd na STK - toto lze dohledat v zápise ze školení předsedů a místopředsedů KTK v roce 2017 (nás následně takto školil předseda TK - pán Taubel). Tímto nařízením podle mě KTK pozbývá smysl, jelikož praktické ověření technického stavu de facto provede STK, i když ze zákona toto ověření HV musí provádět pouze KTK. Proč FKHV hned nezveřejnila tento poslanecký návrh změny zákona, který má již dávno k dispozici? Naštěstí se již tak právě stalo. Nerozumím však hoaxům opět ze strany FKHV. Nikdo přece neřeší zákon o pojišťovnictví, vojenská vozidla a my veteránisté chceme svobodně jezdit po komunikacích a nechceme být omezeni jen soutěžemi, jako to je u soutěžních vozidel, proto asi ty technické prohlídky v rozsahu vizuální kontroly mimo linku STK s možností u více vozidel toto provést u vlastníka a to do r.v. 1950 (lepší by bylo do r.v. 1972) co 5 let (lepší by bylo co 10 let) POZN.: Soutěžní vozidla (i historická) s omezením provozu po komunikacích jen na soutěžích i tak MUSÍ každý rok absolvovat STK. Těmito technickými prohlídkami se zajistí evidence HV v IS státu pro ověření platnosti technických kontrol a výhod s tímto spojených - vjezd do nízkoemisních zón a osvobození od silničních poplatků (IS FKHV stát nikdy nepropojí se svými IS, tedy IS FKHV je úplně k ničemu). Co se týče odstranění zbytečných mezičlánků mezi kluby a státní správou při posuzování historické původnosti, tak to je podle mě také v naprostém pořádku, protože posudky budou dělat kluby a ty by se měly přímo zodpovídat státu.    [Marian Bau]   13.03.2020
Odpověď  https://www.fkhv.cz/news/prezidium-fkhv-cr-zapis-z-jednani-prezidia-ze-dne-5-3-2019/    [A. Černý]   12.03.2020
Odpověď  Tak dle nejnovějších informací se už ví, odkud vítr fouká. Jistý pan Aleš Pařík, který byl zbaven funkce testačního komisaře z důvodu porušování pravidel, se snaží změnit systém testování historických vozidel. Prostě škůdci se nejdou všude, jen mě zaráží, že jeden člověk, i když za pomoci několika mála zastánců, kteří mají kdovíjaké úmysly, dokáží ve velice krátké době zničit to, co tu bez větších obtíží 15 let fungovalo.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  12.03.2020
Odpověď  Ruku na srdce. Těch bastlů s veteránskými značkami je i teď vidět na můj vkus docela dost a to to prochází jak čtu, dvěma testacemi. Nevím, jak je to možné a jak to páni komisaři poctivě a nestranně testují.    [Past]   12.03.2020
Odpověď  a jak na STK nebo na úřadu poznají že je to veterán? že to není bastl? Dvě kola by měly být zachovány, testace na původnost = klubová testace, a pak technický stav top je to o čem se teď složitě diskutuje. Obě projednávaná řešení mají své klady i zápory.    [HonzaBK]   12.03.2020
Odpověď  takže v reálu jestli to projde, tak to bude následovně. V daném termínu kdy vypíše nějaký klub testace se člověk účastní těchto testací a pak zajde na stk a hotové...beru vozidlo bez dokladů...Nevím na co to všechno je. To už se rovnou může dělat bez klubových testací. Tohle vše je totální nesmyl. Mnohem rozumnější by bylo, kdyby se veteránské značky daly udělat na úřadě . Mám veterána bez dokladů VIN není v registru, veterán je zrenovovaný, nebo v původním stavu schopný stk. Zajdu s tímto veteránem na evidenčku a stk a na základě toho to by mi na úřadě vydaly nový veteránský doklady...Nebylo by to všechno jednoduší a krásnější???Čert už aby je vzal celou tu bandu co nám vládne.    [jarek]   11.03.2020
Zobrazeno 10 z celkem 19 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Život kolem veteránů    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (19) 
 Strana 1/2129 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 27.2.2020)
Nezodpovězené téma 

Chod motoru


 Zdravim mam na traktoru skoro vse po GO krom kliky a dneska se mi nelibilo jak traktor jede do kopce s furou dreva a zvedl jsem vycko u merky oleje a cvaka v klice. Myslite ze je ko klika? Vydrzi to jeste nejakou chvilku nebo musim hned odstavit traktor? Dekuji za rady.

http://leteckaposta.cz/157698518    [Michal]   27.03.2020
  Traktory Zetor    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ráfky Jawa 90 poslední modely, chrom / stříbřenka, šířka ráfků ?


 Ahojte, mám dotaz na znalce motocyklů Jawa 90. Mohly by být na posledních vyrobených Jawách 90 ráfky ve stříbřence ? A mohly by tam být i o něco širší ráfky než je klasika tj. 18 x 1,6 ? Mám tam totiž ráfky 18* 1,85. Jsou ve stříbřence, špice niklované. Motorka je v zachovalém původním stavu, výrobní číslo odpovídá posledním vyrobeným kusům. Je to jediná věc, která mě na motorce nesedí. Ještě teda i pneumatiky nejsou původní Barum a jsou tam místo 2,75-18 pneu s rozměrem 3.00 - 18. Myslíte si, že by ty kola mohly být původní, nebo to spíš bude inovace majitele a mám sehnat klasické ráfky? Děkuji za odpovědi.    [Janek]   26.03.2020
  Motocykly Jawa 634, Jawa 90, ČZ 476/477     Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Nožní řazení


 Ahoj všichni.

Mám jen krátký dotaz. Jaká byla (správně má být) povrchová úprava domečku nožního řazení na předválečnou zetku?
Snažil jsem se to vyzkoumat z obrázků na netu a v knize od Marčíka, ale nevím :)

Jo a kdyby měl někdo navíc, sháním k nožnímu řazení na ČZ175 řadící páku a řadící tyčku se čtyřhranem co jde od domečku. Kdyžtak se ozvěte na gagarynn@seznam.cz

Díky za reakce. David    [David]   24.03.2020
  Předválečné motocykly ČZ    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Držák tachometru


 Zdravím.Dočetl jsem se,že se prodával jako doplněk k S 11 držák tachometru.Má po obvodu a středem prolisy.Nemáte ho doma někdo?Potřeboval bych ho alespoň okotovat pro vyrobení.Děkuji.    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.03.2020
  Mopedy Jawetta, Stadion, Babetta a ostat    Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Jawa 50 Dandy - Indukční cívka - SHÁNÍM!!


 Nema nekdo prosim doma přebytečnou indukční cívku na Jawu 50 dandy? Díky moc :))    [Standas91Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.03.2020
  Malé motocykly Jawa 50 a ostatní padesát    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Závodní palivo


 Ve staré knížce jsem našel návod na závodní směs paliva. Z finančních důvodů jsem moped prodal, tak nemám na čem vyzkoušet. Prosím toho, kdo to zkusí, ať sem napíše, jak to jede a jest-li je potřeba měnit nastavení předstihu. Nepíše se tady, jest-li je to pro 4t nebo 2t. Přidal bych tedy olej M2T (pokud se v této směsi bude rozpouštět) nebo více ricinového oleje. Takto je poměr 1:100 10ml na litr směsi. Do Stadiona jsem dával 1:25 40ml na litr benzínu, což jsou 4% oleje.
návod:
methanol(metanol/..50% (prodává například Verkon.cz)
toluen ............30%
aceton..............8%
benzín vysokooktan.10% (Benzina, OMV)
destilovaná voda....1%
ricinový olej.......1%    [Pavel]   17.03.2020
  Mopedy Jawetta, Stadion, Babetta a ostat    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

supr 35


 Dobrý sen, chtěl bych vyrobit boční řemenici na pětatřicítku supra, mohl by někdo změřit šířku a průměr řemenice?    [supr]   13.03.2020
  Traktory Zetor    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

JAWA 100 ROBOT - ROK VÝROBY..?


 Zdravím, tátovi se podařilo sehnat robota, bohužel k němu nebyly už žádné papíry a není na něm výrobní štítek. Dá se dohledat rok výroby podle čísla na motoru? Popřípadě kde?
Díky za odpovědi!    [Ondřej]   12.03.2020
  Předválečné motocykly Jawa    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Barva na SAME Minitauro 60


 Dobrý den, sháním barvu na traktor SAME Minitauro 60, rok výroby cca 1975. Jedná se o barvu oranžovou a modrou. Nevíte někdo typ barvy nebo kde bych ji dokázal sehnat jenom podle názvu a roku výroby traktoru?    [Ondřej Pospíšil ]   09.03.2020
  Traktory, stabilní motory a ostatní země    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Hlava zetor 25


 Tak prý už Agromotor nedělá GO dílů na Zetor 25. Máte někdo zkušenosti s firmou p. Bednář Velké Meziříčí, provádí také GO Hlav na Zetor 25. Děkuji za odpověď.    [Tonda ]   09.03.2020
  Traktory Zetor    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Rozeta Jawa Robot


 Zdravím - nevíte někdo, jakou povrchovou úpravu měla v originále rozeta u Jawy Robot. (černění, barva??)
Děkuji za zprávu. František    [František]   08.03.2020
  Předválečné motocykly Jawa    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 125/175 453/450 DE LUXE přepis na 175


 Zdravím mám ČZ 125 453 s motorek 175/450 chci udělat veteránské SPZ bude s țím problém?Dá se to vyřešit?
Díky za info.    [Jan]   06.03.2020
  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Proč tam sakra nedořazuje druhej kvalt


 Lidičky mám takový nemilý problém který přímo souvisí s nadpisem nedořazuje mi na Jawa 350/354 druhej kval ale jinak tam jdou všechny nádherně. Motor mám celej po GO vidličky, pružinky a podobný blbosti tam jsou nové. Pomalu mě to začíná srát tak se vás táži nevíte co s tím krámem může být?    [Burian]   05.03.2020
  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Stabilák 1S100A


 Dobrý den,marně sháním hlavu na stabilák 1s100A,prosím nemá někdo na prodej?MilaMare@email.cz    [MilaMare]   04.03.2020
  Traktory, stabilní motory a ostatní země    Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Reflektor Saturnus


 Poprosil bych příznivce Veterán fóra, pokud budou vědět na jakém motocyklu se používal reflektor s nápisem na skle a zámečku- Saturnus. Děkuji.    [Petr]   29.02.2020
  Motocykly od roku 1945    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa Robot renovace


 Potřeboval bych poradit ohledně renovace Robota. Číslo rámu je 7982. Má to být 2. série rok 1938. Jde mi o linkování a držák spz na předním blatníku. Moc děkuji za odpovědi    [mrmlikRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.02.2020
  Předválečné motocykly Jawa    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Opravy motorů Jawa-ČZ Karel Čapek - Bílý Potok (Liberecký kraj), tel. 735031837


 Máte s tímto opravářem, který inzeruje svě služby na Bazoši (viz https://sluzby.bazos.cz/inzerat/116189488/lesteni-go-motoru-atd.php ), nějakou zkušenost? Přemýšlím, že bych mu zkusil dát motor na GO.    [Petr M.]   27.02.2020
  Služby, řemesla, kontakty    Přidat odpověď 

 Strana 1/2129 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006