MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 303008 příspěvků |7347 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 118 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexVýpis všech témat a příspěvků 7.12.2019 07:43  
Nové fotografie    
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    STADIONY S 23   13.12.2008 / 1154
    Zdravím všechny příznivce starých kombajnů claas.Vlastním kombajn claa....   06.01.2008 / 931
    JAWA 250 PÉRÁK FJ 1946   16.10.2009 / 873
    Tipy z inzerce   14.02.2013 / 801
    Sraz Péráků   13.07.2011 / 770
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 31779      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 14 / 4722      Příspěvků Příspěvků: 303008
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/2119 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zodpovězené téma  

Špatní renovátoři a špatné repliky


 Zdravím Vás všechny tady a založil jsem téma pro všechny podvedené dobrotince,kteří si nechali renovovat motorku nebo si koupili nějaký díl,nechali si něco udělat,např. nachromovat a byli podvedeni a nejhorší věc,že Vám bylo něco zaměněno.Bude dobře,když budeme mít informace o těch nepoctivých.    [Zeus]   25.12.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 398 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Pane Štindl,
víte,kde je problém,že je úplně jedno,jestli Zeus nebo Cesar,možná Babiš,to je jedno,ale kdo z Vás,kdo dělá tyto věci,informuje zakaznika???Odpovězte....,myslim předem a kolik to bude stát?
Si udělejte ceník
0,05mm cena
až do 0,000 mm cena a je to...,takže se snažte,aby jste říkali cenu dopředu a pokud je někdo odborník,tak to stanoví předem...a ne až po představení se smutným koncem...a pokud se bráníte,že to nejde a min. uděláte kliku do 0,03 mm,tak se pak můče každý rozhodnout,jestli chce vibrátor motorku nebo sežene někoho,kdo to udělá lépe asi i dráž,ale bude mu to dělat radost.
Takže pokud se zdražuje,tak by ta kvalita měla být odpovídající s dostatečnýma informacema...děkuji za pochopení    [FJ]   07.12.2019
Odpověď  Pro FJ(podle slovní formulace příspěvků původně Zeus): nevím jestli takové vyjadřování na tomto fóru je jen vybíjení osobní frustrace z toho že zakázka repasování klikovky neproběhlo podle představ anebo zarytá umíněnost za každou cenu vnutit všem svůj vlastní názor ale už to zavání naprostou TRAPNOSTÍ.
Zeus totiž v jednom starším příspěvku(z 20.08.2017) napsal frázi(a to opakovaně!) že: "pokud neni klikovka do 0,010 mm,vubec nema cenu ten motor delat"
Po jisté odmlce už ale jako FJ(30.11.2019) píše :"Pratele,klika by mela byt vycentrovana do 0,005 mm a to prezentoval Motokov"
To má být ale co? Z původně prosazovaných "do 0,01mm" se najednou požadovaná tolerance sníží až o polovinu na pět tisícin???
A nakonec - uvedl do této chvíle zde v diskusi někdo firmu nebo zručného člověka kteří by byli schopni při repasu dosáhnout třeba těch 0,01mm? Snad že by toho byl někdo schopen ale jde o to jestli by byl také ochoten se do toho pustit když z vlastních zkušeností nemá jistotu že této házivosti na konkrétní klikovce dosáhne! Pokud se mu to i přes zdlouhavé úsilí nepovede, bude zadavateli účtovat jakou částku? Takovou jako při běžném repasu(okolo 0,03) ale i přes fakt že na tom strávil třeba dvakrát více času?    [Martin Štindl]   07.12.2019
Odpověď  a to kdyz to opravila,tak to bylo spatne...,mluvis asi z vlastni zkusenosti,me to tak pripada...,nez se snazit neco udelat poradne,tak radeji podporovat propagandu fuserstvi...,tebe by mely zamestnat do fabriky na letecke motory,ale to uz bychom nelitali...    [FJ]   06.12.2019
Odpověď  Ty jsi asi hodne mlady teoretik. Kliky opravovala tehdejsi mototechna. A ver, ze se stim nekteri opravdu nemazali. A ve fabrikach se fuskou delaly mnohem slozitejsi veci nez nejake cepy a oka pro ojnice.    [K.]   06.12.2019
Odpověď  kdyz se tu tak prezentujete,s tema povolenyma tolerancema 0,05 mm,tak jsem ani od nikoho z Vas,kdo to hati a porad dokola,mluvi,ze je to nesmysl,a preklepy atd...,tak co tak pouzit loziska C4 misto C3,to vas nenapadne,kdyz to neumite udelat presneji,to vas nenapadne...,delate to na masinach,ktere jsou starsi nez vy,kolikrat a pouzivate akorat lexikon vymluv,jinak k tem nekolikrat rozlisovanym klikam,co na to rict???Kolik lidi delalo kliky na Jawy a Cz do roku 1990 nebo posunme to 1995,kde se daly sehnat cepy na kliku,hmmm,az pak jste to zacali delat a lisovat a ucit se,takze vetsina prelisovanych klik je z te doby,kdyz nebyly cepy,tak se to ani nedelalo...takze se na ty vyrazy,ze kliky jsou dodrbane divejme strizlive,vetsina je nekolikrat lisovana,protoze se na tom vetsina ucila,takze to tak je,a pisi to proto,aby nekdo,kdo ma kliku jeste org.,aby si dal sakra pozor,aby opet nejaky vychytralek,co jen keca a skutek utek,mu ji z nejakeho neznameho duvodu,nevymenil nebo nezkazil,coz je dnes a denne na dennim poradku...takze znacit a nenechat se odrbat a chtit to,co nejpresneji a kdyz si nechate delat vybrus,tak si znacit,ktery,to take pratele od fochu radi brousi,podle pistu,co maji na sklade a pak se vymlouvaji,ze museli,valec byl moc vybehany...,Toto je zaklad pro Vas motor,takze pokud nekdo rozdela motor org. z fabriky nerozdelavany,dejte si pozor,pak je uz pozde...    [FJ]   06.12.2019
Odpověď  tolerance radiální vůle u ložiska C3 pro panelku je opravdu někde mezi 15 -30 tisícinami, ale to platí pro klidový stav ložiska, bez montáže a zatížení. Tedy pro ložisko na pultě prodejny. Vlivem montážních přesahů, deformacemi při provozu a zde hlavně tepelným vlivem se radiální vůle zmenšuje, vyjímečně až do stavu předpětí.
Co mi za léta prošlo rukama motorek, tak vyjma dvouložiskových panelek byl problém s defektem nejčastěji na válci a pístu, poté na vidličkách v převodovce. Defekt samotných ložisek se řešil většinou z důvodů několikéré výměny válce bez půlení a výměny ložisek. Pokud se používají kvalitní ložiska (dnes velký pozor na padělky), tak s ložisky problém nebýval ani při ne příliš pečlivé montáži.

Ona montáž kliky do bloků a jejich sevření přinese určité její deformace a následné provozní zatížení rovněž. Nulová házivost (na tisíciny) podle mne nejde u kliky v jawě nijak dodržet.    [Luboš]   06.12.2019
Odpověď  tak to je mazec,aby klika byla v toleranci 0,05 mm,logicky,kdyz maji loziska 6305 C3 vuli 0,03 mm,to je pak pri vasi toleranci 0,05 mm u Jawy 250 predepsan dlouha zivotnost lozisek a od toho se odviji dalsi veci,klikova hridel je zaklad,kazdeho motoru...    [FJ]   05.12.2019
Odpověď  tomas s mas jeste obrazek k 250ce? diky
veril bych i tomu ze to udelaly naschval aby si to lidi na zapade koupily taky je moznzny ze motorkana zapad byla venovana vetsi pece precijen kdyz rozeberu motor z sveda tak oproti panelce je videt ze se resily i detaily jako prechody u kanalu a podobne ale spis to bude reklamni tah    [free]   05.12.2019
Odpověď  Nebo se třeba jenom chlubili něčím co není pravda :-) jako výkon 28 koní u kalifa, maximálka 89mph u supersportu... teoreticky to může být pravda ale v praxi je to horší :-)    [meela]   05.12.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě ty svoje vergle nevyhazujte, fakt to vypadá na překlep. Tři stovky pro dvouválec, pět stovek pro jednovál.    [Tomáš S.]   04.12.2019
Zobrazeno 10 z celkem 398 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Motocykly Jawa 10 - 11, 12 - 18 (Pérák)    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (398) 
Zodpovězené téma  

Vyrovnání důlku na nádrži


 Ahoj sehnal jsem nádrž v originál stavu na jedné straně jsou na boku 2 důlky.Není tam žádná ostrá hrana a ani to není moc do hloubky.Umí to někdo vatáhnout a nebo jde to vůbec, aby se neodloupl chrom?Jeden klučina mi říkal, že to kdysi zkoušeli.Jeden důlek se povedl a a na další nádrži se už chrom odloupl.Máte někdo zkušenost, nebo nevíte o někom?    [jarek]   04.12.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  https://www.ebay.com/itm/Suction-Cup-Single-Head-Dent-Puller-PDR-Tools-Paintless-Hail-Repair-Kit-Useful/293098042691?hash=item443e013543:g:lG4AAOSw9V9b5O1c    [janko]   06.12.2019
Odpověď  Technologie PDR (Paintless Dent Repair)    [A. Černý]   06.12.2019
Odpověď  Tak asi záleží čemu říkáš důlek, ale obecně vyrovnávání povrchu nádrže znamená nové chromování.    [xhamsterr]   05.12.2019
  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Zdarec chlapi.Na krytu řetězu mi chybí ten vnitřní plech a potřeboval bych ten zozměr(viz foto).Můžete to někdo změřit? Díky Marek.    [MAREK]   16.08.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím.Je už to hodně stará věc,ale je to jediné,co jsem našel.Potřeboval bych fotku celého mopeda v téhle původní,tmavomodré barvě s širokým krkem.Pokud někdo máte tento stroj v původním stavu,prosím ,dejte sem foto.Dostalo se mi do rukou torzo a chtěl bych se pokusit ho zkompletovat.Děkuji    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.12.2019
Odpověď  Díííky moc mě to pomohlo.    [MAREK]   19.08.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  ještě pohled odspodu jestli ti to pomuže    [Mica]   19.08.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  tady mira je opravdu 2.3cm ale plech neni jenom ten vingl ale je v místě spoje je taky vingl    [mica]   19.08.2008
Odpověď  vecer ti dam foto s mirou a foto zevnitř aby jsi videl ten plech celej    [Mica]   19.08.2008
Odpověď  Koukam co je odpovedi :-). Ja to mam 23mm.    [VencaK]   17.08.2008
Odpověď  Já ho tam měl,jsou tam díry po bodových svárech. Ten ktyt je poslední věc co potřebuju nachystat na lakování,dost to chvátá.    [MAREK]   16.08.2008
Odpověď  Ahoj Marku, na některých krytech vnitřní plech nebyl.    [Jiříček]   16.08.2008
  Mopedy Jawetta, Stadion, Babetta a ostat    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Nápisy Octavia


 Ahoj měl bych dotaz jestli někdo dělá v replice nápisy Octavia s lištou děkuji    [Milan]   06.12.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Tak si udělám výlet na burzu dík za odpověď    [Milan]   06.12.2019
Odpověď  Těch nápisů je na každý burze mraky. Není to nedostatkové zboží. A lišty se dají také sehnat. Jako replika se to určitě nedělá. Ota    [Ota]   06.12.2019
  Automobily od roku 1945    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

Jawa 550 s Roku 1955


 Dobrý den mám jawu 550 s roku 55 jaké je nejmenší výrobní číslo kdo máte? děkuji všem Jirka    [Jirka]   08.05.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 196 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Ahoj kluci , ja mám takový náhon tachometru . Ale tachometr mám od firmy VDO ,ale jen přichycen na řidítka objímkou.    [Jiricek1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.12.2019
Odpověď  Foto celého by nebylo?    [Goro]   03.12.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj, email pošlu.. ta historika nejspíš má nějaký skutečný základ, ale paní si to po těch letech nemusela dobře pamatovat a je možný že motorka byla jen vystavená někde ve výloze (kupoval jsem jí kousek od Prahy) a její muž to pak koupil nějak se slevou, už to taky v tý době zřejmě nebyl poslední model protože ty plechy a nosič jsou evidentně později namontované z 555 a proto mu to rádi prodali za dobrou cenu.. posílám ještě fotku značky a zadní lampičky, ale ta už asi taky není původní, nemá hladký sklo.. odrazka je bohužel už taky trochu uštíplá.    [Leo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.12.2019
Odpověď  Leo: Nemohl bys mě prosím kontaktovat přes mail?

Tu historku není lehké ani potvrdit, ani vyvrátit...
Pokud byl ten doktor ze Slovenska z okolí Považských strojáren, tak by to možné bylo, nejspíš tomu ale bylo trochu jinak.

Historce nahrává to, že má motor poměrně precizně vyleštěné středy vík (na běžných kusech bývají přeleštěné jen mírně). Na druhou stranu bych u předváděcího kusu očekával chromované ráfky.

K té "nadstandardní" výbavě v podobě tachometru, nosiče a revmaplechů bych hledal vysvětlení společně s původem stroje. Dle mě tento pařez skutečně mohl fungovat jako reprezentační kus, ale spíš nějaké lokální prodejny (Mototechny), než výrobního podniku. Tam možná ve výloze skutečně nějaký ten pátek stál.

Je známo, že první série pařezů byly značně poruchové a výrobní podnik závady operativně na své náklady skrze Mototechny řešil. Konkrétně tato prodejna ale tuto příležitost zprostředkovaných oprav možná propásla a dodatečný prodej zákazníkovi by pro ni znamenal riziko reklamací, se kterými by se museli sami poprat. Pionýra tedy dost možná se slevou odkoupil přímo zaměstnanec prodejny, který měl nadále přístup (i k podpultovým) součástkám a ten ho nadále upravoval.

Ten tachometr skutečně originální není, autor úpravy si ale na její realizaci dal velmi záležet. K bicyklovému tachometru zhotovil precizní vyrovnávací převod. Když se ale podíváš na šroubky - jsou jiné, bez pochyb tato úprava proběhla někdy později. Stejně tak nosič na nádrž se vyráběl až později a byl podpultovkou, ke které mohl mít zaměstnanec snadnější přístup. Revmaplechy jsou vyrobené po roce 1962 a daly se rovněž (s obtížemi) koupit v Mototechně pro dodatečnou montáž.

To je tedy můj názor. Doktor to jistě neupravoval, dost možná to ale koupil od člověka, který to odkoupil coby vysloužilý výstavní kus. Předváděcí kus z toho udělal ale až sám tím, jak to nazdobil...

Mimo jiné je zajímavá i ta kontaktnice baterií, o vzniku této varianty mám určitou teorii a tohle je druhý kus, který jsem viděl (a do jisté míry mi domněnku potvrzuje).    [Pajka] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.12.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Takhle to vypadá pod sedlem, k motorce je i plexistit, ale ten vypada ze uz si ho nekdo vyrabel doma.    [Leo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.12.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Takhle to vypadá pod sedlem, k motorce je i plexistit, ale ten vypada ze uz si ho nekdo vyrabel doma.    [Leo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.12.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj, se určitě dohodneme, jsem taky rád když se věci neprzněj a nechaj v původním stavu..k tomuhle se navíc váže zajímavá historka - je z pozůstalosti po jednom doktorovi, jeho manželka říkala že ten pařez byl 'předváděcí', fabrika ho na začátku výroby vozila prý po výstavách a veletrzích a ukazovala pracujícímu lidu, doktor se znal s někým z fabriky a prý ho pak se slevou koupil.. proto mi vrtá hlavou ten tachometr, je to tak precizně udělaný že bych věřil že je to origo.. udělal jsem zatím jen pár fotek narychlo, časem to pořádně nafotím.    [Leo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.12.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Krásný pařez, zajímaly by mě detailní fotky některých částí (upřesnil bych). V případě tvého zájmu bych ho rád prezentoval na svém webu v Monografii...

Já jsem se vloni taky musel plácnout přes kapsu a pařízka zachránit. Prvního zájemce jsem sice nepřeplatil, ale trval jsem na tom, že neproběhne žádná renovace a na to prodejce nakonec dal.

Ten druhý prý chtěl slevu, protože řídítka by se musela koupit nová, plechy vyklepat, ráfky by se prý musely koupit chromované nové, kvalitní autolak stojí dardu, atp...

No nebyla by ho škoda?    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.12.2019
Odpověď  Výborně. Tak to má být.Nechat, tak jak je. Takových motorek už bylo nenávratně poškozeno zbytečnými renovacemi.    [Past]   02.12.2019
Odpověď  O těch tachometrech více na Pajkovych stránkách..    [Goro]   01.12.2019
Zobrazeno 10 z celkem 196 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Malé motocykly Jawa 50 a ostatní padesát    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (196) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  Nazdááárr,prosím nemáte někdo čz 150 rikša ? Potřeboval bych buď vidět nebo poslat nákres krytu řetězu a te sedačky pro dva dozadu.Jedná se o ten velký kryt jak jsou na něj ty čtyři ůchyty.Při možnosti toto vidět přijedu kamkoliv.Děkuji moc.    [bohumilRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.03.2007

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 79 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Zdar, mel bych o ne velký zájem, napis mi na mail za co bys menil    [meela]   17.12.2016
Odpověď  Mám velký zájem o zadní tlumiče. Ty ještě postrádám. Napište mi prosím na mail. lubojerabek@seznam.cz    [Lubi]   17.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pokud by jste stál někdo o zadní tlumiče na čz rikša, měl bych jedny, nejlépe směna, či případně prodej, jsou jako tyto na foto. Pavel.    [Pavel]   17.12.2016
Odpověď  Zkus uvolnit vzpěru př blatníku a přetočit péro tlumiče o půl kola jako bys to chtěl přešponovat. U mě to pomohlo.    [majk]   05.10.2016
Odpověď  Zrenovoval jsem ČZ 150 rikšu a když jsem chtěl vyjet nastal následující problém. Když podržím řídítka rovně a vezmu za přední kolo. tak s ním mohu pohnout na každou stranu tak o 10 cm. Je tam hrozná vůle. Všechny šrouby, které drží přední vidlici k brýlím a k rámu jsem dotáhl, ale je to stejné. Nedá se s tím jezdit, protože řízení je "úplně gumové" Kde může být problém? Napadají mě jedině futra ve vidlici. Poraďte.    [Mirda444]   25.08.2016
Odpověď  Podlaha : neměl jste někdo originál ? má být prkená? jak jsou daná prkna dohromady - pero drážka nebo jen ohraněná na tupo a podbitá latkami přes ?
potah podlahy : co to bylo nějaká drážkovaná guma ? neměl by někdo foto originálu ?
předem děkuji Jirka    [jirkap61]   06.11.2015
Odpověď  Výfuky : podle katalogu ND se liší výfuk rikšy od výfuku na pevnou C , předpokládám úchytem , nemáte prosím někdo foto originál výfuku z rikšy , případně vč. kóty umístění úchytu ? Jistě to lze doladit " aby to vyšlo " , ale .., předem děkuji Jirka    [jirkap61]   05.11.2015
Odpověď  Výfuky : podle katalogu ND se liší výfuk rikšy od výfuku na pevnou C , předpokládám úchytem , nemáte prosím někdo foto originál výfuku z rikšy , případně vč. kóty umístění úchytu ? Jistě to lze doladit " aby to vyšlo " , ale .., předem děkuji Jirka    [jirkap61]   05.11.2015
Odpověď  Jsou již pryč, bohužel, jediné co mohu poskytnout je náčrtek držáků s čepem, rozměry a fota. Pavel.    [P.]   16.10.2015
Odpověď  Jsou-li ty tlumiče ještě k mání taky bych měl zájem. Marian 777 916 170    [Marian Šulc]   16.10.2015
Zobrazeno 10 z celkem 79 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Motocykly ČZ 125/150    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (79) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

LAKOVANI


 Zdravim
Potreboval bych radu mam domluvenou zetku125t na lakovani a ktera ma zachovala patinova kola maji mirne oderky prevazne na linkach najeto 26000km,dale jsem koupil patinovou nadrz ktera nebyla nikdy namontovana s peknym chromem pouze drobne oderky starim uprostred na cernem pruhu.Lakyrnik co jsem si sehnal mi tvrdi ze by to prestrikal vsechno.CHtel bych se s vami podelit o nazor zda udelat patynovy stav nebo nalakovat vse nove.Diky Rudy    [Rudy125Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.12.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Jednoznačně zachovat původní stav.Takové stroje jsou historicky nejcennější. Dost motorek už bylo, hlavně dříve, poškozeno zbytečnými renovacemi.    [Past]   06.12.2019
  Motocykly ČZ 125/150    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Brzdový klíč Manet M 90


 Ahoj, nevíte z jaké motorky by pasoval brzdový klíč popř. se dal upravit, nemáte doma někdo přebytečný kousek k odprodeji? Nedaří se mi ho sehnat :-(    [tomáš]   02.11.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Zhanate to co roztahuje celisti alebo to k comu je pripojene tahlo od pedalu?    [PatoRS]   06.12.2019
Odpověď  Dobrý den, nakonec jsem sehnal brzdový klíč z Peraka a zmenšil mu hlavu klíče na rozměr Manet.
S pozdravem, Petr Diviš    [Petr Divis ]   08.11.2019
Odpověď  Teď jsem viděl páku zadní brzdy na bazoši.    [Vranis]   08.11.2019
Odpověď  Dobry den, mam stejny problem... Podarilo se vam klic brzdy na Manet 90 nekde sehnat? Pripadne, podarilo se vam zjistit z jake motorky by pasoval? Mam model Manet 90 rv 1948.
Spozdravem, Petr Divis dip@email.cz    [Petr Divis]   18.07.2019
  Motocykly Manet 90    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

GSX 400 FW 1989 Probuzení po 10-ti letech.
4 válec, vodník (TSCC)


 Zdravím,

pořídil jsem tuto krásnou mašinu, která byla více jak deset let odstavená. Bohužel na motocyklu chybělo mnoho věcí, kompletní zapalování (cívky, jednotka, rotor s magnety) a další drobnosti. Každopádně, vše výše zmíněné jsem sehnal a před prvním pokusem o start jsem provedl následující.

Výměna oleje a filtru, vyčištěné karburátory a komplet sání. Výměna komplet elektriky (Původní byla humus) Výměna zapalovacích cívek, zap. jednotky, zapalování (magnety), nové svíčky, vyčištěný radiátor plus všechny hadice a trubky.

A šlo se na spuštění motoru, bohužel se nic nedělo, startér točil ale to bylo vše. Tak jsem bohužel musel přizvat na pomoc strat sprej, stříkal jsem opravdu decentně a světe div se, přišlo známé škytání a snaha startu. I přes malé množství stříkání moto chytla a hned se vytočila - musel jsem ji sám chcípnout. Takto to několikrát pokračovalo než byla schopna běžet na volnoběh, ten držela opravdu jen chvíli a šla jen na první dva válce. Přišlo mi, že si vůbec nesaje benzín, že běží jen na výpary ze spreje. (Nádrž nemám vyčištěnou tak mám napojenou jen pet lahev s filtrem) Každopádně jsem vyndal ven karburátor a dal se opět do čištění a kontroly (Tato motorka je můj první projekt, takže se vše víceméně učím) Karburátor je dle mého v pořádku ale stejně jsem vše důkladně vyčistil, šoupátka a jehly jdou opravdu krásně, membrána je také v pořádku, proto to vše skládám zpět na motocykl. Bohužel starty zase nic, tak jsem si chtěl opět trochu pomoci sprejem, ale jak jsem tam stříkl, moto škytá a najednou rána a bílý dým ze sání, normálně se udělala i díra do filtru (Je tam jen nějaký molitan) Takže zase vše ven a čistit, do karburátoru se nic nedostalo jen to sání vypadalo strašně, všude bílo. :(

Dal zpět vše vyčištěné a starty zase nic, teď to sice škytá a má snahu i bez spreje ale stejně nic. Teď jsem měl opravdu strach tam cokoli stříkat, vím, že ten sprej tomu nedělá dobře. Každopádně jsem tam opět decentně stříkl a stejně nic. Pro mou smůlu mám prasklé jedno lanko na sytič. Mám dvojité karburátory, takže na první a druhý válec je jedno lanko sytiče a to samé na 3 a 4. Když jsem se snažil startovat tak jsem volnou rukou zatáhl za lanko sytiče na válec 3 a 4 a rána jak z děla. Dost jsem se lekl, šlo to asi zřejmě opět ze sání nebo z výfuku. Těžko říct, bylo to prostě někde v zadní části. Může mi někdo poradit co dělám špatně? Opravdu nevím co s tím může být. Budu rád za každou radu.

Díky
Jaffa    [JaffaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.11.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Jelikož jsem ted řešil něco podobného, tak dpoporučím tohle: karburátor na ultrazvuk čištění, seřídit podtlaky, zkontrolovat hladiny a jehlové ventily (ty nejlépe vyměnit) vyměnit všechny gumove O kroužky, zkontrolovat příruby a těsnění, seřídit ventily, zkontrolovat palivový ventil nádrže ( ten dokáže pěkně pozlobit). Zkontrolovat dle manuálu nastavení zapalování a není boha že by to nevrčelo 😀    [ondrejj1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.12.2019
Odpověď  Mail odeslán :-)

Ohledně motocyklu jsem se zatím neposunul, v karburátoru byly trochu zadělané volnoběžné trysky tak proto to nechtělo startovat. Po montáži karburátoru startovala jako divá ale vždy vyletěla trochu do otáček, ustálilo se to jen když jsem rukou ucpal sání, svíčky samozřejmě černé i po sekundě běhu. Teď už zase nestartuje vůbec. K motu se dostanu až za 14 dní tak mám naplánovanou demontáž karburátoru a opět na to kouknu, ze sání mi tekl benzín tak znovu změřím plováky. Je možné, že jsem s nimi při demontáži nějak pohnul.
Nicméně i když motorka chvíli běžela tak stále nereagovala na plyn, prostě nic. Tak jsem z toho vážně jelen, motor si sám musí podtlakem zvednout ty šoupátka, což se neděje.

Poté se vrhnu na ty ventily, postačí mi předpokládám jen měrky a silikon na motory? V manuálu je samozřejmě "suzuki special tool" :D Ale dá se to normálně klíčem.    [JaffaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.12.2019
Odpověď  Dík za tip.Našel jsem tam zajímavé věci.Jak je to s dopravou ?Mohl by jsi mě kontaktovat na opletal zavináč retezyolomouc.cz ?    [Stopl]   29.11.2019
Odpověď  Jé, kéž by :D Jak jsem zjistil,tak ani na Ebayi se vše sehnat nedá, na moje moto jedině spotřebák. Já vše nakoupil v aukcích v Japonsku skrz portál Jauce.com
A za směšné ceny, i když by to na Ebayi bylo, tak předražené jak blázen...
Příklad,
krásné originální sedlo za 21 kč - Tady by mě přešití stálo cca 5 tis.
Za ty samé peníze jsem tam vyhrál chladič s ventilátorem, boční plasty a zadní madlo (které se už vůbec nedá v Evropě sehnat)
A mnoho dalšího....    [JaffaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.11.2019
Odpověď  Potřebné díly pořešíš
přes ebay, tam seženeš vše.    [ondrejj1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.11.2019
Odpověď  Skvělé, děkuji za super komentář :-)

Já nechám ty karburátory pořádně vyčistit a uvidíme. Pokud nepochodím ani poté tak budu hledat problémy dál. Každopádně lanka na sytič mám objednané.

Děkuji za odkaz, určitě ho využiji. Ještě si zkontroluji zda není podobnost těsnění z ostatních motocyklů jako, GSXR 400 (má téměř identický motor) nebo GSX 550. Ty víka vypadají dost podobně.

Vím, že je to nereálné ale moto má na tacho 24tkm, jezdil na ní pán z nedaleké obce a po jeho smrti ji dostal syn/vnuk a ten ztratil většinu dílů a "zahodil" Takže by i ten nájezd mohl být reálný. :D    [JaffaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.11.2019
Odpověď  Píšete - jakž takž běží, nereaguje na plyn. Plyn se přidává šoupátkem. Klapka jenom otevřením/uzavřením mění rozdíl tlaků nad a pod membránou nad šoupátkem, a tím vlastně "sekundárně" nepřímo ovládá zdvih šoupátka, které potom svojí konečnou polohou nastaví polohu, odpovídající dávce přidaného plynu. To není karburátor osobáku, kde se množství vzduchu/"plynu" reguluje přímo klapkou; ani karburátor např. Jawy, kde se za šoupátko tahá přímo lankem rukojetí plynu.
Tady zvedá šoupátko membrána (ev. lehoučký pístek někdy) nad ním. Proto ta membrána musí být v TOP stavu a správně usazená. Jakákoliv netěsnost vše zcela rozladí. Dtto musí být těsné všechny "tlakové" a "podtlakové" prosotry v karburátoru, správná síla pružiny šoupátka... těžko to takhle popisovat na dálku, chce se to seznámit nejdřív s principem a ten princip potom rozumem "hledat" na karburátoru. Zároveň se omlouvám za mírné dezinfo v první své reakci - myslel jsem doraz KLAPKY, ne šoupátka.
Při studeném startu totiž musí být tak klapka téměř (na zkoušku třeba i úplně) uzavřená, aby šlo co možná nejvíc vzduchu/směsi přes sytič (zprovoznit, bez něj to nenatočíte studené!). Seřizovací šroubek volnoběhu na sytičový start nemá téměř vliv.
Další věci - komprese, ventily; ano. Ale pokud nic do ničeho nenaráží a při protáčení za zapalko mají písty jakýs takýs kompresní odpor, tak zkusit roztočit. Jedině snad, že by vačka byla sjetá tak, že se ventily skoro nehýbou, ev. přeskočený řetěz, pak to zřejmě nenatočíte...
Těsnění seženete třeba tady: www.kalina.cz; udělají skoro cokoliv, v nejhorším podle i třeba potrhaného vzoru. Těsnění stylu "gumička v drážce" se dá nahradit vhodným O-kroužkem (třeba i rozstřihnout a natěsno zkrátit či poskládat z více dílů).    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.11.2019
Odpověď  Takhle to řešit ale bohužel nejde. Většina dílů mi šla přímo z Japonska protože sehnat něco v Evropě je nadlidský úkol. Navíc ani Suzuki nezná můj VIN, motorka se tu nikdy neprodávala. Sehnat správné těsnění pod ventilové víko bude také oříšek, skoro žádný e-shop s díly můj typ motorky nezná a když už tak tam koupím spotřebák jako brzdy apod...    [JaffaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.11.2019
Odpověď  Co jehlove ventily na plovacich? Na pohled mohou byt ok, ale chtelo by to nove.    [ondrej]   24.11.2019
Odpověď  Jo jo, komprese a ventily by chtěli zkontrolovat, chtěl jsem se tím zabývat právě až po zprovoznění, až to bude schopné normálně nastartovat. Zatím to jen škytat, snahu to má ale jinak nenaskočí.
Karburátory jsem foukal a vše bylo průchozí, jen nevím co se myslí tím volnoběžným systémem? Když už je mám venku tak zkontroluji vše dle manuálu a vše je ok. Ale ultrazvuk je ultrazvuk. (Tam zatím nebyly)
Ještě dodám, že když to běželo na volnoběh tak motorka nereagoval na plyn, když jsem přidal tak se nic nedělo. Klapky jsem otevíral jak chtěl a nic. Takže tam bude problém v těch šoupátkách, jen nemůžu přijít na jaký, když jdou hladce nahoru a dolu a vše je čisté.    [JaffaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.11.2019
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Japonské klasické motocykly    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (13) 
Zodpovězené téma  

CZ 350 TOURIST 1942


 Dobry den.Mel bych dotaz jestli nevite jak to bylo s Cz 350 tourist v roce 1942.Dostal jsem nabidku na koupi tohoto stroje a cisla motoru, dle tabulky na jawamaniak odpovidaji roku 42.Nikde jinde jsem vic nenasel,tak by me zajimal vas nazor.Foto zatim nemam.Predem diky za odpoved    [Lubos]   05.12.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  pokud máš možnost, tak kupuj... Třistapadesátek je pomálu, záleží samozřejmě, na stavu a cenové představě prodávajího. Nejdůležitější je motor, ostatní díly, jsou z velké části, použitelné z 250 a relativně dostupnější, případně se dá koupit v podstatě celá motorka v replice, pokud ti to nevadí. Mně třeba jo, takže bych se zaměřil na rám, vidlici, nádrž, kola, světlo, blatníky... Nedávno se prodala jedna nekompletní ale jinak na pohled slušná motorka, za cca 250 tis.    [michal]   05.12.2019
  Předválečné motocykly ČZ    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Barva na S22


 Prošel jsem si starší témata a nikdo přesně neřekl jakou barvu použít na blatníky a nádrž na S22tku. Někdo uvádí 7032 někdo 7035. Nechal jsem si tu RAL 7032 stříknout na plech a přijde mi, že to co jsou vidět jiné mopedy je úplně jiná barva. Našel jsem i perlová bílá 1013 což je taková velmi světlá. Má někdo zkušenost, že si podle původní nechal namíchat nový odstín? Já nemám s čím srovnávat.
Díky.    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.12.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Já jsem použil 7035 je asi nejblíž původnímu odstínu, ale je trochu světlejší. Zejtra můžu nafotit pro porovnání s dílem v origo laku.    [Ruda]   05.12.2019
Odpověď  Zkusenost nemám,ale je to ta nejlepší varianta. RAL nikdy nebude stejný.    [Goro]   04.12.2019
  Mopedy Jawetta, Stadion, Babetta a ostat    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

Jawa 250/559


 Dobrý den,
mám dotaz ozhledně kol. Vlastním panelku, první 250 typ 559 r.v. 1962. Měly tyto motocykly stejná kola jako poslední 250 kejvačky? Od známého jsem se dozvěděl, že mám na motocyklu kejvačkový kola. Rozetu mám bez gumy.    [Závodník]   05.12.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ano, přesně tak to mám, svíčku šikmo a starou rozetu.
Díky chlapi za rady.    [Závodník]   05.12.2019
Zobrazit dokumentOdpověď  U panelek je to stejně jako u skoro všech ostatních typů - stroje z prvních let výroby se skoro ve všem liší od těch pozdějších let... třeba i spínačky, takhle jsou podle mě seřazeny od nejstarších po nejnovější (a tu vlevo jsem ještě nedávno sehnal v zelené barvě). Nová kola a rozeta se objevily až na podtypu 559/04 v roce 1964    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.12.2019
Odpověď  souhlas stary provedeni rozety ktomu kola kejva a svicka sikmo    [free]   05.12.2019
Odpověď  Ano.    [Jawík]   05.12.2019
  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Stříbrná barva na válec


 Ahoj můžete mi poradit značku stříbrné barvy na válec péráka, nějakou, kterou máte odzkoušenou, že drží a je barevně stálá. Bude lepší použít v plechovce nebo sprej? Aby se barva dostala mezi žebra. Dík    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.12.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  přesně tak, na původních válcích je ta stříbrná vidět. Jinak třeba černou stříkám na válce obyčejným sprejem, ale nejezdím moc takže nevím jaká může být životnost... zatím to ale drží    [meela]   05.12.2019
Odpověď  Ano, já si neuvědomil, že se jedná o péráka a ne o kývačku.    [pmr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.12.2019
Odpověď  Na všech fotkách vypadá, že válce jsou stříbrné, na kývačkách zase černá.    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.12.2019
Odpověď  Na péráka patří stříbrný válec, to má Mirekku správně    [meela]   04.12.2019
Odpověď  Válec by měl být správně černý, ale když chceš stříbřenku, tak použij vypalovací silikonovou ve spreji.    [pmr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.12.2019
  Motocykly Jawa 10 - 11, 12 - 18 (Pérák)    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

JISKROTEST


 Zdravím, před časem jsem zakoupil v RETRORÁJI jiskrotest na motorku,zapojuje se mezi cívku a svíčku,a kontroluji jiskru.Byl jsem s tím spokojen,než asi za 2 roky mi sufitová miniaturní výbojka praskla. Oslovil jsem RETRORÁJ o náhradní výbojku,ale komunikace s nimi nebyla žádná!!!! Chtěl jsem si tedy objednat celou novou za asi 200kč,přes imejl ale je už nějakou dobu vyprodána.Nemáte někdo radu čím nahradit onu spálenou výbojku?Díky za radu,nebo informaci kde se dá sehnat výbojka,nebo celý jiskrotest.Dido.    [dido] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.12.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  aco pouzit toto https://www.autom.cz/fajfka-svicky-koncovka-svitici-d635.htm    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.12.2019
  Služby, řemesla, kontakty    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Pneu na jawa sport


 Dobry den,chtel bych koupit na sportku nove pneu 19" a zjistiji ze v rozmeru 3.25predek a 3.50zadek nemuzu koupit stejny dezén od Mitas ani Barum.Taky máte na svých strojích pneu s rozdílným dezénem?Jake pneu máte na Vašich strojích?Dekuji za radu.    [Plasa]   03.12.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ok.Nebudu bazirovat na 3.50 a dam kombinaci 3.00 a 3.25..Diky za Vaše zkušenosti a názory.    [Plasa]   04.12.2019
Odpověď  https://www.zbozi.cz/vyrobek/mitas-h-01-m-c-tt-3-00-19-49p/
https://www.zbozi.cz/vyrobek/mitas-h-01-3-25-90-19/

co todle? Je to MITAS, s dobovým stejným vzorkem jako starý Barumky.    [Monty]   04.12.2019
Odpověď  meela: správně, mám na jedné kývačce nějakou starou Pirelli 3.25 a na stroji vypadá jako 3.50, někdy je zkusím poměřit vleze tak akorát.    [Jawík]   04.12.2019
Odpověď  Taky to chce zjistit jestli by třeba 3,50 nedřela o kryt řetězu nebo schránku, bude tam míň místa...    [meela]   04.12.2019
Odpověď  Jako co řeší, otevřu TP a všemocný internet a hledám, když shodný vzrorek nemá ani Mitas či Barum jdu dál, nebo kombinuju. Ale v 3.50 v 19" a nejsem znalec Jawa sport je standart?    [Jawík]   04.12.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jawa Sport má jediný povolený rozměr v TP 3.00 předek a 3.25 zadek. Proč vymýšlet vymyšlené? Nebo to s jiným rozměrem bude sedět na cestě lépe a půjde to až na koleno klopit?? Mitas H-01 je v obou originálních rozměrech..    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.12.2019
Odpověď  Diky za typy.Nějaké určiťe vyberu.Chtel bych urcite 3.25 vpředu a 3.50 na zadek.Jen mě zarazilo že Mitas ani Barum memá na obě kola v tomto rožměru shodnou pneu.Děkuji všem za reakce.    [Plasa]   03.12.2019
Odpověď  Podle návodu je možná i kombinace 3,00 a 3,25, tam by stejný vzorek nebyl?    [meela]   03.12.2019
Odpověď  Na vzorku nezáleží, u Heidenau jsi hledal? Mám je na sportce Čz.    [Jawík]   03.12.2019
Odpověď  Já obul METZELER BLOCK C 3.25-19 M/C 54P TT https://www.pneugrip.cz/index.php
Mám jednu navíc nepoškozenou jen obutou a zutou, protože se nevejde na zadek do Péráka    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.12.2019
  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (10) 
 Strana 1/2119 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 7.11.2019)
Zobrazit dokumentZobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Prosím o identifikaci chladiče a podběhů škoda


 Dobrý večer, prosím o identifikaci chladičů pro menší vůz s 12V ventilátorem Fraboti Torino, dno a víko chladiče mosazné, víčko chladiče má čtvercový tvar.Nevíte z jaké škodovky jsou zobrazené podběhy? Díky znalejším za radu. Mira    [motosen] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.12.2019
  Automobily od roku 1945    Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Demontáž přední vidlice


 Ahoj potřebuji poradit jak vyndat vnitřek tlumiče co mi kouká ta tyčka, segrovku s podložkou jsem vyndal. A druhá věc nejdou mi sundat pružiny s krytem, jde to jen silou nebo je na to nejakej fígl? Díky.    [Peterson]   01.12.2019
  Motocykly Jawa 623, 633 (UŘ, Bizon)    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Výkresy


 Zdravim všechny chci se zeptat shanim vykresy pro rozvodova kola a kola prevodovky JAWA 500 OHC nemel by nekdo ? diky    [Jiři]   26.11.2019
  Motocykly Jawa 500 OHC    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa speciál 250 elektrické schéma


 Dobrý den prosím nemá někdo schéma na zapojení el.na Jawa speciál 250. Děkuji    [Luděk]   25.11.2019
  Předválečné motocykly Jawa    Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Pozor ukradené stroje


 Pozor, na Jihlavsku byly ukradeny stroje viz přiložená tabulka

https://trebicsky.denik.cz/zlociny-a-soudy/pomozte-pri-zachrane-sbirky-historickych-motocyklu-po-dedeckovi-20191120.html

Zpřerážet hnáty těm haj..ům!    [Petr]   22.11.2019
  Život kolem veteránů    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Motor cz125T


 Mam dotaz. Rozebiram motor a klika v karterech vakla asi 1 mm smerem vodorovne. Svisle kdyz vezmu za pist je to dobry. Jak velky je to problem. Dekuji za odpoved.    [Ladislav Kulik]   20.11.2019
  Motocykly ČZ 125/150    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Nová Jawa Pérák


 Je smutné,že nás teď Indové učí,jak se mají dělat motorky...

https://www.auto.cz/jawa-perak-se-vraci-jako-stylovy-a-temny-bobber-132092    [Jára]   19.11.2019
  Motocykly Jawa 10 - 11, 12 - 18 (Pérák)    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Ćep zadní kyvné vidlice - přípravek


 Dobrý den pánové,

neválí se Vám někomu v garáži zbytečný vytlačovák čepu zadní kyvné vidlice. Koupil bych ho.
Díky

Franta    [Drkapr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.11.2019
  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

babetta 210 - dymí


 Zdar, viete mi prosím poradiť, zložil som motor, nastavil predzápal, vyčistil karburátor atď atď.... chytí skoro na polotáčky pedáľov. Na sytiči ide voľnobeh dobre a ani tak nedymí ale po pridaní plynu to zdochne, nakopnem to bez sytiča drží ako tak otáčky ale nevydrží bežať ani 20 sekúnd. pozrel som sa na sviečku, čierna, a na začiatku, kde je podložka má sebe biely zvláštny povlak, tak isto to ide aj z tlmiča výfuku ale tam je to už hnedé a kvapká to ako ide motor, popri tom mám zmes nastavenú na 1,5 otáčky.mám pocit ako keby to žralo olej z prevodovky ale prečo by mal, však som dával nové tesnenie. Mal niekto s týmto už skúsenosti, že čo by to mohlo byť? Ďakujem.    [Ján]   17.11.2019
  Mopedy Jawetta, Stadion, Babetta a ostat    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Kde koupit kvalitní tažné na PAV na 19" kola???


 Ahoj, máte prosím někdo tip kde koupit tažné zařízení na PAV na Jawu Sport na 19" kola? Jde o to aby samozřejmě sedělo, mělo stejné placaté úchyty jako originální tažné a stejný držák na zásuvku jako originál. Nejlépe osobní zkušenost, kdo to také řešil. Různé e-shopy mají divné foto a nepoznám zda jde o kvalitu... samozřejmě kdyby měl někdo originální původní nejlépe 2ks tak beru hned...mám jedno originální na 16" které nepotřebuji... děkuji    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.11.2019
  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Obnova potisku na štíku


 Je možné na originálnom pôvodnom štíku, kde vyrazené čísla sú zachovalé, obnoviť potisk ktorý je totálne "vygumovaný". Na C-ku je pôvodný štítok dôležitý lebo na rám sa nerazilo    [vlastoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.11.2019
  Motocykly ČZ 125/150    Přidat odpověď 
Zobrazit dokumentZobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Identifikace vidlic


 Ahoj,
nedokázal by někdo určit z čeho jsou tyto vidlice? Nevím zda jsou z nějakého motokola, nebo zda jsou případně jako odpružený předek k jízdnímu kolu. Průměr trubky krku řízení je 25mm.    [PalivecRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.11.2019
  Motokola a malé motocykly do roku 1945    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Austin maestro 1985


 Ahoj.. Jdu k Vám pro radu, jelikož se v tom nevyznám.. Dokážete posoudit cenu na prodej? Prodává to děda, tak nějaké základní informace mám
Jedná se o Austin maestro r.v. 1985
Motorově 1,6, technická ještě 1,5 roku
Pojízdný
Bližší informace nejsou problém
Fotky rád zašlu přes email, messenger... Bohužel nejdou vložit    [Martin ]   07.11.2019
  Automobily od roku 1945    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Piesty TMMP do 634.


 Zdravím,malá otázočka.Môj overený dodavateľ má nejaký výpadok,tak v časovej núdzi musím použiť piesty označené na odliatku TMMP,asi poľské,Google moc nepomohlo.Montovali ste to už niekto?Prevedenie vyzerá dobre ale pomohli by nejaké referencie.Dík.    [Joski]   07.11.2019
  Motocykly Jawa 634, Jawa 90, ČZ 476/477     Přidat odpověď 

 Strana 1/2119 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006