MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316187 příspěvků |8188 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 95 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexVýpis všech témat a příspěvků 17.7.2024 23:58  
Nové fotografie    
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    CENA JAWA 250 PŮLBUBEN ROK 1954 ????   25.04.2010 / 1160
    Zdravím všechny příznivce starých kombajnů claas.Vlastním kombajn claa....   06.01.2008 / 951
    Sraz Péráků   13.07.2011 / 899
    JAWA 250 PÉRÁK FJ 1946   16.10.2009 / 889
    Tipy z inzerce   14.02.2013 / 823
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 32974      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 4 / 5129      Příspěvků Příspěvků: 316187
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/2199 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zodpovězené téma  

Jawa předválečná - číslování rámů


 Zdravím, mohl by mi prosím někdo udělat jasno v číslování rámů u předválečných Jaw ? Prý měli 4 místná čísla. Seznamy výrobních čísel podle roku výroby co jsem si všiml zahrnují pouze výrobní čísla motorů nebo celých strojů, která jsou pětimístná. Mám doma rám s vidlicí na n.d. s číslem 3396. Ukazovalo by mi to na Villierse, ale nejsem podle žádné tabulky schopen určit rok výroby. Pomohl by mi někdo? Možná se to tu už řešilo, já jsem ale nic nenašel. Díky    [Pavel OHC]   09.02.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 709 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Dobrý den pane Arnošte naskytla se mi příležitost zakoupit motocykl Jawa 350 SV z roku 1935 ze zahraničí, která má výrobní číslo 80317, a kterou údajně zakoupil Španěl v Německu. Je prosím možné zjistit k tomuto motocyklu nějaké informace? Mám silný pocit, že se jedná o kradenou motorku...Děkuji moc za jakoukoliv informaci. Petr (bombardero@volny.cz)    [Petr]   17.07.2024
Odpověď  Dobrý den pane Arnošte.Chtěl bych vás také poprosit o identifikace Jawa 250 SPECIAL.Číslo motoru 89 183. Na motorce je instalováno nožní řazení bez identifikačního čísla. Moc děkuji za info jak o roku výroby,tak pokud bude zjistiotelný prodejce a další informace o zákazníkovi. Ještě jednou děkuji Koutek    [vkoutek@centrum.czRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.05.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den pane Nezmeškale, mám z dědictví motor a převodovku Jawa 250 Speciál se shodnými v.č.73716. Také R.z. na přední blatník. Moc rád bych se dozvěděl a tím bych Vás chtěl poprosit o nějakou další informaci k původu či kupujícímu. Moc děkuji !    [Luděk]   08.05.2024
Odpověď  Ahoj Arnošte take poprosim o informace mám jawa speciál 250 přirubová v.č. motoru 70804. děkuji mooc za info    [MalinaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.05.2024
Odpověď  Dobrý den,prosím pana Arnošta o informace k Jawa 250 special,číslo 79371. Děkuji.    [KarelRRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2024
Odpověď  Dobrý den pane Arnošte.Chtěl bych vás také poprosit o identifikace nově koupené Jawa 175.Číslo motoru 49 197.Moc děkuji za info jak o roku výroby,tak pokud bude zjistiotelný prodejce a další informace o zákazníkovi.    [darkinRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.03.2024
Odpověď  Mohu také poprosit p.Arnošta o info ke zrodu Jawa 250 speciál č.motoru 75068?
Předem moc děkuji.    [Jawamacho] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.02.2024
Odpověď  Dobrý den. Prosím pana Arnošta o identifikaci dvou čísel Jawa 350SV a to 80622 a 81960 děkuji Karel    [Karel Vinc] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.02.2024
Odpověď  Prosím p. Arnošta o info k J175 mot34549 rám4749, r1934 a J175 motS34354, rám5312, r1933. Děkuji pěkně.    [lpc]   14.02.2024
Odpověď  Dobrý den. Taky bych chtěl poprosit pana Arnošta o info k moto Jawa 350 sv, číslo motoru 80757. Děkuji    [jarek.73]   13.02.2024
Zobrazeno 10 z celkem 709 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Předválečné motocykly Jawa    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (709) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Californian I


 Chcem poprosit ci mi neviete poradit kde najdem schemu zapojenia elektriky pre Californian I s bosch svetlom vpredu, klasickym panelkovym vzadu, a magneto-elektrickym bezbateriovym zapalovanim. Dakujem za rady.    [vittorioRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.02.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 26 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Mitas    [Jarek]   17.07.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  Mitas NOVĚ nabízí podobný vzorek jako Heidenau K67 v rozměru 3,25 x 19 i 3,50 x 19.    [Jarek]   17.07.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  Californian I se schránkami z Californian III/ IV v KovoZoo.
https://www.youtube.com/watch?v=CQAgXtGetJM čas 20:40.    [Jarek]   25.09.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Mám dotaz na majitele motocyklu Californian 1 typ 361/04 nebo 590/04. Když je tento motocykl osazený bzučákem 6V podobného typu jako má pionýr 555. Je ve světle BOSCH montován a nezapojen diodový usměrňovač s kondenzátorem ? U modelu Californian 2 je montován velký klakson, který funguje na stejnosměrný proud. Tady má usměrňovač význam.    [Jarek]   14.06.2023
Odpověď  Zajímavé je to s tím číslem. Mohlo by se jednat o použití náhradního dílu, na který bylo vyraženo shodné číslo s původním motorem.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  13.10.2021
Odpověď  Vycházím z el.schématu a motocyklů, které jsem naživo viděl. Jinak všechno je možné, mohlo se jednat i o veletržní vzorek. Proč by ne? "Pozametali" na dílně a motor mohl mít i kontrolku neutrálu. Chyběly zrovna vyčleněné odlišné bloky 354..Sloupky pro alternátor dokončovali stejně malosériově, tak na co bloky 354 ještě zdražovat o další otvor, o zahloubení pro kontrolku? Když se s ní ve schématu nebo v požadavcích odběratele nepočítá? Nikdo nic nezná na 100%, to jsem snad ani nenapsal. V továrně Vám dnes ani neřeknou, kolik těch Californií 1 a 2 vyrobili. Počet kusů se dá určit jen z výrobních čísel motorů..Možná seznamy MOTOKOVu by vnesly nové lepší světlo, o počtu vyvezených kusů...a kam.. Ale zjistit něco po 60-ti letech? Od pamětníků? Asi nereálné..Motocykly Californian byly primárně určeny pro trh v USA...píše se v Dočkalovi..a (nejvíc) se tam vyskytují.. A ten motor z aukra má prostě nově naražené číslo.    [Jarek]   12.10.2021
Odpověď  Neudržel bych se na pevno historie, kterou nemáte potvrzenou na 100% !!!Californian 1 se určitě nemohl vyvážet jen do USA. Vlastním calif 1 s původním doklady SRN a motocykl je vybaven kontrolou neutrálu.Tak že co je psáno nemusí být dáno.    [Pavel23]   11.10.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  originální blok Californian 2 (verze s Bosch světlem)    [Jarek]   08.10.2021
Odpověď  Doplním, policajtská se světlem Jawa - taky bez kontrolky.    [Lubos H.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  08.10.2021
Odpověď  https://aukro.cz/jawa-350-361-04-californian-i-originalni-motor-6997598568 na aukru se objevil údajně motor na Californian 1. Typ raznic komentovat nebudu, ať si udělá obrázek každý sám. Jinak se jedná o motor do Californiana 2, pro ministerstvo vnitra, díky kontrolce neutrálu. Přední část se světlem je kompletně převzata z modelu 361 sport. Sportka 361 je kontrolkou neutrálu vybavena. Californian 1 a 2 v provedení se světlem Bosch neměl v blocích závit pro kontrolku neutrálu i el. schéma to potvrzuje.    [Jarek]   08.10.2021
Zobrazeno 10 z celkem 26 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Exportní typy československých motocyků    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (26) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Výrobní číslo Zetor 4011


 Dobrý den, nemůžu na jít výrobní číslo na Zetoru 4011 r.v.1963 ochranný rám. Tímto bych chtěl požádat o radu. Předem děkuji za případné odpovědi.    [Radek PapíkRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.03.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Obvyklé místo čísla rámu (podvozku) je na obalu diferenciálu, na ploše vedle plechových krytů zadních brzd. Na netu se dají najít obrázky. Ale viděl jsem čísla vyražená i na jiných místech jak rozvodovky, tak převodovky. Podle toho, jak se komu chtělo buď při výměně obalu, nebo při skládání traktoru z různých dílů. Není vyjímkou ani dvě, tři odlišná čísla.Jednoduše se někam narazila a bylo. Proto je třeba umýt a hledat. Když není vůbec ( i to je časté), tak vyrazit na diferenciál.    [Luboš]   17.07.2024
Odpověď  Zetor má čísla na štítku. Číslo rámu (podvozku) může být vyraženo na různých místech, je třeba hledat. Také mohou být čísla dvě i tři, každé jinde. Nebo také číslo není vyraženo vůbec. Jak se traktory všelijak skládaly a dávaly i nové skříně, tak málokdo řešil nějaké číslo. Hlavně aby traktor už byl v poli.    [Luboš]   16.07.2024
Odpověď  Číslo ramu Zetor 4011 kde hledat    [Vaňo]   15.07.2024
  Nákladní automobily, autobusy, trolejbus    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Co má u Jawetty držet šroub, který mi chybí.


 Dobrý den. Zajímalo by mne, co drží šroub (nebo možná uzavřená matice), která je na Jawettách v přední části rámu z boku mezi válcem a nádrží. Jsou tam díry z obou stran a v levé je na všech obrázcích vidět ten šroub. Já tam na své sportce nemám nic. Moc děkuji za případnou odpověď.    [Pamas]   09.06.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Když to sem nikdo nenapíše tak teď odpovím vážně.
Nádrž lze vyndat i bez vyndání motoru. Musíš odpojit včšechny lanka a všecno příslušenství (nevímjestli i řetěz). Odšroubuješ všechny šrouby co drží motor a necháš ho jen na čepu kyvky. Poté motor sklopíš dolů. Samozřejmě je vhodné napřed povolit hrdlo nádrže speciálním klíčem (když je na kolech je větší stabilita). Jaweta musí být dostatečně podložena, aby jsi motor sklopil dost, aby nezavazel vyndávání nádrže z rámu.    [HonzaBK]   16.07.2024
Odpověď  a viděl jsi Jawetu? Samozřejmě to lze.
Vezmi karboflexku a dva řezy přes rám a máš to vyndaný!!    [HonzaBK]   27.06.2024
Odpověď  Ahoj, jde vyndat z Jawetty 551 nádrž, aniž bych musel sundat motor?    [Alkm]   26.06.2024
Odpověď  Ruda tak ještě jednou potřetí, protože tisíckrát řečená lež se stává pravdou!! V žádných dírkách na žádných Jawetach žádná indukčka nebyla přišroubována, protože tam nikdy žádná ORIGINÁL nebyla a to nikde na Jawetě    [HOnzaBK]   19.06.2019
Odpověď  neřekl bych že to v tom odkazu bude origo cívka, když tam vidím ty konektory "faston", tak ty se u nás v době jawett skoro určitě nepoužívaly...    [meela]   18.06.2019
Odpověď  Přiznávám chybu ta indučka je přišroubovaná v úplně jinejch dírách.

http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=120&idtop=136325    [Ruda]   18.06.2019
Odpověď  Rudo pořád nevím jak na rám chceš přichytnout indukčnku, která na Jawetě není!!    [HonzaBK]   17.06.2019
Odpověď  Škoda, že nemůžu najít to vlákno, nebo alespoň fotku. Ta indučka měla takovej zvláštní tvar a byla uchycená na dva šrouby právě v tom místě co standardka má nádrž.    [Ruda]   12.06.2019
Odpověď  Samozřejmě tam žádná indukčka uchycená originál není, protože Jawety žádnou externí indukčku neměli. Pokud však někdo dodá externí indukčku, j eurčitě lepší využít nějaký již vyvrtaný otvor a přidělat k němu, než tam vrtat další díru.    [HonzaBK]   12.06.2019
Odpověď  Je tam uchycená indukční cívka, ale viděl jsem to jen u některých sportek, spíš je to vzácnost. Někde na fóru jsou i fotky jak to vypadá.    [Ruda]   09.06.2019
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Mopedy Jawetta, Stadion, Babetta a ostat    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (12) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Pozor na firmu ARV Pohořelice


 Youtuber p. Vlašany se na svém kanálu ARV autoservis prezentuje jako mechanik, který vše zná a dělá poctivou práci + kritizuje práci ostatních.
Nicméně naprosto pokazil renovaci kostry Velorexu, kterou se už nepochlubil. Výsledek jeho práce je k vidění zde i s popiskem: https://www.youtube.com/watch?v=0mT4oklC8oE&t=26s    [Velous1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.07.2024

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  A proc davate opravovat kostru na Velorexe do autoservisu.To dam nekomu kdo to dela dnes a denne,ne?    [cafe racer]   15.07.2024
  Život kolem veteránů    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Renovace bez oprav promáčklin?


 Dobrý den
Rád bych se zeptal, jestli se také dělají renovací tím způsobem, že se ponechají díly bez oprav všelijakých promáčklin a prohlubní, které stroj za ta léta nabere, a opraví se čistě nový nátěr a chrom. Jde mi o to, že mám mašinu, která už ale byla mnohokrát přestříkávaná, podle toho i vypadá. Můj plán je odrhnout to na kov, přeleštit, ale ďoury nechat. To samé i nádrž, je také samý ďolík - prostě to připravit pro chrom a nástřik, ale nekytovat a nevyklepávat. Je to vůbec normální, dělat to takto? Dává to smysl? Upozorňuji, že jsem totální amatér a neznalec. Děkuji za odpověď    [JirkaSirkaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.12.2023

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 97 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Podle schéma - pokud je elektroinstalace vodičem průřezu 1mm tak by se měli do otvoru ve svorce houkačky vejít dva vodiče(bez dutinek, pouze nacínované).
Jestli se do té svorky nevejdou tak to nechat být - vodič od přepínače ze svorky 30 napojit prostě ke kontaktu (+) na baterii a odtud vyvést ještě jeden krátký fous k klaxonu.    [Martin Štindl]   13.07.2024
Odpověď  Dobrý den, moc Vám děkuji za pomoc. Už jsem to pozapojoval snad všechno, ale jediné co mi chybí, je kam zapojit klakson. Na Vašem obrázku je + pól baterie připojen na svorku 30, a potom píšete, že + pól jde ke klaksonu. Jak to tedy mám udělat?
Děkuji
Jirka    [JirkaSirka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.07.2024
Odpověď  A k té baterii, na (+)svorku akumulátoru se připojoval pouze jeden vodič - ten šel od akumulátoru na jeden kontakt u klaxonu a odtud pokračoval k přepínači. Viz:
https://motomagazin.cz/photos.php?photo=photos/cz125t/cz125b1947/foto15.jpg
Ani nevím jaký třetí vodič by měl být k baterce zapojen..    [Martin Štindl]   10.07.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  Takto jsem to měl na mysli (překreslené schéma pro ČZ 125T od v.č.168 838) - původní tlumivku která se zapojuje s vodičem od magneta na svorku 51 nahradí překlenovací vodič, na tento vodič by se měl zapojit ten červený vodič od stabilizátoru (z mého pohledu by bylo vhodnější tu rychlosvorku odstranit a drát připojit přímo na kontakt 51). Polohování diody je zakresleno nad její schématickou značkou.
U tohoto schématu ČZ 125T (magneto 15W) byla tlumivka v zapojení dobíjení jen při jízdě ve dne (bez světel), při jízdě se světly přepínač tlumivku odpojoval protože potřebný pokles příkonu magneta zajistili právě světla. Problém je že dnes při povinném denním svícení když dojde k přepálení žárovek(většinou se přepálí nejdříve vzadu 5VW/6V a hned nato vpředu vlákno 15W) si toho jezdec ani nevšimne a magneto začne cpát větší pulzní proud k baterii bez toho že ho bude omezovat právě tlumivka - navíc dnešní křemíkové diody jsou jako usměrňovače účinnější než původní selen.    [Martin Štindl]   10.07.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  A taky bych rád ukázal, co jsem i díky Vašim radám dokázal. Určitě se tam najdou chyby i chybičky, ale jsem holt amatér a neznalec, tak snad to není tak zlé :-)    [JirkaSirka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.07.2024
Odpověď  A ještě tu mám něco na srdci, krom šelestu, Na + pól baterie mi mají jít celkem 3 dráty - klakson, potom svorka č.30 na přepínači a kabel od přepínače, asi dobíjení. Na baterii nemám očka, ale placku pro násuvnou koncovku. Mohu tyto dráty spojit pomocí WAGO svorky? Nebo jak se to dělá?
Děkuji moc!!!!    [JirkaSirka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.07.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ohledně diody jako usměrňovače jsem totálně ztracen. Zkusil bych to třeba takto, fungovalo by to? Já si taky říkal, jestli by to nešlo dát na hlavní drát od magneta, aby do toho přepínače šel jen stejnosměrný proud, to je dobře nebo špatně?    [JirkaSirka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.07.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  A takto si představuji napojení 6V omezovače napětí. Moc nechápu, Martine, co to znamená že tlumivka byla sériově a že omezovač má být paralelně. Mám to tedy dobře nebo to patří jinak?    [JirkaSirka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.07.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý večer, děkuji za reakce a pomoc. Protože jsem opravdu marný, pokusím se nastínit moji situaci a snad mi ji pomůžete vyřešit.
Dám sem několik obrázků a začnu tím, jak to mám zapojené teď, podle schématu, které jsem dostal k přepínači v masce světla. Snad to nemám špatně, když jsem napojit baterii na kabel, tak mi svítí parkovačka i zadní světlo a když jsem ji napojil na kabel od magneta (pro zkoušku), tak mi svítila přední i zadní žárovka, tak úplně blbě to snad není.    [JirkaSirka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.07.2024
Odpověď  když to zprovozníš, skus zmerit napětí (volty), kolik ti to bude dávat do akumulátoru,jestli ti to bude dobíjet a kolik... dík za odpoved    [majco]   09.07.2024
Zobrazeno 10 z celkem 97 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Motocykly ČZ 125/150    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (97) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

teče olej u středových svorníků válce


 Zdravím všechny půllitráře,po tříletém renovačním martyriu jsem zprovoznil pullitra,všechno funguje,jen mám problém s ůnikem oleje u sředových svorníků válce,nejde mi to moc do hlavy jelikož jsem těsnění pod válcem pro jistotu máznul tmelem,má někdo podobnou zkušenost?je mi jasné že to je na sundání ale možná má někdo radu jak to ošetřit aby to potom neteklo znovu.    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.10.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Dobrý den, zdravím vás chtěl bych info co jste udělal ohledně úniku oleje pod svorníkem. Mě to tam taky teče dnes jsem dal konečně po 3 letech otvor dohromady a nevím co stim a znova se mi to sundávat nechce . Děkuji za odpověď . Třeba na email. Tomáš.rsv@seznam.cz . Tomáš    [Tomáš]   13.07.2024
Odpověď  Dnes první zkušební jízda, po instalaci odvzdušnovací nádobky absolutní sucho.    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.04.2020
Odpověď  No to bude ono.Pokud je odfuk předělán a není v něm membrána,nebude mít správnou funkci.Přečti si v povídání o půllitru pasáž o testování podtlaku v motoru.Celý prostor v motorové části má mít určitý podtlak.Pokud se ti to tlakuje,je zaděláno na spoustu problémů,včetně úniku oleje přes všechny možné skulinky.    [kuba]   23.10.2019
Odpověď  zdravim kubo,no možná jsi na to kápnul,totiž na mém motoru kdysi někdo předělal oddech tak,že do tvoru nalisoval vložku se závitem,do ní pak našrouboval průtokový šroub do kterého narazil ventilek ze želvy,já jsem to trošku upravil tak že jsem tam ten průtokáč nechal ale doplnil jsem ho holendrem s naletovanou trubičkou a naní nasazenou hadicí vyvedenou pod motorku do které jsem teda na radu kolegy narazil taky ten ventilek.No červíček ale hlodá a ted si myslím že by to mohlo způsobovat ten únik.    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2019
Odpověď  A ještě z jiného soudku.Netlakuje se ti spodek motoru?-T.j. špatná funkce membrány?Tuto závadu jsem už viděl.    [kuba]   22.10.2019
Odpověď  Až to lufo rozděláš,tak dej info,ať jsme zkušenější.    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2019
Odpověď  Ne že bych se chtěl plést do půllitrů, ale nebyla třeba pod válcem mezi kartery větší mezera od předchozího půlení motoru "sekyrou"? Mě tudy u dvoutaktu unikala pro změnu benzínová směs s olejem. Vyřešil jsem to sejmutím válce a vyplněním klínkovité mezírky mezi kartery jejich roztemováním a použitím těsnění 0,7 mm pod válec k vyplnění případné nerovnosti. Jinak přichází v úvahu přebroušení karterů a použití těsnění příslušné síly jako kompenzace, že ano.    [lipcaa]   21.10.2019
Odpověď  zdravím pánové,těsnění pod válcem mám 0.5mm.před montáží lehce máznuto tmelem od wurtha.Kartery lícujou,nahoře mám těsnění jako jwm ale tam nic neteče.no bohužel to budu muset stáhnout a uvidim co se tam děje,no chybama se člověk učí.    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2019
Odpověď  Pokud máš všude těsnění.Tak mne napadají nepárové kartery dané k sobě a různě vysoká dosedací plocha každého karteru na válec.To ,ale maluji čerta na zeď i když jsem takové ze stejnými přeraženými čísly viděl a nekoupil.    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Těsnění.    [jwm]   21.10.2019
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Motocykly Jawa 500 OHC    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (16) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Kyvné vidlice na starém kole


 Posílám foto kola z mé stáje s přídavnou kyvnou vidlicí. Těším se na Vaše přídavná zařízení.    [Vlasta]   29.01.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 29 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj
Přidávám snímek bezmufnového kola Premier Werke Eger. Odpružená je přední i zadní vidlice. Pokud by mi k němu mohl napsat více informací, budu rád. Výrobní číslo je 235127.    [ElZetRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.07.2024
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Zdravím, vyřešeno, kdyby se to někomu hodilo přikládám foto potřebných šroubů.    [Marek2628] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.10.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vlasto, vím, že je to již historie, ale máte ještě kolo s odpruženou vidlicí? Sháním informace jak byla propojena vidlice s pružením a z žádného katalogu jsem to nevykoukal. Otvor je totiž větší než na klasickou osičku (viz foto). Díky moc za informace či foto a to komukoli.    [Marek2628] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.11.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  tuto získal jiný dražitel...ale také zajímavá    [VlastaŠ] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.07.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  poslední úlovek ... odpružená kyvná vidlice    [VlastaŠ] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.07.2016
Zobrazit dokumentOdpověď  Ještě jedna fotka. Vypadá jako univerzál. Dlouhy krk, předpokládám pro možnost upravení na různý stroj.    [Koki] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.07.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nedávno jsem zakoupil přední vidlici. Nikdy nepoužitá.    [Koki] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.07.2010
Odpověď  Znak na es-ku mám,repliku    [Tonda]   22.06.2010
Odpověď  jelikož to bylo kurevsky sradé....    [Hanz_zlin_CB]   22.06.2010
Odpověď  A proč všechna ta odpružená udělátka tak málo vešla v užívání a nejsou moc k vidění ??    [Andrew]   21.06.2010
Zobrazeno 10 z celkem 29 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Bicykly a jiné bezmotorové stroje    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (29) 
Zodpovězené téma  

Startovani Bába 207


 Čus....kdo mě poradí....na Bábě 207 mě začalo prokluzovat startovamí...jednduše řečeno, když šlapu, tak jako do prázdna....rzběhový čelisti jsou nový....    [Milan]   07.07.2024

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Nikdo neporadi?    [Milan]   11.07.2024
  Mopedy Jawetta, Stadion, Babetta a ostat    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Akce / sraz Široký Důl 2014.


 Vloni jsem tam byl v červenci a bylo to hezké. Nějak tak bych potřeboval vědět kdy to bude letos (jestli bude) a nejsem schopen nic vyggoglit.
Děkuji za info.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.04.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 38 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  vozili se i děti    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.07.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  Paní/slečna/dáma a Jawa!    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.07.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  Bizon,..jeden z    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.07.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  I youngtimery byly....    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.07.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  2024....

ČZ 500 je strašný drak!    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.07.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak....    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.06.2022
Odpověď  Máte někdo info o roce 2022 - bude tento sraz???? Děkuji    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.05.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zetka červená,..    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.07.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Stav nálezový,..človéček vlevo jevil velký zájem!    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.07.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Sun..naštěstí svítilo většinou :D    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.07.2017
Zobrazeno 10 z celkem 38 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Život kolem veteránů    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (38) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Predstih panelka


 Cau,
Muze me nekdo poradit co delam spatne? Kdyz jsem se vracel z projizdky, tak me na semaforu z niceho nic zhasla motorka...nejdriv jsem si myslel, ze me prdla pojistka, ale nakonec to bylo predstihem, kterej byl totalne rozhozenej. Sroubky na desticce byly pevne utazeny, takze k samovolnemu rozhozeni dojit nemohlo hadam teda.
Znovu jsem naladil odtrh a predstih dle voltmetru, ale ne a ne ho sestelovat tak aby to bylo ok...dnes jsem to zkoiusel znovu a kdyz uz jsem si myslel ze je ok a drzi...tak se ozvla a obrovska rano z vyfuku, kterej se roztrhnul...foto.

Vim, ze tech navodu je na ytb spousta a delam to dle nich a viditelne asi nekde delam chybu...

HU....mezi kladivkama 0.4mm...pqk popojedu zpet vackou a na suplere, na ktery mam nastaveno 3,5mm...tak kdyz se pist dotkne suplery mela by preskocit jiskra...tzn, ze kdyz mam zapojeny voltmetr a zaroven odpojene vsechny veci jako kondik apod. Tak destickou pootocim doleva nebo doprava (dle zvetseni nebo zmenseni predstihu) a v okamziku kdy zacne voltmetr pipat tak bych mel mit nastaveno ne?!

Diky za radu co by mohlo byt spatne nebo kde dwlam chybu prowim...
Pripadne pokud mate nekdo nejakej jinej postup, budu rad za radu.
Diky Paja    [Paja]   02.07.2024

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit dokumentOdpověď  No, v zásadě pokud je vše správně- ten trojůhelníkový výsek na destičce nastav proti šroubu kterým se deska utahuje a měl bys mít nastaveno..
Cívku neměř, zkus jinou..    [Beat] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.07.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zvedlo z 3,5mm na jeden centimetr??? Zkontrolovat samotný stator a rotor dynama, to jest jestli stator nemá ve vybrání v karteru velkou vůli - statorem (pokud není uchycen šrouby) lze v karteru pouze pootočit, nesmí tam "kvedlat".
Tyto mladší dynama JAWA D 355 mají také dost často deformovaná čela dovnitř protože ty uchycovací šrouby byly dotahovány na "prasáka", potom je i ta původní deska s přerušovačem zdemolovaná podobně a v tom případě je nastavování předstihu pracnější a zdlouhavé.
A jak už jsem zmínil zkontrolovat okruh zapalování - Cívka(alespoň proměřit odpor VN vinutí - cca okolo 6 kΩ), VN kabel, koncovka svíčky (spíše neodrušená, odrušená musí mít změřitelný odpor těch 10 kΩ, kontakt na svíčku lepší v provedení s pružnou sponku/závlačkou než s trnem), svíčka BRISK N15C s kontakty ve vzdálenosti 0,5mm.
Nastavování předstihu s pomocí žárovky je popsáno v Dočkalovi, buď s baterií vně(viz.foto) nebo přes zapnuté zapalování viz:
https://www.moto-prodejna.cz/includes1/languages/czech/manuals/Predstih/Predstih.html    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.07.2024
Odpověď  Jeate se zeptam...jak zjistim, ze je spatna civka? Muzu to nejak zmerit trebas na voltmetru?
Nejsem zadnej elektrotechnik, ale kdyz me nekdo rekne postup jak zmerit, zase budu o neco chytrejsi.
Kondenzator kdyz je ko, tak co jsem slysel, tak by meli hodne jiskrit kontakty na kaldivkach...
Paja    [Paja]   04.07.2024
Odpověď  Meela: myslim, ze 1cm pred uvrati.

Martin Stindl:kolena nemam modry, ale jakoby do zluta trochu. Ano, do vyfuku to prskalo...jak jsem ladail predstih co jsem prijel z vyjizdky, tak bylo vse ok...pro sichr jsem to jeste projel a kdyz jsem nechal dohoret zbytek benzinu, tak najednou lehkej prd do vejfuku, jako kdyz je to spatne naladeny zase....zkusim to natocit znova teda a rana jak z tanku a vysledek je rozpulenej vyfuk :/

No hele spis asi delam nekde chybu pri nastavovani...

Mate nekdo nejakej tip, dle ytb treba...na video, kde je to "po lopate a pro blba" popsany?
Diky moc chlapy...

Jinak dobrej pripravek koukam na sestelovani...zkusim vyrobit :)    [Paja]   04.07.2024
Odpověď  Dvěstěpadesátky pojedou kdykoliv, pokud budou mít předstih před úvratí.. jesti to bude 4 mm, stejně jako 1,5 mm lhostejno- tedy, vše závisí na vyběhanosti motoru.. pokud budeš pálit za úvratí, začnou ti modrat kolena a budeš střílet do výfuku.
Pokud se stalo nahodile, nemá to cenu dále řešit, pokud opakovaně, je to jiná věc.

Jinak podobně mě kdysi vytrestala i indukční cívka..    [Beat]   04.07.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  A vše ostatní je v pořádku? Elektoinstalace, kondesátor, cívka, svíčka N 15C (první panelky v katalogu mají uvedenou PAL 14-7 RZ ale mladší už 14-8 R). To že že to dokázalo rozervat tlumič znamená že to řádně nezapaluje - a při nastavování předstihu je spolehlivější obyč žárovka přes baterii než multimetr.    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.07.2024
Odpověď  to měření šuplerou je v pohodě, horší je právě přes svíčku kde není vidět... ale taky to jde (pokud tedy není svíčka šikmo jako to měly třeba první panelky). Kolik byl ten "totálně rozhozenej" předstih?    [meela]   03.07.2024
Odpověď  No povodne jsem si taky rikal, ze se me asi ma asi povolil sroubek na zapalovani, jinak by to nechciplo tak nahle, ale vsechny byli pevne dotazeny...pertinax na kladivku ma cca 3-4mm odhadem.
Jinak merim pri sundany hlave tak, ze supleru opru o hranu. Ano, vim ze je vypouleny pist, ale mel jsem za to ze so to meri prave takhle...je to teda spatne?
Paja    [Paja]   03.07.2024
Odpověď  Jednou jsem kamarádovi, který to však uměl, pomáhal šteloval předstih na čezetě. Vždy seřízeno dobře a po nastartování motor měnil chod. Příčina byla v předcházející výměně rotoru a málo utažené vačce, která se rozviklala. Jak motor chytnul, tak se vačka pohnula a motor změnil chod.    [Luboš]   03.07.2024
Odpověď  Změna předstihu během jedné projížďky je možná, jednou se mi to stalo. Bylo to tím, že se namazaná plsť nedotýkala vačky, takže kladívko jezdilo po vačce nasucho a ten pertinax se zbrousil a předstih se změnil o pár mm. Takže zkontrolovat jestli je namazáno...
K nastavení předstihu, popis je trochu zmateně popsanej, ale snad je dobře :-) takže jenom pár poznatků na co je potřeba myslet - měříte to šuplerou přes závit pro svíčku nebo se sundanou hlavou? Píst je vypouklý, takže přes svíčku může docházet k odchylkám, podle toho kde se zrovna šuplera dotkne.
Taky když se otáčí celou deskou tak se musí jít s postupem zase od začátku, horní úvrať, odtrh atd...
A jiskra přeskakuje když se kladívka rozpojí, takže je dobré vrátit se z HÚ zpátky více než 3,5mm, tam by měl měřák pípat. Potom točit motorem ve směru otáčení a tam kde to pípat přestane by měl být předepsaný předstih .    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.07.2024
  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (10) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Sraz JAWA 500 OHC


 Téma věnované srazům JAWA 500 OHC, novinky, diskuze.    [DrahonovskyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.01.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 773 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Díky všem účastníkům. Oficiálně sečteno a potvrzeno 129 půllitrů, dva přijeli krátce po sečtení a o třetím jsem se také doslechl. Je to nádhera tolik půllitrů v jedné koloně.    [Drahonovsky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.07.2024
Odpověď  Díky Jindro za opět skvělou akci. Ten rekord 132 OHC je paráda a kluci na “péroších” by se mohli stydět. Jejich základna je neskutečně větší a zatím nedali ani 50. Už se těšíme na příští ročník.    [Milan(OHC)]   11.06.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  Přihlášeno 98    [DrahonovskyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.03.2024
Odpověď  Prihlášeno 88.    [Drahonovsky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.03.2024
Odpověď  Startovní listina se plní, ještě je volné startovní číslo 50.    [Drahonovsky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.02.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pozvánka na XVI. Sraz JAWA 500 OHC    [Drahonovsky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.01.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  Fotky z XV. Srazu JAWA 500 OHC
https://www.rajce.idnes.cz/jindrich16/album/xv-sraz-jawa-500-ohc-2023    [DrahonovskyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.07.2023
Odpověď  Prostě supr akce a velké dik    [Mirek]   15.06.2023
Odpověď  Byla to porce půllitrů, krásné výlety každý den, setkání s přáteli, zkrátka super sraz a za patří to obrovské díky Jindrovi a jeho rodině jak to každý rok zvládají.    [jwm]   14.06.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  XV. Sraz JAWA 500 OHC je za námi, letošní účast 98 půllitrů. Tento rok sice vyšší poruchovost, více jak 1 %, ale vše nakonec dobře dopadlo, já osobně jsem ještě nyní plný dojmů. Fotky budou k nahlédnutí jen co budou zpracovány.    [Drahonovsky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.06.2023
Zobrazeno 10 z celkem 773 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Motocykly Jawa 500 OHC    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (773) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Teréní motocykly podomácku dělané.


 Dobrý den.
Chtěl bych se zeptat místních odborníků jestli se dříve vyráběli podomácku motokrosové motocykly jako třeba silniční.O ty silniční se trochu zajímám a vím že jich bylo vyrobeno spousta a také je poměrně všude dost fotografií.Mám doma taky knihu Rychlá Říditka ,která je o těchto motocyklech.Ale o motokrosu toho moc není.Našel jsem ted nějaké fotky na netu a tak bych prosil o určení jestli to mohou být motocykly dělané doma a nebo jsou fabrické výroby.    [mojcek]   12.12.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 79 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Zetkař - Moc pěkná!!!    [J]   02.07.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  Asi konečná podoba mé "lidové tvořivosti".Je mi jasné, že to neodpovídá konkrétní době, je to mix od konce padesátých let do roku 1973 /př. blatník/, ale mi se to tak prostě líbí a dělám si to pro radost. Výfuky možná ještě budu dělat jiné, ale i tyto se kolem roku 60 používaly.    [Zetkař] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.07.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  Na mém motokrosovém veteránu ještě předělávám zadní kolo s rozetou. Původně jsem chtěl zadní kolo z péráka, nakonec ho dělám z ČZ 150 c.    [Zetkař] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.06.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  Minimotorka z mopeda koupeného v hospodě za 150 Kčs    [Karel Bartošek]   02.06.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  a ještě jsem postavil mini moto ale to jsem prodal ještě před dokončením    [pytrs]   10.05.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 2    [pytrs]   10.05.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  podomácku dělané -- mám jen dvě fotky tu první tu mi postavil táta (byla z pařezáka a bylo mi 13) pak jich bylo asi 15 ,tu poslední ČZ 175 ,tu jsem prodal v pardubicích na burze někdy v roce 1983    [pytrs]   10.05.2024
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Na blatník jsem jen z boku přivařil plech, obstřihnul požadovaný tvar a na takové podomácku vyrobené signovačce to olemoval. Pak už jen přetmelil, toť vše.    [Zetkař] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.05.2024
Odpověď  Díky za odpověď, ještě by mě zajímala úprava toho zadního blatníku. Díky    [Dobeš79] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  08.05.2024
Zobrazit dokumentOdpověď  Tak mne to stálo kolem 4.000,-Kč ale díky tomu,že jsem asi před patnáci lety koupil za dvě stovky takové torzo ČZ 477, ze kterého jsem použil rám, sedlo, tlumiče, filtrbox a zadní blatník, který jsem upravil. Něco mám z burzy a teď jsem koupil přední blatník za 1200,-Kč a páku brzdy za 950 Kč.    [Zetkař] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.05.2024
Zobrazeno 10 z celkem 79 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Motocyklové soutěžní a závodní speciály    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (79) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Kliky s šestihranem - Göricke Bielefeld


 Dobrý den,
obracím se na zdejší fórum s prosbou o radu. Rád bych zprovoznil staré kolo značky Gökick Bielefeld. Bohužel chybí pravá klika s talířem, osa je šestihran. Zabývá se někdo výrobou, opravou nebo prodejem takových klik? Případně prosím o tip, kterak takové kliky nahradit... Předem děkuji!    [posta111] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2022

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Kliky se šestihranem na tvůj stroj zrovna mám. Zanech na sebe prosím kontakt a domluvíme se. Poho dny Zdenál.    [zdenal] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.04.2022
  Bicykly a jiné bezmotorové stroje    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

revma plechy


 dneska jsem objevil dvoje revma plechy,a chtel bych si jedny namontovat na péráka,ale bohuzel vubec nevím,které z těch to dvou párů patří na péráka,tedy pokud vůbec patří na péráka?jsou rozměrově odlišné,jak je vidět z fotky,poradite mi z ceho jsou a jestli patří na péráka??    [romansixta] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 69 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit dokumentOdpověď  4    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.07.2024
Zobrazit dokumentOdpověď  3    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.07.2024
Zobrazit dokumentOdpověď  2    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.07.2024
Zobrazit dokumentOdpověď  na bazoši je kývačka s těmi revmaplechy níže, vypadá to že i s cedulkou výrobce

https://motorky.bazos.cz/inzerat/187779157/jawa-250-kyvaca-typ-353.php    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.07.2024
Odpověď  Montoval jsem revmaplechy a rozměry na výkresech zveřejněných v této diskuzi nepasovaly. Mám 250 ccm. Rozpěrná trubka na spodní úchyt vyšla 130mm vlevo a 135 mm vpravo za účelem mezery mezi plechem a kolenem výfuku zhruba 1cm. Délka závitové tyče 340mm (zajištěno matkou a kontramatkou). Potom aby byly plechy přibližně rovnoběžné tak vyšla délka horního držáku 290mm. Vzdálenost plechů od nádrže asi 25mm. Dost ztuha si vyhýbá levá trubka s náhonem tachometru - náhon jde pod trubkou.    [donkomposto]   29.04.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pomož si sám :D
Vývozní stroj z Německa    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2019
Odpověď  Sakryš nikdo nikde neviděl? Hmm, že se zrovna teď objevly dvoje.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.02.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Aukro 2    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.02.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Aukro    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.02.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Bazoš foto 3    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.02.2019
Zobrazeno 10 z celkem 69 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Motocykly Jawa 10 - 11, 12 - 18 (Pérák)    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (69) 
 Strana 1/2199 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 17.6.2024)
Nezodpovězené téma 

jawa250 půlbuben...černý tachometr Maznice kývky


 Dnes jsem zjistil, že se mi nevrací ručka tachometru..pod 20 se nedá sklepat. Za jízdy ale ukazuje ..ale nad 25....jinak jsem hledal maznici na kývku podle knížky1954 ale na 54 motorce nenalezena díky za rady Ziky    [ZIKY] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.07.2024
  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa    Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

ZADNÍ LAMPA


 Nepotřebujete někdo zadní lampu neznámého původu (sklíčko diamant, možná Manet dvoupísťák) a 6 ks nepoužitých lanek s bowdeny, ale nepamatuji se, jestli patří na Manet dvoupísťák nebo na Stadion S 21 (dříve jsem měl oba strojky). Přenechám vše za 0,5 l rumu Božkov.
Nic nezaručuji, neposílám, nutný osobní odběr v Kozlovicích u F-M.    [PepaJosefRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.07.2024
  Motocykly Manet 90    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jak spravne sestelovat karutator 292sbd 17 b na californii


 Cus, jdu za Vama s prosbou ohledne kaarburatoru co mam na califu 04.
Jak spravne osadit tryskama, koli povolit sroubek smesi bohatosti apod.

Mam tam otevreny filtr sani.

Momentalne je to tak, ze motorka dobre chyta, v plynu neni zadna "dira", ale na rovince z toho nevymacknu vic jak 105km/h

Pokud si dobre vybavuju, tak hlavni trsku mam 96, vomnobeznou 60.

Je to tak ok?

Diky    [Petr]   14.07.2024
  Exportní typy československých motocyků    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Kde nakupujete


 Dobrý den. Po x letech jsem se zase dostal k další renovaci Jawa 250 special.Chtěl jsem dokoupit par dílů na dříve velmi čilých E shopech. A oni už nejsou funkční.....Tak bych se rad zeptal kde nyní nakupujete- kdo s ND ještě zbyl a lze u něj nakoupit??? dík.    [honzi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.07.2024
  Předválečné motocykly Jawa    Přidat odpověď 

 Strana 1/2199 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006