MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 307328 příspěvků |7555 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 170 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexVýpis všech témat a příspěvků 25.10.2020 20:00  
Nové fotografie    
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    CENA JAWA 250 PŮLBUBEN ROK 1954 ????   25.04.2010 / 1160
    Zdravím všechny příznivce starých kombajnů claas.Vlastním kombajn claa....   06.01.2008 / 948
    JAWA 250 PÉRÁK FJ 1946   16.10.2009 / 877
    Tipy z inzerce   14.02.2013 / 823
    Sraz Péráků   13.07.2011 / 802
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 32170      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 17 / 4846      Příspěvků Příspěvků: 307328
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/2145 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zodpovězené téma  

Stadion , Jaweta - funkční náhrada náhonu tachometru


 Zdravím , neexistuje funkční náhrada tohoto dílu třeba z něčeho jiného?    [MartyC]   25.10.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Můžu se tě zeptat Proč děláš veterány ??? Když si koupíš moped z Číny tak bude levnější všechno !!!    [Jirka ]   25.10.2020
Odpověď  Kup si stadion s23 , tam to můžeš nahradít náhonem třeba z Jawa 555.    [Jirka]   25.10.2020
  Mopedy Jawetta, Stadion, Babetta a ostat    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Stadion S22 přepínač světel - náhrada


 Vzhledem k nesehnatelnosti původního přepínače za přiměřenou cenu a nedostupnosti jiné alternativy v ČR jsem zapátral a objevil tento podobný přepínač na ebay.
https://www.ebay.com/itm/Schalter-Lichtschalter-Aus-Ablend-Fernlicht-Horn-Stop-STARFLITE-switch/323793583285?_trkparms=aid%3D1110012%26algo%3DSPLICE.SOIPOST%26ao%3D1%26asc%3D20200722115301%26meid%3D33cd7785e9f941a28e01ae2e2c2df751%26pid%3D100044%26rk%3D1%26rkt%3D12%26sd%3D323793583283%26itm%3D323793583285%26pmt%3D0%26noa%3D1%26pg%3D2508447%26algv%3DSellersOtherItemsV2&_trksid=p2508447.c100044.m43681    [MartyC] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.10.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Pokud totiž vím , náhrada se v ČR v současnosti nedá koupit a zájem je , pokud byly , byly hned pryč - mám to přímo od jednoho prodejce.    [MartyC]   25.10.2020
Odpověď  Jardo , Tvoje odpověď je přesně to ,proč to tu je...jako alternativa pro ty ,kteří chtějí funkční věc za méně peněz.
Přepínač v replice se nedá celý koupit a co vidím po inzerátech , vypadá dost tristně.    [MartyC]   25.10.2020
Odpověď  No a co jako s tím. Je to prostě jen náhrada. K čemu utrácet peníze za náhradu. Kdo chce aby to bylo jak má být sežene si original. A kdo nechce a chce šetřit, může si tam dát cokoliv.    [Jarda]   23.10.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  další foto    [MartyCRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.10.2020
  Mopedy Jawetta, Stadion, Babetta a ostat    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Čz 175 Standard předválečná


 Koupil jsem tento motocykl a pomalu se chci pustit do oprav plechařiny. Motorka stála léta ve stodole zabořená v zemi a přední blatník je uhnilý, což nebude problém opravit ale chtěl bych poprosit, jestli by někdo změřil a vyfotil délku blatníku od nýtů vzpěr dolů.    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.09.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 17 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit dokumentOdpověď  3    [Bawaria] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.10.2020
Zobrazit dokumentOdpověď  2    [Bawaria] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.10.2020
Zobrazit dokumentOdpověď  1    [Bawaria] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.10.2020
Zobrazit dokumentOdpověď  Omlouvám se za foto,ale fakt se to blbě fotí :-)    [BawariaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.10.2020
Odpověď  Jinak já jsem tu prosil o to jestli by někdo nezměřil a vyfotil spodek předního blatníku, ale aby někdo vzal metr změřil rozměr a napsal ho sem neudělal nikdo. Místo toho jsem se dočkal rad co mám dělat s motorkou,přitom já jsem dávno rozhodnutý co s ní udělám, sám dokážu posoudit stav jestli nechat nebo renovovat. Na to jsem se opravdu neptal.... Děkuji    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.10.2020
Odpověď  (J) děkuji, konečně někdo kdo má stejný názor jako já.    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.10.2020
Odpověď  Tento motocykl si vysloveně žádá záchranu. A to celkovou renovací. Celorezavá motorka není "patinovka", ale nehezký šrot. Je třeba si udělat střízlivý názor a neposlouchat zarputilé vyznavače rzi. Viděl jsem pár hezkých zachovalých předválečných ČZ, citlivě zrestaurovaných, ale ty byly v 80% v laku a po mechanické stránce ve 100% kondici a nikdy nezbastlené s původními doklady. Tohle je jiný případ. Zde není co zachraňovat. Ať se vrátí na silnice v co největší kráse. Zaslouží si to, protože neměl to štěstí, aby po dekádách používání, dnes vypadal trochu důstojněji. Ale zas měl kliku, že to vše přežil, i když jako troska :-)    [J]   15.10.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jak by asi dopadla tahle plechovka když bych ji nechal tak jak je, za pár let bych mohl říkat měl jsem hezkou patinovku. Tak je na tom celkově celá motorka.    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.10.2020
Odpověď  Neposílím, ale po očištění a úpravě zabráním dalšímu šíření koroze.    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.10.2020
Odpověď  V patinovce by byla hezčí, a souhlasím, že i žádanější...    [Rodon]   09.10.2020
Zobrazeno 10 z celkem 17 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Předválečné motocykly ČZ    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (17) 
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa 350 Automatická spojka - Automatic


 Pánové potřeboval bych pár informací. Mám Jawa 350 Automatic a scháním pár náhradních dílů, konkrétně: nové lamely, pružiny mezi zavažička (do zásoby, originální praskají), nebo i jiné díly spojky. Neví někdo z jaké oceli se dělaly převodové hřídele nebo startpáky, dělám totiž druhý automat a chybí mi hlavní hřídel, tak pokud by někdo věděl, dejte prosím vědět.    [YbungenRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.08.2011

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 53 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Píšeš asi o vložce do kluzáku, ještě existuje i rozpěrka na osu mezi kluzák a kolo o které jsem psal dole.    [kadel]   25.10.2020
Odpověď  Ahoj všem. Nejlepší řešení mi připadá ta osa kola z panelky, projde kluzákem a opře se o rozpěrku. Trubky jsou rovné, měl jsem vidlice rozebrané a měnil jsem pouzdra. Já si koupil rozpěrku na partdeck, ale blbě jsem ji vybral. Má délku si 15 mm, takže nekouká z kluzáku ani na jednu stranu. No, chybama se učím :-) A díky všem za rady.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.10.2020
Odpověď  Taky elegantní řešení, tam mě nenapadlo hledat. Já skládal předek z X dílů a až bylo hotovo zjistil jsem mírnou křivost jedné trubky a i s jinou mě prořád nějaké mm chyběly.    [kadel]   24.10.2020
Odpověď  rozpěrky i vložky do kluzáku existují z 638, a jsou delší.
https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zbozi/popis_zbozi.asp?klic_ma=15004

a průměry sedí- použil jsem to jako polotovar, a jen zkrátil    [Monty]   24.10.2020
Odpověď  Taky jsem na jeden stroj řešil delší vložku, buď necháš vytočit delší, nebo upravíš dvě origo a delší rozpěrku (standardní je 8 a 11 mm?). Nemáš mírně křivou některou trubku vidlice? Když s ní budeš otáčet může se měnit vzdálenost od štítu případně kola.    [kadel]   24.10.2020
Odpověď  Potřebujete u předního kola bud delší vložku v kluzáku, nebo delší rozpěrku v kole,mezi ložiskem a vložkou v kluzáku.
Prostě rozsah posunutí vložky v kluzáku je nedostatečný.
Větší hlava osy je správně.
Druhá varianta(z Panelky) má hlavu osy o průměru díry v kluzáku, dlouhou cca 30 mm a dosedající přímo na rozpěrku v kole. A rozříznutá vložka tam není vubec.    [Monty]   23.10.2020
Odpověď  Ahoj a díky všem za rady, máte pravdu, já jsem už dokonce s panem Hadrávkem o tom včera odpoledne mluvil, mám asi turecký kolena. Už jsem ty podložky z kolen sundal, nechám si vypálit na laseru nové, spasuju je s trubkama kolen a tigem je nechám navařit. Celé i s kusem kolene je to schované pod maticí, tak to bude snad už v pohodě :-) A jestli ještě můžu mít jeden, asi triviální dotaz. Když utáhnu přední osu, tak se mi trochu stáhnou k sobě kluzáky. V levém kluzáku je rozříznutá vložka, je nová, vložka mezi kluzákem a ložiskem je taky nová. Připadá mi ale divný, že průměr hlavy osy je větší než průměr vložky v levém kluzáku, takže se hlava osy opírá o kluzák. Není to taky něco tureckýho?? Běžný je přeci, že se celá osa utáhne k pravému kluzáku, levým volně prochází a po propružení se utáhne šroub levého kluzáku, který kluzák utáhne na osu.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.10.2020
Odpověď  Milane, řešil jsem s p. Hadrávkem výrobu atypických kolen. A je na to jednoduchá finta. V tvém případě odřízni tu navařenou podložku co jde do válce a přivař jí znovu a správně. Nemusel by se ani opálit chrom, kdyby se to vařilo Céóčkem a hned ochladilo.    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2020
Odpověď  Kolena 353 a 559 jsou jiné jak bylo uvedeno, dával jsem kolena Hadrávek a doutníky Buyak na 354 a komplet Hadrávek na 559 a vždy to byl trochu boj, ale úspěšný. K dotěsnění používám jen kamnářskou šňůru a případně jí přidám až do utěsnění až si to celé sedne. Začínal jsem vždy letmým přichycením doutníku a kolena do válce a případně upravil díry v úchytů, ale já dělal šroty, kde se dovařovaly některé držáky.    [kadel]   22.10.2020
Odpověď  Máš štatně ohnutý kolena. Běžně se to stává u tureckých výrobků. Panelka má úplně jiná kolena.Kolena od Hadrávka pasují. To je alespoň moje zkušenost    [Stenly]   22.10.2020
Zobrazeno 10 z celkem 53 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (53) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Deutz 11


 Zdravím
Chtěl bych se s vámi podělit o fotky dalšího našeho traktoru a tím je Deutz 11.Renovace proběhla před dvěma roky.Více obrázků tady http://www.youtube.com/watch?v=qhR6SpgpdGw&feature=channel Chtel bych se zeptat jestli tu tento traktor někdo nevlastní?Můžeme podebatovat.    [Vojta s] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.09.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 15 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Dobrý den, měl bych zájem o ten blok, pokud je v pořádku.tel 606123627    [Jiří Kupilík]   25.10.2020
Odpověď  Tedy Deutz f1m414 - komplet nový, sečení, plně osazený, pouze luxusně přidaný altík.. pokud by někdo potřeboval poradit dejte vědět...
jinak mohu nabídnout startovací vozík místo točení klikou, který mi zůstal plonkový - klidně neváhejte kontaktovat pokud ho chcete...
jo a mám navíc spodní blok motoru pokud by měl někdo zájem...

antonaustiroll@seznam.cz    [anton]   30.08.2017
Odpověď  Mám doma 2.. jeden v top stavu druhý jen složit.    [anton]   30.08.2017
Odpověď  Zdravim, zhanam niekoho kto by vedel spravit go na motore z traktora deutz d 15 a vidim ze vy ste podobny renovoval, ak chcete poslite mi na mail spravu alebo svoje cislo a mozno by ste mi s tym vedel pomoct pripadne poradit.

Martin Bulej    [Martin]   16.07.2017
Odpověď  Pozdravujem všetkých.
Už ako dieťa som chcel mať traktor. Mám záujem o malý traktorík po záhrade, srdce mi plesá po Deutz F1 414, vie mi niekto poradiť kde začať hľadať? Pozeral som inzeráty, na slovensku je jeden, zopár je ich v nemecku. Ako kúpiť dobrý traktor aby som nekúpil vrak.
(namaľovaný vyzerá každý pekne). Vedel by mi niekto pomôcť s kúpou? Prípadne poradiť na čo si dávať pozor?
Dakujem za odpovede.
Stano    [prickaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.02.2016
Odpověď  dobry den, zkousel jsem to take, ale neodpovedeli mi...mohl by jste mi poslat e-mail, kam mam napsat? dekuji    [Zdenek]   12.02.2013
Odpověď  Dobrý den, jsem majitel traktoru Deutz F1-M414 z roku 1940. Potřebovali bychom sehnat buď celou převodovku nebo alespoň její stromeček. Ukázalo se, že je nepřekonatelný problém dnes něco nechat opravit... Nevíte někdo o něčem? Děkuji moc. V. Pavlíček.    [Vít Pavlíček]   10.02.2013
Odpověď  Omlouvám se že reaguji s takovým spožděním můj email je vojtech.su@seznam .cz    [Vojta s] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.12.2010
Odpověď  Taky mám tento traktor a chystám se na opravu.koupil jsem ho před asi 5 lety a byl i pojízdný.Byl jsem překvapen,že prěvodovka nevykazuje žádné viditelné opotřebení,motor zaslouží výbrus válce a nová ložiska.Je to taková moje velká hračka na jezdění po zahradě.    [mef]   25.10.2010
Odpověď  Ahoj, mám taky Deut 11 PS z roku 1940, teď ho začnu dávat dohromady. Rád bych se s Vámi kontaktoval pro zkušenosti.    [Petr Leitl, Plzeň]   12.10.2010
Zobrazeno 10 z celkem 15 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Traktory, stabilní motory a ostatní země    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (15) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Zdravím. Zajímají mě dvoudobé stabilní motory,které
vyráběly různé firmy ve 20. letech i později. Sháním jakékoli info a dokumenty,prospekty k motorům Svoboda-
Novák, Štěpánek Nymburk,Bratři Veselí,Chudý Týniště.Rád uvítám jakoukoli informaci o těchto typech motorů .
(přiložené foto z : Rodinný kalendář,r.1920). Karel    [Svoboda]   14.06.2006

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Nevím přesně jak vypadá čelo pístu v mém případě, ale vidě jsem torzo pístu z podobného motoru, a tam vystupuje ve středu pístu jakýsi hrníšek, který má za ůkol zřejmě usměrnit nasávanou směs středem nahoru, kvůli lepšímu proplachování od spálených plynů - moje úvaha, proto to s tou gumou nepůjde, a pokud jde o tlak, taky mám obavy a nevím kolik si můžu dovolit, možná by poradil nějaký inženýr, který ví jajý asi vznikne tlak při zážehu směsi, tenkrát jsem ve škole asi nedával pozor...    [Jiří Kupilík]   25.10.2020
Odpověď  ja jsem myslel z gumy udelat kolecko prumeru valce a to rozprostrit na pist kdyz by se stocilo do rulicky tak by mohlo svickovym otvorem projit a vazelina by ho primackla ale to je jen takova uvaha nevim jak to vypada s brutalni tlakem z traktoru bych byl opatrny aby se ta hlava neutrhla ale tahem za ojnici + tlak zevnitr na pist by mohl pomoci    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.10.2020
Odpověď  S tím epoxidem to není špatný nápad , gumu tam nedostanu, ale snad by se dal použítsilikon nebo podobná hmota, a brutální síla hydrauliky, třeba traktor, díky.    [Jiří Kupilík]   24.10.2020
Odpověď  jeste me napadlo pokusit se nejakym zpusobem utesnit ten ventil v pistu dostat do sedla ventilu epoxyd a nebo dirou po svicce tam vlozit pres ventil kousek gumy a pak prostor vyplnit hustou vazelinou a az potom pouzit hydrauliku treba klidne i mazacim lisem tlacit vazelinu    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.10.2020
Odpověď  Ohřávání jsem už taky zkoušel. Používal jsem propanový hořák na cca 300 stupňů a do pístu jsem ze zoufalství nalil vodu a nic , bojím se aby nepopraskal , píst je litinový a bušit do něho velkou silou se taky bojím, asi to chce opravdu jenom velkou trpělivost. Děkuji za jakoukoli radu.    [Jiří Kupilík]   23.10.2020
Odpověď  kdysi dávno jsem byl svědkem vyndavání pístů z podobně postiženého motoru nějakého válečného vozidla. Postavili a připevnili odstrojený motor na železné kozy, pod ním veliký plech s okraji a s okem na kterém několik hodin topili. Potom plech s ohněm vytáhli, písty zalili olejem a připraveným hasičákem CO2 s uříznutým kornoutem na hadici chladili. Dřevěným špalkem a kladivem postupně uvolnili všechny písty za současného pootáčení setrvačníkem přišroubovanou dlouhou pákou.
Bylo vidět, že to měli natrénované.    [Luboš]   23.10.2020
Odpověď  tak ted uz tomu rozumim ja mel za to ze netesnil ventil hydralickeho valce ktery jste pouzil k vytlaceni zaklad je pist uvolnit v kterem koliv smeru pokud neni opreny o hlavu tak zkusit tlakem ke hlave je mi jasne ze asi nechcete pist zlikvidovat zkusil bych tedy vyrobit trubku prumeru valce nasadit na spodek pistu a tlakem a poklepem ho utrhnout jakmile se pohne treba i o 1 mm tak je sance ocistit valec a zase povytahnot a opakovat postup    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2020
Odpověď  V čele pístu je přepouštěcí ventil a ten netěsní , už jsem to zkoušel jako první mpžnost, je to dvoutaktní motor US patent bez přepouštěcích kanálků. 1. doba , nasávání směsi přez zpětnou klapku pod karburátorem pod píst a stlačení a výbuch 2. doba expanze, píst jde dolů, až do úrovněvýfukových okénekplyn uniká do výfuku, píst dál pokračuje dolů a stlačená směs v klikové skříni profoukne přez zkětnou klapku (ventil) v čele pístu a vypláchne prostor nad pístem a zároveň naplní směsí. je to hodně zajímavé a zvláštní, ten karbec ani není karbec v obvyklém provedení, ale jenom těleso se zpětnou klapkou sání. kdy do hrany ventilového sedla je vyvrtaná dirka asi 1 mm a tou protéká benzín. Průtok benzínu se reguluje seřizovací jehlou , a velikost zdvihu klapky roztěžníkem....    [Jiří Kupilík]   22.10.2020
Odpověď  na vytvoreni potrebneho tlaku staci i jen naplnit olejem az po okraj a pak dovnitr zatahovat sroub kapalina je nestlacitelna a tak se tlak vytvori jiz po par zavitech    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2020
Odpověď  tak podle teto informace bych trochu zmnenil taktiku a to ze bych si udelal redukci do zavitu svicky tak abych mohl pripojit mazaci dekalamitku a pusobit na pist tlakem oleje z dekalamitky ta dokaze vivinout tlak kolem 100 atp olej bude lepsi ja vazelina    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2020
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Traktory, stabilní motory a ostatní země    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (14) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Výplet kol ČZ 175 Standard


 Dobrý den.Potřeboval bych poradit.Začal jsem renovovat ČZ 175 Standard r.v. 1938 (dle štítku,průměr bubnu 150) a nevím jak dlouhé špice použít.Hledal jsem snad všude,ale tenhle údaj jsem nenašel a nerad bych kupoval naslepo.
Předem děkuji za odpověď.    [Zdenda 175Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.07.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 15 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  dalsie foto    [chris7Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.10.2020
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Zarven mam dalsiu otazku ohladom plynovej rukovate... Totiz ja som zohnal motorku nakomplet rozobratu... Ako mam zlozit tu plynovu rokovat? je tam taky maly navarok a neviem ci mam tie riditka nejak roztiahnut alebo ten navarok odbrusit... Mam repliky... posielam aj fotky    [chris7Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.10.2020
Odpověď  Mik dakujem za dlzky dratov, teraz to koleso je perfektne    [chris7Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.10.2020
Odpověď  Ale ved tam nieje pruzina, tam su len tie zachytne pliesky    [chris7Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.10.2020
Odpověď  Kolegové,měl bych k vám prosbu a nechci kvůli tomu zakládat nové téma.Nemohl by jste mi někdo vyfotit pružinu,která vrací stojánek ?Mám tam jen záchytné plíšky.Díky    [Zdenda 175Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.10.2020
Odpověď  Katalog máte v poště.    [Mik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.09.2020
Odpověď  Ještě k tomu něco doplním.Jeden kolega mne upozornil na vyosenost náboje zadního kola,které má být ze strany rozety ( myslím že i s rozetou) 43 po ráfek a ze strany bubnu 38 mm po ráfek.Ale ještě to nemám ověřené,tak mne opravte,pokud to je jinak.
A mám prosbu pro Mika - neposlal by jste mi také ten katalog ?Děkuji    [Zdenda 175Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.09.2020
Odpověď  Kdysi jsem ji také renovoval a mám tu dokonce i vzorky z původních kol. Katalog máš v mailu.    [Mik]   27.09.2020
Odpověď  Super, dakujem za tie miery... a odkial ich mas? vies mi poslat mailom tie stranky?kyselica1978@gmail.com    [chris7Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.09.2020
Odpověď  Tak beru zpět. Míry, které jsem dole uvedl jsou na malé bubny. Pro velké jsou míry 201 a 212 pro přední kolo a 203 a 215 pro zadní kolo.
Ohledně katalogu, tak v roce 1938 proběhla úprava v podobě vložení 4 nových listů ke stávajícímu katalogu. Jen pro zajímavost délky drátů stejně neuvádí.
Ona matice je pod položkou 510107 právě v rámci těchto vložených listů.    [Mik]   27.09.2020
Zobrazeno 10 z celkem 15 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Předválečné motocykly ČZ    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (15) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Bizon SKORO jako z plakatu


 Bizon SKORO jjako z plakatu    [fari] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.10.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  ehm už to vidím, musel jsem si zvětšit nádrž tak na 500 litrů    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.10.2020
Odpověď  250 nebo 350    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.10.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Bizon    [fari] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.10.2020
  Motocykly Jawa 623, 633 (UŘ, Bizon)    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

Záhada v elektroinstalaci ZETORU 25A.


 Dobrý den všem traktoristům! Když mi před necelými dvěma lety odešla baterie, tak jsem si pořídil repasovanou. Už si ale nepamatuju, jakou má kapacitu. Je to něco mezi 100 a 120 Ah. Přes zimu jsem nejezdil a baterrii jsem měl doma v dílně. Jen jsem ji jednou za dva měsíce trochu dobíjel. Po zimě jsem při startech zpozoroval, že se zhoršilo startování. Většinou motor naskočil až na třetí, čtvrtý pokus a to vždy motor prohřívám horkou vodou. Před týdnem jsem ale už nenastartoval. Párkrát se motor překulil a nic. Při druhém pokusu o start jen cvakl startér a bylo ticho. Zhasla i kontrolka. A ani světla nesvítily. Byl jsem naštvanej na baterii, že mě bez rozloučení opustila. Na kontaktech baterie jsem naměřil obyčejným voltmetrem 12,9 V. Vyštrachal jsem testr na elektrolyt ve 4 článcích ukazoval 90% nabití a 2 články 75%. Tak jsem si myslel, že prostě baterie už nemá tak velkou kapacitu, jakou by měla mít. Odvezl jsem ji do firmy, kde jsem ji kupoval, aby ji otestovali. Připojili ji nějaký přístroj a kroutili hlavou, že prý je v pohodě. No a protože jsem nevěřící Tomáš, tak jsem zajel k tátovi na chalupu, kde jsme tu baterii dali jeho traktoru. Má taky Zetorka 25. Traktor naskočil razdva i na studenou vodu. Baterie s motorem vrtěla jako vítr. Takže jsem zajásal, že nemusím kupovat novou.
No, ale co teď? Je vadná spínací skříňka, startér nebo něco dalšího v traktoru?
Abych to shrnul. Zasunul jsem klíček, rozsvítila se kontrolka a žhavení taky fungovalo. Při startu se motor několikrát mírně převalil a konec. Zhasla i kontrolka dobíjení a ani světla nesvítily. Vytáhl jsem klíček. Po několika minutách jsem klíček opět zasunul do spínací skříňky a kontrolka se rozsvítila. Zapnul jsem světla, ale ani neblikly a i kontrolka dobíjení zhasla.
Čím bych měl začít? Děkuju předem za rady. Tom    [TH]   17.09.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 20 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Zdravím všechny traktoristy! Je to už pět let (sakra, nějak moc to letí), co jsem tu naposledy řešil záhadu v elektroinstalaci na mém Zetoru 25. Do letošního srpna traktor fungoval naprosto bez problémů. Když jsem chtěl po bramborách rozvláčet pérákem pole, tak mě v garáži čekal neveselý pohled. Traktor měl prázdné levé zadní kolo. Sice jsem musel občas všechna kola dofoukávat, ale tentokrát to sedělo druhý den po dofouknutí na ráfku. V lese jsem nebyl, jen jsem vozil v létě seno. Takže mi nebylo jasné, kde jsem kolo píchnul. Při pokusu o nafouknutí jsem slyšel zřetelné syčení. Došlo mi, že nastal čas na přezutí obou zadních kol na novější pláště, které jsem si kdysi koupil do zálohy. Nejdříve jsem nechal jen v servisu zout pláště, abych mohl obrousit a natřít disky zevnitř. Doma jsem zkusil nafouknout tu vadnou duši, která měla na sobě asi 12(!) záplat. Dvě záplaty byly úplně rozměklé, jako plastelína a přestaly těsnit. Koupil jsem novou duši a nechal nazout nové pláště. Jsou to sice rozměrově 12,4 - 24, ale po přeměření vím, že traktor sedí sotva jen o nějaké 3 cm níž. Je to zanedbatelné a pohledem bych to asi nepoznal. Po namontování kol jsem chtěl konečně vyrazit na pole. A ono nic. Žhavení nežhavilo. Napadlo mě, že asi bude chybka v té kontrolní spirále žhavení, když voltmetr na baterii ukazoval 12,5 V. Tak nevadí, řekl jsem si, zkusím nastartovat na horkou vodu bez žhavení. Ale taky nic. Ani ťuk. Že by baterie? Světla ale svítila, tlumená i dálková. Tak jsem zabrouzdal po internetu a taky zde na veteranforu, abych zjistil, jak vůbec začít hledat závadu. Zkontroloval jsem pojistky. Všechny OK. Pak jsem začal postupně od baterie. Pomocí startovacích kabelů jsem zkusil vyloučit nějaký studený spoj v kabeláži. Starter se ani nepohnul. Že by uhlíky? Ach jo. Tak jsem ho vymontoval. Rozdělám ho a vidím, že uhlíky jsou v pohodě, jako nové. Tak co dál? Proč ani spínací cívka nereaguje? Rozebrat celý startér? Asi ano. Mezi tím mě napadlo, že bych zatím mohl dát baterii na nabíječku, protože jsem ji určitě trochu potýral tím zkoušením pomocí startovacích kabelů. Připojím ji k nabíječce, zapnu do sítě a po několika sekundách se nabíječka odpojila. Jako, že je baterie úplně nabitá? Lekl jsem se, že jsem prohodil plus a mínus, ale ne. Divné. Změřím ji voltmetrem a vidím 12,5 V. Připojím kabely k traktoru, světla svítí, ale žhavení nežhaví a navíc jsem zaslechl, jak v baterce začalo při žhavení šumět. Nevím, jestli to je normální, tak jdu něco nastudovat na internet. Napadlo mě, že si od otce půjčím jeho lepší nabíječku se zabudovaným ampérmetrem a raději si rovnou půjčím i baterii z otcova traktoru. Moje tušení se potvrdilo. Otcova 80Ah baterka krásně roztočila startér. Po připojení mé baterie ke druhé nabíječce se ručička ampérmetru ani nehla. Takže už jsem měl jasno. Moje baterie mi po sedmi letech odešla. Byla repasovaná, takže asi už měla nárok. Ze všeho plyne ponaučení, abych příště na testování elekrické instalace v traktoru použil jinou baterii, než tu v traktoru. Tom.    [TH]   24.10.2020
Odpověď  Mě když totéž pětadváca udělá, jdu hned najisto. Vždy mám přechoďák u startéru na silovém kabelu. Traktor mi bohužel stojí venku, tak se to tam zaoxiduje a hotovo. Jednou se mi dokonce přetavilo očko. Tak to rozeberu, odrezím, podložky a matku dám nové, promáznu a dám zpět. Pak se nestačím divit, jak startér točí. Zkusil jsem dát i gumovou punčošku, ale prostě když se tam voda chce dostat, dostane se. Ňaposledy jsem použil mariňáckou vazelínu (vazelína určená k mazání lodních motorů), je odolná i slané vodě a už je dlouho klid.    [Zahajskej]   29.09.2015
Odpověď  No, pokud by se potíže se startováním zase někdy vyskytly, tak už budu chytřejší a začnu pátrat od spínací skříňky. Je možné, že tam byl opravdu nějaký přechodový odpor mezi plíšky a nýtky. Možná vznikl oxidací nebo tou připečenou vazelínou.    [TH]   21.09.2015
Odpověď  No vazelína nic zkratovat nemůže, je nevodivá. Já bych to viděl na přechoďák ve spínací skříňce, venkovní kontakty jsou s vnitřními spojené nýtováním a tam bývá "neviditelný" problém. Jak jsi se skříňkou manipuloval tak se spoj mohl zlepšit ale porucha by se mohla opakovat. Ale třeba už to bude dobrý.
Jinak co se týká ukostření tak speciálně u Z 25 bývá problém že akumulátor je ukostřený na kastlík. Hodně lidí si myslí že když očistí spoj na kastlík tak je všechno v pořádku. Hlavní problém ale bývá to že kastlík je na dně tak shnilý že ani přes čtyři upevňovací šrouby není dotyk na převodovku dokonalý. Kastlík se musí sundat a obrousit prolisy kterými sedí na převodovce, pak bývá po potížích. Podobně to bývá u majorů, kde byla baterka ukostřená na kabinu a kabina teprve na blok, to taky dokázalo pěkně potrápit...    [Širda]   21.09.2015
Odpověď  tak to je dobře me když se tohle stane tak zkusim nakrátko propojit kontakty na civce starteru a hned vim jesli hledat zavadu v silovem vedeni nebo v ovladaccim ale ani me neapadlo ti to poradit nejak jsem predpokladal ze jsi to udelal protože pro me je to samozrejmnost nastartovat nakrátko když se to poroucha nekde mimo dům    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.09.2015
Odpověď  Huráááá!!! Huráááá!!! Huráááá!!! Už jezdím! Včera ráno jsem přišel do garáže a přemýšlel jsem, odkud žačít. Vzal jsem startovací kabel a propojil jsem paralelně barerii se startérem. A nic. Stále stejný průběh: Kontrolka dobíjení svítí, žhavení žhaví a když se otočí páčkou startéru tak to v traktoru jen cvakne a všechno zhasne. Po pár minutách už zase při zasunutí klíčku kontrolka svítí. Vzal jsem voltmetr a měřil jsem na svorkách starteru napětí. Bez zasunutého klíčku 12,7 V a po zasunutí klíčku a pokusu o start žádné napětí. A několikrát dokola. Odpojil jsem baterii a vymontoval spínací skříňku. Provizorně jsem pospojoval kabely, jakoby byl zasunutý klíček. Připojil jsem baterii. Zkusil jsem otočit páčkou startéru a uslyšel jsem ten nejkrásnější zvuk za posledních několik dnů! Startér okamžitě točil motorem. Několikrát jsem to zopakoval, abych měl jistotu a startér vždy poslušně vrtěl. Bylo to jasný. Problém někde ve spínací skříňce. Tak jsem si řekl, že po neděli koupím novou a zatím kabely pořádně pospojuju, abych mohl vyjet pérákem srovnat pole po bramborách. Než jsem to ale udělal, napadlo mě, že se podívám, jak to vypadá v té spínací skříňce. Překvapilo mě, že uvnitř je tak jednoduchý mechanizmus. Navíc jsem čekal, že bude něco opálené nebo ulomené. Nic takového. Jen pod přepínacím trojúhelníkovým segmentem v jednom místě nahromaděná červeno černá vazelína. Očistil jsem pořádně všechny plíšky a kontakty a spínací skříňku jsem dal dohromady. Vrtalo mi hlavou, že by ty všechny trable způsobila trocha té vazelíny? Tak jsem skříňku zase připojil ke kabelům a zamontoval do traktoru. A funguje! Neuvěřitelné! Zřejmě ten zanešený a zaolejovaný startér způsobil, že se ve spínací skríňce třeba natolik zvýšila teplota, že se ta vazelína příliš zahřála a stekla k té jedné straně, kde se nahromadila a zkratovala kontakty. Ať je to, jak je to, hlavně, že to funguje! Děkuju vám všem za rady. A ať vám traktory šlapou jak hodinky! Tom    [TH]   20.09.2015
Odpověď  Startovací kabely mám. To je dobrý nápad.    [TH]   19.09.2015
Odpověď  nejsnáz to najdeš startovacíma kabelama. jeden vezmeš a budeš ho dávat paralelně k vedení traktoru až zjistíš, které místo je nevodivé    [asdfgh]   18.09.2015
Odpověď  OK, Slávo, zítra zkusím kledat tu špatnou kostru, nebo studený spoj.    [TH]   18.09.2015
Odpověď  zetor 25 ma tak jednoduchou elektriku ze najit tuto zavadu je otázka na par minut to ze není zavada ve starteru jsem ti řekl hned tipuju to na spatnou kostru    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.09.2015
Zobrazeno 10 z celkem 20 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Traktory Zetor    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (20) 
Zodpovězené téma  

Kdo dela dobry vyfuky?


 Zdravim,
Kdo ma ted na trhu dobry vyfuky? Jde me o zpracovani,chrom apod.diky.    [Rizeksbramborem]   14.10.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  buyak asi top pak hadravek a taky tady delaji kvalitni dily http://www.motovyfuky.unas.cz/    [free]   24.10.2020
Odpověď  Kdo má, nebo dělá? Buyak, Hadrávek?    [kadel]   14.10.2020
  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

TRAKTOR ŠKODA 30


 SCHÁNIM NÁHRADNÍ DÍLY DO ŠKODY 30 NEJLÉPE CELY MOTOR TAK DO 10000 KČ DYŠTAK    [PAVEL]   28.11.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ahoj
Kolik kw má traktor škoda 30 .    [pavel]   24.10.2020
Odpověď  neschanej jakykoliv a kup si stitek novy    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.08.2017
Odpověď  Zdravim. Neměl by ste na prodej jakykoliv výrobní štítek na traktor škoda 30??    [Jindřich Žák]   31.07.2017
Odpověď  Prodám mnoho dílů,hlavy,klika, čerpadla,.........převodovka,spojka,bubny.dost věcí nových    [JKNyvltoviRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.09.2009
Odpověď  Jaka je cena motoru?    [Pavel Vanecek]   10.09.2009
Odpověď  Mám na prodej celý kompletní traktor Škoda 30-vel.jirik@centrum.cz    [jirik]   23.07.2009
  Traktory, stabilní motory a ostatní země    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Pneu na kolo


 Zdravím, sháním pneumatiky 28x1,75 (47/622), nejlépe s dobovým vzorkem a bílými boky, ale nemusí být. Na netu nemůžu nic najít. Díky z tipy, nebo jestli někomu doma neleží.    [tomecek123] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.10.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  https://www.retrocyklo.cz/-plaste-28-622-mm/2001-plast-28-47-622-deli-tire-bily-bok-807040.html    [czlacoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.10.2020
Odpověď  Tady: https://www.retrocyklo.cz/15--plaste-28-622-mm?p=2 - je celý černý za 279, ten vzorek není úplně retro, ale šel by. Tady s bílými boky ten vzorek by taky možná šel.    [czlacoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.10.2020
Odpověď  https://www.bike-eshop.cz/plaste-silnicni-a-krosove/plast-rubena-flash-622-47-28-x-1-75-v66-cerny    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.10.2020
  Bicykly a jiné bezmotorové stroje    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

prosím o identifikaci disku


 Neví někdo z čeho jsou tyto disky?    [radek.bolomRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Děkuji moc    [radek.bolom] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.10.2020
Odpověď  Emw 340    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2020
  Automobily od roku 1945    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

ČZ 150c - taková malá skládanka


 Dobrý večer všem. Potom, co jsem dodělal mou ČZ 125t v původním stavu a získal zelenou značku, tak mi zbyla hromada věcí a kus ČZ 150c. Všechny věci z modelu t jsem vyměnil za součástky z modelu c a dnes mi chybí v podstatě jen zadní blatník. Motocykl bude opět "v původním stavu". Záměrně dávám do uvozovek, protože zatímco t bylo téměř kompletní, tak tohle c bude regulérní skládanka. Nyní kompletuji přední kolo a chybí mi rozpěrka mezi ložisky. Jako naschvál nemám žádnou navíc. Proto se obracím s prosbou na místní odborníky, jestli jí náhodou nemá někdo venku, že by mi jí oměřil. Když budu mít hotové kolo, tak už to budu moct hodit na kola a běhat s tím alespoň po dvoře, jako s odrážedlem. Díky za odpověď 👍    [st11] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.09.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem se taky trochu pohnul....v krabičce k motorce byly i komplet původní šroubky.
Takže mi chybí už jen zadní kolo s osou,přední kolo s osou a štítem,kolena výfuků a trny stupaček.    [m.kody] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2020
Odpověď  Martine díky, to černění mi přišlo jako nejpravděpodobnější 👍 Ono z té stupačky sice potom moc vidět není, ale když už se člověk snaží o co nejpůvodnější stav (v rámci možností), tak ať to trochu vypadá...    [st11]   19.10.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vývozky mají ale ramínka zpravidla v červeném laku.    [Martin Štindl]   18.10.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Povrchovka ramínek stupačky(u základní a lidové) vypadá na černění stejně jako u čepů, i když i lakování bych nevyloučil.
Dále už jedna zde uvedená dobová fotografie naznačuje že se jednalo o černění(vizuálně porovnat odlesk lakovaných částí motocyklu s odstínem ramínek)
https://www.veteranforum.cz/document.php?document=documents/2013/0656870001415824401.jpg    [Martin Štindl]   18.10.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak, mám tady čtyři stupačky, tři z nich jsou opravované, vařené. Jaká je vlastně povrchová úprava stupaček? Přijde mi, že jednu mám černěnou, jedna je celkem orezlá, třetí mám lakovanou stříbrně a jedna je po vaření očištěná na čistý kov. Nikde to z fotek není pořádně poznat, většinou to lidi při renovaci lakují černou, ale podle mě by to mělo být asi černěné. Nebo ne?    [st11] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.10.2020
Odpověď  m.kody 👍 Ale už ti toho moc nechybí. Já sháním ještě pěkný zadní blatník, černý rámeček světlometu a nemám úplně pěkná řidítka. Mám pocit, že během posledních dvou let zmizely z inzerátů všechny díly na céčko. Když jsem kompletoval téčko a něco jsem sháněl, tak byly všude mraky věcí na c a teď nic... Jinak teď dávám dohromady rozetu, musím navařit nové ozubení a zkompletoval jsem přední kolo a vztekám se teď u centrování.    [st11]   07.10.2020
Odpověď  Martine, vzhledem k tomu, že tahle zetka opravdu nebude originální původní stav, tak tady, jak byl rám v přední části orezlý, místy s hloubkou korozí, jsem ho ošetřil a stříknul černou barvou. Podařilo se mi to skoro srovnat se zadní částí, kterou jsem normálně rozleštil. Ono to moc vidět nebude, je to v podstatě pod nádrží, na krku a spodní rámové trubce, takže to bude celkem schované za kabeláží, krytem náhonu tachometru a tak. Jinak tady na fóru najdeš mou ČZ 125 t, v původním stavu a tam jsem rám černil taninem a přepaloval zaponovým lakem, tak jak by se to mělo dělat.    [st11]   07.10.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nejspíše se budeme často prát o díly,protože já mám to samé asi i v obdobném stavu.:-)    [m.kody] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.10.2020
Odpověď  Můžu se zeptat čím ošetřuješ díly?
Na první fotce samotných dílů máš na přední části rámu mezi nádrží a motorem orezly kus a na další fotce už je to krásně černé.
Je to odrezovač s taninem?
Díky    [Martin]   06.10.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pomalu to začíná získávat tvar.    [st11] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.10.2020
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Motocykly ČZ 125/150    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (12) 
Zodpovězené téma  

Nekdo kdo me poradi se zpetnym slozenim oilmastru?


 Tebuh vsem....rozebral jsem oilmaster bo me sel zkaleny olej ven a ted mam problem ho slozit zpet...je tu nekdo kdo s tim ma zkusenost a poradil by me?    [Fanda]   16.10.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tohleto...ani kam s tim    [Fanda]   22.10.2020
Odpověď  to je položka 9 a 10 z nákresu čerpadla. Ta mě jednou upadla na zem a je fakt těžký takovou drobotinu najít :-) vliv jedné podložky se bude lišit podle natočení ovládací kladky - píst čerpadla má v základní poloze nějaký zdvih, ale při plném otevření se ten zdvih změní (to reguluje dávkování množství oleje). Ale teoreticky poměr mezi zdvihem pístu čerpadla a tloušťkou té podložky by mohl určit změnu dávkování, ale je to jenom moje teorie :-)    [meela]   22.10.2020
Odpověď  Diky z odkaz...neco podobneho jsem hledal...nicmene pokud mas 3 za sebou,tak me jiste poradis....kdyz jsem rozebral tu tycku s ozubenym kolem a tou miskou,tak me odnekud vypadla jakasi malinka pruzinka s malinkatym cepem...nevim jestli to je origo nebo odkud to presne je...vecer zajedu do garaze,tak poridim foto...jinak...dokazes me spocitat. a kolik by me to melo mazat pokud jsem mel nad kladkou 2 podlozky a pod ni 3? Diky moc...    [Fanda]   21.10.2020
Odpověď  Já jsem asi tři rozebíral a není v tom žádná věda, hlavně nic neztratit a řídit se řezem v příručce

http://jawarmaniak.wz.cz/ke_stazeni/navody/prislusenstvi/navod_oilmaster.html

http://jawarmaniak.wz.cz/technika/posilube.html    [meela]   20.10.2020
Odpověď  Nikdo nevi?    [Fanda]   20.10.2020
  Exportní typy československých motocyků    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
 Strana 1/2145 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 25.9.2020)
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Jak zapojit relé Scintilla


 Jak zapojit relé Scintilla ?
17 + 18 je k dynamu ... 3+4 jpřívod proudu od baterie, ale na co jsou ty další ?
Díky za radu.
JM    [Jan UraRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.10.2020
  Technika, renovace a údržba historických    Přidat odpověď 
Zobrazit dokumentZobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Zdravím všechny,dokázal by někdo identifikovat toto světlo?


 Světlo je na velmi vysoké úrovni zpracování,materiál pouze hliník,průměr 162mm, zrcadlo je skleněné-pravé zrcadlo,obroučka i vnitřní držák čočky drží na bajonet, dá se tedy rychle rozebrat bez nářadí, žárovka 24V 100W, na držáku vyraženo 78 stupňů a nějaké delší číslo,typuju z letadla? Díky za případné rady, Márty    [Mr.Garrison] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.10.2020
  Vojenská historická technika a zbraně    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 125t Kola


 Dobrý večer, skládám kola a potřeboval bych poradit jak mají být vyosené kola přední i zadní. Předem děkuji za odpověď. Libor    [RUSTYRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2020
  Motocykly ČZ 125/150    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

zetor4011 s velkou kabinou


 prosím o informace jak předelat řazení klasické na řazení podobné řazení u kristalu takže na pravém boku diky    [Lukáš]   21.10.2020
  Traktory Zetor    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 175 speciál


 Dobrý den,
rád bych touto cestou požádal o informace k motocyklu Jawa 172 speciál
Číslo rámu 5916
Převodovka 39930
Motor asi měněn: 45203
Na předním blatníku měděný štítek prodejce Jan Hansvencl, Bystřice nad Pernštejnem.
Lze zjistit rok výroby (asi 1936) eventuelně nějaké další informace?
Moc děkuji za cokoliv.    [Jiří62Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.10.2020
  Předválečné motocykly Jawa    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Spojkový koš + zásuvka PAV


 Pěkný den,
měl bych jeden dotaz a jednu prosbu. Jakou dáváte axiální a radiální vůli mezi spojkovým košem a středovým válečkem? Jedná se motor 350-18. Byl by zde nějaký šťastný majitel originální zásuvky na PAVa ochoten mně ji oměřit a nafotit?    [ma.reznicekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.10.2020
  Motocykly Jawa 10 - 11, 12 - 18 (Pérák)    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Zásuvka PAV


 Ahoj ve spolek,
našla by se tu nějaká hodná osůbka, která vlastní originální zásuvku na PAVa a byla ochotna mně ji oměřit a nafotit?

Předem děkuji za pomoc.    [ma.reznicekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.10.2020
  Motocykly Jawa 500 OHC    Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Tachometr a kolo


 Zdravím, nevíte náhodou někdo z čeho by mohl být tento tachometr? Diky    [Oliver23] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.10.2020
  Motocykly do roku 1945    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Vareni hliniku


 Cau,
Nekde okolo Prahy kde se da nechat privarit nova oka na uchyceni k motoru do ramu?    [Petr]   15.10.2020
  Malé motocykly Jawa 50 a ostatní padesát    Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Náhon tachometru určení na jakou motorku je.


 Zdravím, chtěl bych požádat o pomoc určit na jakou motorku je tento náhon tachometru.    [Sak] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.10.2020
  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Hodiny do aero 500


 Dobrý den ráda bych se optala , jestli někdo nevite jaké hodiny patri do aero500 výrobce atd nejlépe originál. A pokud někdo prodava budu vděčná za nabídku dekuji    [Pavla Boubalová]   15.10.2020
  Automobily do roku 1945    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

JAWETTA sport nejde do otáček


 Zdravím, mám Jawettu sport, v motoru nová ložiska, gufera, pístní kroužky a o-kroužky. Když přidám i na volnoběh tak nejde do otáček. Vždycky to nějakou chvíli trvá než se to pořádně vytočí. Při jízdě pak nemá výkon. Karbec čištěnej tak na 10krát, z nádrže benzín taky jde, předstih jsem už zkoušel měnit, svíčku jsem měnil taky.Tryska 71. Jediný co trochu pomohlo tak odělat vzduchovej filtr, ale to mi nepříde jako dobrý řešení. Nevíte někdo co s tím? Díky.    [DankLoverRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.10.2020
  Mopedy Jawetta, Stadion, Babetta a ostat    Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Svecia 500 ccm


 Zdravím přátelé, mám doma ve sbírce motorku SVECIA 500, která je vlastně vyráběna v licenci NSU ve Švédsku. Je to " kopie " NSU Konsul 501. Nemáte někdo jakékoliv informace k této motorce?
Díky moc    [kovisRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.10.2020
  Motocykly od roku 1945    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Plynove lanko čz 175


 Mame čz 175 477 posilube a lanko plynu nsm vydrži cca 1500 km mate někdo zdroj na lanka, jde malinko tiž,ale neni to zase takova tragedie diky za radu    [josef pacal]   03.10.2020
  Motocykly Jawa 634, Jawa 90, ČZ 476/477     Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Stadion S22 cuká


 Zdar,
mám Stadiona S22, motor je cca 150 -200 kilometru po repase, výbrus, svíčka, ... když jedu pomalu do kopce (nízké otáčky), obzvlášť na jedničku tak motor vynechává a cuká. Predpokladam ze je to bohatosti smesi, ale nevim jestli je tam moc paliva nebo naopak bych mel posunout jehlu ješte niz.
Dik za rady    [Franta]   02.10.2020
  Mopedy Jawetta, Stadion, Babetta a ostat    Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Gola sada


 Zdravím, neviete niekto z akého auta je táto Gola sada?    [matoooooo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.10.2020
  Automobily od roku 1945    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Stadion S22 boční kryty pod nádrž a kryt řetězu - repliky


 Dobrý den , nabízí někdo repliky bočních krytů a řetězového krytu?
Originály nevidím vůbec.    [MartyC]   30.09.2020
  Mopedy Jawetta, Stadion, Babetta a ostat    Přidat odpověď 

 Strana 1/2145 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006